Danmaddog Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Finala concurs cel mai "tare" sunet. Mi-a placut reactia celor din spate. Nu se asteptau. http://www.youtube.com/watch?v=ByzbY4BkfdY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Finala concurs cel mai "tare" sunet. Mi-a placut reactia celor din spate. Nu se asteptau. http://www.youtube.com/watch?v=ByzbY4BkfdY m-am uitat de vreo 20 de ori si de vreo 20 de ori m-am tavalit de ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Stie cineva cat ma costa identificarea la RAR ? Ca vreau sa-mi inmatriculez motorul si vreau sa-mi fac niste calcule sa vad de cati bani am nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut , Daca ai carte de identitate , Identificarea e 70 lei . Saliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut , Daca ai carte de identitate , Identificarea e 70 lei . Saliu Multumesc ! O zi placuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 cine poate sa ma ajute ...unde pot face itp- ul in sibiu ?? La sigemo unde faceam inainte nu se mai poate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 din cate stiu eu numai la RAR se mai poate - 74 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danmaddog Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 ITP-ul se face doar la RAR si costa 90 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 in aprilie eu am dat 74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manach Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 hello! m-am intors! azi am ridicat discurile cu poze si filmarea si incep sa le selectez pentru aici, picasa, facebook, etc. vreodata va pot arata si filmarea, pe un laptop, ca nu ma stiu sa editez video ca sa pun bucati din filmare pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Adu-mi DVD-urile cu nunta ca ti le fac eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 multumesc mult pt ajutor.....am inteles ca au stand de franare.......ce uameni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 De ce? Ai probleme cu franele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulik22 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) care ma poate ajuta cu o parere... problema sta in felul urmator: mi-am schimbat cauciucurile la mobra, observand dupaia ca imi batea fata cand treceam de viteza 120Km/h (mai sus de 140km/h nu puteam sa trec, ca imi luam zborul ....asa tare batea).la viteze mici nu facea figuri deloc. bun...am zis ca duc la echilibrat roata fata. dupa ce a fost echilibrata nu imi mai batea la 120....dar batea de la 160( acum nu mai pot trece de 180). care sa fie oare problema? mentionez ca inainte sa schimb cauciucurile nu aveam asemenea probleme( nu batea fata la nici o viteza, in nici o situatie). sa aiba oare cauciucul vreo deformatie pe suprafata de rulare (l-am cumparat second)...desi arata bine....si la ochiul liber nu se vad defecte. cred ca se confirma teoria aceea cu lucrurile noi VS lucrurile vechi. dai un ban....da sti ca e bun. astept cateva pareri. Ms anticipat Editat Septembrie 6, 2011 de sergiulik22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Nu, nu am probleme cu franele dar nu mi se pare corect sa se schimbe brusc legea atunci cand a achzitionat RAR-ul banc de teste .brusc nu se mai poate testa nici o motocicleta fara banc. Oricum totul este de forma si superficialitatea este caracteristica .Inginerii habar nu au de capul lor. Am fost cu motorul meu in urma cu 3 ani (dr 800 big)....Era gresit scris in talon dimensiunea cauciuculuipe fata (era la fel cu ala de pe spate) .In zadar am incercat sa le spun ca este o greseala , ei o tineau una si buna ca am schimbat eu rotile ..........In schimb nu au vazut ca era joc in rulmentii de coloana de directie si cu atat mai putin ca rulmentii de la roata fata erau praf si binenteles aveau joc .Tot o trageau ca am schimbat rotile care ma poate ajuta cu o parere... problema sta in felul urmator: mi-am schimbat cauciucurile la mobra, observand dupaia ca imi batea fata cand treceam de viteza 120Km/h (mai sus de 140km/h nu puteam sa trec, ca imi luam zborul ....asa tare batea).la viteze mici nu facea figuri deloc. bun...am zis ca duc la echilibrat roata fata. dupa ce a fost echilibrata nu imi mai batea la 120....dar batea de la 160( acum nu mai pot trece de 180). care sa fie oare problema? mentionez ca inainte sa schimb cauciucurile nu aveam asemenea probleme( nu batea fata la nici o viteza, in nici o situatie). sa aiba oare cauciucul vreo deformatie pe suprafata de rulare (l-am cumparat second)...desi arata bine....si la ochiul liber nu se vad defecte. cred ca se confirma teoria aceea cu lucrurile noi VS lucrurile vechi. dai un ban....da sti ca e bun. astept cateva pareri. Ms anticipat Incearca sa scoti cauciucul si sa-l pui din nou. am patit ceva asemanator cu un cauciuc care nu s-a ajezat bine pe janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoiflorin Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 care ma poate ajuta cu o parere... problema sta in felul urmator: mi-am schimbat cauciucurile la mobra, observand dupaia ca imi batea fata cand treceam de viteza 120Km/h (mai sus de 140km/h nu puteam sa trec, ca imi luam zborul ....asa tare batea).la viteze mici nu facea figuri deloc. bun...am zis ca duc la echilibrat roata fata. dupa ce a fost echilibrata nu imi mai batea la 120....dar batea de la 160( acum nu mai pot trece de 180). care sa fie oare problema? mentionez ca inainte sa schimb cauciucurile nu aveam asemenea probleme( nu batea fata la nici o viteza, in nici o situatie). sa aiba oare cauciucul vreo deformatie pe suprafata de rulare (l-am cumparat second)...desi arata bine....si la ochiul liber nu se vad defecte. cred ca se confirma teoria aceea cu lucrurile noi VS lucrurile vechi. dai un ban....da sti ca e bun. astept cateva pareri. Ms anticipat poate ii un semn divin ca nu ii bine sa treci peste 120 numa' bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 fie nu e asezat cum trebuie pe janta,fie e rupta insertia in cauciuc....poti sa-l arunci. dute la vulcanizarea de pe scoala de innot,poate te ajuta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 FYI http://www.evz.ro/detalii/stiri/primele-motociclete-smurd-dupa-model-parizian-pe-strazile-capitalei-944493.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulik22 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 pai in cazurile astea (daca nu e asezat bine pe janta....sau insertia rupta) ....in mod normal nu aparea pe aparatul ala de test pt exhilibrat?? adica na...nu ar fi trebuit sa-si dea aia de acolo seama ca nu e asezat bine??? bineinteles....inafara "semnului divin"...in cazul asta nu au cum sa-si deie seama mesterii... :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Nu, nu am probleme cu franele dar nu mi se pare corect sa se schimbe brusc legea atunci cand a achzitionat RAR-ul banc de teste .brusc nu se mai poate testa nici o motocicleta fara banc. Oricum totul este de forma si superficialitatea este caracteristica .Inginerii habar nu au de capul lor. Am fost cu motorul meu in urma cu 3 ani (dr 800 big)....Era gresit scris in talon dimensiunea cauciuculuipe fata (era la fel cu ala de pe spate) .In zadar am incercat sa le spun ca este o greseala , ei o tineau una si buna ca am schimbat eu rotile ..........In schimb nu au vazut ca era joc in rulmentii de coloana de directie si cu atat mai putin ca rulmentii de la roata fata erau praf si binenteles aveau joc .Tot o trageau ca am schimbat rotile Incearca sa scoti cauciucul si sa-l pui din nou. am patit ceva asemanator cu un cauciuc care nu s-a ajezat bine pe janta Si la mine mi-au gresit dimensiunea rotilor pe carte . Miau pus de 16 in loc de 17 si GPZ-urile de dupa 94 s-au fabricat cu roti de 17 ... Al meu e din 1996 . O sa am probleme la identificare? (ITP-ul e valabil pana in 2013) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Si la mine mi-au gresit dimensiunea rotilor pe carte . Miau pus de 16 in loc de 17 si GPZ-urile de dupa 94 s-au fabricat cu roti de 17 ... Al meu e din 1996 . O sa am probleme la identificare? (ITP-ul e valabil pana in 2013) Saliu , Ca sa intervin nu de alta .....ca e grele cand stai degeaba. La RAR nu au stand , in mod normal standul fixeaza moto si apoi se fac testele , in locul standului sunt 2 ingineri , unul care se urca pe motor si al doilea care incearca sa tina echilibrul .... testele se fac superficial pentru a verifica existenta sistemului de franare si in nici un caz parametri de franare sau de folosinta a motociletei. Parametrii de franare si tot ce tine de datele tehnice trebuiesc transmisi ca si in cazul auto de catre producator pentru verificare,Ori RAR cu baza lor de date au doar identificare la model serii etc. si nimic altceva care sa tina de tehnic. Legat de greselile aparute pe cartile de identitate sau certificatele de identificare , aveti obligatia de a verifica datele cu caracter personal cat datele specifice identificare motociletei la fata locului . Daca sunt diferente aveti acolo la ghiseu un fomular sau un tipizat pe care il completati (bineinteles ca suntem in Ro , si trebuie refacuta programarea si modificarea de pe carte trebuie platita de pe titular). Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Saliu , Ca sa intervin nu de alta .....ca e grele cand stai degeaba. La RAR nu au stand , in mod normal standul fixeaza moto si apoi se fac testele , in locul standului sunt 2 ingineri , unul care se urca pe motor si al doilea care incearca sa tina echilibrul .... testele se fac superficial pentru a verifica existenta sistemului de franare si in nici un caz parametri de franare sau de folosinta a motociletei. Parametrii de franare si tot ce tine de datele tehnice trebuiesc transmisi ca si in cazul auto de catre producator pentru verificare,Ori RAR cu baza lor de date au doar identificare la model serii etc. si nimic altceva care sa tina de tehnic. Legat de greselile aparute pe cartile de identitate sau certificatele de identificare , aveti obligatia de a verifica datele cu caracter personal cat datele specifice identificare motociletei la fata locului . Daca sunt diferente aveti acolo la ghiseu un fomular sau un tipizat pe care il completati (bineinteles ca suntem in Ro , si trebuie refacuta programarea si modificarea de pe carte trebuie platita de pe titular). Salutari Inca nu m-am programat ... si probabil cand ma voi programa le voi face pe amandoua (identificare + modificarea aferenta) Cam cat costa treaba "scrisul asta care repara greseala altora" ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Salut , Programarea se face telefonic sau pe net. Cel mai bine cand ajungi acolo cu progamarea pentru identificare , spunele despre chestie si poate scapi de o modificare . Dar daca in cazul in care nu ...costa vreo 70 de lei. Saliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Salut , Programarea se face telefonic sau pe net. Cel mai bine cand ajungi acolo cu progamarea pentru identificare , spunele despre chestie si poate scapi de o modificare . Dar daca in cazul in care nu ...costa vreo 70 de lei. Saliu Multumesc mult de raspuns . O sa ma programez online ... ca am mai facut programari de genul si pentru alti localnici din imprejurimi . Sper sa fie totul bine si sa-mi rezolv treaba cat mai repede pentru ca vreau sa-mi extind "area de plimbare" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulik22 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 http://www.tare.ro/benloka/2484200-tu-ai-vazut-motocicleta-aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.