cristicbr Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 cine stie ce poate avea un bord de cbr f3 ? numi merg ceasurile( vitezometrul ,turometrul ,apa) nu e ars numic in el firele nu-s in scurt...... numi pot da seama ce are dak stie cnv please help cristian_mk2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Verifica sigurantele, e posibil sa ai vreuna arsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Noiembrie 22, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2007 din blocul de sigurante nu are niciuna treaba cu bordul. ms pt intentie oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 din blocul de sigurante nu are niciuna treaba cu bordul. ms pt intentie oricum Are, si in general siguranta se cheama "signal". Si e foarte probabil sa fie dusa sau oricum, sa ai probleme pe alimentare sau masa. Altfel, nu au legatura intre ele, turometrul primeste semnal de la CDI, indicatorul de temperatura de la senzor (termistor)... etc. - fiecare cu treaba lui-. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 din blocul de sigurante nu are niciuna treaba cu bordul. ms pt intentie oricum De obicei are, o prietena tot asa a patit la fzr, era o siguranta mucita..verifica-le mai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 E imposibil sa fie bordul alimentat direct de la baterie, fara nici o siguranta - daca nu are una dedicata e alimentat prin cea de semnal sau far. Urmareste cu un multimetru/creion de tensiune (12V) sau pur si simplu un bec cu 2 fire pana unde ajunge curentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Noiembrie 23, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2007 mai fratilor acum ca am vazut ca are cin sa ma ajute sa fiu mai explicit am treas pana si manualul de pe net motocicleta are 5 sigurante 4 tabloul electric si 1 releu pornire. toate sunt ok. treaba a inceput cam asa mi sa ars releud de incarcare , si eu cea mai mare tampenie a vietii mele pe care am facuto este ca iam pus un releu de cbr pc 25 in loc de cbr pc 31. deci am pus barteria si releul , contact si vad ca acul de la apa urca brusc la maxim( motorul rece bineinteles) ii dau cheie si constat ca nici turometrul nu fct , ma sui pe ea nici vitezometrul nu zicea nimic. o opresc scot releul . si deodata bordul isi revine pun releul vechi si bordul nu mai mg deloc. si de atunci nu mai am bord functional.cine mai are pareri sau idei va rog sa ma ajutati ca park merg cu ochii inchisi pe motor fara bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 mai fratilor acum ca am vazut ca are cin sa ma ajute sa fiu mai explicit am treas pana si manualul de pe net motocicleta are 5 sigurante 4 tabloul electric si 1 releu pornire. toate sunt ok. treaba a inceput cam asa mi sa ars releud de incarcare , si eu cea mai mare tampenie a vietii mele pe care am facuto este ca iam pus un releu de cbr pc 25 in loc de cbr pc 31. deci am pus barteria si releul , contact si vad ca acul de la apa urca brusc la maxim( motorul rece bineinteles) ii dau cheie si constat ca nici turometrul nu fct , ma sui pe ea nici vitezometrul nu zicea nimic. o opresc scot releul . si deodata bordul isi revine pun releul vechi si bordul nu mai mg deloc. si de atunci nu mai am bord functional.cine mai are pareri sau idei va rog sa ma ajutati ca park merg cu ochii inchisi pe motor fara bord Omu, am si eu un cbr f2. Am patit exact la fel,am avut releul ars si am pus altul nou.Nu a durat un minut dupa ce l-am pornit si mi-a cazut bordul si semnalizarile. Mie mi s-au ars sigurantele,dar vezi ca la tine poate sa topit ceva in blocul de sigurante daca cumva ai avut montata o siguranta necorespunzatoare pt ca in mod normal trebuiau sa se arda sigurantele la un asemenea soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Regulatorul pt PC25 e compatibil cu PC31 alternatorul avand aceeasi putere. regulatorul nu are nimic in comun cu bordul iesirea sa fiind legata direct la baterie(verde la minus -rosu/alb la plus) fenomenele cu bordul pot fi datorate lipsei legaturii de masa a bordului (care s-a putut rupe cand ai schimbat releul.sau nu l-ai mai montat inapoi- vezi un papuc cu 2 fire pe el verde si verde/negru) Daca ar fi fost arsa sau contact defectuos la siguranta(a3-a) ce alimenteaza bordul nu ardea nici neutrul nici uleiul nici cricul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 ms mult pt intentia de a ma ajuta dar crede-ma e o problema data naibii . nu am avut treaba cu mufele deloc decat aia care intra in releu. am scos si am bagat. faza mai nasoala e ca a urmat procesul asta: a mers( cu releul original)-------nu a mers( releu cbr f2)-------a mers(fara releu deloc)-------nu a mai mers(cand i l-am pus pe ala vechi original , si nici releu nou) numi pot explica cum vine asta daca era sa se arda ceva ramanea blocat din prima nu-si mai revenea , si o lua iara. su stau in tg neamt dak cineva crede k se pricepe sa-l repare ii dau 3 mil numa sa vina sa mi-l faca k sunt disperat. ms pt ajutor dak va mai trece ceva prin cap mai aruncati un mes aici. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 (editat) verifica daca arde neutrul si becul ulei cand pui contactul- acestea ard daca bordul e alimentat + Daca ard nu ai masa -aproape as paria pe chestia asta (sub sa pe langa regulator vei gasi papucul masa ce trebuie prins in mod normal de unul din suruburile regulatorului) daca nu ard indicatoarele neutru si uleiul nu ai alimentare pe bord Fenomenul ce l-ai descris (a mers apoi nu a mai mers -iar a mers) poate fidatorat de conductorul pt masa care atingea de cadru intamplator Editat Decembrie 10, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.