Jump to content

omunegru22

Super Membru
  • Content Count

    510
  • Joined

  • Last visited

About omunegru22

  • Rank
    PoSSeSed

Contact Methods

  • Website URL
    http://.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda Shadow Aero 750
  • Numar Moto
    Loading...
  • Club
    Pribeag

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Shadow VT 600, Honda Hornet 600, Honda VFR 800, Honda Shadow Aero 750
  1. Stie cumva cineva care sunt formalitatile si costurile aproximative pentru repatrierea unei Honda Shadow Aero 750, an 2007, prin vama Oradea? Valoare declarata pe contractul de vanzare-cumparare (sunt al doilea proprietar) este $800 CAD. Multumesc
  2. Stie cumva cineva care sunt formalitatile si costurile aproximative pentru repatrierea unei Honda Shadow Aero 750, an 2007, prin vama Oradea? Valoare declarata pe contractul de vanzare-cumparare (sunt al doilea proprietar) este $800 CAD. Multumesc
  3. Salut, Vreau sa aduc o motocicleta din Canada. Puteti sa ma ajutati cu procesul de desfasurare si costurile actualizate pentru 2020? Multumesc
  4. Nu mai sunt in tara si nici nu mai am contractul de vanzare-cumparare De asta totul devine mai problematic. Multumesc pentru raspuns!
  5. Salutare VFR-isti. Nu am mai activat de ceva vreme pe acest forum si ca atare incep prin a-mi cere scuze ca revin direct cu o rugaminte. Am fost in posesia acestei motociclete pana acum vreo 2 ani ( http://www.vanzare-motociclete-romania.ro/anunt-vanzare-motocicleta-honda-vfr-800-fi-interceptor-2762.html ) dupa care a trebuit sa o vand pentru ca paraseam tara. Am vandut-o unui domn din Targu Mures, pe nume Eugen Popa, care la randul lui se pare ca a vandut-o altcuiva. Ideea este ca nu mai am nr lui de telefon si mai cu seama al actualului proprietar pentru a putea intra in contact.
  6. Michelin Pilot Road 3. Am facut 5000 km cu ele in toate conditiile si sunt NOI. Superbe pe ploaie, rezistente pe autostrada, medii spre bune pe curbe, se incalzesc repede. Sunt foarte multumit de ele. Pacat ca trebuie sa vand mobra, ca ma mai duceau cel putin 10.000 km.
  7. Acum am vazut de abia ce am scris ))))) Asa e, mea culpa. Era vorba de 2 persoane pe motocicleta. Depinde de producator, calitatea uleiului si stilul de mers. Motul 7100, de exemplu, duce pana la 9000. Si de preferat, indiferent de nr de kilomterii parcursi, daca sta cu uleiul peste iarna, schimbat in primavara ulei + filtru.
  8. Sincer sa fiu, nu stiu. Eu am prezentat doar datele si conditiile in care am reusit sa obtin consumul asta. Si pt mine a fost neasteptat...
  9. 350 km cu un plin. Media pe care am scos-o anul trecut in concediu (4,500 km prin Europa) a fost de 4,9-5,1 L / 100 km. Da, stiu, de necrezut. Mers aproape constant cu 120 km/h in afara si 55-65 km/h in orase, 2 genti laterale (39kg ambele), tankbag si doi pasageri. Toate filtrele schimbate, rulmenti noi, cauciucuri noi cu presiunea potrivita, trepte corespunzatoare de viteza, fara ruperi de ritm. Asta e rezultatul P.S. : Am verificat inca o data listele de anul trecut cu informatiile stranse despre tura si am facut 2 mici corecturi la viteze si kg transportate.
  10. Din pacate trebuie sa o vand... An fabricatie 1999 Optic: FOARTE BINE INTRETINUTA! Tinuta iarna in garaj si vara cu husa.Carenele laterale revopsite in 2012 pt mici defecte optice (zgarieturi, lac sarit de la pietre, urme de cizma, etc.). Polish + ceruire in martie 2013. Tehnic: Kit lant DID schimbat in august 2012, cauciucuri Michelin Pilot Road 3 90%, lichid de racire HEPU + lichid frana MOTUL + lichid ambreiaj MOTUL proaspat schimbate, ulei motor Motul 7100, placute frana TRW schimbate in august 2012, toate filtrele schimbate, baterie+bujii 2012, mansoane + capete ghidon Rizoma, priza al
  11. S-a indoit. Se vede cu ochiul liber ca s-a indoit. Si parca nu m-as apuca sa-l iau la ciocan la indreptat )
  12. Salutare baieti. Intors din concediu, cu bune si cu rele. Am avut vreme si drumuri excelente 4000 de km prin toata Europa...pana am intrat in tara. 30 de km inainte de Caransebes: pata de ulei pe drum... Finalul il banuiti. Noroc ca aveam viteza mica si nu mi-am rupt creierii pe acolo. Bineinteles ca mi-a plecat spatele si am dat-o pe jos. Mare parte din socul impactului l-a preluat geanta laterala de pe stanga deci daunele sunt mai mult optice. Eu si sotia suntem ok, doar cateva vanatai superficiale si o mica entorsa. In rest ok. Problema e ca vreau sa ma apuc sa il repar ca ma doare sufl
  13. Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade.
×
×
  • Create New...