Vrsv Gunoier Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Cine imi poate imprumuta sau vinde in Bucuresti un comparator ca sa pot sa imi reglez MZ ca mi-am bagat nasul pe la aprindere si acum nu mai vrea sa porneasca. Am gasit pe cineva care se pricepe dar nu mai are comparator sa o puna la punct. Salut! Poti folosi o bujie goala ( cu ceramica scoasa pentru o mai buna precizie ) si un subler bun, eventual electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Se gaseste divaisu' respectiv si pe louis, dar daca e vorba strict de pornire, cu un ochi ager si un marker permanent subtire se poate folosi si un pai de suc. Avansul este 2.5mm inainte de PMS. Ceasul comparator este foarte bun, si eu folosesc, dar daca patesc ceva in drum si nu am ceas la mine, aplic prima tehnica bushcraft si am taiat-o :-) Daca nu porneste la tehnica cu paiul, ala are alta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Se gaseste divaisu' respectiv si pe louis, dar daca e vorba strict de pornire, cu un ochi ager si un marker permanent subtire se poate folosi si un pai de suc. Avansul este 2.5mm inainte de PMS. Ceasul comparator este foarte bun, si eu folosesc, dar daca patesc ceva in drum si nu am ceas la mine, aplic prima tehnica bushcraft si am taiat-o :-) Daca nu porneste la tehnica cu paiul, ala are alta problema. Mecanicul este mai tipicar si fara comparator nu se apuca de treaba, imi poti da link-ul de pe louis? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Pistonul in cap, platina la 0.4 si trebuie sa porneasca 100% dupa cum zice si colegul Owene. Dupa aceia reglajele de finete. Daca nu porneste defectul e in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Daca e cu adevarat tipicar, trebuie sa foloseasca stroboscopul asta e piesa: https://www.louis.de/artikel/2-takter-messdorn-fuer-kerzengewinde-14-mm/10003951?list=100220389 Dar nu-i pe stoc. Eu sunt tare curios cum se manifesta de nu porneste » Post actualizat in 27 Aug 2015 08:46Daca nu porneste defectul e in alta parte. De obicei bobina e partial/total dusa, dar un mecanic tipicar foarte greu o sa recunoasca problema. Daca avansul e reglat cat de cat bine, fisa verificata pentru continuitate, da scanteie la bujie AFARA (in cilindru s-ar putea sa nu mai dea) si motorul alimentat pe la bujie cu o lingurita de benzina daca nu are explozii, e bobina. In rest, orice carb dereglat porneste motorul, macar su cu 2-3 pedale cu soc, sau cu lingurita de benzina in capul pistonului, aproape orice avans porneste. Nu am zis ca merge bine, dar porneste, face galagie si fum, si poti sa continui. Dar ii trebuie scanteie sa aprinda amestecul si acolo multa lume nu intelege ca in camera de aredere sunt poate 10 bari iar benzina e un mediu izolator, nu e chiar floare la ureche sa se produca scanteia. In timp ce cu bujia afara e floare la ureche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Ai dreptate in tot ceea ce spui dar eu chiar nu ma pricep deloc la asa ceva motiv pt care voi astepta ca mecanicul pe care il stiu sa faca rost de comparator SAU daca imi puteti recomanda pe cineva din Buc. care sa poata veni pana la mine ori sa il duc eu pana la mine ar fi super (bineintles ca "deranjul" acestuia va fi recompensat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Daca e cu adevarat tipicar, trebuie sa foloseasca stroboscopul asta e piesa: https://www.louis.de/artikel/2-takter-messdorn-fuer-kerzengewinde-14-mm/10003951?list=100220389 Dar nu-i pe stoc. Eu sunt tare curios cum se manifesta de nu porneste » Post actualizat in 27 Aug 2015 08:46 De obicei bobina e partial/total dusa, dar un mecanic tipicar foarte greu o sa recunoasca problema. Daca avansul e reglat cat de cat bine, fisa verificata pentru continuitate, da scanteie la bujie AFARA (in cilindru s-ar putea sa nu mai dea) si motorul alimentat pe la bujie cu o lingurita de benzina daca nu are explozii, e bobina. In rest, orice carb dereglat porneste motorul, macar su cu 2-3 pedale cu soc, sau cu lingurita de benzina in capul pistonului, aproape orice avans porneste. Nu am zis ca merge bine, dar porneste, face galagie si fum, si poti sa continui. Dar ii trebuie scanteie sa aprinda amestecul si acolo multa lume nu intelege ca in camera de aredere sunt poate 10 bari iar benzina e un mediu izolator, nu e chiar floare la ureche sa se produca scanteia. In timp ce cu bujia afara e floare la ureche. Multumesc ca ai mentionat. Am intalnit si eu de foarte multe ori bujie care afara dadea scanteie si inauntru nu. Raport de compresie 10 la 1 inseamna ca 10 parti de aer sunt comprimate in 1 crescand astfel densitatea lui iar scanteea slaba din diferite motive pur si simplu nu trece dintr o parte in alta si nu porneste. » Post actualizat in 27 Aug 2015 19:02 Ai dreptate in tot ceea ce spui dar eu chiar nu ma pricep deloc la asa ceva motiv pt care voi astepta ca mecanicul pe care il stiu sa faca rost de comparator SAU daca imi puteti recomanda pe cineva din Buc. care sa poata veni pana la mine ori sa il duc eu pana la mine ar fi super (bineintles ca "deranjul" acestuia va fi recompensat ) Eu sunt liber sambata dupa orele 14 si plec din Piata Romana. Te pot ajuta cu ce ma pricep absolut gratuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Sambata ar fi super numai ca eu am ceva treaba si termin pe la 16. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Sambata ar fi super numai ca eu am ceva treaba si termin pe la 16. 0721 888 403 este numarul meu.Sambata, cand crezi ca ai timp ma poti suna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Ok, te sun sambata pe la prânz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Daca e cu adevarat tipicar, trebuie sa foloseasca stroboscopul asta e piesa: https://www.louis.de/artikel/2-takter-messdorn-fuer-kerzengewinde-14-mm/10003951?list=100220389 Dar nu-i pe stoc. Eu sunt tare curios cum se manifesta de nu porneste » Post actualizat in 27 Aug 2015 08:46 De obicei bobina e partial/total dusa, dar un mecanic tipicar foarte greu o sa recunoasca problema. Daca avansul e reglat cat de cat bine, fisa verificata pentru continuitate, da scanteie la bujie AFARA (in cilindru s-ar putea sa nu mai dea) si motorul alimentat pe la bujie cu o lingurita de benzina daca nu are explozii, e bobina. In rest, orice carb dereglat porneste motorul, macar su cu 2-3 pedale cu soc, sau cu lingurita de benzina in capul pistonului, aproape orice avans porneste. Nu am zis ca merge bine, dar porneste, face galagie si fum, si poti sa continui. Dar ii trebuie scanteie sa aprinda amestecul si acolo multa lume nu intelege ca in camera de aredere sunt poate 10 bari iar benzina e un mediu izolator, nu e chiar floare la ureche sa se produca scanteia. In timp ce cu bujia afara e floare la ureche. Azi, cu ajutorul lui Urse, batrinica mea a pornit si a gasit si problema( platina foarte uzata) asa ca saptamana viitoare fac rost de piesa cu pricina si sper sa nu mai imi faca figuri si sa pot merge cu ea la RAR pt CIV si inspectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 pentru amandoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Am mers anul acesta la R.A.R. Voluntari cu doua motociclete(MZ-ES si IJ 56) dar nu m-au pus sa pornesc motorul la niciuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Am mers anul acesta la R.A.R. Voluntari cu doua motociclete(MZ-ES si IJ 56) dar nu m-au pus sa pornesc motorul la niciuna. Eu ma gandeam sa merg la Grivita, dar daca zici ca sunt mai permisivi la Voluntari o sa imi fac programare acolo. » Post actualizat in 31 Aug 2015 11:33 Eu ma gandeam sa merg la Grivita, dar daca zici ca sunt mai permisivi la Voluntari o sa imi fac programare acolo. PS Ai fost să faci CIV-ul și implicit inspecția tehnică sau doar identificarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Un MZ ETZ 250 de vanzare la Darabani, in nord langa granita. http://olx.ro/oferta/vand-mz-250-etz-ID3Oyyc.html#00f6606319 Intamplator imi este cunoscut ETZ-ul, este bun, si foarte ieftin. Nu prea sunt amatori locali. In pret mai intra si piese de pe "stoc". Actele sunt ok. Omu' a trecut la japo de mai mult, copiii la fel, ETZ-ul sta de plictiseste. Daca e interesat cineva de ocazie, linkul e acolo, vedeti, negociati, sunteti baieti mari. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Nu stiu daca sunt mai permisivi cei de la R.A.R Voluntar,insa eu cand am fost nu am intampinat nici o problema din partea lor in ceea ce priveste mecanica,electrica,etc,nici motorul nu m-au pus sa il pornesc (doar cu ij 56 am avut probleme datorita lipsei seriei sasiu pentru ca nu fusese poansonata de catre fabrica,dar pe care am rezolvato ulterior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Weekendul acesta, doua MZ-uri la Dunare, in Novi Sad, Serbia. Pe fundal-dreapta, cetatea Petrovaradin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Salutare. O intrebare ridicola pt unii poate. Ce diametru are ghidonul de mz etz 125/150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 (editat) Cumpăr MZ RT 125, cu acte, întreg. Mersi! 0745849989 Editat Octombrie 5, 2015 de Vitos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 http://olx.ro/oferta/vand-mz-rt-125-3-an-1960-restaurat-profesional-de-colectie-ID4Cn4i.html#070927dfd1 http://olx.ro/oferta/motocicleta-mz-125-rt-ID22pTh.html#070927dfd1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Hai ca vine iarna... Sunt curios cate MZ-uri functionale si cu actele (RCA, ITP, ...) in regula si vara asta au mers macar 500km. (si, si , si) Pe cei cu care tin legatura si ne-am intalnit la intalnirea MZ de anul asta ii stiu, sunt curios daca mai sunt si altii. Alea doar vopsite dar fara acte sau neumblate nu ma intereseaza. Un fel de "sa facem inventarul" de toamna, topicul MZ a ajuns la 220 pagini, dar MZ-urile nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.