Sari la conținut

Mz-ul


Redresor
 Share

Postări Recomandate

deocamdata nu am umblat la ulei.Cautam de acum sfaturi ca sa le pun in practica cand s-o mai incalzi.....:)Am in cutie T90 care nu cred ca o sa se scurga complet.Am un bidon afara si de la frig,abia curge,ca o miere groasa........In cutie trebuie sa fie la fel,deci astept sa vina un pic de caldura......... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deocamdata nu am umblat la ulei.Cautam de acum sfaturi ca sa le pun in practica cand s-o mai incalzi.....:)Am in cutie T90 care nu cred ca o sa se scurga complet.Am un bidon afara si de la frig,abia curge,ca o miere groasa........In cutie trebuie sa fie la fel,deci astept sa vina un pic de caldura......... :P

:wink: :makeout: Ar fi indicat , ca la urmatoarea schimbare de ulei sa-i pui ulei mai subtire { t 80 }. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat Mol 80W 90. Initial am vrut sa cumpar Castrol,dar nu am mai gasit la magazinele de piese auto de la mine din Rm.Valcea.Bine,gasisem Castrol in niste bidoane indoielnice,bidoane urate care nu imi inspira incredere..........

 

Poate mai bun ar fi 85W-90....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat Mol 80W 90. Initial am vrut sa cumpar Castrol,dar nu am mai gasit la magazinele de piese auto de la mine din Rm.Valcea.Bine,gasisem Castrol in niste bidoane indoielnice,bidoane urate care nu imi inspira incredere..........

 

Poate mai bun ar fi 85W-90....

:wink: :P Eu folosesc ulei de cutie de DACIA{groupe renault} :75w80w. Se compoarta excelent ! :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzesti motorul si scurgi uleiul, bagi un litru de benzina curata, pornesti motorul, mergi 50 de metri, scoti benzina, lasi busonul de scurgere si cel de umplere deoparte vreo doua ore si nu mai ai ulei vechi si ai si cutia curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzesti motorul si scurgi uleiul, bagi un litru de benzina curata, pornesti motorul, mergi 50 de metri, scoti benzina, lasi busonul de scurgere si cel de umplere deoparte vreo doua ore si nu mai ai ulei vechi si ai si cutia curata.

 

Pai asa ar trebui,dar nu cred ca o sa pot desface busonul de gloire pt ca e rotunjit.Cine stie cu ce a fost desfacut de nu mai are cheia de ce muchii sa prinda.........Desfac capacul pe stanga si fac operatia cum ai spus tu........

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa ar trebui,dar nu cred ca o sa pot desface busonul de gloire pt ca e rotunjit.Cine stie cu ce a fost desfacut de nu mai are cheia de ce muchii sa prinda.........Desfac capacul pe stanga si fac operatia cum ai spus tu........

 

Trebuie sa inclini motorul pe stanga putin mai tare, si ajunge daca desfaci surubul de jos care tine capacul din stanga..este sub surubul unde te uiti la nivel..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf... mama masii, Augustin, acuma imi pare rau ca nu am vazut din timp tot ce-ti trebuie acolo si am comandat doar axul ala, am sa fac eu poze la tot ansamblul ala si am sa-ti si zic cum se numesc, ca sa faci tu direct comanda la Ocani, iesi mai ieftin.

 

Maine pe zi am sa fac pozele, sincer imi pare rau ca nu am vazut alea sa le ai toate, electricul la tine este cam varza, am vazut ca ai o singura siguranta acolo daca se incalzeste se poate sa fie farul findca este halogen cere mai multa putere. Cum zicea cineva mai sus nu este de joaca cu electricul, chiar ia foc, stiu o jawa de 350 a luat foc acum cateva saptamani si eu am preconizat asta dar pe proprietar nu l-a interesat, treaba lui, acuma nu stie cum s-o aduca din Orsova in Timisoara.

 

Eu mi-am scos la imprimanta color schema a doua format A3 si am infoliat-o sa-mi fie mai usor, cauta-ti un panou de sigurante, 4 trebuie sa ai, far-bujie-baterie si inca unu, ala din stator la releul de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of,of, mai mai.........N-are nimic daca nu ai comandat totul.Oricum m-ai ajutat.Daca faci maine poze cu ce imi lipseste,trebuie sa iti dau macar o bere.....Am vazut lista cu piesele pe care le-ai comandat .....sa speram ca mecanicul nu o sa iti ceara tot pe atat :wink: :P :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-16893-1200656941_thumb.jpg post-16893-1200656967_thumb.jpg post-16893-1200656975_thumb.jpg asa arata modulul de la kilometraj.

 

Tu cand ai desfacut roata te-ai uitat la cauciucul asta ->post-16893-1200657076_thumb.jpg sa fie intreg, daca-i rupt ar fi indicat sa-l schimbi.

 

Cam asta ar trebui sa fie releul de incarcare ->post-16893-1200657194_thumb.jpg Sau ce am gasit eu in al meu, unu electronic ->post-16893-1200657568_thumb.jpg

 

Asta este panoul meu de sigurante ->post-16893-1200657722_thumb.jpg acuma uita-te langa el, este releul de semnalizare, nu stiu de pe ce este dar am vazut pe el ca are si borna pentru 'Parking' avarie poate ne dam seama cum dreq se leaga si avem si avarie :blink:

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de poze.......Vreau sa te intreb decat daca discul ala melcat ,care trebuie sa imi antreneze axul de kilometraj ,este infiletat pe pinion. La mine parca se vede in poza o ruina de filet sters,acolo unde ar fi trebuit sa fie discul melcat.........Sper ca nu ai pus roata la loc :( :blink: :laugh: :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca-i infiletat, parca era prins cumva in partea de aluminiunu, nu am pus roata, inca lucrez la electric, ma uit si-ti zic maine... Aaa, mi-am adus aminte de ce am dat-o jos, fiindca intrerupatorul de frana de pe butuc nu era conectat si am vrut sa vad daca-i bun si este bun :blink: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat mai rar in ultima vreme si pentru problema pusa ceva mai inainte pe forum legat de curtarea partilor de aluminiu. se poate folosi datartrand din comert se spala si se lasa sa actioneze cel mai bine pentru piese ce se pot pot pune in trun vas si sa fie acoperite cu lichidul si se lasa cateva ore. inainte spalati metalul cu apa sa nu fie pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un vitezometru electronic e 10 euro pe louis. in afara de gps este cel mai precis. de sa te chinui cu lucruri proaste?

 

Nu stiam ca e asa de ieftin........ar fi mai precis,dar oricum, nu prea imi place sa fie bordul mort....nu se invarte nimic acolo........ :blink: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Panterika, datartrand? asta curata si vopseaua? esti sigur ca nu ataca aluminiul? eu am auzit ca-i zice detartrant parca, sau ma insel?

 

Vezi ca pe Louis.de trebe sa te uiti atent la preturi ca eu era sa ma pacalesc la bateri... :blink:

 

Nah, Augustin stai linistit ca ala nu-i pe filet, are probabil o siguranta acolo care-l tine nu l-am mai desfacut, daca va fi nevoie am sa-l desfac, eu l-am putut misca usor cu mana stanga-dreapta si merge mai mult sus-jos.

 

Eu mi-am schimbat si sabotii pe spate ca eu calcam pedala pana jos si nu mai prindea si a trebuit sa maresc gaurile de la saboti, observ ca angajatii astia de la Ocani nu sunt prea atenti, trimit prostii...

Te-ai uitat la semnalizatorul ala, crezi ca putem face si avarie din el?

Editat de Kiusro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Panterika, datartrand? asta curata si vopseaua? esti sigur ca nu ataca aluminiul? eu am auzit ca-i zice detartrant parca, sau ma insel?

 

Vezi ca pe Louis.de trebe sa te uiti atent la preturi ca eu era sa ma pacalesc la bateri... :(

 

Nah, Augustin stai linistit ca ala nu-i pe filet, are probabil o siguranta acolo care-l tine nu l-am mai desfacut, daca va fi nevoie am sa-l desfac, eu l-am putut misca usor cu mana stanga-dreapta si merge mai mult sus-jos.

 

Eu mi-am schimbat si sabotii pe spate ca eu calcam pedala pana jos si nu mai prindea si a trebuit sa maresc gaurile de la saboti, observ ca angajatii astia de la Ocani nu sunt prea atenti, trimit prostii...

Te-ai uitat la semnalizatorul ala, crezi ca putem face si avarie din el?

 

 

Hai ca m-ai linistit.,desi nu imi dau seama cum ar sta el prins intr-o siguranta.Daca poti sa il invarti cu mana cum naiba mai invarte el axul?.....In fine... :blink:

 

Releul de semnalizare: O schita foarte simpla a lui e in poza atasata. Poti incerca sa faci asa: ia un fir de acolo de unde scrie Parking si pune-l pe un fir (nu cel care duce la masa) de la oricare dintre cele 4 semnalizatoare. Consider ca ar trebui sa ti se aprinda toate semnalizatoarele...........Incearca si spune-mi rezultatul......... :laugh: :o

post-9285-1200823998_thumb.jpg

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi eu mi-am reparat kilometrajul la ETZ intre timp mi-am facut rost de unul electronic; dar daca ar fi sa se mai strice vreodata, nu l-as mai repara: l-as folosi doar pe cel electronic si am scapat de probleme. chestia e ca iti trebuie sa il iluminezi cumva noaptea (ma rog, al meu nu are display luminat dar probabil ca sunt si modele din astea mai noi). singura chestie e sa il reglezi la diametrul rotii.

 

pana una-alta, partea electrica la tine e mai importanta decat kilometrajul.

Editat de Kenno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoti uratenia aia de kilometraj original, proptesti o bucata de plastic sau tabla si il pui pe ala electronic in locul celui analogic. macar stii ca atunci cand iti arata 140 ai de fapt 115-120... nu te minti singur. sau cand treci pe langa radar ai 50, nu 40...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoti uratenia aia de kilometraj original, proptesti o bucata de plastic sau tabla si il pui pe ala electronic in locul celui analogic. macar stii ca atunci cand iti arata 140 ai de fapt 115-120... nu te minti singur. sau cand treci pe langa radar ai 50, nu 40...

 

Inainte sa distrugem un lucru proiectat din fabrica si care este in dotarea MZ-ului, poti sa aduci argumente? cum poti sa spui ca te minte kilometrajul ala? tu crezi ca rotile alea dintate sunt turnate la ochi fara nici un calcul? Lucrurile nu se fac cum crezi tu. Nu vad cum ajuta un kilometraj electronic daca ai deja unul "analogic" (din fabrica)

 

@Keno, daca ti se strica kilometrajul si nu mai vrei sa-l repari, scoate miezul din ala vechi si in locul lui pune ala electronic si ai si lumina la el dar trebe sa faci un suport ceva, ca mai ai acolo si beculetele de semnalizare si faza lunga :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite asta nu imi place la kilometrajul electronic : nu are lumina.......Si mie imi plac cele analogice.

 

Intr-adevar, instalatia electrica e problema,dar crede-ma ca ma deranjaza sa nu vad nimic pe bord.......Kenno, la tine ce a avut kilometrajul?

 

Kiusro, ai verificat avaria asa cum ti-am spus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...