Sari la conținut

Pasionati De Nsr-uri


sil3nt_control
 Share

Postări Recomandate

:what: Ma consider un tip norocos pt ca nu demult miam cumparat primult motor, unu de incepator :eek: , de cand il am ma paste sa aflu totul despre el :) as vrea niste sugestii: ce echipament imi este adecvat? ce ulei ar trebui sa folosesc? cum trebuie incalzit motorul? care sunt primele lucruri care cedeaza la NSR-uri... :hug: ... orce credetzi ca imi este de ajutor putetzi sa imi spuneti.

 

 

VA MULTZUMESC :moto: asfalt uscat! :D

post-27275-1195303846_thumb.jpg

Editat de sil3nt_control
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de GSX-R am avut un NSR din 2000 pe care l-am cumparat cu 2200 euro si 10500 km si l-am vandut cu 1900 euro si 27000 km,timp in care am schimbat doar consumabilele,dar niciodata ceva la motor.Nu mi-a facut probleme niciodata,m-am bazat pe el in orice situatie.Am bagat doar ulei Motul.Cu toate ca era limitata la 15 cp,am plecat si la drumuri mai lungi cu el,mergand constant cu 90.Am vazut ca intrebai pe alt topic de supraincalzire la drumuri mai lungi.Eu nu am intalnit niciodata aceasta problema,doar ca urca temperatura putin mai sus in oras vara,dar nu depasea limita normala.

Fiind o motocicleta usoara,ma jucam cu ea pe curbe.Am si cazut odata cu ea,inclinandu-ma foarte tare in curba,dar fara daune importante(exceptand piciorul meu prins sub motocicleta).

In concluzie,NSR este o motocicleta de nota 10.Sa o stapanesti sanatos si sper sa nu ai nici un eveniment neplacut cu ea.Asfalt uscat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de GSX-R am avut un NSR din 2000 pe care l-am cumparat cu 2200 euro si 10500 km si l-am vandut cu 1900 euro si 27000 km,timp in care am schimbat doar consumabilele,dar niciodata ceva la motor.Nu mi-a facut probleme niciodata,m-am bazat pe el in orice situatie.Am bagat doar ulei Motul.Cu toate ca era limitata la 15 cp,am plecat si la drumuri mai lungi cu el,mergand constant cu 90.Am vazut ca intrebai pe alt topic de supraincalzire la drumuri mai lungi.Eu nu am intalnit niciodata aceasta problema,doar ca urca temperatura putin mai sus in oras vara,dar nu depasea limita normala.

Fiind o motocicleta usoara,ma jucam cu ea pe curbe.Am si cazut odata cu ea,inclinandu-ma foarte tare in curba,dar fara daune importante(exceptand piciorul meu prins sub motocicleta).

In concluzie,NSR este o motocicleta de nota 10.Sa o stapanesti sanatos si sper sa nu ai nici un eveniment neplacut cu ea.Asfalt uscat! :(

MS :lol: pt ca in zilele de azi catzi mecanici atatea sfaturi, unele la fel, altele care se contrazic.... :D nu stii pe cine sa mai crezi, dar daca e cineva care a mai avut acela trebuie sa stie hibele lor :cheers: A mea e delimitata complet, are 22 Kw si in talon 11 Kw, fuge 170 si cu a 5 potzi mere cu 100 lejer fara sa te bagi tare in gaz... da multzi miau zis ca daca mergi la drum lung se incalzeste iti face probleme si multe altele... eu merg pe mana mea ... la vara fac o constantza(la mare) si vad eu pe drum cum se comporta ,,,,

 

 

MC mult! km multzi si fara incidente :D :P

Editat de sil3nt_control
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numarul de inmatriculare e demn de un motociclist. SV 90 BOSS :cheers: :lol:

 

 

Sorry can miam facut userul aveam nr la motor B 68 MWS dar, am radiato si vroiam sa imi pun SV 90 BOS dar uite ca din obisnuintza am scris BOSS? :) asa e de nostim? nu stiam :D :P pe forumu asta mai sunt si incepatorii :(

 

dar, sa auzim numai de bine

Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai degraba primeste aici un sfat concret de la cei care au invatat pe NSR si acum au trecut la altceva,decat de la "tineri si nelinistiti",unde n-ai sa obtii decat o cearta intre "reiserii" de acolo cum ca RS-ul sau CBR-ul sau Mito sau mai stiu eu ce minuni sunt mai rapide sau mai frumoase sau mai nu stiu cum. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexyz spunemi cum se comporta la drum lung... adic eu daca vreau sa merc undeva 500 - 700 de km pot cu un asa motor?

 

Multzi miau zis ca motorul se face varza de la o asemenea calatorie... eu zica ca daca am duc singur si nul fortzez ma tzine si mai mult de atata.

 

Alta problema! pe dreapta jos am un indicator(un gemuletz rotund) cu nivele.. min max! ce e aia? ca la mine nu apare deloc nimica, cand am cumparato era pe minim si akm nu mai e deloc! ce e acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu anturajul e o duma nou aparuta? Si Clipcea si altii folosesc duma asta... V-ati luat toti dupa Reverse....

Cata ...am lansat o moda noua ..si na , acuma sunt mai multi la moda :finger:

 

Dar hacker avea vba asta in sange , am observat pe mess ca o folosea deci nu s-a luat dupa mine :baldy:

 

 

 

BOSS ...bafta ma cu nsr`u , cel mai fiabil 2t "viteza" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reverse kawasaki 636????

hmmm...what is wrong with this picture....

hai zine cum ii in comparatie cu mult mai fiabila honda

ok ...

 

1 cu tot ce am pe el , mult mai puternic

2 stau mai bine pe el decat pe RR

3 are punctu de echilibru la wheelie mai sus ,trebuie mare atentie :finger:

4 nu-mi place deloc cutia de viteze , cam ...rigida si cu rapoarte mai scurte

5 mai greu decat cbr-u de dat pe curbe chiar daca are aceasi greutate , dar o data "pusa" sta bine rau acolo ...

6 neaparat trebuie amortizor de ghidon si chiar si asa trebuie atentie destula , la cbr era parfum fara amortizor de ghidon...treceam peste linii de tramvai perpendicular pe ele la 100 fara sa tin mainile pe ghidon..si nici nu le simteam ... Cu amortizor de ghidon , reglat bine ptr ce ai nevoie elimini "greutatile" ce pot aparea

7 franele pe cbr stock sunt destul de aproape de franele de pe kawasaki cu furtune race ....

 

 

Per total sunt multumit de noua achizitie si nu o regret , ma inteleg foarte bine cu kawa si o sa-l personalizez putin ca sa ma reprezinte .

Ah , aveam de ales acuma intre un 636 cu de toate pe el si un R1 "chel" ... nu regret alegerea facuta,probabil o sa stau inca un an pe 600...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata imi place foarte mult KAWA ta! :finger: Din cate stieu e de vanzare! Asa motorash miasi trage si eu, dar numai dupa ce am permis cu cat A si 18 ani fac in 28 august la vara! daca o sa il ai pana atunci poate facem cumva si il trecem de pe numele tau pe al meu :baldy:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reverse io amu nu vrea sa fiu rau da pana sa treci la 1000 io zic sa iti iei o mica "vacanta" pe un 750.....fie el orice firma....

ti-as propune un zx7r din 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexyz spunemi cum se comporta la drum lung... adic eu daca vreau sa merc undeva 500 - 700 de km pot cu un asa motor?

 

Multzi miau zis ca motorul se face varza de la o asemenea calatorie... eu zica ca daca am duc singur si nul fortzez ma tzine si mai mult de atata.

 

Alta problema! pe dreapta jos am un indicator(un gemuletz rotund) cu nivele.. min max! ce e aia? ca la mine nu apare deloc nimica, cand am cumparato era pe minim si akm nu mai e deloc! ce e acolo?

Deci la drum lung daca nu o fortezi se prezinta ireprosabil,dar sa mergi 700 km cu 80 km/h cred ca e destul de aiurea.Gemuletul rotund reprezinta nivelul uleiului din cutia de viteze.E bine sa il schimbi, pt ca nu ai de unde sa stii cand a fost schimat ultima oara,si mai ales ca nu se vede la nivel.Daca pui prea mult,il da singura afara pana cand ramane la nivelul optim.Incearca sa pui doar Motul in ea,atat la amestec,cat si la cutie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...