Sergiu.... Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) Putini! Eu nu am vazut niciunul live! Cred ca sunt vreo 2-3! Editat August 2, 2009 de Sergiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 hi all! eu am un honda VTR de 1000 si baiatul care zicea ca mergea 250 la jumat de gaz intr-adevar are dreptate, ca asa e si al meu. bineinteles asta nu inseamna ca merge foarte tare la full gaz. eu i-am tras si sufletul pe autostrada din germania si 270 (si inca putin) era tot ce stia saraca dar 200-220 merge lejer daca tin la juma' de gaz (sau hai sa nu exageram, 60%) dar oricum nu trebe sa ai entorsa la incheietura sa merga atat in orice caz cine e obisnuit cu motoare 4L si inca nu a avut ocazia sa mearga cu V2...e foarte altfel. cam la jumatatea turatiei deja nu mai da nicio senzatie extraordinara ca la L4, dar totusi e un caracter cu totul diferit. daca ma ajuta Dumnezeu sa detin si sa ma dau cu motoru inca muuuulti ani, eu tot la motor V2 raman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 re all ! dupa 2 ani pe gsxr 750 k1 si gsxr 750 k7 , adica dupa 70.000 km de rulat pe sosea + - ,am trecut pe TL 1000 R ... insa nu inainte sa ma interesez mai in amanunt despre acest model .....probleme in mod particular nu are modelul , sunt asa de multumit de el ca nu as mai trece pe 4 cilindri cat traiesc , e impecabil pe curbele deschise , ca un tren pe sine ( ca sa zic asa ).... insa am probat ,multe modele de motoare de toate cilindratele ca sa ajung sa stiu ce vreau , vazand anul trecut un SV 1000 S si stiind ca are acelasi motor , imi era frica sa fie cumva 250 km|h viteza lui maxima , insa nu a fost asa viteza lui e de 300 km|h deoarece am facut 290 km|h si mai aveam inca 1000 turatii pana la rosu si daca ati obs ca undeva intre 250/500 turatii le mai poti face pe rosu , e un monstru .... e cel mai monstru dintre toate motoarele ... a trebuit sa lucrez un pic la sistemul de franare , am schimbat si filtru aer stock cu un K&N ,iar tobele cu Arrow , iar gumele care le montez sunt michelin pilot sport , se consuma foarte repede guma spate , undeva la 4000 km , dupa fiecare ieshire fac cate o inspectie generala ( dupa ce am pierdut 3 shuruburi si m/i sa desfiletata scarita stanga pilot ) pt a fi eu mai sigur , am facut o "intrecere" sa zic asa cu VTR 1000 SP2 si ...... saracul de el nu are nici o shansa .... nici pe drept nici pe curbe ......asa ca chestie ca aud nishte voci pe aici pe forum ! Asfalt Uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 (editat) sau poate ala de pe vtr nu a stiut sa traga de ea. te-ai gandit si la varianta asta? Editat August 16, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 poate ... insa sa conduci un monstru ca vtr1000 sp1,2 sau TL 1000 R iti trebuie experientza pe bune ... nici nu incape ca un incepator sa se suie pe ea .... e sinucidere .. nu iarta deloc aceasta motocicleta ... e grea si puternica in acelasi timp ... ori stii ce faci cand tragi de ea ... ori date jos si mai mergi o perioada cu alte mobre . Mergea bine pe curbe baiatul (VTR1000SP2) .... insa nu a reusit sa tina pasul cu mine .... la urma urmei ... daca o fi sau nu mai buna sau mai slaba ... e cel mai putin important lucru ..... eu am vrut TL 1000 R pt a avea o motocicleta mai scumpa la vedere ca sa zic asa ..... si in acelasi timp puternica .... si in acelasi timp sa fie neaparat Suzuki ! Asfalt Uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) oricum nu cred ca trage mai tare ca asta. cum a deschis gazul cum sa ridicat instantaneu pe o roata. ala da cuplu. Editat August 26, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 cred ca e modelul din 2010 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 hai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 De vanzare Motor V2,cuplu fenomenal,amortizor fata/spate/ghidon OHLINS,frane BREMBO,jante OZ,aripi/semnale carbon,toba YOSHIMURA,bujii IRIDUM,filtru K&N,capac monopost,consumabile schimbate,stare optica si tehnica excelenta. Mai multe detalii la tel 0724570711 (MARIO) /index.php?...t&id=637967 /index.php?...t&id=637968 /index.php?...t&id=637969 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Apropo de viteza/ manevrabilitate sa nu uitam ca domnul Colin Edwards a fost, inainte sa intre in motoGP, campion mondial la superbikes pe o Honda VTR SP2(ultima data in 2002, cand exista K2, R1 pe injectie si 954). Poate e vorba doar de piloti si nu de motoare??? Am R1 si imi place cum suna un V2, nu cred ca m-as da pe el. SP-1, SP-2, TL-R, RSV, sunt motoare mai exclusiviste, motoare pt oameni care s-au dat pe viteza o vreme si vor un motor pentru suflet, motor la care sa-i simti cuplul, care sa-l simti pe curbe si care sa-ti aduca un alt fel de satisfactie fata de "300" pe linie dreapta. .... parerea meaBafta si asfalt uscat sal, bine ai zis dl. PITICOT, un motor pt, suflet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 intrebari pt detinatorii de TL R: -cam ce consum scoateti???? -vesnica problema legata de TL....vibratiile din ghidon....sunt rezolvate cu amortizorul de ghidon stock??? -as avea vreo sansa ca la 65 de kile si 1.78 sa o manevrez destul de usor prin oras??? nu de alta, dar...imi place la nebunie TL1000R-ul si...cand l-am vazut pt. prima data pe al lui Doru(BoneS) am luat-o razna sal, asta gandeam si eu inainte sa cumpar TLR-ul, oare cat o sa consume bestia ,are consum f bun, 5,5l -7 l%, cat despre greutate se simte la viteza mica, dar mai ai o solutie mergi cu putina benzina in rezervor si mai scazi greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 sal, asta gandeam si eu inainte sa cumpar TLR-ul, oare cat o sa consume bestia ,are consum f bun, 5,5l -7 l%, cat despre greutate se simte la viteza mica, dar mai ai o solutie mergi cu putina benzina in rezervor si mai scazi greutatea. iti dai seama ca i-ai raspuns unuia care a pus o intrebare acum aproape 4 ani, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 iti dai seama ca i-ai raspuns unuia care a pus o intrebare acum aproape 4 ani, nu? iti dai seama ca nu si-a dat seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Uite-o paia cu data de azi si confruntarea intre Suzuki vs Ducati si cei 2 constructori : http://www.racetek.ro/din-magar---armasar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Cine poate enunta, pe rand, calitatile,defectele,sau atributele prin care ies in evidenta urmatoarele modele: Sal, la TLR-ul meu singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca vara se incinge cadrul si te arzi daca esti in bermude, binenteles ca nu e recomandat pantalonii scurti pe un supersport dar se mai intampla sa mai dai o tura mica si in bermude, in rest numai de bine de TLR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Cine poate enunta, pe rand, calitatile,defectele,sau atributele prin care ies in evidenta urmatoarele modele: Sal, la TLR-ul meu singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca vara se incinge cadrul si te arzi daca esti in bermude, binenteles ca nu e recomandat pantalonii scurti pe un supersport dar se mai intampla sa mai dai o tura mica si in bermude, in rest numai de bine de TLR! asta e mai proaspat macar, e din 2008... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 CU CHILOTII AIA PE NUMAR ITI DAI SEAMA CAT ESTI DE APRECIAT CAND APARI PE STRADA? ,,PADURE FARA USCATURI NU EXISTA!'' MACAR DE-AI COMENTA PE SUBIECT.....DA LA VOI LA MOLDOVA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) CU CHILOTII AIA PE NUMAR ITI DAI SEAMA CAT ESTI DE APRECIAT CAND APARI PE STRADA? ,,PADURE FARA USCATURI NU EXISTA!''MACAR DE-AI COMENTA PE SUBIECT.....DA LA VOI LA MOLDOVA.... de ce tipi? chiar nu inteleg! in fine! chilotii sunt antiradar, se pun invers si nu se mai vede numarul. simplu! la noi la moldova macar nu se tipa... Editat Martie 3, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 de ce tipi? chiar nu inteleg! in fine! chilotii sunt antiradar, se pun invers si nu se mai vede numarul. simplu! la noi la moldova macar nu se tipa... )))))))))))))))))))))) nu'l baga in seama ca se baga singur ))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 )))))))))))))))))))))) nu'l baga in seama ca se baga singur ))))))))))))))))))))))))) cam ai dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hotbitchonwheels Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Mi-am cumparat si eu un RSV Mille R 2001. O adevarata aventura. Am mers pe scuter o vreme (piaggio zip) chiar daca aveam carnet de 3 ani nu aveam nici un motiv sa iau un motor pentru oras. Am inceput sa ma influentez singur sa ma vad in situatii in care puteam sa deschid acceleratia ( scuteru e destul de sprinten si el ). Ma gandeam ca poate o sa aiba putin mai mult respect pentru un motor. Sa nu ma considere un pusti fara carnet. Practic veneau oameni care incercau sa ma invete la semafor regulii de circulatie inventate de ei . Anyhow Zis si facut. Ce motor este marfa pentru oras? Zic SUPERMOTO!!! Biuuun ma uit la preturi si vad ca se invarteau in jur de 2000 de euro pentru un husky. Nu era rau dar nu puteam sa ignor pretul de rahat gasit pentru RSV Mille 2500 euro 2400 euro 2600 euro si mai recent 1500 euro Inmatriculata in B. WTF?! Ya Yo! Zic nu pot sa ma iert daca iau Supermoto cu 2k cand exista Un motor net superior pe franare, curbe, motor, Comfort, Reglaje, etc. Doar ca este mai usor supermoto nu m-a gadilat conceptul de a plati mai mult pentru mai putin cum ii gadila pe ownerii de Superleggera. Am gasit un RSV Mille R in Timisoara la un pret foarte bun. Singurul RSV Mille R din fabrica la vanzare din Romania. Bun. Platforma nu am, Duba tre sa ii dau roata jos si fac accident ca ma uit doar la el si il mangaii in timp ce merg. Singura varianta a fost sa iau avionu si sa vin pe el. Cu experienta mea de scuterist. Am facut scoala moto pe un motor jumulit si batut. Singura mea arma a fost inteligenta si faptul ca stiam toata teoria. Countersteering, Counterbalacing, Anchored Push, Cum sa blochezi roata fata si sa nu cazi etc etc etc. Pur teoretic nimic testat. Doar stiam ca se poate face si daca se poate face cu siguranta trebuie sa pot si eu sa fac. Am ajuns in Timisoara. M-a luat omu cu masina am ajuns la el acasa a deschis garaju i-a dat cheie si m-am (cuvant urat) pe mine la propriu. Are o toba Yoshimura custom pentru motoare in 4 cyl. Nu pot sa descriu sentimentul din acel garaj mic cand a pornit motorul bagat in Fast Idle la 2500 rpm. Strada lui era deplorabila asa ca s-a oferit sa o scoata la sosea pentru mine. Omu stia ca vreau sa plec cu ea pe tupeu maxim. Eu eram cu masina lui si el pe motor s-a oprit in o benzinarie. Imi zice Ok hai sa te vad pune mana pe ea si mergi un pic. Ma urc pe ea incep sa plec ca un adevarat incepator, turata rau ambreaju deabia il frecam, pedalam de parca nu puteam sa imi tin echilibru, au inceput sa ma ia crampele musculare la picioare in zona coapsei de am zis ca nu mai plec deacolo. Am iesit pe sosea si mi-am revenit m-am relaxat a disparut durerea, a inceput motoru sa se echilibreze singur si sa merg constant. Ne-am dus la un depozit inconjurat de un oval aka Racetrackul Local unde am facut cunostinta cu RSV-ul SETAT MAI MULT DECAT HARDCORE pentru racing. Lucru care a fost bun in un fel dar si rau pentru mine Am facut vreo 10 - 15 ture max pana cand am considerat ca ard lumina si ca trebuie sa plec spre Bucuresti. Omu ia motoru pentru ultima data si baga 2 wheelieuri pana in redline pentru ramas bun A fost nascuta pentru asa ceva. Long story short. 350 km radeam in casca ca un tampit. 7000 rpm max. Mers lejer mai rapid decat traficu dar si calm cand nu ma simteam comfortabil. Am inceput sa ma relaxez si sa ma bag in ritm. Am aflat the Hard Way ca trebuie sa iti bagi ceva in urechi cand ma durea capu deja rau de tot dupa Drobeta. Am cumparat vata de la farmacie. M-am oprit de multe ori. S-a ars o siguranta de la ventilatoare si de fiecare data cand puneam contactul Turometru se dadea peste cap de vreo 5 ori si tot bordul se reseta cu ceas cu tot. M-am speriat si am zis ca am luat un motor stricat Nici nu mi-a trecut prin gand ca era o amarata de siguranta de la ventilatoare si ceas. Nu am avut probleme pe drum chiar daca stateam pe loc la semafor in orase nu sarea de 90 de grade apa. Odata m-am oprit si nu mai vroia sa plece. Nu mi-am dat seama ca era bagata in viteza si era sa consum toata bateria injurand la marginea drumului Am scos-o din viteza si a pornit ca o campioana. S-a facut noapte si eu eram la 60 de km de Pitesti. M-am oprit in o benzinarie sa dublez pantalonii ca deja era Frig Aveam 1 buc Geaca Alpinestars cu protectii hard, 1 Buc Geaca Fash groasa si Bluza cu maneca Lunga, Pantaloni de piele si pijamale 2 Perechi de sosete si Adidasi de piele. Cand am ajuns in Pitesti deja eram veteran. Motoru exemplar de stabil in curbe imi dadea incredere in el, Puterea era iesita din capacitatea mea de a intelege ce se intampla. La fiecare acceleratie imi aduceam aminte de primul sentiment avut WOW WTF WOW WTF WOW WTF WOW NU SE POATE!!! Eram atat de noob incat ii dadeam in gura si ma arunca in spate. Ii dadeam in gura de la 3000 la 6500-7000 max. Durerile pe care le suportam deja incepeau sa fie ignorate de creier. Vedeam linia de sosire. Inventam pozitii noi de stat pe el. Tineam acceleratia doar cu podul palmei doar sa mai misc degetele. M-am oprit la benzinarie si mi-am pus Pungi in picioare intre sosete ca sa imi tin picioarele calde. Deja erau vreo 5 grade afara Pe autostrada la un moment dat am intrat in o transa si mi-am ridicat burta de pe rezervor am cazut o treapta mai jos si i-am dat sanatos in o curba doar sa ma trezesc un pic. Am ajuns in Bucuresti m-am dus la primu gard m-am (cuvant urat) si am plecat spre casa mea din Dr Taberei ca un adevarat erou. I-am dat mesaj vanzatorului si am ras un pic la telefon Ce sa va zic despre acest motor. M-am indragostit de el. Aveam impresia ca motoarele in 4 cyl au putere in turatii mari. Dar urca-te pe un RSV Mille R si dai de la 7500 max si vezi despre ce e vorba. Practic are alt motor de la 8000 incolo si cand intra te loveste un val de putere din senin . Sunt mai mult decat fericit ca am ales acest motor. Si avand in vedere Nivelul de Design si Gandire bagat in acest model sa dai sub 3000 euro pentru un exemplar in stare buna este POMANA. Usor usor cumpar eu toate RSV'urile din Romania doar sa le scap de propietarii astia care le desconsidera. Prea tare motocicleta. Motoru este prea bun sa fie adevarat. V2 FTW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Mi-am cumparat si eu un RSV Mille R 2001. O adevarata aventura. Am mers pe scuter o vreme (piaggio zip) chiar daca aveam carnet de 3 ani nu aveam nici un motiv sa iau un motor pentru oras. Am inceput sa ma influentez singur sa ma vad in situatii in care puteam sa deschid acceleratia ( scuteru e destul de sprinten si el ). Ma gandeam ca poate o sa aiba putin mai mult respect pentru un motor. Sa nu ma considere un pusti fara carnet. Practic veneau oameni care incercau sa ma invete la semafor regulii de circulatie inventate de ei . Anyhow Zis si facut. Ce motor este marfa pentru oras? Zic SUPERMOTO!!! Biuuun ma uit la preturi si vad ca se invarteau in jur de 2000 de euro pentru un husky. Nu era rau dar nu puteam sa ignor pretul de rahat gasit pentru RSV Mille 2500 euro 2400 euro 2600 euro si mai recent 1500 euro Inmatriculata in B. WTF?! Ya Yo! Zic nu pot sa ma iert daca iau Supermoto cu 2k cand exista Un motor net superior pe franare, curbe, motor, Comfort, Reglaje, etc. Doar ca este mai usor supermoto nu m-a gadilat conceptul de a plati mai mult pentru mai putin cum ii gadila pe ownerii de Superleggera. Am gasit un RSV Mille R in Timisoara la un pret foarte bun. Singurul RSV Mille R din fabrica la vanzare din Romania. Bun. Platforma nu am, Duba tre sa ii dau roata jos si fac accident ca ma uit doar la el si il mangaii in timp ce merg. Singura varianta a fost sa iau avionu si sa vin pe el. Cu experienta mea de scuterist. Am facut scoala moto pe un motor jumulit si batut. Singura mea arma a fost inteligenta si faptul ca stiam toata teoria. Countersteering, Counterbalacing, Anchored Push, Cum sa blochezi roata fata si sa nu cazi etc etc etc. Pur teoretic nimic testat. Doar stiam ca se poate face si daca se poate face cu siguranta trebuie sa pot si eu sa fac. Am ajuns in Timisoara. M-a luat omu cu masina am ajuns la el acasa a deschis garaju i-a dat cheie si m-am (cuvant urat) pe mine la propriu. Are o toba Yoshimura custom pentru motoare in 4 cyl. Nu pot sa descriu sentimentul din acel garaj mic cand a pornit motorul bagat in Fast Idle la 2500 rpm. Strada lui era deplorabila asa ca s-a oferit sa o scoata la sosea pentru mine. Omu stia ca vreau sa plec cu ea pe tupeu maxim. Eu eram cu masina lui si el pe motor s-a oprit in o benzinarie. Imi zice Ok hai sa te vad pune mana pe ea si mergi un pic. Ma urc pe ea incep sa plec ca un adevarat incepator, turata rau ambreaju deabia il frecam, pedalam de parca nu puteam sa imi tin echilibru, au inceput sa ma ia crampele musculare la picioare in zona coapsei de am zis ca nu mai plec deacolo. Am iesit pe sosea si mi-am revenit m-am relaxat a disparut durerea, a inceput motoru sa se echilibreze singur si sa merg constant. Ne-am dus la un depozit inconjurat de un oval aka Racetrackul Local unde am facut cunostinta cu RSV-ul SETAT MAI MULT DECAT HARDCORE pentru racing. Lucru care a fost bun in un fel dar si rau pentru mine Am facut vreo 10 - 15 ture max pana cand am considerat ca ard lumina si ca trebuie sa plec spre Bucuresti. Omu ia motoru pentru ultima data si baga 2 wheelieuri pana in redline pentru ramas bun A fost nascuta pentru asa ceva. Long story short. 350 km radeam in casca ca un tampit. 7000 rpm max. Mers lejer mai rapid decat traficu dar si calm cand nu ma simteam comfortabil. Am inceput sa ma relaxez si sa ma bag in ritm. Am aflat the Hard Way ca trebuie sa iti bagi ceva in urechi cand ma durea capu deja rau de tot dupa Drobeta. Am cumparat vata de la farmacie. M-am oprit de multe ori. S-a ars o siguranta de la ventilatoare si de fiecare data cand puneam contactul Turometru se dadea peste cap de vreo 5 ori si tot bordul se reseta cu ceas cu tot. M-am speriat si am zis ca am luat un motor stricat Nici nu mi-a trecut prin gand ca era o amarata de siguranta de la ventilatoare si ceas. Nu am avut probleme pe drum chiar daca stateam pe loc la semafor in orase nu sarea de 90 de grade apa. Odata m-am oprit si nu mai vroia sa plece. Nu mi-am dat seama ca era bagata in viteza si era sa consum toata bateria injurand la marginea drumului Am scos-o din viteza si a pornit ca o campioana. S-a facut noapte si eu eram la 60 de km de Pitesti. M-am oprit in o benzinarie sa dublez pantalonii ca deja era Frig Aveam 1 buc Geaca Alpinestars cu protectii hard, 1 Buc Geaca Fash groasa si Bluza cu maneca Lunga, Pantaloni de piele si pijamale 2 Perechi de sosete si Adidasi de piele. Cand am ajuns in Pitesti deja eram veteran. Motoru exemplar de stabil in curbe imi dadea incredere in el, Puterea era iesita din capacitatea mea de a intelege ce se intampla. La fiecare acceleratie imi aduceam aminte de primul sentiment avut WOW WTF WOW WTF WOW WTF WOW NU SE POATE!!! Eram atat de noob incat ii dadeam in gura si ma arunca in spate. Ii dadeam in gura de la 3000 la 6500-7000 max. Durerile pe care le suportam deja incepeau sa fie ignorate de creier. Vedeam linia de sosire. Inventam pozitii noi de stat pe el. Tineam acceleratia doar cu podul palmei doar sa mai misc degetele. M-am oprit la benzinarie si mi-am pus Pungi in picioare intre sosete ca sa imi tin picioarele calde. Deja erau vreo 5 grade afara Pe autostrada la un moment dat am intrat in o transa si mi-am ridicat burta de pe rezervor am cazut o treapta mai jos si i-am dat sanatos in o curba doar sa ma trezesc un pic. Am ajuns in Bucuresti m-am dus la primu gard m-am (cuvant urat) si am plecat spre casa mea din Dr Taberei ca un adevarat erou. I-am dat mesaj vanzatorului si am ras un pic la telefon Ce sa va zic despre acest motor. M-am indragostit de el. Aveam impresia ca motoarele in 4 cyl au putere in turatii mari. Dar urca-te pe un RSV Mille R si dai de la 7500 max si vezi despre ce e vorba. Practic are alt motor de la 8000 incolo si cand intra te loveste un val de putere din senin Sunt mai mult decat fericit ca am ales acest motor. Si avand in vedere Nivelul de Design si Gandire bagat in acest model sa dai sub 3000 euro pentru un exemplar in stare buna este POMANA. Usor usor cumpar eu toate RSV'urile din Romania doar sa le scap de propietarii astia care le desconsidera. Prea tare motocicleta. Motoru este prea bun sa fie adevarat. V2 FTW. Nu e o bucata de paine prea mare pt cineva caruia inca nu i-au dat dintii de lapte? Entuziasmul e mare,la fel sunt cilindreea,cuplul,nr de cai si sunetul scos de toba...Toate sunt invers prop cu exp Nu te grabi sa blamezi pe altii dupa nici 3 km in sa... Fara sa fiu rau, fac un comment potrivit pt situatia in care te afli : Te abtii,te abtii iar cand nu mai poti,dai buzna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hotbitchonwheels Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Sincer, fara sa fiu plin de mine sau sa mananc rahat chiar nu sunt incepator. Am o metoda de a invata lucruri foarte usor. Am citit mult m-am uitat la multe exemple si mi-am dat seama cum se face. Acum trebuie doar sa transform gandul in miscare si miscarea in gand si o sa progresez foarte rapid. Chiar daca sunt incepator din punct de vedere teoretic. Practic am facut salturi mari si bune cu rezultate reale. Merg prin trafic cu RSV-ul de 2 luni aproximativ si chiar daca ajung intotdeauna primul la destinatie (depasesc si motocilcisti printre masini) nu am fost pus in nici o situatie delicata. Sunt in control deplin. La drum lung si viteza pe curbe folosesc toate cele 4 metode de virare si nu imi este jena nici sa incerc sa ma apropii de sol cu genunchiu deja. Toate aceste lucruri le fac foarte fin si foarte lejer fara sa ma "chinui" doar pentru ca am verificat inainte ce trebuie sa faci si cum trebuie sa faci. Motocicleta asta vede constant full power in Bucuresti si la iesirea din curbe. Nu este infricosator sa conduci astfel de motocicleta ce are cuplu de la 1500 rpm destul incat sa invarta cauciucu in loc doar ca e putin prafuit. Am iesit de pe stradute si mi-a fugit de poponeata din cauza prafului. Am reusit sa nu cad. Am plecat cu ea rece bocna si mi-a fugit iar de poponeata si nu am cazut. Am mers pe ploaie acum recent si chiar o faceam eu sa isi piarda tractiunea spate doar sa vad cum se simte. M-am jucat cu reglaju de compresie din suspensie si nu mi-am dat seama ca l-am deschis prea mult. Acesta a iesit dupa ce am luat un canal si a scuipat ulei pe disc, cauciuc fata, cauciuc spate. Am mers linistit mai departe fara sa imi dau seama si am vrut sa incalzesc si sa curat cauciucurile putin cand am simtit roata spate foarte usoara alunecand peste tot am reusit sa ies si din asta cu basmaua curata. Chiar m-am intors si mi-am gasit dupa canal pe contrasens si cuiul de reglaj pentru suspensie. Pus la loc + ulei good to go. Am invatat un coleg la munca sa mearga cu un Suzuki Intruder de 1800cc. El nu putea nici sa plece de pe loc si cu ajutorul sfaturilor pe care le-am urmat si eu. Practic o sinteza a tuturor lucrurilor invatate despre aceste masinarii. A reusit omu sa plece la plimbare pe el. Concluzia. Daca nu sti tot despre motor si cum sa mergi pe el, cum sa il controlezi, cum sa incetinesti, atunci esti inca incepator. Daca sti constinent ce trebuie sa faci si nu reusesti sa le faci. Atunci trebuie sa iei pasi marunti si sa iti transferi toate operatiunile repetitive in subconstient. Si sa progresezi doar cand esti sigur ca poti sa nu te mai gandesti la urmatoarea miscare. Daca sti cat mai multe constinent vei progresa enorm de mult. Daca te urci pe el doar sa mergi cat mai mult o sa ai parte de surprize. Si nu e bine sa inveti tehnici de franare in spatele passatului cu ABS. Cu exceptia vizitei la Timisoara. Care intradevar a fost o Aventura si un Crash Course. One way ticket cum s-ar zice. Nici una din vitejiile mele de a progresa mai mult decat ai tu impresia ca poate progresa un rider. Nu m-a pus in pericol ci din contra avand in vedere faptul ca un incepator este fortat sa urmeze traficul, sa franeze brusc, sa evite brusc obstacole, sa accelereze sub presiune si claxoane de la verde cand altii pleaca pe langa el la 3 cm de varfurile degetelor cu masini de 2 tone. Daca este vreun incepator care citeste asta, da-mi pm si te asigur ca informatiile primite despre ce trebuie sa sti te vor schimba 10001%. Nu este doar parerea mea. Am dovezi Atata timp cat nu incerc nimic peste limitele mele de a intelege ce fac si o sa reusesc in continuare sa transform gand in miscare si miscare in gand. O sa incep sa predau subconstientului tot ce fac eu acum constient. Si experienta naturala cea care vine din repetarea manevrelor o sa ma ajute doar sa gandesc mai putin cand sunt pe motor si sa ma concentrez la altceva total. Poate moto vlogging Sa nu te superi pe mine ca nu incerc sa te contrazic total. Chiar sunt incepator pe hartie. Dar practic cred ca ma plasez undeva pe la mijlocul scarii de incepator <-> pro. Si chiar nu am vrut sa blamez pe nimeni. Era o gluma ca o sa cumpar toate RSV-urile. Si Cumparatorii au aceasi proportie de vina ca si Vanzatorii pentru preturile astea ciudate. Editat Aprilie 24, 2011 de hotbitchonwheels Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Tu incerci sa vinzi castraveti gradinarului...Am ras copios cand am citit ca tu ai CITIT cum sta treaba cu mobra, cu mersu,cu tot ))) N-ai cum sa inveti sa fu..i citind lunar Penthouse. Bafta maxima in continuare,Zen si Eminovici fie cu tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hotbitchonwheels Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Sti de ce aviatorii invata tot ce trebuie sa stie si dupaia se urca in avion si zboara fara probleme sau accidente de incepatori ? Ai vazut pilot cu lamaie in geam ? Sti de ce taximetristii se duc la concusuri indemanare la condus si pierd in fata unor gameri care s-au jucat pe simulatoare ? Vezi ultimul concurs Petrom Racing Challenge castigat de un simracer. Sti de ce femeile sunt mai slabe decat barbatii la volan ? Nici nu vreau sa astept sa imi raspunzi la intrebarile astea. Poate o sa o dai la misto sa iti acoperi ignorata din nou. 1. Daca inveti teoretic odata ce incepi sa practici tot ce ai invatat tu iti intra in cap corect si nu te inveti gresit de la bun inceput. 2. Daca nu experimentezi mai departe ramai la un nivel mediocru. Degeaba iti merge tine plimbarea bine daca esti aproape la limita ta fara sa fi aproape de limita reala si atunci cand se intampla ceva neprevazut iesit din experientele tale anterioare prima ta reactie va fi controlata de instinctul de supravietuire si o sa abandonezi prea devreme. Multa lume era aici printre noi daca era bine invatata de la inceput. Arunca o privire la niste crashuri uploadate pe youtube de userul: rnickeymouse 3. Barbatii viseaza si isi imagineaza unele lucruri. Pot sa virtualizeze. Cand parchezi tu nu trebuie sa te uiti la distante si daca ele se miscoreaza sau maresc pentru a face urmatoarea manevra tu ai o imagine virtuala a masinii pe sosea si iti e mult mai usor sa o manevrezi pentru ca sti ce o sa se intample. Toate astea vin din imaginatie si nu din experienta. Cand erai mic iti imaginai ca te dai cu motoru te plimbai cu masina zburai cu avionu sau orice alt lucru care iti da tie vointa si dorinta si pasiune mai tarziu in viata. Habar n-ai tu ca daca nu faceai chestiile astea de mic nu erai in stare nici macar sa concepi ca ai putea sa pleci de pe loc cu 180 de cai impingand 260 kg. Alti oameni duc aceasta imaginatie la extrem si astfel sunt capabili sa progreseze enorm. In toate sporturile virtualizarea este o arma de antrenament. Multi isi imagineaza circuite. Nu pentru ca nu il cunosc ci pentru ca vor sa stie cum sa mearga mai bine cauta la rece cu mintea calma cheia pentru a rezolva probleme. In momentul ala se plimba cu motoru pe circuit. Daca poti sa faci chestia asta, daca ai capacitatea mintala sa pui in jocu asta virtual toate cunostintele expertilor si sa le combini cu un test in fiecare zi. O sa progresezi enorm. Daca nu, daca tot ce pot sa faci este sa memorezi experiente atunci o sa progresezi cu incetinitoru si o sa ramai ca taximetristii cu soferia. Mediocru. Scuze daca am deviat de la subiect. Aprilia V2 60grade FTW in continuare. Cel mai bun motor pentru oras. Daca tot vrei open class in oras macar iati Aprilia RSV si nu o sa vrei alt motor. mergi in a 2-a oriunde si spre semafor calci un pic schimbatorul si mai faci si economie pe liber. Eu doar sa nu mai schimb o las sa cada pana la relantii in a 2-a cand incetinesc sa ma strecor si pleaca inapoi in ture fara probleme cand vreau sa accelerez. O singura viteza peste tot si nu iti mai trebuie ambreaj sa faci stanga de laba*iu. Daca te ajuta motoru. Si am observat ceva. Motoarele cu cilindrii mari 500cc unul in cazul RSV produc vibratii joase simtite de soferi. Era un Gixxer 1k in fata mea cu faza lunga pornita dadea claxoane si o tura tot degeaba nimeni nu s-a miscat. M-a lasat pe mine in fata si au inceput sa se miste de paraca trecea un politist Poate casca alba flip-up ajuta si ea. Oricum un sunet mai cu bas si vibratii se pare ca patrunde mai usor prin tabla custilor decat sunetul ascutit si inalt. Editat Aprilie 26, 2011 de hotbitchonwheels Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.