challenger Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 (editat) Sal ! Filtrul de aer se afla sub sa ( gura de admisie e exact sub sa-daca dai saua jos o sa o vezi ),e destul de bine protejat sa nu-ti intre mizerii sau noroi ci pe cat posibil doar aer...Ei , in gura aia de admisie e indicat sa nu-ti intre in apa (doar daca nu ai chestia aia desteapta de-o are Atillas,si ma indoiesc ca o ai ),in rest "poti sa-i rupi bluza " cat vrei si pe unde vrei prin apa,doar sa o tii un pic mai turata sa nu ti se raceasca "prematur". Toate astea daca ai o instalatie electrica bine izolata. cat despre "tzeava " aia a ta ,deja tu vrei sa fortezi Somesul ... Numai bine !!! Editat Noiembrie 19, 2007 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Noiembrie 19, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2007 cat despre "tzeava " aia a ta ,deja tu vrei sa fortezi Somesul ... clar! Eh, da, ok, am inteles ca e exagerat asta. Am inteles deci ca sunt riscuri, insa cu putine masuri de precautie ... vorba aia: GAS IT! --- Mesaj completat în 19 Nov 2007 22:41 ------------- majoritatea motoarelor de enduro sunt tratate cu un lac special la exterior si asta DOAR ptr situatii de genu asta..ce contine lacul habar nu am dar am citit intr-o revista de enduro de prin germania...oricum un motor de enduro fie el in 2 sau 4 timpi ajunge mult mai repede si mai des in contact cu apa..asa ca nu va faceti probleme..la ktm exista o protectie speciala ptr filtrul de aer dintr-un fel de burete care se trage peste filtrul original si nu intra apa in admisie. Stie cineva daca se poate "trata" motorul cu lac din ala special? Sau este ceva ce se face doar la fabricare? Dar despre acea protectie? Exista after-market si pt alte motoare? Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 clar! Eh, da, ok, am inteles ca e exagerat asta. Am inteles deci ca sunt riscuri, insa cu putine masuri de precautie ... vorba aia: GAS IT! <small>--- Mesaj completat în 19 Nov 2007 22:41 -------------</small><br/> Stie cineva daca se poate "trata" motorul cu lac din ala special? Sau este ceva ce se face doar la fabricare? Dar despre acea protectie? Exista after-market si pt alte motoare? Adi service-urile profi din germania de exemplu pot sa refaca lacul de pe motor..se uzeaza in special in zona capacelor unde freci mereu cu cizma...iar protectia aia de apa tre sa intrebi un dealer sau la un magazin de accesorii si piese...la ktm arata ca un burete dar consistenta nu permite apei sa intre in filtru..in plus nici praful nu mai razbeste in filtru.. PS se numeste raincoat filter sau ceva de genu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Nu ma refeream la balti, ci la parauri, rauri, ca in clipul cu gs dakarul de mai sus dar asta ce zici nui destul pt tine daca mai vrei poze adica dovezi scrie si iti voi mai arata ca ma pricep la datu cu motoru prin riuri balti si alte ................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shak Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 FApte nu povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_mihai Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 On topic: Honda Africa Twin, modelele dupa 96 parca, au admisia chiar la nivelul busonului rezervorului. Asta inseamna ca ipotetic poti sa intri pana acolo in apa. Later edit: O sa fii ceva de genu, doar ca pe 2 roti. Eu am o africuta din 93 , filtrul de aer e la nivelul busonului de benzina. Poti sa intri cu ea in apa pana aproape de buson, pe probate, numa ca o sa fie destul de funny sa te mentii in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Singura regula este ca trebuie tinut motorul turat cand esti in apa/mocirla Pacat ca nu am mai multe poze cand mergeam prin apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) asa arata la ktm-uri protectia de apa...rece si uda.. Editat Noiembrie 21, 2007 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 asa arata la ktm-uri protectia de apa...rece si uda.. Adică? Eu nu pricep ce e asta... Parcă ar fi un burete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Noiembrie 21, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2007 Adică? Eu nu pricep ce e asta... Parcă ar fi un burete Pai nu cam asta ar trebui sa fie? Ceva prin care sa treaca aerul dar nu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 FApte nu povesti. Slabutz, uite cum i baga asta la o Africa Twin apa pe toate gaurile, binenteles, pana moare animalul sub el. De la minutu' 2 incolo. OD5G_7qztVo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Adică? Eu nu pricep ce e asta... Parcă ar fi un burete asta si este filtrul e pozitionat sub sea si aerul intra prin mai multe locuri...filtrul efectiv arata la fel doar ca putin mai mic iar "buretele" asta acopera filtrul complet nepermitand apa sa intre in motor...oricum sa nu intelegi ca mergi cu motorul 2 ore sub apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Pai nu cam asta ar trebui sa fie? Ceva prin care sa treaca aerul dar nu apa. Omule, m-ai spart Din exprimarea dumitale reiese ca astia de la KTM sunt mai tari decat NASA, si nu cred ca e cazul Daca e burete si trece aerul, cred ca trece si apa, nu? Acuma, serios, e ceva material special, sau prin constructia filtrului si prin amplasarea lui e mai ferit de contactul direct cu apa? P.S. eu nu fac misto de voi, deci ma astept la reciprocitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redrat400 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Poti merge cu motorul prin apa dar nu exagera... Foloseste-ti motocicleta dar nu-ti bate joc de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Omule, m-ai spart Din exprimarea dumitale reiese ca astia de la KTM sunt mai tari decat NASA, si nu cred ca e cazul Daca e burete si trece aerul, cred ca trece si apa, nu? Acuma, serios, e ceva material special, sau prin constructia filtrului si prin amplasarea lui e mai ferit de contactul direct cu apa? P.S. eu nu fac misto de voi, deci ma astept la reciprocitate 1.nu imi permit sa fac misto de nimeni 2.nu stiu de unde ai inteles treaba nu nasa..doar ti-am spus ca am folosit filtrul ala de protectie am traversat un rau destul de adanc..a curs apa din carcasa filtrului dar nu a intrat apa in el...ce draq vrei sa iti spun mai mult..nu sunt inginer sa imi dau seama din ce material este..in carte scrie ca protectia se foloseste in conditii foate umede.. 3.filtrul este chiar sub sea iar admisia aerului se face prin lateral asa ca ia apa de la 50 cm adancime.. 4.topicurile de genu asta sunt facute sa ne ajutam nu sa facem glume proaste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Noiembrie 21, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) 1.nu imi permit sa fac misto de nimeni Reactia lui era la postul meu. Eu propun sa nu incepem acum o cearta pe tema asta, ca atunci n-am rezolvat nimic. Haideti sa incercam sa tinem discutiile la subiect, chiar daca pt asta tre sa ignoram mici remarci mai mult sau mai putin slefuite. <small>--- Mesaj completat în 21 Nov 2007 14:33 -------------</small><br/> 4.topicurile de genu asta sunt facute sa ne ajutam nu sa facem glume proaste.. Tocmai! Deci haideti sa continuam asa cum am inceput pana aici, cu info utile, pareri personale, experiente personale mai ales. <small>--- Mesaj completat în 21 Nov 2007 14:35 -------------</small><br/> Poti merge cu motorul prin apa dar nu exagera... Foloseste-ti motocicleta dar nu-ti bate joc de ea... Sfatul asta mi-l da si bunicu' Nu zic ca vreau sa-mi bat joc de motocicleta mea, ca doar tin la ea, insa nici sa am nu stiu cata extra grija. E foarte FUN sa treci prin apa, si probabil o voi face cand voi mai avea ocazia, de asta am deschis postul asta, sa stiu macar ce masuri de precautie sa-mi iau ca sa pot face asta cat mai cu cap si cat mai safe pt motor. Deci nu o sa-i bag filtrul de aer in apa si nu o sa intru cu el super incins, asta e clar. Dar o sa intru Si acum stiu ca daca o sa-mi iau un KTM atunci pot sa stau mai flexat datorita buretelui de la NASA --- Mesaj completat în 21 Nov 2007 16:56 -------------KTM inecat? Editat Noiembrie 21, 2007 de ekkemu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 4.topicurile de genu asta sunt facute sa ne ajutam nu sa facem glume proaste.. Intrebarea mea era cat se poate de serioasa Daca nu cunosc, nu inseamna ca am facut o gluma proasta Am vrut doar sa aflu mai multe detalii despre acel material, despre cum e filtrul acela de nu intra apa in el etc Cu ce am gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Salut, Referitor strict la XT, nu poti sa-i pui protectie ca la KTM si nici nu are nici un rost. Cum s-a spus mai sus filtrul la xt e in cutia aia neagra din partea dreapta si admisia e sub sa. Daca incerci sa pui buretele acela pe filtru, desi nu vad cum+capacul de la cutie (filtrul e bagat in cutia aia care e inchisa aproape ermetic, adica are o duda care merge catre admisie sus si una catre...nu stiu exact sa spun unde. In rest, pe acolo nu intra nimic) n-o sa mai traga deloc motorul si risti si sa ai probleme cu el ca nu mai primeste aer bine. So, apa la filtru nu intra ca e inchis bine si la admisie numa daca bagi motorul peste sa in apa. In rest nu stiu. Nici la electrica nu cred ca intra. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 DAc instalatia electrica e cat de cat izolata nu ai probleme. Daca nu ia apa pe admisie, nu ai probleme. Evacuarea poate sa stea in apa la 4Timpi ca nu e nici o problema. Iar problema cu crapatul la soc de temperatura asta se intampla doar in cazul in care ai ghinion si cilindrul tau are o mica problema, dar asta se intampla in foarte putine cazuri, iar din aceasta cauza o sa auzi pe unii ca au fost cazuri si ei stiu mai bine. La apa nu se intampla acest soc termic deoarece contactul cu apa rece din exterior nu se face direct pe cilindru (direct pe cilindru e apa din motor care cat de cat o protejeaza. O usoara protectie este si pe cilindrul cu racire pe aer deoarece nu cilindrul(camasa) e in contact direct cu aerul (apa in cazul in care il bagi sub apa) ci sistemul de radiere care e din aluminiu si ii ofera o protectie. Acum vreo 15 ani eram intr-o tura de enduro cu un bun prieten de al meu Eu calaream o Tula iar prietenul meu un XT 350. La un moment dat trebuia sa trecem printr-un vad caruia i-am subevaluat adincimea. Cu tula am trecut dar Xt ului i s-a gripat pistonul---indoit biele,supape etc. Dar nu e o regula ptr mot racite pe aer -cu XR250 am intrat de multe ori cu motorul incins pana la chiul in apa si nu s-a intamplat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Intrebarea mea era cat se poate de serioasa Daca nu cunosc, nu inseamna ca am facut o gluma proasta Am vrut doar sa aflu mai multe detalii despre acel material, despre cum e filtrul acela de nu intra apa in el etc Cu ce am gresit? nu ai gresit cu nimic doar ca te penalizez cu 3 halbe de bericioaica..te-am notat la carnet materialul e un burete impregnat cu ceva ca l-am pus sub robinet si nu se imbiba deloc,curge efectiv apa peste si raman pe suprafata bobite de apa care se scutura si gata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 materialul e un burete impregnat cu ceva ca l-am pus sub robinet si nu se imbiba deloc,curge efectiv apa peste si raman pe suprafata bobite de apa care se scutura si gata.. E impregnat cu vreo solutie speciala, conceputa de inginerii NASA ........sau cu osanza luata de la oile lui becali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shak Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 (editat) Si nu se uda nici canapeaua. Dar e nevoie de viteza aici. Daca nu te pricepi poti sa patesti asa: Ca sa vezi cum se face faci asa: http://youtube.com/watch?v=h_kgg-7MiAg&feature=related Si aici cred ca ai raspuns la intrebarea ta: Aici vezi ce inseamana bine izolat instalatia de admisie si plus ca aici e sus de tot: Editat Noiembrie 22, 2007 de Shak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 (editat) Fratilor, nu exista protectie la filtru de aer, pe unde trece aerul trece si apa, parerea mea. Nu zic ca nu e bun ala de la KTM dar cred ca e o chestie pe care sa dai bani in plus ca sa stai dupaia mai relaxat ca ai un soi de protectie dar eu cred ca e o chestie de marketing mai mult, nu cred ca nu intra apa prin protectia aia. Editat Noiembrie 22, 2007 de Sasa25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Fratilor, nu exista protectie la filtru de aer, pe unde trece aerul trece si apa, parerea mea. Nu zic ca nu e bun ala de la KTM dar cred ca e o chestie pe care sa dai bani in plus ca sa stai dupaia mai relaxat ca ai un soi de protectie dar eu cred ca e o chestie de marketing mai mult, nu cred ca nu intra apa prin protectia aia. repet..se foloseste ptr conditii foarte umede..asta inseamna orice..de la ploaie non stop pana la traversari de rauri..fiecare e liber sa creada ce vrea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Noiembrie 22, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2007 repet..se foloseste ptr conditii foarte umede..asta inseamna orice..de la ploaie non stop pana la traversari de rauri..fiecare e liber sa creada ce vrea... Sasa25, omu are 3 KTM-uri, io nu cred ca vorbeste aiurea, si tind sa cred ca parerea lui e chiar avizata. Bafta Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.