Sari la conținut

Ajutor Cu Un Bord


cristicbr
 Share

Postări Recomandate

din blocul de sigurante nu are niciuna treaba cu bordul. ms pt intentie oricum

 

Are, si in general siguranta se cheama "signal".

 

Si e foarte probabil sa fie dusa sau oricum, sa ai probleme pe alimentare sau masa. Altfel, nu au legatura intre ele, turometrul primeste semnal de la CDI, indicatorul de temperatura de la senzor (termistor)... etc. - fiecare cu treaba lui-.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E imposibil sa fie bordul alimentat direct de la baterie, fara nici o siguranta - daca nu are una dedicata e alimentat prin cea de semnal sau far.

Urmareste cu un multimetru/creion de tensiune (12V) sau pur si simplu un bec cu 2 fire pana unde ajunge curentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor acum ca am vazut ca are cin sa ma ajute sa fiu mai explicit

 

am treas pana si manualul de pe net motocicleta are 5 sigurante 4 tabloul electric si 1 releu pornire. toate sunt ok. treaba a inceput cam asa mi sa ars releud de incarcare , si eu cea mai mare tampenie a vietii mele pe care am facuto este ca iam pus un releu de cbr pc 25 in loc de cbr pc 31. deci am pus barteria si releul , contact si vad ca acul de la apa urca brusc la maxim( motorul rece bineinteles) ii dau cheie si constat ca nici turometrul nu fct , ma sui pe ea nici vitezometrul nu zicea nimic. o opresc scot releul . si deodata bordul isi revine pun releul vechi si bordul nu mai mg deloc. si de atunci nu mai am bord functional.cine mai are pareri sau idei va rog sa ma ajutati ca park merg cu ochii inchisi pe motor fara bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

mai fratilor acum ca am vazut ca are cin sa ma ajute sa fiu mai explicit

 

am treas pana si manualul de pe net motocicleta are 5 sigurante 4 tabloul electric si 1 releu pornire. toate sunt ok. treaba a inceput cam asa mi sa ars releud de incarcare , si eu cea mai mare tampenie a vietii mele pe care am facuto este ca iam pus un releu de cbr pc 25 in loc de cbr pc 31. deci am pus barteria si releul , contact si vad ca acul de la apa urca brusc la maxim( motorul rece bineinteles) ii dau cheie si constat ca nici turometrul nu fct , ma sui pe ea nici vitezometrul nu zicea nimic. o opresc scot releul . si deodata bordul isi revine pun releul vechi si bordul nu mai mg deloc. si de atunci nu mai am bord functional.cine mai are pareri sau idei va rog sa ma ajutati ca park merg cu ochii inchisi pe motor fara bord

 

Omu, am si eu un cbr f2. Am patit exact la fel,am avut releul ars si am pus altul nou.Nu a durat un minut dupa ce l-am pornit si mi-a cazut bordul si semnalizarile. Mie mi s-au ars sigurantele,dar vezi ca la tine poate sa topit ceva in blocul de sigurante daca cumva ai avut montata o siguranta necorespunzatoare pt ca in mod normal trebuiau sa se arda sigurantele la un asemenea soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatorul pt PC25 e compatibil cu PC31 alternatorul avand aceeasi putere. regulatorul nu are nimic in comun cu bordul iesirea sa fiind legata direct la baterie(verde la minus -rosu/alb la plus)

fenomenele cu bordul pot fi datorate lipsei legaturii de masa a bordului (care s-a putut rupe cand ai schimbat releul.sau nu l-ai mai montat inapoi- vezi un papuc cu 2 fire pe el verde si verde/negru)

Daca ar fi fost arsa sau contact defectuos la siguranta(a3-a) ce alimenteaza bordul nu ardea nici neutrul nici uleiul nici cricul lateral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult pt intentia de a ma ajuta dar crede-ma e o problema data naibii . nu am avut treaba cu mufele deloc decat aia care intra in releu. am scos si am bagat. faza mai nasoala e ca a urmat procesul asta: a mers( cu releul original)-------nu a mers( releu cbr f2)-------a mers(fara releu deloc)-------nu a mai mers(cand i l-am pus pe ala vechi original , si nici releu nou) numi pot explica cum vine asta daca era sa se arda ceva ramanea blocat din prima nu-si mai revenea , si o lua iara. su stau in tg neamt dak cineva crede k se pricepe sa-l repare ii dau 3 mil numa sa vina sa mi-l faca k sunt disperat. ms pt ajutor dak va mai trece ceva prin cap mai aruncati un mes aici. numa bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica daca arde neutrul si becul ulei cand pui contactul- acestea ard daca bordul e alimentat +

Daca ard nu ai masa -aproape as paria pe chestia asta (sub sa pe langa regulator vei gasi papucul masa ce trebuie prins in mod normal de unul din suruburile regulatorului)

daca nu ard indicatoarele neutru si uleiul nu ai alimentare pe bord

Fenomenul ce l-ai descris (a mers apoi nu a mai mers -iar a mers) poate fidatorat de conductorul pt masa care atingea de cadru intamplator

Editat de AlexM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...