Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

hahahaa, vrei sa spui ca tlr-ul e mai usor prin oras ? c'mon....SV touring sport -> TLR - Sport racing . Poate te referi la demaraj sau alte lucruri legate de viteza, dar sv-ul se misca bine printre masini.

 

o cautare rapida spune ca : "All TL bikes are injected" cel putin TLR-ul. LINK

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 242
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahahaa, vrei sa spui ca tlr-ul e mai usor prin oras ? c'mon....SV touring sport -> TLR - Sport racing . Poate te referi la demaraj sau alte lucruri legate de viteza, dar sv-ul se misca bine printre masini.

 

o cautare rapida spune ca : "All TL bikes are injected" cel putin TLR-ul. LINK

Mie mi s-a parut greoie, sa mergi tu cu SV printre masini sa vezi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai usoara ca majoritatea sportivelor de 600 si 1000 (nu din generatia 2007, 2008, 2009...)

pe loc mi sa parut si mie greoaie, in comparatie cu un r1 '99, insa probabil din cauza pozitiei centrului de greutate. insa in mers e foarte usor de manevrat, intre masini, intre jaloane, pe viraje stranse, etc...

 

Oricum, bafta la achizitie :lol:

 

PS: redpik o mers destul intre masini cu Sv-ul si stie ce vorbeste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai usoara ca majoritatea sportivelor de 600 si 1000 (nu din generatia 2007, 2008, 2009...)

pe loc mi sa parut si mie greoaie, in comparatie cu un r1 '99, insa probabil din cauza pozitiei centrului de greutate. insa in mers e foarte usor de manevrat, intre masini, intre jaloane, pe viraje stranse, etc...

 

Oricum, bafta la achizitie :lol:

 

PS: redpik o mers destul intre masini cu Sv-ul si stie ce vorbeste :)

 

poate omu se refera la viteze de peste 120 la ora.

Editat de werewolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca da. Sv-ul e cumva lung....wheelbase destul de mare, iar la viteza mare nu mai e la fel de usor de miscat. (desi, nici asta nu mi se pare prea adevarata faza...) Poate un sp2 e mai agil, dat fiind centrul de greutate mult mai jos. Anyway, V2-urile sunt motociclete de barbati .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca da. Sv-ul e cumva lung....wheelbase destul de mare, iar la viteza mare nu mai e la fel de usor de miscat. (desi, nici asta nu mi se pare prea adevarata faza...) Poate un sp2 e mai agil, dat fiind centrul de greutate mult mai jos. Anyway, V2-urile sunt motociclete de barbati .

 

mie sincer vtr-ul mi se pare mai potrivit pt o femeie, nu de alta da te rupe la oo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare merge decupata shaua ? :lol:)))) o adancitura la oo acolo, cred ca e perfect. Si pe mine ma mai deranjeaza sv-ul in oras pt ca sunt mic si ma infig cu ele in rezervor. Iarna nu mai zic, imi ingheata instant

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare merge decupata shaua ? :))))) o adancitura la oo acolo, cred ca e perfect. Si pe mine ma mai deranjeaza sv-ul in oras pt ca sunt mic si ma infig cu ele in rezervor. Iarna nu mai zic, imi ingheata instant

 

iti pui o pernita ceva, sau poti sa-l consideri antrenament. Facem concurs mr balls o steel. o tura de 20 de km cu vtr-ul pe drum prost :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut man.I agree la lista de mai sus :lol:

Poate pt om, motoarele V2 se pot pune doar pe choppere si Ducati.Fiecare cu parerea lui.Ai dreptate cu ZZR 1400.Am facut un drive test in Germania si am ramas impresionat.Abia astept sa fac un test si cu noua Busa sa pot face o comparatie.

Cat despre V-uri, e cu totul o alta senzatie.Si noi avem mai multe motorete in stoc (si choppere si enduro si naked-uri si vitezane) si desi mai mergem si cu ele, parca nimic nu se compara cu placerea de a conduce un TL.Nu vorbim aici de top speed, dat pe o roata si alte chestii de genul asta.E vorba doar de placerea de a conduce un V2 de 150 cai (le-am mai pus noi ceva caluti in plus).Numai bine.Ciao!

 

<small>--- Mesaj completat în 26 Nov 2007 11:30 -------------</small><br/>

 

 

Salve man.Si eu m-am dat cu amandoua, dar la mine a fost inversa senzatia.Iti dai seama ca depinde si de starea motorului ( poate ala cu care am mers eu era mai obosit un pic), nu pot sa stiu.

Oricum V2 rules!Sunt toate super tari.Ne-am hotarat ca la anul sa mai aducem inca 2 in Romania, ca si asa sunt putine ( eu stiu doar de 9 TL 1000R in tara).

Ciao!

 

<small>--- Mesaj completat în 26 Nov 2007 11:34 -------------</small><br/>

 

Salut man.Dupa mine e total gresit ce spui tu mai sus.E doar o parere.Mai vb.Numai bine.Ciao!

 

Salut

Si eu am de o saptamana un TL 1000S.

Nu am mers prea mult cu el , un Cluj -Curtea de Ag si vreo 4 Curtea de Ag -Pitesti

Impresia mea este ca sunt maestuase in trazit , pot spune chiar imbatabile , dar numai la viteze de peste 120-140 . Mai jos sunt extraordinar de obositoare (mai ales pe asfalturile noastre in valuri), eu dupa 100 km ma resimt , pe cand cu cealalta sz Freewind 650 merg 500-600 km pe zi si sunt neobosit .

Am remarcat deasemeni ca pe la 240-250 vibreaza foarte tare .Probabil TL 1000R sunt mai suple.

 

Nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide, care ma ajuta si pe mine, TLR are injectie??

 

 

 

Salve,

 

Eu detin un tlr din 98' si sunt foarte multumit de el, e mult mai puternic ca un sv 1000, poate chiar unpic mai agil ca un sv1000 mai ales ca sv-ul se trage din TLS. Ele au fost fabricate numai pe injectie, nu au existat pe carburatie, si din 2001 au fost fabricate si cu catalizator pana in 2004 fara o alta modificare la motor, estetic sau dinamic, pana cand suzuki a oprit fabricarea lor. Parerea mea e ca tlr-ul este o motoreta exceptionala, numai sa ai grija de ea, nu se compara ca o liniara .

 

Uite cateva site-uri dedicate Tl - urilor :

 

1. www.tlplanet.com si

2. www.tlzone.net , acolo sunt prezentate cele doua modele exclusiv (sunt topicuri diferite despre tl si sv) poti vedea diferenta dintre cele doua mobre, si fiabilitatea lor, si "bubele" pe care le poarta de la inceputul si sfarsitul fabricatiei lor.

 

Bafta.

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai ai intrebari pony18554, scrie-mi mie pe PM ca sunt destul de informat si daca stiu iti raspund cu cea mai mare placere, si nu numai tu, oricine!

 

Sergiu ar fii mai bine sa dezvoltam aici pe topic, sa ne scriem parerile ,intrebarile , informatiile care le detine fiecare despre aceasta motocicleta.

 

Multam ... :lol:

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahahahah

amu am vazut avataru

ahahahah

cum dracu sa opreasca cineva

era mai tare daca era si un pic de vopsea pe topor

scuze pt offtopic

daca aveti ceva de impartit aduceti-va mobrele sa va fac la o liniuta..de cocaina :lol:

KAWASAKI FOREVER

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Eu detin un tlr din 98' si sunt foarte multumit de el, e mult mai puternic ca un sv 1000, poate chiar unpic mai agil ca un sv1000 mai ales ca sv-ul se trage din TLS.[...]

 

SV este mult mai agil ca un TL. in orice pozitie, zi, circumstanta. este un naked. orice naked e mai agil deact orice tourer, sport tourer, supersport. :bounce: e vb de.. pzoitie..

 

Daca tot va dati in diverse cu V-urile, eu spun ca discutia ar putea capata o turnura cu adevarat 'FINA'.. pentru cunoscatori daca le-am lua in parte, anume :

 

V2 uri la 60 grade, V2-uri la 75 grade, V2 la 90 grade sau "L-twin" cum se mai spune.

 

dar.. o putem mentiona si pe ratusca neagra.. V4 de la aprilia.. un motor foarte.. bomba.

 

eu mi-s fan Ducati, dar asta nu conteaza. V forever.

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fan ducati dupa ce ai facut ucenicia pe f2 parca

motoru ala te-a invatat sa ridezi cum tre si acuma vii si ne spui ca esti fan ducati

oare cum crezi ca se simte saraca honda??

ce nu imi plac aia care uita de unde au plecat :lol:

cred si eu ca ducati e o firma pt inima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fan ducati dupa ce ai facut ucenicia pe f2 parca

motoru ala te-a invatat sa ridezi cum tre si acuma vii si ne spui ca esti fan ducati

oare cum crezi ca se simte saraca honda??

ce nu imi plac aia care uita de unde au plecat :lol:

cred si eu ca ducati e o firma pt inima

 

 

F4 bre nu insulta prima mea iubire in materie moto.:)

Dap, un motor minunat, cu care am dat de toti peretii ca sa spun asa, care mi-a rupt si un picior, dar nah, din vina mea .. cred:D. apoi, dupa ce am avut oaresce coordonate in domeniu si am urcat pe Ducati am .. inteles ca se poate mai mult.

 

pentru MINE. nu este un next stept universal valabil. Pt altii next step ar fi fost poat eun RR sau R1.. am mai mers insa si ep alte V uri.. dar.. DUCATI..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si kawasanki e kawasanki la fel cum yamaha e yamaha si cum iarna nu-i ca vara.

 

Ducati in schimb poti spune ca are un spirit aparte atata timp cat.. il simti, Cat te prinde.

Nu inseamna ca celelalte is .. naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Eu detin un tlr din 98' si sunt foarte multumit de el, e mult mai puternic ca un sv 1000, poate chiar unpic mai agil ca un sv1000 mai ales ca sv-ul se trage din TLS. Ele au fost fabricate numai pe injectie, nu au existat pe carburatie, si din 2001 au fost fabricate si cu catalizator pana in 2004 fara o alta modificare la motor, estetic sau dinamic, pana cand suzuki a oprit fabricarea lor. Parerea mea e ca tlr-ul este o motoreta exceptionala, numai sa ai grija de ea, nu se compara ca o liniara .

 

Uite cateva site-uri dedicate Tl - urilor :

 

1. www.tlplanet.com si

2. www.tlzone.net , acolo sunt prezentate cele doua modele exclusiv (sunt topicuri diferite despre tl si sv) poti vedea diferenta dintre cele doua mobre, si fiabilitatea lor, si "bubele" pe care le poarta de la inceputul si sfarsitul fabricatiei lor.

 

Bafta.

Si eu detin un TL S din 98 si sunt super incantat de el la asfalt

Am fost saptamana trecuta la mare (de la Curtea de Ag) si am tinut- o in 160-200 pe cele 2 autostrazi la un consum mediu de 5,5 litri . La drum de tara este o problema . poate si pentru faptul ca am si un Suzuki XF 650 Freewund care se descurca excelet si imi da alte senzatii.

Viteza maxima cu TL-ul a fost de 250 , poate merge mai mult , aveam acceleratie la jumatate dar vibreaza tare.

Consider ca V-urile sunt cele mai elastice motoare si accepta multe.

Nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...