gadjodilo17 Postat Decembrie 1, 2007 Autor Share Postat Decembrie 1, 2007 poi la motor de 49 cam pe la 3 mil te costa segmenti piston si cilindru daca schimbi totul, depinde de mecanic ca manopera unii cer mult si te trag in teapa cum am patit eu ca am dat 900 de mi manopera la o hondita de 49 cat despre faruri acum am aflat ca nu sunt legate la baterie ci la alternator de unde rezulta ca da energie mai mare necesara farurilor decat cand accelerezi, nush eventual verifica alternatorul dak stiu kre o fi ala.. ? dak imi spui unde il gasesc.. ) ca stiu cum sa`l verific.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 (editat) Salve... ..si asa de curiozitate cam cat m`ar ajunge sa schmb segmentii? .. Si mai am o probleme..kre ma scoate din minti.. dc cand dau sa aprind farurile si bordul nu se aprinde dekt cand turez motoru...si bateria ii plina... plz help.. 400 de mi sau 500 maxim Ps: pt faruri dak vrei sa stea puteric aprinde si sa nu accelerezi dai relantiu mai tare..da o sati consume putin mai mult Editat Decembrie 1, 2007 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 La faza cu intensitatea farurilor asa e la majoritatea scuterelor de 49cmc dupa cate am vazut. La mine cu motorul oprit poti folosi doar claxonul semnalizarile si stopul pe frana. Farurile bordul(lumina bordului) si stopul spate primesc curent de la magnetou care functioneaza doar cand motorul este pornit. Magnetoul genereaza curent atat pt aprindere cat si pt consumatori si pt incarcarea bateriei si functioneaza gen dinamul de la bicicleta, adica cu cat este invartit mai tare cu atat tensiunea curentului creste. De aceea la relantiu farurile si lumina bordului abia daca se vad iar cand te pui in miscare si turatia motorului creste intensitatea luminilor creste pana atinge pragul maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 da am inteles cu relantiu mai tare.. da kre ii ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 relantiul il reglezi din carburator i un surubel la carburator de care tre sa invarti, daca nu te pricepi mai bine roaga un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 relantiul il reglezi din carburator i un surubel la carburator de care tre sa invarti, daca nu te pricepi mai bine roaga un mecanic [/quot ms pt info.. Astazi am facut o mik plimbare in afara orasului ..eu sunt din iasi.. si am mai luat pe cnv in spate la noi este un deal mare Bucium ff mare cu o panta la fel de mare.. ) si am urkt 3 sferturi si si la un timp knd dadeam sa turez motoru nu mai tragea deloc pana so oprit motoru.....dupa 15 min de stationare o pornit si nu am mai avut probleme oare kre sa fi fost cauza... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Care este cauza ? Ai dat tot ce avea mai bun in el ) . Numai avea compresie cand ai incercat sa urci panta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Dap...daca nu te deranjeaza, poti da vina pe lipsa experientei si necunoasterea motorului...ai gresit modul in care ai abordat panta (daca nu a fost din vina compresiei). Si la o masina cu peste 1L capacitate cilindrica trebuie sa sti sa abordezi o panta(sau cand ramai impotmolit - doar un exemplu) dar la un 50cmc cu 2 pe el...capacitate maxima (ai facut cum face o raba plina pe panta cand urca cu 5km/h) Eu asa urc o panta: inainte de ea ii dau blana, cand ajung la baza pantei reduc din acceleratie pana la 3 sferturi, continui sa urc pana cand incepe sa piarda motoru putere...cand simt asta, il sprituiesc 1data (nu mai accelerez deloc si apoi accelerez la loc) este ca si cum ai da inferioara la cutia de viteze, lasi timp rolelor din variator sa reactioneze. Fac lucru asta de fiecare data cand simt ca imi moare motoru. Sa fiu sincer eu nu din cauza puterei fac asta, ci mai mult din frica uzurii (pentru ca aplic doar cand suntem 2, asa singur nu simt ca ar fi omorat motoru) si pentru a nu supra-solicita motoru si a nu-l incalzi. Incearca sa urci panta aia cum am zis eu, daca si acum face fite, e omorat motorul, segmenteaza-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 Care este cauza ? Ai dat tot ce avea mai bun in el ) . Numai avea compresie cand ai incercat sa urci panta .. . cum adik nu avea compresie.. ? dupa 15 min dupa ce o stat oleak o avut compresie.. ? sau kre ii faza? .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Stai cumva pe la marginea orasului iasi? Si este groapa aia.. unde.. se zice ca e un gol de aer? Sau aia nu e langa iasi!? Stiu,cand am trecut cu masina.. nu mai mergea motoru.. pentru nu mai avea aer.. pt ca cica.. acolo este un gol de aer. Salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 (editat) Dap...daca nu te deranjeaza, poti da vina pe lipsa experientei si necunoasterea motorului...ai gresit modul in care ai abordat panta (daca nu a fost din vina compresiei). Si la o masina cu peste 1L capacitate cilindrica trebuie sa sti sa abordezi o panta(sau cand ramai impotmolit - doar un exemplu) dar la un 50cmc cu 2 pe el...capacitate maxima (ai facut cum face o raba plina pe panta cand urca cu 5km/h) Eu asa urc o panta: inainte de ea ii dau blana, cand ajung la baza pantei reduc din acceleratie pana la 3 sferturi, continui sa urc pana cand incepe sa piarda motoru putere...cand simt asta, il sprituiesc 1data (nu mai accelerez deloc si apoi accelerez la loc) este ca si cum ai da inferioara la cutia de viteze, lasi timp rolelor din variator sa reactioneze. Fac lucru asta de fiecare data cand simt ca imi moare motoru. Sa fiu sincer eu nu din cauza puterei fac asta, ci mai mult din frica uzurii (pentru ca aplic doar cand suntem 2, asa singur nu simt ca ar fi omorat motoru) si pentru a nu supra-solicita motoru si a nu-l incalzi. Incearca sa urci panta aia cum am zis eu, daca si acum face fite, e omorat motorul, segmenteaza-l man panta aia ii cam lunga are 2 km.. asa scriea pe indicator. ) eu am tinut constant acceleratia .....si brusc am simtit ca nu mai urca .....adik incetineste..si cand am dat sa mai turez canci..o mai mers cat o mers si so oprit motoru.. o sa incerc asa cum mi`ai spus tu..ms mult pt info.. --- Mesaj completat în 02 Dec 2007 23:00 ------------- Stai cumva pe la marginea orasului iasi? Si este groapa aia.. unde.. se zice ca e un gol de aer? Sau aia nu e langa iasi!? Stiu,cand am trecut cu masina.. nu mai mergea motoru.. pentru nu mai avea aer.. pt ca cica.. acolo este un gol de aer. Salut ! tot ce stiu eu pe dealu ala unde am fost adik la iesire din iasi este o panta unde dak lasi masina urca la deal..da defapt este o iluzie optica.. bafta si toate cele bune.. Editat Decembrie 2, 2007 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 (editat) .. . cum adik nu avea compresie.. ? dupa 15 min dupa ce o stat oleak o avut compresie.. ? sau kre ii faza? .. inainte sa urci numai avea compresie,dar dupa ce ai lasat-o 15 minute a avut timp sa se raceasca cilindrul si s-a mai strans pe piston,ca inainte era dilatat de la caldura....iar metoda pe care o abordeaza Rolly,este exact cum fac si eu,este cel mai bine sa ii dai un sprit (nu cu vin ) cand simti ca moare motoru intr-o panta.... <small>--- Mesaj completat în 02 Dec 2007 23:09 -------------</small><br/> Stai cumva pe la marginea orasului iasi? Si este groapa aia.. unde.. se zice ca e un gol de aer? Sau aia nu e langa iasi!? Stiu,cand am trecut cu masina.. nu mai mergea motoru.. pentru nu mai avea aer.. pt ca cica.. acolo este un gol de aer. Salut ! Dosarele X ? Editat Decembrie 2, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 (editat) Nush.. am auzit si faza cu masina care urca:P dar nu stiu daca este aceeasi cu care o stiu eu. o sa ma interesez si am sa-ti spun. Salut ! Editat Decembrie 2, 2007 de gileRik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Nush.. am auzit si faza cu masina care urca:P dar nu stiu daca este aceeasi cu care o stiu eu. o sa ma interesez si am sa-ti spun. Salut ! Aia cu masina care urca am vazut-o pe discovery la "X-testers" si nu era adevarata nici pe departe,iar aia cu golu de aer,poate a tras ceva prin filtrul de aer,si s-a oprit,sau a avut vreo scama in benzina,hai sa numai facem offtopic...ca iar ne-o luam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 si acum o mai aparut o probelema.. mi`am incarcat bateria ....si knd ii dau la buton se invarte motoru sau nuj cum sa zic a nu pornteste... dc kre o mai fi problema acum?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 si acum o mai aparut o probelema.. mi`am incarcat bateria ....si knd ii dau la buton se invarte motoru sau nuj cum sa zic a nu pornteste... dc kre o mai fi problema acum?? Ori nu da scanteie...ori setu motor....verifica-le pe rand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Nici la pedala nu porneste? Poate trebuie formatata bateria.. dar nu cred... Si este posibil sa nu dea scanteie. Salutari ! Si sa ne vedem cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Nici la pedala nu porneste? Poate trebuie formatata bateria.. dar nu cred... Si este posibil sa nu dea scanteie. Salutari ! Si sa ne vedem cu bine ! la pedala porneste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 la pedala porneste.. In diminetile de iarna n-o sa-ti prea plece la demaror pentru ca se face uleiul marmelada si motorasul ala e prea mic sa mai faca si compresie calumea. Ar trebui sa pui ulei de iarna, ar mai trebui inchis un pic aerul la carburator, si oricum dimineata e bine sa-i dai doua pedale sa plimbi uleiul ala. Daca ai umblat intr-o zi, ar trebui ca a doua oara sa plece totusi din demaror... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hasted Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) In diminetile de iarna n-o sa-ti prea plece la demaror pentru ca se face uleiul marmelada si motorasul ala e prea mic sa mai faca si compresie calumea. Ar trebui sa pui ulei de iarna, ar mai trebui inchis un pic aerul la carburator, si oricum dimineata e bine sa-i dai doua pedale sa plimbi uleiul ala. Daca ai umblat intr-o zi, ar trebui ca a doua oara sa plece totusi din demaror... asa imi face si mie ...de aia nici nu`mi mai bat capu` cu demaratoru, direct pedala.....cand e incalzit motoru porneste instant la demarator Editat Decembrie 3, 2007 de hasted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 asa imi face si mie ...de aia nici nu`mi mai bat capu` cu demaratoru, direct pedala.....cand e incalzit motoru porneste instant la demarator poi la mine nici knd ii cald motoru tot nu pornteste la demarator.. ...si care ar putea fi problema knd pun frana pe spate scartie nasol tare la roata.. sa fie oare de la placutele de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 poi la mine nici knd ii cald motoru tot nu pornteste la demarator.. ...si care ar putea fi problema knd pun frana pe spate scartie nasol tare la roata.. sa fie oare de la placutele de frana? A venit vremea sa le schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 A venit vremea sa le schimbi si cum se schimba? --- Mesaj completat în 04 Dec 2007 16:46 -------------Care stie dc acolo unde am indicat cu sageata scrie 110 cm3.. ? in acte este trecut cu 49 cm3.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 este vorba de uleiul de transmisie,e bine sal schimbi daca ai de gand sal tii mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 si cum se schimba? <small>--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 16:46 -------------</small><br/>Care stie dc acolo unde am indicat cu sageata scrie 110 cm3.. ? in acte este trecut cu 49 cm3.. Scoti roata pe spate si dai de ele Iar la faza cu 110 cm3....asa scrie si la mine,si nu stiu de ce.... ) nici nu prea ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.