Sari la conținut

Bocanit Ciudat! Pls Help!


Postări Recomandate

Am si eu o problema mare azi am iesit cu motoru ca nu mai ploua si dupa ce am mers cu el cativa km max 5km ...a inceput sa faca un bocanit ciudat .....(parca se lovesc 2 chestii una de alta) un pic panicat ca se accentueaza sunetul trag pe dreapta...observ ca lantul s-a lasat destul de mult si practic daca il ridic atinge bascula ...... m-am gandit ca problema e lantul lasat care se loveste ce aripa din spate si face zgomotul ala

m-am suit pe ea ca ma grabeam sa ajung undeva cu ea!...(mai atent la orice sunet si orice miscare) am observat ca sunetul dispare cand apas abreiajul. Deja am dubii ....nu stiu ce mai cred ...bataile se amplifica si cu o frecventa mai mare cand accelerez ....nu stiu ce sa mai cred sunt plin de spume tin la motoru meu ca la ochii din cap! app este un kawasaki zx cine se pricepe ma poate ajuta?

Mai am de zis faptul ca motorul merge ca inainte! schimba bine vitezele...trage ok! cand il turez are acelas sunet ....nu s-a intamplat nimic practic!

Ma poate lamurii cineva?

o sa ma duc sa ii intind lantul daca ma descurc .....si asa poate nu mai scozte zgomotul ala sa iau macar prin eliminare. PLS HELP SUNT DISPERAT CAND STIU CA ARE CEVA! :crack: :crack: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Bocanitul" se aude si pe liber? sau doar in mers?

Daca se aude si in stationare, pe liber, posibil sa fie ceva intern, desi nu prea se pornesc bocanelile din senin...

Daca pe loc nu se aude, probabil trebuie intins/UNS lantul. Am avut si eu ceva asemanator la CBR si erau 2 zale blocate in lant din cauza ca nu era uns calumea. Dupa o curatare si ungere cum se cuvine nu a mai facut nici un zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur e din lant. trebuie curatzat si intins corespunzator, -ai grija sa strangi bine suruburile care blocheaza reglajul axului spate- apoi uns.

inca ceva dupa ce-l intinzi verifica daca nu cumva are portiuni pe care a cedat. lantul se poate intinde inegal pe lungime.

pui motorul pe un stand, sau rogi pe cineva sa tina de el inclinat sprijinit doar pe cricul lateral si pe roata din fata ca sa poti invarti liber roata spate, apoi roteshti incet de roata, si verifici tensiunea lantului pe toata lungimea. daca ai zone in care lantul e intins tare si altele in care e slab, poti sa iei un kit de lant nou.

spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...