sil3nt_control Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 (editat) Ma consider un tip norocos pt ca nu demult miam cumparat primult motor, unu de incepator , de cand il am ma paste sa aflu totul despre el as vrea niste sugestii: ce echipament imi este adecvat? ce ulei ar trebui sa folosesc? cum trebuie incalzit motorul? care sunt primele lucruri care cedeaza la NSR-uri... ... orce credetzi ca imi este de ajutor putetzi sa imi spuneti. VA MULTZUMESC asfalt uscat! Editat Noiembrie 17, 2007 de sil3nt_control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Inainte de GSX-R am avut un NSR din 2000 pe care l-am cumparat cu 2200 euro si 10500 km si l-am vandut cu 1900 euro si 27000 km,timp in care am schimbat doar consumabilele,dar niciodata ceva la motor.Nu mi-a facut probleme niciodata,m-am bazat pe el in orice situatie.Am bagat doar ulei Motul.Cu toate ca era limitata la 15 cp,am plecat si la drumuri mai lungi cu el,mergand constant cu 90.Am vazut ca intrebai pe alt topic de supraincalzire la drumuri mai lungi.Eu nu am intalnit niciodata aceasta problema,doar ca urca temperatura putin mai sus in oras vara,dar nu depasea limita normala. Fiind o motocicleta usoara,ma jucam cu ea pe curbe.Am si cazut odata cu ea,inclinandu-ma foarte tare in curba,dar fara daune importante(exceptand piciorul meu prins sub motocicleta). In concluzie,NSR este o motocicleta de nota 10.Sa o stapanesti sanatos si sper sa nu ai nici un eveniment neplacut cu ea.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Noiembrie 18, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2007 (editat) Inainte de GSX-R am avut un NSR din 2000 pe care l-am cumparat cu 2200 euro si 10500 km si l-am vandut cu 1900 euro si 27000 km,timp in care am schimbat doar consumabilele,dar niciodata ceva la motor.Nu mi-a facut probleme niciodata,m-am bazat pe el in orice situatie.Am bagat doar ulei Motul.Cu toate ca era limitata la 15 cp,am plecat si la drumuri mai lungi cu el,mergand constant cu 90.Am vazut ca intrebai pe alt topic de supraincalzire la drumuri mai lungi.Eu nu am intalnit niciodata aceasta problema,doar ca urca temperatura putin mai sus in oras vara,dar nu depasea limita normala. Fiind o motocicleta usoara,ma jucam cu ea pe curbe.Am si cazut odata cu ea,inclinandu-ma foarte tare in curba,dar fara daune importante(exceptand piciorul meu prins sub motocicleta). In concluzie,NSR este o motocicleta de nota 10.Sa o stapanesti sanatos si sper sa nu ai nici un eveniment neplacut cu ea.Asfalt uscat! MS pt ca in zilele de azi catzi mecanici atatea sfaturi, unele la fel, altele care se contrazic.... nu stii pe cine sa mai crezi, dar daca e cineva care a mai avut acela trebuie sa stie hibele lor A mea e delimitata complet, are 22 Kw si in talon 11 Kw, fuge 170 si cu a 5 potzi mere cu 100 lejer fara sa te bagi tare in gaz... da multzi miau zis ca daca mergi la drum lung se incalzeste iti face probleme si multe altele... eu merg pe mana mea ... la vara fac o constantza(la mare) si vad eu pe drum cum se comporta ,,,, MC mult! km multzi si fara incidente Editat Noiembrie 18, 2007 de sil3nt_control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Numarul de inmatriculare e demn de un motociclist. SV 90 BOSS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Noiembrie 19, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2007 Numarul de inmatriculare e demn de un motociclist. SV 90 BOSS Sorry can miam facut userul aveam nr la motor B 68 MWS dar, am radiato si vroiam sa imi pun SV 90 BOS dar uite ca din obisnuintza am scris BOSS? asa e de nostim? nu stiam pe forumu asta mai sunt si incepatorii dar, sa auzim numai de bine Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Vezi ca e un topic special pt 125 cmc, ceva cu nelinistiti, la motociclete de viteza nu ai sanse sa fii bagat in seama, daca intelegi ce vreau sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Pai mai degraba primeste aici un sfat concret de la cei care au invatat pe NSR si acum au trecut la altceva,decat de la "tineri si nelinistiti",unde n-ai sa obtii decat o cearta intre "reiserii" de acolo cum ca RS-ul sau CBR-ul sau Mito sau mai stiu eu ce minuni sunt mai rapide sau mai frumoase sau mai nu stiu cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Noiembrie 26, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2007 Alexyz spunemi cum se comporta la drum lung... adic eu daca vreau sa merc undeva 500 - 700 de km pot cu un asa motor? Multzi miau zis ca motorul se face varza de la o asemenea calatorie... eu zica ca daca am duc singur si nul fortzez ma tzine si mai mult de atata. Alta problema! pe dreapta jos am un indicator(un gemuletz rotund) cu nivele.. min max! ce e aia? ca la mine nu apare deloc nimica, cand am cumparato era pe minim si akm nu mai e deloc! ce e acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 la motociclete de viteza nu ai sanse sa fii bagat in seama, daca intelegi ce vreau sa zic Cauta si el anturaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 (editat) Cauta si el anturaj Asta cu anturajul e o duma nou aparuta? Si Clipcea si altii folosesc duma asta... V-ati luat toti dupa Reverse.... Editat Noiembrie 27, 2007 de disabled_cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Asta cu anturajul e o duma nou aparuta? Si Clipcea si altii folosesc duma asta... V-ati luat toti dupa Reverse.... Nu stiu sa o fi folosit Clipcea,Reverse. Oricum nu m-am luat dupa nici unul de aici de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Asta cu anturajul e o duma nou aparuta? Si Clipcea si altii folosesc duma asta... V-ati luat toti dupa Reverse.... Cata ...am lansat o moda noua ..si na , acuma sunt mai multi la moda Dar hacker avea vba asta in sange , am observat pe mess ca o folosea deci nu s-a luat dupa mine BOSS ...bafta ma cu nsr`u , cel mai fiabil 2t "viteza" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 reverse kawasaki 636???? hmmm...what is wrong with this picture.... hai zine cum ii in comparatie cu mult mai fiabila honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 reverse kawasaki 636???? hmmm...what is wrong with this picture.... hai zine cum ii in comparatie cu mult mai fiabila honda ok ... 1 cu tot ce am pe el , mult mai puternic 2 stau mai bine pe el decat pe RR 3 are punctu de echilibru la wheelie mai sus ,trebuie mare atentie 4 nu-mi place deloc cutia de viteze , cam ...rigida si cu rapoarte mai scurte 5 mai greu decat cbr-u de dat pe curbe chiar daca are aceasi greutate , dar o data "pusa" sta bine rau acolo ... 6 neaparat trebuie amortizor de ghidon si chiar si asa trebuie atentie destula , la cbr era parfum fara amortizor de ghidon...treceam peste linii de tramvai perpendicular pe ele la 100 fara sa tin mainile pe ghidon..si nici nu le simteam ... Cu amortizor de ghidon , reglat bine ptr ce ai nevoie elimini "greutatile" ce pot aparea 7 franele pe cbr stock sunt destul de aproape de franele de pe kawasaki cu furtune race .... Per total sunt multumit de noua achizitie si nu o regret , ma inteleg foarte bine cu kawa si o sa-l personalizez putin ca sa ma reprezinte . Ah , aveam de ales acuma intre un 636 cu de toate pe el si un R1 "chel" ... nu regret alegerea facuta,probabil o sa stau inca un an pe 600... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 Cata imi place foarte mult KAWA ta! Din cate stieu e de vanzare! Asa motorash miasi trage si eu, dar numai dupa ce am permis cu cat A si 18 ani fac in 28 august la vara! daca o sa il ai pana atunci poate facem cumva si il trecem de pe numele tau pe al meu Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 reverse io amu nu vrea sa fiu rau da pana sa treci la 1000 io zic sa iti iei o mica "vacanta" pe un 750.....fie el orice firma.... ti-as propune un zx7r din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 zx7r dupa 600rr si 636? nu prea merge...zx7 este un model f depasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 reverse io amu nu vrea sa fiu rau da pana sa treci la 1000 io zic sa iti iei o mica "vacanta" pe un 750.....fie el orice firma.... ti-as propune un zx7r din 2000 Dar o trecere de la 125 la 1000,ce zici? Eu zic ca poate trece linistit de la 600 la 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Alexyz spunemi cum se comporta la drum lung... adic eu daca vreau sa merc undeva 500 - 700 de km pot cu un asa motor? Multzi miau zis ca motorul se face varza de la o asemenea calatorie... eu zica ca daca am duc singur si nul fortzez ma tzine si mai mult de atata. Alta problema! pe dreapta jos am un indicator(un gemuletz rotund) cu nivele.. min max! ce e aia? ca la mine nu apare deloc nimica, cand am cumparato era pe minim si akm nu mai e deloc! ce e acolo? Deci la drum lung daca nu o fortezi se prezinta ireprosabil,dar sa mergi 700 km cu 80 km/h cred ca e destul de aiurea.Gemuletul rotund reprezinta nivelul uleiului din cutia de viteze.E bine sa il schimbi, pt ca nu ai de unde sa stii cand a fost schimat ultima oara,si mai ales ca nu se vede la nivel.Daca pui prea mult,il da singura afara pana cand ramane la nivelul optim.Incearca sa pui doar Motul in ea,atat la amestec,cat si la cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.