Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stie cineva cat ma costa identificarea la RAR ? Ca vreau sa-mi inmatriculez motorul si vreau sa-mi fac niste calcule sa vad de cati bani am nevoie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

 

Daca ai carte de identitate , Identificarea e 70 lei .

 

Saliu

 

Multumesc ! O zi placuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello! m-am intors!

azi am ridicat discurile cu poze si filmarea si incep sa le selectez pentru aici, picasa, facebook, etc.

vreodata va pot arata si filmarea, pe un laptop, ca nu ma stiu sa editez video ca sa pun bucati din filmare pe youtube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta cu o parere...

problema sta in felul urmator: mi-am schimbat cauciucurile la mobra, observand dupaia ca imi batea fata cand treceam de viteza 120Km/h (mai sus de 140km/h nu puteam sa trec, ca imi luam zborul ....asa tare batea).la viteze mici nu facea figuri deloc. bun...am zis ca duc la echilibrat roata fata. dupa ce a fost echilibrata nu imi mai batea la 120....dar batea de la 160( acum nu mai pot trece de 180).

care sa fie oare problema? mentionez ca inainte sa schimb cauciucurile nu aveam asemenea probleme( nu batea fata la nici o viteza, in nici o situatie).

sa aiba oare cauciucul vreo deformatie pe suprafata de rulare (l-am cumparat second)...desi arata bine....si la ochiul liber nu se vad defecte.

 

cred ca se confirma teoria aceea cu lucrurile noi VS lucrurile vechi. dai un ban....da sti ca e bun.

 

astept cateva pareri. Ms anticipat

Editat de sergiulik22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am probleme cu franele dar nu mi se pare corect sa se schimbe brusc legea atunci cand a achzitionat RAR-ul banc de teste .brusc nu se mai poate testa nici o motocicleta fara banc. Oricum totul este de forma si superficialitatea este caracteristica .Inginerii habar nu au de capul lor. Am fost cu motorul meu in urma cu 3 ani (dr 800 big)....Era gresit scris in talon dimensiunea cauciuculuipe fata (era la fel cu ala de pe spate) .In zadar am incercat sa le spun ca este o greseala , ei o tineau una si buna ca am schimbat eu rotile ..........In schimb nu au vazut ca era joc in rulmentii de coloana de directie si cu atat mai putin ca rulmentii de la roata fata erau praf si binenteles aveau joc .Tot o trageau ca am schimbat rotile

 

care ma poate ajuta cu o parere...

problema sta in felul urmator: mi-am schimbat cauciucurile la mobra, observand dupaia ca imi batea fata cand treceam de viteza 120Km/h (mai sus de 140km/h nu puteam sa trec, ca imi luam zborul ....asa tare batea).la viteze mici nu facea figuri deloc. bun...am zis ca duc la echilibrat roata fata. dupa ce a fost echilibrata nu imi mai batea la 120....dar batea de la 160( acum nu mai pot trece de 180).

care sa fie oare problema? mentionez ca inainte sa schimb cauciucurile nu aveam asemenea probleme( nu batea fata la nici o viteza, in nici o situatie).

sa aiba oare cauciucul vreo deformatie pe suprafata de rulare (l-am cumparat second)...desi arata bine....si la ochiul liber nu se vad defecte.

 

cred ca se confirma teoria aceea cu lucrurile noi VS lucrurile vechi. dai un ban....da sti ca e bun.

 

astept cateva pareri. Ms anticipat

Incearca sa scoti cauciucul si sa-l pui din nou. am patit ceva asemanator cu un cauciuc care nu s-a ajezat bine pe janta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta cu o parere...

problema sta in felul urmator: mi-am schimbat cauciucurile la mobra, observand dupaia ca imi batea fata cand treceam de viteza 120Km/h (mai sus de 140km/h nu puteam sa trec, ca imi luam zborul ....asa tare batea).la viteze mici nu facea figuri deloc. bun...am zis ca duc la echilibrat roata fata. dupa ce a fost echilibrata nu imi mai batea la 120....dar batea de la 160( acum nu mai pot trece de 180).

care sa fie oare problema? mentionez ca inainte sa schimb cauciucurile nu aveam asemenea probleme( nu batea fata la nici o viteza, in nici o situatie).

sa aiba oare cauciucul vreo deformatie pe suprafata de rulare (l-am cumparat second)...desi arata bine....si la ochiul liber nu se vad defecte.

 

cred ca se confirma teoria aceea cu lucrurile noi VS lucrurile vechi. dai un ban....da sti ca e bun.

 

astept cateva pareri. Ms anticipat

 

 

poate ii un semn divin ca nu ii bine sa treci peste 120 :)

numa' bine !:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in cazurile astea (daca nu e asezat bine pe janta....sau insertia rupta) ....in mod normal nu aparea pe aparatul ala de test pt exhilibrat?? adica na...nu ar fi trebuit sa-si dea aia de acolo seama ca nu e asezat bine??? :kick: :kick:

bineinteles....inafara "semnului divin"...in cazul asta nu au cum sa-si deie seama mesterii... :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am probleme cu franele dar nu mi se pare corect sa se schimbe brusc legea atunci cand a achzitionat RAR-ul banc de teste .brusc nu se mai poate testa nici o motocicleta fara banc. Oricum totul este de forma si superficialitatea este caracteristica .Inginerii habar nu au de capul lor. Am fost cu motorul meu in urma cu 3 ani (dr 800 big)....Era gresit scris in talon dimensiunea cauciuculuipe fata (era la fel cu ala de pe spate) .In zadar am incercat sa le spun ca este o greseala , ei o tineau una si buna ca am schimbat eu rotile ..........In schimb nu au vazut ca era joc in rulmentii de coloana de directie si cu atat mai putin ca rulmentii de la roata fata erau praf si binenteles aveau joc .Tot o trageau ca am schimbat rotile

 

 

Incearca sa scoti cauciucul si sa-l pui din nou. am patit ceva asemanator cu un cauciuc care nu s-a ajezat bine pe janta

 

Si la mine mi-au gresit dimensiunea rotilor pe carte . Miau pus de 16 in loc de 17 si GPZ-urile de dupa 94 s-au fabricat cu roti de 17 ... Al meu e din 1996 . O sa am probleme la identificare? (ITP-ul e valabil pana in 2013)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine mi-au gresit dimensiunea rotilor pe carte . Miau pus de 16 in loc de 17 si GPZ-urile de dupa 94 s-au fabricat cu roti de 17 ... Al meu e din 1996 . O sa am probleme la identificare? (ITP-ul e valabil pana in 2013)

 

 

Saliu ,

 

Ca sa intervin nu de alta .....ca e grele cand stai degeaba.

 

La RAR nu au stand , in mod normal standul fixeaza moto si apoi se fac testele , in locul standului sunt 2 ingineri , unul care se urca pe motor si al doilea care incearca sa tina echilibrul .... testele se fac superficial pentru a verifica existenta sistemului de franare si in nici un caz parametri de franare sau de folosinta a motociletei. Parametrii de franare si tot ce tine de datele tehnice trebuiesc transmisi ca si in cazul auto de catre producator pentru verificare,Ori RAR cu baza lor de date au doar identificare la model serii etc. si nimic altceva care sa tina de tehnic.

 

Legat de greselile aparute pe cartile de identitate sau certificatele de identificare , aveti obligatia de a verifica datele cu caracter personal cat datele specifice identificare motociletei la fata locului . Daca sunt diferente aveti acolo la ghiseu un fomular sau un tipizat pe care il completati (bineinteles ca suntem in Ro , si trebuie refacuta programarea si modificarea de pe carte trebuie platita de pe titular).

 

 

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saliu ,

 

Ca sa intervin nu de alta .....ca e grele cand stai degeaba.

 

La RAR nu au stand , in mod normal standul fixeaza moto si apoi se fac testele , in locul standului sunt 2 ingineri , unul care se urca pe motor si al doilea care incearca sa tina echilibrul .... testele se fac superficial pentru a verifica existenta sistemului de franare si in nici un caz parametri de franare sau de folosinta a motociletei. Parametrii de franare si tot ce tine de datele tehnice trebuiesc transmisi ca si in cazul auto de catre producator pentru verificare,Ori RAR cu baza lor de date au doar identificare la model serii etc. si nimic altceva care sa tina de tehnic.

 

Legat de greselile aparute pe cartile de identitate sau certificatele de identificare , aveti obligatia de a verifica datele cu caracter personal cat datele specifice identificare motociletei la fata locului . Daca sunt diferente aveti acolo la ghiseu un fomular sau un tipizat pe care il completati (bineinteles ca suntem in Ro , si trebuie refacuta programarea si modificarea de pe carte trebuie platita de pe titular).

 

 

Salutari

 

Inca nu m-am programat ... si probabil cand ma voi programa le voi face pe amandoua (identificare + modificarea aferenta) Cam cat costa treaba "scrisul asta care repara greseala altora" ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

 

Programarea se face telefonic sau pe net. Cel mai bine cand ajungi acolo cu progamarea pentru identificare , spunele despre chestie si poate scapi de o modificare . Dar daca in cazul in care nu ...costa vreo 70 de lei.

 

Saliu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

 

Programarea se face telefonic sau pe net. Cel mai bine cand ajungi acolo cu progamarea pentru identificare , spunele despre chestie si poate scapi de o modificare . Dar daca in cazul in care nu ...costa vreo 70 de lei.

 

Saliu

 

Multumesc mult de raspuns . O sa ma programez online ... ca am mai facut programari de genul si pentru alti localnici din imprejurimi :D. Sper sa fie totul bine si sa-mi rezolv treaba cat mai repede pentru ca vreau sa-mi extind "area de plimbare" .:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...