Sari la conținut

Vreau sa cumpar ETZ..


Requiem
 Share

Postări Recomandate

Sa va explic cum stau lucrurile. M-am hotarat, ca, incepator fiind un MZ ETZ 250 ar fii foarte bun pt mine. am gasit 2 de vanzare in cluj(ambele la cunostiinte). unul la 700, iar celalalt la 600 de iepuroi. nu shtiu care merita banii.. chestia e ca primesc cu ambele portbagaj, si casca dar nu asta e cel mai important pt mine.. Vreau sa fie rezistent, si sa nu am multe probleme mecanice. amandoi zic ca merge bine, dar nu shtiu..

aia cu 700 nu a fost folosita seriosde aprox 1 an(sau ceva mai mult), dar vara trecuta a fost pusa la punct(lant nou, pinion nou, semnalizatoare, acumulator nou, oglinzi) proprietarul actual se pricepe, dar el vrea altceva.. isi vinde si Uralul.. care e imens pt mine... celalalt motor(600 de E) e iarashi ok, mi-o zis nishte prieteni ca nu se defecta, a fost intretinuta, dar a avut probleme cu aprinderea, si s-o ars cate ceva.. si mai era ceva la carburator, dar nu am inteles ce.

 

saptamana viitoare o sa ma duc sa le incerc, momentan nu au bateriile montate .. etc.. puse pt iarna.

 

Va rog sa ma ajutati sa decid...

Nu dupa aspect si prima impresia mi se pare ca aia de 700 arata mai bine, dar cu motorull inca nu shtiu cum sta..

(fiind incepator nu prea aud daca suna ceva in neregul, sau schimbatorul merge ciudat, asha ca vreau sa iau vreun "batran" cu mine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

700 de euri un ETZ ? lasa-le in pace shi la banii ashtia ia-tzi un nipru sau oricum ceva in 4 timpi, nu te prosti cu 2 timpi

o sa vezi ca experientza o sa o cashtigi mult mai repede pe un motor mare decat pe unul mic

eu cel putzin dupa ce mi-am luat carnet primul lucru a fost sa-mi iau nipru, e mult mai bun decat un motor mic la orice capitol; tzinuta de drum, stabilitatea, sigurantza in trafic-te protejeaza mai bine in caz de cazaturi sau accidente (cine shtie-shtie! ) ,consumul de benzina- e tot cat la un ETZ dar pe nipru potzi sa pui o juma' de tona, shi sa urci shi feleacul cu el!

mai are niprul ceva probleme la capitolul fiabilitate, dar astea oricum le intalneshti la orice motor vechi sau second hand+ ca o sa invetzi un pic de mecanica pentru motoarele in 4 timpi, ca doar nu o sa mergi pe 2 timpi toata viatza.

sfatul meu e sa treci direct la categoria mare, oricum treaba aia ca esti incepator e doar o senzatzie care itzi va disparea dupa primele sute de km parcurshi. in afara de faptul ca ai un metru jumate inaltzime shi vreo 45 de kile, nu vad nici un obstacol in a-tzi lua nipru. la 700 de euri gasehti unul shi un pic modificat, imbunatatzit acum cat mai sunt inca in pretzuri de iarna.

bafta in continuare! si sa ne vedem pa rotzi! cosmin aka kerosen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenul neutru l-am gasit.. dar vreau sa stiu eu care erita mai mult.

Chestia e ca saptamina trecuta m-am dat putin pe un nipru(modificat chopper), si sincer la statura mea(174,58) m-am speriat putin. u am un metru si 45 de kile, dar tot mic de statura sunt. sincer mi-e cam frica de gigantul de nipru (650 cc)

trebuie insa sa recunosc ca sunetul motrului e mai frumos decat le ETZ, dar motorul tot mare e..

ETZul parca sta mai bine la capitolul de fiabilitate, si cu toate ca VREAU f mult sa invat mecanica la mai toate tipurile de motor, dar prima data vreau sa invatz sa ma dau bine, sa fiu mai sigur pe mine cand sunt calare pe un calut de fier, nu sa stau toata ziua in garaj cu surubelnita si cu cheile in mana...

mersi oricum de sfaturi!

sper sa ne vedem cat de curand pe sosele uscate!!!! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreu sa spun ca la banii ashtia itzi iei un nipru care pe ansamblu e mult mai bun decat un ETZ .

shi cand cumperi un motor trebuie sa tzii cont shi de alte lucruri nu doar sa fie un motor mic shi ushor. dupa cum poate shtii nipru consuma cat un Etz adik vreo 5-6 % dar are putere dubla shi poate duce greutate dubla. gandeshtete ca pe termen lung o sa ai avantaje cu nipru, plus ca e mult mai ushor de customizat.

probabil ca e un pic mai greu de manevrat prin orash, normal ca nu e scuter!, dar te obishnuieshti repede. cu un pic de atentzie te descurci.

alt avantaj e ca eshti mult mai vizibil in trafic pe un nipru decat pe un mz , shi nipru face galagie mai multa- asta inseamna ca o sa te remarce mai bine ceilaltzi participantzi la trafic- cred ca shtii ce mult inseamna asta!

oricum tu hotarashti, in functzie de ce vrei tu, dar am raspuns aici fiindca ai cerut sfaturi, shi eu cu ce experientza am vreau sa te ajut sa faci o aleger mai buna. nemai vorbind de pretzul de 700 de euri pt un ETZ care nici nu shtiu daca nu cumva e prea mare eu shtiem ca sunt pe la 500 euri .

bafta shi sa ne vedem pe drum ! cosmin aka kerosen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

700 euro e putin mult pentru un ETZ. Poti sa gasesti in stare perfecta cu 500 la Mures. In privinta pretului, kerosen are dreptate, cu 700 euro, poti sa cumpari un Nipru. Ca nu e pentru incepatori... asta-i o alta poveste. Dupa mine... nu e. DAR eu iti zic, ca daca totusi stii un Nipru de vanzare, dupa ce ai probat ETZ-urile, sa probezi si Niprul. Neaparat. Poate te descurci, si dupa aia o sa fii FOARTE multumit, ca capitolul ,,2 timpi'' a ramas afara din viata ta :laugh: . Despre inaltime... pai, si eu-s cam la fel (ok., am cel putin 70 de kile :friends: ), dar pe Nipru mai ales pe cele modificate stai jos, poti sa tii motorul fara probleme. Cu cilindrii trebuie sa fii atent, si cu greutatea.

Rezumat: sa mergi la cel care are Niprul, sa faci o tura cu el, sa vezi daca poti sa conduci bine, sa vezi cum se comporta motorul, si daca crezi ca il poti stapani: make the deal, man! Nem kell beszarni, nem harap a Dnepr, csak legyĂŠl Ăłvatos ĂŠs hatĂĄrozott!!

p.s.: Niprul e perfect pentru customizare. ETZ-ul.... :cheers: :laugh: :laugh:

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul la 700, iar celalalt la 600 de iepuroi.

mai, nu stiu cum este cu motoarele ca te-as ajuta dar mi se facu' o pofta terbila de iepuroi la cuptor, ca tot ai adus vorba :friends: .................nu am mancat demult iepuroi la cuptor, dar am sa caut sa gasesc vro' 2 sa-mi potolesc pofta :cheers:

 

ps. bafta man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pofta buna Ghost !

hmmm da tot nu am devenit mai destept

 

PannoniaChopper tre sa-mi car curu' pana la Tg Mures... sa vad ce faceti voi pe acolo si sa vad ce motoare aveti... SĂśrdĂśgĂśk rulz :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nipru consuma cat un Etz adik vreo 5-6 %

nu stiu de unde ai auzittu ca un ETZ consuma 5-6%, pt. ca cu toti cu care am vorbit spun ca consuma vreo 3.5% (modelul 251 cu aprindere electronica).

 

Eu sper sa-mi cumpar si eu un ETZ in maxim o luna doua, si m-am documentat foarte mult despre el, si aproape toti au doar pareri bune despre el!

 

PS: Chiar daca fac parte din alta categorie moto, ETZ-ul mi se pare mult mai frumos :friends: (nu vb. despre nipre modificate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu vreau sa-mi iau ETZ pt customizare.. pt asta am alte planuri, dar in viitor putin mai departat . Deocamdata imi trebuie ceva sa umblu prin oras, si prin tara. Si ETZul chiar consuma 3.5- 4%,in oras poate putin mai mult.

Burn CD, not rubber.. :laugh: :cheers: :friends:

 

Oricum la un moment dat.. cand o sa am destui bani o sa am si Chopper!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pofta buna Ghost !

hmmm da tot nu am devenit mai destept

 

PannoniaChopper tre sa-mi car curu' pana la Tg Mures... sa vad ce faceti voi pe acolo si sa vad ce motoare aveti... SĂśrdĂśgĂśk rulz :laugh:

Cum ti-am zis: te asteptam. Din pacate barul motociclistilor, Old Music Pub se inchida. Vinerea, la Close Up Party era o bataie capitala intre noi si vreo 10 manelisti (take a wild guess, who won.. :friends: :laugh: - SĂśrdĂśgĂśk rulz), dar daca grabesti, poate mai prinzi o seara acolo, mai e deschis de 1-2 saptamini..) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pannoniachopper esti cam agresiv... Dar sunt sigur ca au meritat..:friends:

incerc sa trec pe acolo in weekend... adik duminica, ca asha am intzeles, ca atunci este targ de moto si masini..

cu respect, Robi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand mi-am luat ETZ-ul l-am dus la un service sa-l verifice. S-au uitat putin la el si am fost mai linistit. Eu l-am dus la serviceul de pe Traian. Mai il poti duce la Ocsi langa peco de pe Aurel Vlaicu si pe undeva prin Gheorgheni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L a servicul ed pe traian e unul de la TRB. pe ocsi il stiu.. am si alte cunostinte.. dar multi miau spus ca e cam mult 700 de iepuroi.. dar ma duc pana la Tg mures la PanonniaChopper poate ma aujta el cumva :laugh:

poate ii fac o bere sau ceva :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti-am zis: te asteptam. Din pacate barul motociclistilor, Old Music Pub se inchida. Vinerea, la Close Up Party era o bataie capitala intre noi si vreo 10 manelisti (take a wild guess, who won.. :friends:  :laugh: - SĂśrdĂśgĂśk rulz), dar daca grabesti, poate mai prinzi o seara acolo, mai e deschis de 1-2 saptamini..)  :laugh:

De ce se inchide barul? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci va mutati in Tranzit? ca am inteles ca nici in Cage nu prea avetzi voie :laugh:

 

PS daca nu reushesc sa-mi gasesc un loc de dormit o sa-mi arati un bar deschis non stop(si mai ieftin) ca ma du sambata, si pana duminica...

 

vreau sa vin pe acolo sambata.. esti in oras? duminica este ceva de vazut la targ?

:cheers: :friends: :laugh:

 

sper sa mai prind barul deschis(old music PUb)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, io am ETZ de mai bine de 6 ani... si pana acum nu am schimbat nimic pe la motor... Era sa uit: am schimbat o data boltul ca m-a prostit un tip :friends: , in rest, lantu, carcasele de la lant, turometrul (am picat o data cu el si i-am turtit bordul) si ochelarii de bord + o oglinda. Aaa, am mai schimbat cauciucurile, apoi cauciucurile alea ce se pun pe scarite si pe schimbatorul de viteze, apoi un cablu de acceleratie ca era uzat, cablul de ambreiaj care s-a rupt anul trecut. Platina de vre-o trei ori si inca de 2 ori bujia, acum am un NGK de 400 si ceva de mii... In rest, benzen si olei :cheers: . Toate astea in 6 ani!!!

si am facut Arad- Bucuresti si retur de trei ori in primii doi ani....

 

Sunt excelente pt incepatori, fiabile, usoare, manevrabile, frana pe disc pe fata... usor de intretinut, neprtentioase, cursa la telescoape destul de mare, poti sa meri si pe camp cu el ca nu se supara!

 

Piesele sunt foarte ieftine si se gasesc.

 

700 de euroi nu e mult pt un motor in stare perfecta!!! Go for it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

700 de euroi nu e mult pt un motor in stare perfecta!!! Go for it!

chestia e ca nu mi s-o parut chiar in stare perfecta... si proprietarul nu negociaza.. daca nu gasesc altceva, atunci ramane aia..

incep sa ma gandesc si al Nipru. stiu ca nu e chiar pt incepatori, dar e mai mare, si cred ca in scurt timp imi va trebui ceva mai mult de 250. Si cum a reusit o fata (Bendis) de ce nu as reusi eu???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, io zic sa testezi ETZ-ul... sa dai cateva ture cu el

PRIN ORAS AGLOMERAT, sa vezi ce fain si prompt raspunde la comenzi...

Apoi sa testezi si pe gropi sau pe drum mai prost, ca nu cred ca nu o sa iesi la iarba verde... Apoi mergi cu un nipru in aceleasi conditii si o sa-ti dai seama singur de ceea ce ti se potriveste :friends: Pt ca aici parerile sunt subiective...

 

Eu unul am vrut initial Java de 350, ca era puternica, masiva, etc... apoi cand am vazut ce dura e la suspensii, ce naspa e sa o pui pe cricul central (are aproape 200 de kile!), ce naspa e cand se deregleaza aprinderea si mere intr-un piston... atunci am multumit cerului ca am avut sansa sa gasesc un ETZ bun!

 

Eu unul ma uit sa fac upgrade, la un Aprilia pegaso sau un BMW F650 numai ca nu ma lasa consoarta... chiar daca o sa reusesc, ETZ-ul tot nu cred ca-l mai vand!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma...eu as mai propune un Planeta 5 cu roti de aliaj, frina pe disc si furca pneumatica...am avut asa ceva si acum (la vreo 80.000 km) inca merge...cu doar o segmentare. Dar daca ar fi cu adevarat sa aleg, la banii astia as lua un Nipru modificat cu bun simt (am avut si asa ceva - 25.000 km fara absolut nici o problema la motor/transmisie).

Pina la urma..alege ce crezi tu, sfaturi ai primit destule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...