Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Exemplificati domnul Dan, aveti onoarea :

Sunt prea obosit. O lăsăm pe altădată.

 

M-am odihnit. Uite cum arată un ES în curtea RAR-ului, după ce a trecut prin emoțiile examinării. Noroc că am fost inspirat și am luat înainte de a pleca de la Socrello o cârpă, cu care l-am șters periodic la fund. Azi iau numerele noi PH 93 PMI.

 

Aseară am acordat onoarea Banditului de a desface coletul de 1010 euro. Ca de obicei DHL-ul l-a lăsat prin vecini.

 

 

ce-mi place garajul ala, e mic cat sa intre motocicleta...

E mare cât să încapă Dacia lui Socrello și alte câteva catrafuse. Dacia nu mai e. Acum în el sunt 4 MZ-uri că cele două japoneze stau afară, dar încap și ele.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este mare garajul.........si in curand o sa-i punem si reclama deasupra. Cat despre seriile batute de noi :lool: (made from...), trebuie sa ne luam un registru sa putem avea o evidenta cronologica a restaurarilor :rtfm:

 

Aseară am acordat onoarea Banditului de a desface coletul de 1010 euro. Ca de obicei DHL-ul l-a lăsat prin vecini.

 

 

 

Multumesc domnul Dan pentru onoarea acordata si sa speram ca vecinii d-voastra nu se vor apuca de restaurat MZ-uri ca atunci "musai" trebuie anuntat DHL-ul :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru onoarea acordata

 

Toba aia de 200 euro e demențială și foarte ieftină în comparație cu saxofonul meu de 500 euro care e și strâmb, și plin de găuri astupate cu capace de diferite diametre Fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba aia de 200 euro e demențială

 

Parca era 145 euro :unsure: ?

 

Nu punem o intrebare in Germanica si pentru modelul acesta de toba la "ost2rad" ?

 

La Tzacalie este 137 euro : post-28174-0-38824300-1310585484_thumb.jpg

 

La Hardi este 139 euro : post-28174-0-71115400-1310585500_thumb.jpg post-28174-0-90629100-1310586153_thumb.jpg si arata :10:

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca era 145 euro

 

Mă refer la tot ansamblul format din cot, tobă, coliere, piuliță, garnitură așa cum, când zic saxofon, mă refer și la muștiuc, cordelină, cutie, perii de șters precum și la afonul care suflă în el.

 

Azi iau numerele noi PH 93 PMI.

 

Le-am luat și ca atare, MZ ES 250/1 Red Bull e un capitol încheiat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol...acum mai ramane doar plimbatul cu el :).Plictisitor de la un punct incolo, deci...la ce va mai ganditi ? care este planul de afaceri pe anul urmator? :rolleyes:

Ca tot caut de ani si ani, am dat si eu de o dacie care sa imi placa, nu are legatura cu motoretele dar merita vazuta :

 

http://www.4tuning.tv/lxfHmEp55l3/Dacia_1300_Black_Beauty_Tuning_cu_aroma_retro.html

 

Una peste alta sa conduceti sanatos Red Bul-ul si cati mai multi km :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... după rezolvarea anumitor probleme care este, că zice să nu zici hop, până n-ai sărit pârleazul.

 

 

Pai sa il ajutam sa sara parlezul, atunci.

Ma mai uit pe la el, il mai mangai, poate ne mai imprietenim putin, ca ne asteapta ceva drum de parcurs impreuna.:oilleak: daca este sa-l ducem la Siriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva important pentru cine vrea sa citeasca.

Ne-ai sucit capul cu scanările tale, la propriu.

Se vede treaba că acea carte a fost citită și răscitită. Noi, necunoscătorii limbii germane citim mai mult dând din mâini. Eu personal am făcut mari eforturi în acest sens. Dacă mă întrebi cum se zice în germană la ornamentul cheii de contact nu știu, dar dacă văd scris pe vre-un site sau pe vreo factură ZĂźndschlossabdeckung știu clar că ăla e.

Uite niște traduceri aproximative relativ la datele tehnice, și nu neapărat pentru tine că țin minte că ți-am trimis integral materialul "word":

 

 

 

Pai sa il ajutam sa sara parlezul, atunci.

 

Tu'zgura mătii! Când vezi că face p'al dracu și e plin de fițe, te-aduce în stare să-i f_ți în bătaie de joc o aprindere electronică de 260 euro și un carburator Bing de vreo 118, ca să-l înveți minte și să-i arăți că tu ești Tăticu.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tu'zgura mătii! Când vezi că face p'al dracu și e plin de fițe, te-aduce în stare să-i f_ți în bătaie de joc o aprindere electronică de 260 euro și un carburator Bing de vreo 118, ca să-l înveți minte și să-i arăți că tu ești Tăticu.

 

 

Mie imi sta pe buze asta...dar incerc cu stoicism sa "pastrez autenticul" :baldy: . Pana la proba contrarie inca nu ma descurajez.

 

Apropos dragi pasionati MZ , ce fel de bujii folositi ca sa se potriveasca la ES 250 si sa tina mai mult ?:-L

 

http://www.parthunter.de/Zahlung poate pe aici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos dragi pasionati MZ , ce fel de bujii folositi ca sa se potriveasca la ES 250 si sa tina mai mult?

Sau să ne spună cineva care se pricepe, de ce Red Bull le prăjește așa des, că m-aduce'n stare să-l bag în mă-sa pentru o perioadă nedeterminată.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi centram, noi dam cu capul.....

nu raspunde nimeni la intrabari.

Intr-un alt tabel am gasit de la NGK B7HS sau NGK B8HS sau de la Sinterom 14NP21 (240) si binenteles originalul de la BERU M14-225

 

post-28174-0-14025100-1310714653_thumb.jpg in acesta altceva !

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca va vad la ananghie, incerc sa va ajut cu un sfat ca intre "comunisti"! Daca un motor prajeste bujiile cu cifra termica din cartea tehnica, inseamna ca ori benzina folosita este peste cifra octanica prescrisa, ori raportul de compresie al motorului a fost marit! In ambele cazuri va sfatuiesc sa folositi bujii cu cifra termica mai mare, adica niste bujii mai reci. Incercati spre exemplu sa folositi Sinterom de 270 sau echivalentul acestora. Si reverificati aprinderea, fiindca avind platini noi si alte elemente noi proaspat montate, dupa o minima uzura acestea schimba mersul motorului. Spor... si-s cu ochii pe voi! :cheers:

Vad ca la MZ-uri belelele curg riu, d-aia ati depasit ca si numar de posturi pe cei cu Jawa sau CZ (unde fiabilitatea isi spune cuvintul!)... :crack:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva ce va poate ajuta referitor la bujii... file:///D:/Voshod/Z%C3%BCndkerzen%20im%20Vergleich.htm (copiati adresa in bara) :cheers:

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca la MZ-uri belelele curg riu, d-aia ati depasit ca si numar de posturi pe cei cu Jawa sau CZ

Ba nu, i-am depășit din cauza vitezei, că aici se muncește. Și astea nu-s belele, făceam și noi conversație să mai creștem numărul de posturi și numărul de postanți, că dacă ne uităm mai bine, topicul ăsta e practic un dialog între mine și Banditul (ceea ce nu-mi place de loc), dialog pe care l-am putea avea la telefon sau "face to face".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drept e, aci chiar se munceste si se cheltuiesc bani, nu gluma! La alea cehesti cred ca inertia este cuvintul de baza, fiindca vad ca ele functioneaza (trase, impinse, imbrincite, dar merg) indiferent de lipsuri sau neajunsuri materiale. :banana:

Nu va suparati acu'... faceam conversatie sa nu mai fie un simplu dialog si ca sa va creasca numarul de postari, sa fiti primii! :cheers:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehh...aici avem doi artisti ca sa nu le zic investitori :) care muncesc si restul ii incurajeaza de pe margine. Merg si mz-urile trase-impinse insa avem deaface cu oameni ce au aspiratii mai inalte.

Care mai esti pe aici? nu ati plecat la intalnire... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehh...aici avem doi artisti ca sa nu le zic investitori :) care muncesc si restul ii incurajeaza de pe margine. Merg si mz-urile trase-impinse insa avem deaface cu oameni ce au aspiratii mai inalte.

 

 

Nu chiar asa , dar aspiratii inalte avem si nu ne lasam chiar de le impingem pana in germania (asta ca sa le bagam pe unde au iesit):crack: , sau le aplicam metoda domnului Dan si anume : aprindere+ carburator si atunci ne mai opriti la Berlin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau le aplicam metoda domnului Dan

 

I-am luat frica Nenorocitului. Am plecat prin oraș în probe și uite ce mi-am luat în borsetă.

 

Cu bujie nouă am făcut vreo 4 km și a trebuit să o schimb. Mai greu a fost să desfac țucumbărul din capul bujiei, că patent n-am avut.

Eu și Banditul mai meșterim câte ceva mâine dimineață, luăm o funie cu noi, un sac de bujii și sper să ajungem la Siriu cu amândouă: Black Panther (adică Panțerul meu cu ataș) și Red Bull.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu și Banditul mai meșterim câte ceva mâine dimineață, luăm o funie cu noi, un sac de bujii și sper să ajungem la Siriu cu amândouă: Black Panther (adică Panțerul meu cu ataș) și Red Bull.

 

Bujiile se pun sub sa, nu mai putin de 10 :unsure: , asa am vazut eu la 'meseriasi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai esti pe aici? nu ati plecat la intalnire...

Ba da.

Deși am chemat un preot să blagoslovească utilajele înaintea plecării, aventura de 200 km a mea și a Banditului s-a încheiat dramatic, cu costuri inimaginabile: 20 litri benzină (8 eu, 12 el), 12 bujii noi (4 NGK, 4 Champion, 4 BERU și vreo 3 Sinteroame la mâna a doua, zero eu, restul el), 2 pulpe de pui (una eu, una el), 2 sana (una eu, una el), 5 mici (5 eu, zero el), sucuri, apă, nervi și voie bună.

 

A fost conflictul dintre tehnologia germană a anilor 60 și prostia românului din zilele noastre.

Poate că după ce-mi revin din șoc, am să povestesc.

 

Bujiile se pun sub sa, nu mai putin de 10, asa am vazut eu la 'meseriasi".

Așa au și fost.

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...