Sari la conținut

Ce Imbunatatiri Sa Fac La Un Scuter Ca Sa Fuga Viteza Maxima Kre O Are


gadjodilo17
 Share

Postări Recomandate

Scoti roata pe spate si dai de ele :D

Iar la faza cu 110 cm3....asa scrie si la mine,si nu stiu de ce.... :lol:) nici nu prea ma intereseaza

io asa am vazut la majoritatea scuterelor de 49 cc , e de la ulei 11m cm3

off: ... as vrea io sa fie nr de la cc ai motorului :)

:lol:

Editat de mitza_rulzzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 106
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cei 110ml de ulei sunt folositi la ungerea grupului. Ca sa stam cu inima impacata se goleste(dop sub bascula) si se completeaza exact 110ml de 80W90 sau 75W90(eu asa imi aduc aminte, daca stie cineva mai bine sa ma completeze)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 110ml de ulei sunt folositi la ungerea grupului. Ca sa stam cu inima impacata se goleste(dop sub bascula) si se completeaza exact 110ml de 80W90 sau 75W90(eu asa imi aduc aminte, daca stie cineva mai bine sa ma completeze)

 

85w90 :) :lol: cel putin asa scrie in cartea mea tehnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bateria se incarca in timpul mersului. Acum legat de vit. max. Totusi Malaguty nu e orice scuter facut pe vapor... si vandut sub 1000 de marci si modele care arata la fel, cum e cazul celor chinezesti. Nu am vazut nici un scuter de marca pana acum care sa aiba pe bord o viteza de 100 sa zicem si sa prinda doar 50-60 max. Totusi vitezele alea sunt puse cu cap acolo in functie de puterea scuterului de transmisie si multi alti factori + testele care se fac. Dar acum vit. max. o atingi doar cu un motor in perfecta stare.... nu poti sa ai pretentia dupa 3-4 ani sau chiar mai mult sa iei bordul. :crack:

Uneori vitezometrul are maximul aiurea si pe sutere si pe motociclete. De exemplu modelul original de Yamaha YBR125 (fara demaror electric) prindea macar 140km/h fara probleme (si avea 160km/h pe bord ca sa nu se indoaie acul pe deal in jos), dupa care au scos un model "de lux" cu demaror electric si turometru care era ceva mai greu, dupa care au lansat modelul in China, dupa care au inceput sa vanda in Europa modelul chinezesc dar cu catalizatori in toba ca sa corespunda la norma Euro 3 care prinde doar 115km/h, dar vitezometrul tot 160km/h are ca maximimum... Si motorul meu are vitezometru de 180km/h, dar dupa producator si omologarea RAR prinde maximum 135 si dupa TUV-ul german 145; eu personal am mers 130km/h (cu pasager) si nu mai aveam decat 5-10mm rezerva la gaz, asa ca sigur nu prinde 180 decat daca cad in prapastie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare..voi cand dati sa aprindeti farurile de la scuter se aprind exact cand ati apasat pe buton?..sau cand turati motorul.. ?

 

eu nuj ce sa fac ca nu se aprind mai deloc ...decat cand turez motorul..ce sa ma fac..? :crack: :crack:

Editat de gadjodilo17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pei asa este normal...la relanti lumina devine f slaba...deoarece motorul lucreaza in acel moment la turatie mica...iar alternatorul nu poate produce f mult curent...si de aceea tie ti s epare k nu se aprind mai deloc luminile...iar cand incepi s aturezi motorul pt a pleca atunci alternatorul baga mai mult curent iar luminile devin mai intense :lol:

am o intrebare..voi cand dati sa aprindeti farurile de la scuter se aprind exact cand ati apasat pe buton..sau cand turati motorul.. ?

 

eu nuj ce sa fac ca nu se aprind mai deloc ...decat cand turez motorul..ce sa ma fac..? :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pei asa este normal...la relanti lumina devine f slaba...deoarece motorul lucreaza in acel moment la turatie mica...iar alternatorul nu poate produce f mult curent...si de aceea tie ti s epare k nu se aprind mai deloc luminile...iar cand incepi s aturezi motorul pt a pleca atunci alternatorul baga mai mult curent iar luminile devin mai intense :crack:

 

La fel este si cu lumina de pe bord?? :crack:

Editat de gadjodilo17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare..voi cand dati sa aprindeti farurile de la scuter se aprind exact cand ati apasat pe buton?..sau cand turati motorul.. ?

 

eu nuj ce sa fac ca nu se aprind mai deloc ...decat cand turez motorul..ce sa ma fac..? :crack: :D

Tu ai cam multe probleme la scuteru ala.....pe topicu asta ai enumerat cateva din ele :D mai bine vinde-l si i-ati unu bun :crack: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai cam multe probleme la scuteru ala.....pe topicu asta ai enumerat cateva din ele :D mai bine vinde-l si i-ati unu bun :crack: :lol:

 

probleme sau cv ce nu stiu din cauza ca n`am experenta tre sa aflu ce si cum..nu? .. :D) ... :crack: :D

 

Ps: Cum ramane cu lumina de pe bord? :)

Editat de gadjodilo17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme sau cv ce nu stiu din cauza ca n`am experenta tre sa aflu ce si cum..nu? .. :D) ... :crack: :lol:

 

Ps: Cum ramane cu lumina de pe bord? :D

Este in serie cu farurile, e normal sa se aprinda mai putin cand motorul e la relantiu.

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La faza cu intensitatea farurilor asa e la majoritatea scuterelor de 49cmc dupa cate am vazut. La mine cu motorul oprit poti folosi doar claxonul semnalizarile si stopul pe frana. Farurile bordul(lumina bordului) si stopul spate primesc curent de la magnetou care functioneaza doar cand motorul este pornit. Magnetoul genereaza curent atat pt aprindere cat si pt consumatori si pt incarcarea bateriei si functioneaza gen dinamul de la bicicleta, adica cu cat este invartit mai tare cu atat tensiunea curentului creste. De aceea la relantiu farurile si lumina bordului abia daca se vad iar cand te pui in miscare si turatia motorului creste intensitatea luminilor creste pana atinge pragul maxim. :crack:

Ti-am mai raspuns odata la "problema" asta cu farurile :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nuj mi se pare o prostie treaba asta cu magnetou... de asta am mai intrebat odata :crack: :crack:

Da...s-a ramas la vechiul sistem care este si pe mopedurile cu pedale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...s-a ramas la vechiul sistem care este si pe mopedurile cu pedale

 

nush ce are..da cv eu zic ca nui in regula cu farurile si lumina de pe bord.. :crack: :lol: nuj dc dar nu vad nimic noaptea pe bord.. dekt ff putin knd turez motorul..o singura data cand nu turam motoru era in relantiu s`o aprins f tare :) nuj cred ca este un contact cv..turbez... :D plz help :crack:

 

puneti si voi o poza cu bordu aprins noaptea..plz sa vad cum se vede la voi.. :D

Editat de gadjodilo17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai lin ca asa i la toate si yo la motor de 100 (ca am vaz mai sus ca a zis unu ca numa la cele de 49) am aceeasi problema dak nu i turat bordu se vede ff slab si farurile ....poate ai soc electronic si era frig noaptea aia, socul ii da mai multa benzina =>motor mai turat=> tensiune mai mare adica bord mai luminat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai lin ca asa i la toate si yo la motor de 100 (ca am vaz mai sus ca a zis unu ca numa la cele de 49) am aceeasi problema dak nu i turat bordu se vede ff slab si farurile ....poate ai soc electronic si era frig noaptea aia, socul ii da mai multa benzina =>motor mai turat=> tensiune mai mare adica bord mai luminat :lol:

 

ia uitati la asta ce tare este aprins bordu.. :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa faci o poza cu bordul tau ziua,seara cu motorul pornit prima data la relantiu porma la turatie ca din ce ai zis pana acuma "cand il turez se vede si cand e la relantiu nu"e la fel cam la toti care au magnetou :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa faci o poza cu bordul tau ziua,seara cu motorul pornit prima data la relantiu porma la turatie ca din ce ai zis pana acuma "cand il turez se vede si cand e la relantiu nu"e la fel cam la toti care au magnetou :crack:

 

man abea se vede cand il turez si cand e relantiu nu se vede.. X( .. :crack:((( am sa fac maine o poza.

Editat de gadjodilo17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma... daca nu e chestia obisnuita, adica ce am explicat si ce ti-au explicat toti despre turatie==>intensitate lumini s'ar putea sa fie o problema electrica. Cel mai bine ar fi sa vizitezi un electrician auto care-ti va rezolva problema(asta daca e una). Ca pe forum nu ai sanse sa primesti nici un sfat in legatura cu problema asta, ca problemele electrice deobicei se rezolva la fata locului si de cineva care se pricepe. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un scooter merge are 60 in bord dar se duce peste si prinde 70...dak ii schimb filtru de aer se duce si mai tare?

Daca schimbi cu unul sport e recomandat sa reglezi si debitul de aer de la carburator. Nu prea e sesizabila diferenta de putere la 49cc.

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...