dan_m3 Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 SUZUKI B KING vs. SUZUKI HAYABUSA motor si pretz identic, filozofie diferita !! un naked bike vs. un high speed de 300 Km/h unde va bate inima mai tare si unde se ridica pulsul mai mult ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Vezi ca Hayabusa din poza nu e model 2008. B-King are motorul de pe Hayabusa 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Poate a incurcat pozele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 intradevar, mam luat dupa culoare,... hayabusa 2008 :baldy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Urat cu spume B-king!Sunt curios cum se mai tine de ghidon la peste 250!Cred ca flutura pilotul ca drapelul in vant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 25, 2007 Share Postat Noiembrie 25, 2007 (editat) SUZUKI B KING vs. SUZUKI HAYABUSA motor si pretz identic, filozofie diferita !! un naked bike vs. un high speed de 300 Km/h unde va bate inima mai tare si unde se ridica pulsul mai mult ?? aceeasi inima...oameni diferiti... Editat Noiembrie 25, 2007 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 SUZUKI B KING vs. SUZUKI HAYABUSA motor si pretz identic, filozofie diferita !! un naked bike vs. un high speed de 300 Km/h unde va bate inima mai tare si unde se ridica pulsul mai mult ?? Chestia aia din stanga e conceptul din 2001... nu B-Kingul de serie si ii da la caca la Busa avand 240 de cai (motor de Autobusa version 1.0 cu turbo), guma de 240 pe spate... si acces la internet. Asadar... motor diferit, pret diferit (conceptul este priceless, pt Busa si toate celelalte there is Mastercard), topic inutil, din ciclul Bruzli il bate pe Vandam (parerea mea). PS: Conceptul e mai porno decat B-Kingul care s-a nascut din el si decat toate Busele din trecut, prezent si viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Chestia aia din stanga e conceptul din 2001... nu B-Kingul de serie si ii da la caca la Busa avand 240 de cai (motor de Autobusa version 1.0 cu turbo), guma de 240 pe spate... si acces la internet. Asadar... motor diferit, pret diferit (conceptul este priceless, pt Busa si toate celelalte there is Mastercard), topic inutil, din ciclul Bruzli il bate pe Vandam (parerea mea). PS: Conceptul e mai porno decat B-Kingul care s-a nascut din el si decat toate Busele din trecut, prezent si viitor. Ca Asta?......mai pune 20 cai...si o ajunge si B-Kingul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Deja o dam in desene animate si ajungem la Busa lu Gosraidar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 mama ce motorash....bzzzzzzzz asa face mai mult ca sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Noiembrie 28, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2007 la dealerul meu de suzuki costa amindoua 13490 euro !! stiu si eu ca kingul are "numai" 184 CP si busa 195 CP,... dar este vb ce principiu! este absurd sa mergi cu un b king cu peste 250 pe autostrada, dar este la fel de absurd sa te fitzii cu o busa pe drum national cu 150,... iar sa mergi cu 300 pe autostrada soarelui este un fel de kamikaze,... eu am zburat si cu masina la 270 de vreo 3 ori la niste poduri nenorocite de au sarit scintei,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 (editat) Urat cu spune B-king!Sunt curios cum se mai tine de ghidon la peste 250!Cred ca flutura pilotul ca drapelul in vant! Aici nu am inteles nici eu de ce sa contruieste un motor ca B-king(nu zic ca e urat)e printre cele mai tari naked`uri chiar il poti baga si la fightere ...dar e o motereta facute pt oras cel putin asa am inteles eu dar de ce cu cu o asa putere ,de ce cu asa forma de ce asa?... ca sa nu potzi folosi nici macar jumtate din ceea ce poate motoreta aia ? Editat Noiembrie 28, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 este absurd sa mergi cu un b king cu peste 250 pe autostrada, dar este la fel de absurd sa te fitzii cu o busa pe drum national cu 150,... ...sau cu 40-50 prin traficu din bucale. Aici nu am inteles nici eu de ce sa contruieste un motor ca B-king(nu zic ca e urat)e printre cele mai tari naked`uri chiar il poti baga si la fightere ...dar e o motereta facute pt oras cel putin asa am inteles eu dar de ce cu cu o asa putere ,de ce cu asa forma de ce asa?... ca sa nu potzi folosi nici macar jumtate din ceea ce poate motoreta aia ? sau de sosea BKing s-a construit pt ca se poate si pt ca se cere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 nu tot ce se poate trebuie sau se cere,... ramine de vazut cite se vor vinde, sau mai bine spus se vor cumpara,... pun pariu ca busa se va duce de 10 ori mai mult,... daca kingul avea cel putzin 3 programe potrivite, ca aprilia, sport (adicafull), touring (130 CP si cuplu maxim mai la turatzii joase) si ploaie (100 CP) , era mai bine,... asa nu conteaza dc mergi cu 130 sau 190 CP prin oras,... si chiar nu este prea potrivita de oras,... are un singur atu: arata mortal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) Mie-mi place mai mult MT-01 decat B-king... are un look....mai agerrr....ptr traficul urban....si nu numai.... Editat Noiembrie 29, 2007 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Mie-mi place mai mult MT-01 decat B-king... are un look....mai agerrr....ptr traficul urban....si nu numai.... si se conduce oribil...da...arata bestial...mult mai bine decit Bkig-ul...parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Mie-mi place mai mult MT-01 decat B-king... are un look....mai agerrr....ptr traficul urban....si nu numai.... totusi, un MT 01 la acelasi pret si nici macar la jumate de putere ( 90 CP ) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 totusi, un MT 01 la acelasi pret si nici macar la jumate de putere ( 90 CP ) ??? amice...dupa posturile tale cred ca esti genul "cit baga"...fara suparare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Moncher da MT 01 dezvolta un cuplu masiv la turatie joasa... 150Nm la 3500rpm...te face sa ramai in urma motocicletei...daca nu ai grija... nu-ti trebuie turtii mari...ca dhe...nici nu are de unde...4750rpm este turatia la care dezvolta cei 90cp...dar pe cand alte motoare se chinuie sa urce in turatie ca sa atinga puterea max...MT-ul s-a dus...e impresionant...incearca si o sa ramai surprins...e un streetfigter...cu personalitate... Editat Decembrie 8, 2007 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Moncher da MT 01 dezvolta un cuplu masiv la turatie joasa... 150Nm la 3500rpm...te face sa ramai in urma motocicletei...daca nu ai grija... nu-ti trebuie turtii mari...ca dhe...nici nu are de unde...4750rpm este turatia la care dezvolta cei 90cp...dar pe cand alte motoare se chinuie sa urce in turatie ca sa atinga puterea max...MT-ul s-a dus...e impresionant...incearca si o sa ramai surprins...e un streetfigter...cu personalitate... da nu te pot contrazice in legatura cu cuplu dar parerea mea e ca moto ala nu intra la categoria fighter si la naked sunt multe altele raport calitate-pret-fiabilitate care face ca mt 01 sa ramana mult in urrma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 da nu te pot contrazice in legatura cu cuplu dar parerea mea e ca moto ala nu intra la categoria fighter si la naked sunt multe altele raport calitate-pret-fiabilitate care face ca mt 01 sa ramana mult in urrma ! Asa o fi precum zici...pretul este piperat...dar cu calitatea...cred ca lasa pe multi in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Apropos de BKing, mai ales ca vad ca a intrat si MTul in discutie... Am citit zilele astea un test comparativ mai neobisnuit in care baietii de la Motorrad testau "Druck-ul" adica presiunea motoretelor. Intr-o traducere mai libera eu as zice "COIUL" . Nu ii interesa nici pretul nici fiabilitatea. Conta acceleratia si repriza. In test de aflau MT-01, Triumph Rocket III si BKingul. La reprize de la viteze de 40 in trepte superioare BKingul ramanea usor in urma cu cei 184 de cai ai sai, in urma celor 90 de cai ai MTului. Asta ca sa inteleaga si manelarii care se uita primu lucru la cai si apoi... tot la cai. Sau la "cat baga". BKing-ul rupea tot, insa numai daca era in turele corecte. Eu prefer BKingul dintre toate insa si celalalte au partile lor forte. Cica baietii aia ca e pretty impresionant sa ai 200 de NM pe un motor la 2000 de ture (MT are si el 150 NM, tot la 2000 de ture). Resumee-ul a fost ca in zona de reprize pana pe la 100 km/h si in treptele superioare astea doua motorete "fac" BKingul iar ca apoi BKingul rupe tot. Aveti aici si rezultatele masuratorilor. Mi se par interesante. BKing Performante: Repriza 60–100 km/h: 4,0 sek 100–140 km/h: 3,6 sek 140–180 km/h: 4,2 sek Acceleratie 0–100 km/h: 3,1 sek 0–200 km/h: 8,1 sek Viteza maxima: 247 km/h MT-01 Performante Repriza 60–100 km/h: 3,8 sek 100–140 km/h: 4,1 sek 140–180 km/h: 5,7 sek Acceleratie 0–100 km/h: 3,7 sek 0–200 km/h: 17,3 sek Viteza maxima: 210 km/h Triumph Rocket III Performante Repriza 60–100 km/h: 3,4 sek 100–140 km/h: 3,9 sek 140–180 km/h: 5,8 sek Acceleratie 0–100 km/h: 3,4 sek 0–200 km/h: 14,1 sek Viteza maxima: 216 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Apropos de BKing, mai ales ca vad ca a intrat si MTul in discutie... Ma Bucur ca ai inchis gura unora...sincer... Cat baga...nu conteaza...da cum baga... Ehh....multi vor sa afle... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Decembrie 17, 2007 Autor Share Postat Decembrie 17, 2007 nus, dar la acelasi pret, yamaha nu mai are nici un as,... iar rocketul intradevar are cuplu maxim mai mare decit un m3 e30,... pe BKING am loc frumos chiar, pe hayabusa absolut deloc cu picioroangele mele,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Cu tine in sa nici nu mai pare asa de mare si inspaimantator B-Kingul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.