Sari la conținut

Incepator, In Faza De Cumparare Unei Chopper


Phoenix79
 Share

Postări Recomandate

Nu am fost pentru ca am auzit cate ceva (numai rau) despre. Dar azi am fost la targu mures si am decis. Raman la vn1500.

Multumesc mult pentru sfaturi pentru toti! (in afara de lupalb. Nu stiu ce ai cu mine omule. Ti-am zis ceva rau? Am zis ca sunt incepator, nimeni nu vine in lumea asta cu cunostinte profesionale. Iar daca tu ai atunci imparte-l)

 

Mersi inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu am nimic cu tine, dar deja ma obosteste de cativa ani sa vad pe forumul asta numa tampenii debitate. Daca ai curiozitatea sa citesti si la incepatori, poate ajungi sa te lamuresti mai repede.

Cat despre incepatorcu vn 1500, multa bafta. Intereseaza-te in primul rand cum ridici un vn 1500 cand cade, nu te gandii cum repari pana.

Ia-ți omule ceva pana in 800 cc-ex vn 800 al lui the principal, ce e mai mare deja te depăÂşeÂşte.

Mai departe nu mai imi racesc gura si infierbant buricile degetelor, ca tot degeaba este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am observat uitand in datele tehnice, nu sunt prea mari diferente de greutate intre motociclete in privinta capacitatii motorului. De exemplu Vulcan 900--249kg vn1500--307kg. Nu cred ca sunt multi motociclisti care ridica 249 de kile. Asa ca e tot una. Si inca ceva: pana cand sunt in tara asta oameni, care vor sa ajute, pana atunci nu mie frica de problemele astea. 2 beri si vulcanul sta pe roate. Te inteleg si pe tine. Stiu cum e sa "ai grija de bibani" dar este o comunitate extraordinara, in care nu cred ca este loc pentru certuri si alte tampenii.

 

Oricum eu sunt mandru ca am ajuns la punctul de a deveni motociclist. Este visul meu din copilarie. Incep acum fiind-ca pana acum nu am avut nici timp nici bani(familie, copii mici etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am fost pentru ca am auzit cate ceva (numai rau) despre. Dar azi am fost la targu mures si am decis. Raman la vn1500.

Multumesc mult pentru sfaturi pentru toti! (in afara de lupalb. Nu stiu ce ai cu mine omule. Ti-am zis ceva rau? Am zis ca sunt incepator, nimeni nu vine in lumea asta cu cunostinte profesionale. Iar daca tu ai atunci imparte-l)

 

Mersi inca o data.

 

MOSULE, an avut VN-ul asta, dupa 3 luni l-am vindut. Ti-am mai scris de ce...........

 

Te-ai uitat pe seit-ul ala care ti l-am trimis? Cauta motorul care-ti place, incearca unul in tara si la care te-ai hotarit, i-mi scrii modelul si te ajut sa-l iei. (www.1000ps.at)

Nu te gindii la pene si nici cum il ridici. Gindeste-te de exemplu cind trebuie sa-i verifici jocul la supape trebuie sa scoti motorul din cadru, ca dau suruburile de la capacul de supape direct in cadru. Cred ca esti ametit de atitea pareri, hataraste-te la una si ia-o. NU GASESTI NICIODATA TOTUL INTR-UN MOTOR!!!

post-14820-1197708208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca m-am hotarat. Gata. Vn1500. Si cu asta raman. Am tot cautat, pe net, dar nu gasesc mai bun/ieftin decat cel din toplita.Toate vulcanele sunt peste 5500 euro si cu multi kilometri pe bord. Asta are 7000 km, adus din america, fabricat in 2002. Am fost si la targu mures, am vazut si acolo vulcanul, stare?: Revopsit inclusiv cadrul, curge benzina din el etc. exterior super interior cine stie.

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-68863.html

Stare perfecta.

 

Si va rog pe toti, sa continuam de aici. Gata... motor ales si punct.

 

 

--- Mesaj completat în 15 Dec 2007 13:23 -------------

MOSULE, an avut VN-ul asta, dupa 3 luni l-am vindut. Ti-am mai scris de ce...........

 

...ai scris ca a fost caca.... parere complexa si detailata :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O.K.!

Sa ai bafta, La Multi km! (vezi ca are 65 CP si nu 88?! numai daca are madificari)

Sa te uiti , desfa surubul de la filtru de aer ( e unul pe mijloc cu surubelnita in cruce)si pe stinga si pe dreapta. Carburatorul e pe dreapta si filtrul de aer pe stinga in sensul de mers. Daca nu e asa, ai noroc poate sa aiba mai multi cai. Dar daca e asa atunci ai 65CP. Poate i-au pus alt filtru si dinojet kit. Asta ajuta 2-3 CP. Consum intre 5,2 - 6,5 la 100Km. Al meu era tot din 2002 si a costat 6000 euro cum il vezi in poza. Pina la 100km/h merge brici, de la 100 in doi parca e un diesel fara turbo. Atentie la depasiri. Telescoape foarte moi o stapinesti greu in curba. Toba de jos da usor de sosea la cel mai mic hop. (in doi)

Prin cardan pierde de 2 ori din putere, un vinclu de 90` la motor si unul la roata. Treceau pe linga mine EN de 500, Virago de 1100, nu ma puteam tine de ei ca VN 1500 e greu si cai putini.

Bine, diferenta e ca aici numai curbe urcusuri si coborisuri.Am nevoie de demaraj si frinare buna.

Ti-am mai scris odata experienta mea pe VN 1500!

 

Salutari, Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O.K.!

Sa ai bafta, La Multi km! (vezi ca are 65 CP si nu 88?! numai daca are madificari)

Sa te uiti , desfa surubul de la filtru de aer ( e unul pe mijloc cu surubelnita in cruce)si pe stinga si pe dreapta. Carburatorul e pe dreapta si filtrul de aer pe stinga in sensul de mers. Daca nu e asa, ai noroc poate sa aiba mai multi cai. Dar daca e asa atunci ai 65CP. Poate i-au pus alt filtru si dinojet kit. Asta ajuta 2-3 CP. Consum intre 5,2 - 6,5 la 100Km. Al meu era tot din 2002 si a costat 6000 euro cum il vezi in poza. Pina la 100km/h merge brici, de la 100 in doi parca e un diesel fara turbo. Atentie la depasiri. Telescoape foarte moi o stapinesti greu in curba. Toba de jos da usor de sosea la cel mai mic hop. (in doi)

Prin cardan pierde de 2 ori din putere, un vinclu de 90` la motor si unul la roata. Treceau pe linga mine EN de 500, Virago de 1100, nu ma puteam tine de ei ca VN 1500 e greu si cai putini.

Bine, diferenta e ca aici numai curbe urcusuri si coborisuri.Am nevoie de demaraj si frinare buna.

Ti-am mai scris odata experienta mea pe VN 1500!

 

Salutari, Andrei

 

Nu iubesc viteza, nici depasirile (nici cu masina. Mai bine teafar decat iute). Sunt un om linistit cu o familie extraordinara. Vrem sa calatorim cu sotia cat mai mult. Pentru mine ajunge si 80 kmph. Sincer. Am vrut intotdeauna o motocicleta stabila si fiabila si frumoasa. Eu zic ca vn1500 e perfect pentru asta.

Mersi mult pentru ajutor. Asta am vrut sa aud. Pareri si sfaturi.

Stiu ca vreti numai bine, dar am indragostit in vn1500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1,82 m si 80 kile

Ma bucur ca te-ai hotarat!!!Bine ai si facut!!!....Auzi poate la primavara merem la o calatorie impreuna.....si asa sunt din Gheorgheni.....nu e departe Odorheiul!!! :kick: Daca ai chef de vorba si planificari zi ceva!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am observat uitand in datele tehnice, nu sunt prea mari diferente de greutate intre motociclete in privinta capacitatii motorului. De exemplu Vulcan 900--249kg vn1500--307kg. Nu cred ca sunt multi motociclisti care ridica 249 de kile. Asa ca e tot una. Si inca ceva: pana cand sunt in tara asta oameni, care vor sa ajute, pana atunci nu mie frica de problemele astea. 2 beri si vulcanul sta pe roate. Te inteleg si pe tine. Stiu cum e sa "ai grija de bibani" dar este o comunitate extraordinara, in care nu cred ca este loc pentru certuri si alte tampenii.

 

 

 

 

Habar nu ai ce inseamna o diferenta de 58 de kilograme la un motor. Nu o lua ca pe un repros, e o constatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o motoreta de 180 kg mi se pare f usoara. una de pe la 250 in sus, imi ridica ceva probleme, desi am mers pe mobre grele. la manevre la viteze mici esti trist rau...

mai stiu un incepator care si-a luat intruder de 1500 parca, ca ii placea cum arata, si dupa ce a luat-o, si-a pus mainile in cap. asa ca...take it easy. daca nu poti sa tii mobra aproape de culcata, nu este pentru tine. sa nu mai zic de ridicat de la pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vedem.

Iti fac cadou un cric central sa iti dai seama de diferenta? :crack: Mane, de exemplu la vitezane plasticate unde rezervoru-i plasat mai sus(ridicand la modelele vechi centrul de greutate) fiecare kilogram conta, si era o mare diferenta intre modelele din 90 si cele de azi, care totusi nu aveau 50 de kilograme diferenta intre modele...Gandeste-te ca te asezi tu mai bine la drum lung pe cel de 1500(poate si cauciucuri mai late, nu stiu exact) dar la viteze mici si manevre precise in aglometarie clar ai sa simti cele 58 de kilograme :kick:

 

Acum, nu dati si voi in mine cu pietre, da am citit editorialul genial al lui @Bunicu din UM octombrie in care chiar spunea un lucru fain referitor la galopul centimetrilor in motociclism...pana la urma, daca nu esti ditai omu sa nu poata motoru sa te duca, preferi 58 de kilograme in plus la motor?

 

@madcox: e, ai pus punctul pe i acolo, pt ca hai ca in picioare mai e cum mai e, dar daca ai culcat vaporu, e naspa...parerea mea e ca ce trece de 1000, la orice tip de moto(carenate/chopper) este pur marketing sau pt oameni grei si mari(exemplu, americanii care cu vapoarele lor de masini de peste 6.000cmc isi iau clasa de la japonezi si europeni) :crack:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, si mie imi plac mobrele mari, dar nu mi-as lua mobra mare daca as fi incepator. eu aveam un test pentru amici, cand aveam nipru...sa o puna pe cricul central. bineinteles ca nu reuseau, si ma c.acam pe mine de ras cand ii vedeam cum trag ca disperatii din toate partile.

am mers pe vulcanul de 1500, si nu m-a dat pe spate, dar aveam ceva experienta cu nepra(ca greutate). si crde-ma, daca inclini o mobra la 45 de grade, si nu poti s-o tii, si sa o indrepti, inseamna ca nu prea ar trebui sa o iei. bineinteles ca poti sa te obisnuiesti...dar cand ai experienta aproape 0 ...

una este sa faci jaloane cu o mobra de 200 kg, si alta cu una de 240. se cunosc kg f mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In ceea ce priveste greutatea si faptul ca omul e incepator: Daca nu o poate ridica de jos acum, peste inshpe luni, cand nu va mai fi incepator, va putea sa o ridice mai usor? Nu cred ca ii va fi mai usor doar bazat pe experienta, daca nu merge la sala serios in acest timp. :kick: Sigur ca motoru' ala nu e de oras, clar de tot, dar poate ca il va folosi mai mult la drum, unde greutatea nu se simte la maniera in care se simte la manevre dificile, orash and shit. Iar la cruiser conteaza mult cuplul suplimentar destul de mare pe care il aduce un motor care sare bine de cei 600-750-800. Trebuie mai multa atentie si stapanire de sine, dar cred ca se poate descurca, depinde ce om e. Eu unul nu cred in ideea ca musai trebuie inceput cu motor de 250 cmc, primul meu motor a fost un cruiser de 750 cmc,dar repet, tine si de om. Parerea mea. Sal, Madcox!

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In ceea ce priveste greutatea si faptul ca omul e incepator: Daca nu o poate ridica de jos acum, peste inshpe luni, cand nu va mai fi incepator, va putea sa o ridice mai usor? Nu cred ca ii va fi mai usor doar bazat pe experienta, daca nu merge la sala serios in acest timp. :crack: Sigur ca motoru' ala nu e de oras, clar de tot, dar poate ca il va folosi mai mult la drum, unde greutatea nu se simte la maniera in care se simte la manevre dificile, orash and shit. Iar la cruiser conteaza mult cuplul suplimentar destul de mare pe care il aduce un motor care sare bine de cei 600-750-800. Trebuie mai multa atentie si stapanire de sine, dar cred ca se poate descurca, depinde ce om e. Eu unul nu cred in ideea ca musai trebuie inceput cu motor de 250 cmc, primul meu motor a fost un cruiser de 750 cmc,dar repet, tine si de om. Parerea mea. Sal, Madcox!

 

Mersi :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In ceea ce priveste greutatea si faptul ca omul e incepator: Daca nu o poate ridica de jos acum, peste inshpe luni, cand nu va mai fi incepator, va putea sa o ridice mai usor? Nu cred ca ii va fi mai usor doar bazat pe experienta, daca nu merge la sala serios in acest timp. :kick: Sigur ca motoru' ala nu e de oras, clar de tot, dar poate ca il va folosi mai mult la drum, unde greutatea nu se simte la maniera in care se simte la manevre dificile, orash and shit. Iar la cruiser conteaza mult cuplul suplimentar destul de mare pe care il aduce un motor care sare bine de cei 600-750-800. Trebuie mai multa atentie si stapanire de sine, dar cred ca se poate descurca, depinde ce om e. Eu unul nu cred in ideea ca musai trebuie inceput cu motor de 250 cmc, primul meu motor a fost un cruiser de 750 cmc,dar repet, tine si de om. Parerea mea. Sal, Madcox!

 

 

Sunt de acord cu ine. Cred ca o motocicleta buna pt un inceptor limpede la cap si mai vanjos poate fi shadowul de 750 de la honda-cardan, pozitie, cuplu cat de cat, greutate relativ mica- de ajuns sa te inveti cu motocicletele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

phoenix27 , ca si idee : exista si vulcan de 2000 daca esti decis pe kawasaki ,e la fel de indicat pentru incepatori ca si unul de 1500 :kick:

Topicul asta imi aduce aminte de alea de pe la sectiunea de incepatori de genu "Salut, o sa-mi iau si eu carnet int-o luna si nu stiu daca sa-mi iau vitezana de 600cc sau sa-mi iau direct de 1000 sau 1300 ca sa nu-mi ramana mica intr-un an...". Singura diferenta e ca aici se doreste un chopper bun de rupt gatul, nu o vitezana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ba? chopperul este pentru mosi , cu aia nu se pica,toata lumea iti acorda prioritate si in primul rand nu ai nevoie de echipament ca doar nu merge asa repede (sunt foarte serios)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ba? chopperul este pentru mosi , cu aia nu se pica,toata lumea iti acorda prioritate si in primul rand nu ai nevoie de echipament ca doar nu merge asa repede (sunt foarte serios)

Pai eu sunt cam mos, am peste 46 de ani...

 

Poate la voi la Cluj iti acorda cineva prioritate, in Bucuresti marimea conteaza, asa ca blonda cu SUV nu da prioritate nici la tanc daca e mai mic in volum...

 

Pe de alta parte, asa cum manelistilor li se recomanda la topicul de incepatori Ninja de 1300cc, eu cred ca-i dai sfaturi din astea initiatorului topicului pentru ca e ungur... :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu sunt cam mos, am peste 46 de ani...

 

Poate la voi la Cluj iti acorda cineva prioritate, in Bucuresti marimea conteaza, asa ca blonda cu SUV nu da prioritate nici la tanc daca e mai mic in volum...

 

Pe de alta parte, asa cum manelistilor li se recomanda la topicul de incepatori Ninja de 1300cc, eu cred ca-i dai sfaturi din astea initiatorului topicului pentru ca e ungur... :kick:

 

Astazi am vorbit cu un tip de max 45 de kile. Avea un nipru. Si a zis ca nu-i mare lucru. Oricum nu-mi place viteza.

 

Topic inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...