Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

probabil daca doreste ne elucideaza misterul, daca nu nu :-) Ma gandesc ca a prins o perioada limitata in 2005 in care cu atestatul istoric, a obtinut o preschimbare de talon pe modelul nou, dar pastrand in acelasi timp numarul vechi.

 

Nu insist, it's not my fucking business, nu ma justific eu organului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nici o problema :)Regulament rutier,"Art. 183Conducatorul vehiculului oprit la semnalul regulamentar al politistului rutier sau, dupa caz, al politistului de frontiera, este obligat sa ramana in vehicul, cu mainile pe volan, iar ceilalti pasageri sa nu deschida portierele, respectand indicatiile politistului."Deci, daca politistul imi cere actele iar eu sunt la volan (nu la ghidon) voi respecta cu strictete legea (regulamentul rutier art.183) si respectiv voi ramane cu mainile pe volan. Politistul sa-si caute singur actele pe care le cere, ca eu respect legea (asa scris = asa facut). Iar oprirea legala e de (fix) 5 minute, dupa care plec.E legal?» Post actualizat in 30 Nov 2015 19:03 :crack:» Post actualizat in 30 Nov 2015 19:13Daca cei de la "scoala" de drept pretind ca ei au descoperit noua coada la pruna si mersul pe jos :crack:

Ce tare! Mai știți chichițe din astea? E interesant,totodată și amuzant!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stii si alte chichite din astea perimate si caduce, ca ma cac pe mine de ras.

Doamne, ce bou e legiuitorul ăsta.


» Post actualizat in 30 Nov 2015 21:07

Sac! :)
Decretul nr. 328/1966 re-re-publicat (care a fost abrogat prin OUG 195/2002) obliga la declararea furtului, pierderii sau distrugerii certificatului de inmatriculare sau a permisului de conducere
I

 

Care e legatura din Decretul 328/1966 si Legea 432/2006? Ca nu ma pricep. Al dreacu legiutor, ne-a bagat de tot in ceata.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveți idee care este lungimea cablului de frâna (sirma și cămășa) la un MZ ES 250/0, ca am cumpărat un set de 5 cabluri pt ea și nu potrivesc, așa ca mă gândesc să îmi fac eu unul. Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai rabdare sa cauti inapoi pe topicul asta, zeci de pagini inapoi, a masurat si dat dl. Petcu lista cu lungimi de cabluri si camasi de ES

Ms de info. Mă apuc de treabă. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu fie tocmai postul #934 ca atunci s-a pierdut informatia

Am comandat pe ost2rad exact pt ES 250 si sper sa se potriveasca pt ca cel din setul de 5 luat de la Cluj este mai scurt.

» Post actualizat in 06 Dec 2015 12:26

Salut,

Astfel de lampa spate e de pe un model de MZ?-am vazut pe o motocicleta, dar nu stiu pe care, parca pe MZ ori un Simson?

Eu am asa ceva montat pe un ES 250 din 61, asa am luat moto dar am inteles ca ar fi pt un model ulterior de ES /1 sau /2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am un MZ 250 es,din 1962,de vanzare,am vrut de mult sa ma apuc de el dar nu mai am timp,e aproape complet(fara bobine,aripa fata si aripa spate)motorul e dezasamblat(curatat,spalat,degresa)dar complet,pret astept oferte...la telefon ca nu prea am timp de internet,0742050434

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta este rezultatul după un an de muncă( a altora).

Știu ca roțile nu au culoarea potrivită, a fost o scăpare in momentul vopsirii electrostatice, dar am cumpărat altele pe care sper să le recondiționez iarna asta.

Luni urmează vizita la RAR și dacă totul merge bine până la sfârșitul anului o trec pe numele meu, iar sezonul viitor va fi cu siguranță "pe șosea"

post-60568-0-21120800-1449609053_thumb.jpg

post-60568-0-54486000-1449609069_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca auriul ala e din alt film. Ele fiind din aliaj nu trebuie vopsite, asa natur arata excelent tinand cont ca nici restul motocicletei nu blinganit cu sclipiceli. In rest arata ca o motocicleta cinstita care se vrea calarita.

Succes cu RAR-ul, sper sa nu caute nod in papura dar daca sunt toate ok sunt doar niste plictisiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca se vrea a fi o gluma, dar treaba cu semnalizarea si stop frana levier fata, am patit si eu cu un Hoinar la RAR Braila. Amintiri urate. Nu am reusit sa trec ITP-ul nicicum. Datorita acestui fapt, am renuntat la motoreta mea de suflet pe care o aveam din 1987.

» Post actualizat in 12 Dec 2015 06:55

Nu stiu daca se vrea a fi o gluma, dar treaba cu semnalizarea si stop frana levier fata, am patit si eu cu un Hoinar la RAR Braila. Amintiri urate. Nu am reusit sa trec ITP-ul nicicum. Datorita acestui fapt, am renuntat la motoreta mea de suflet pe care o aveam din 1987.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@edyneagu

Fain-fain ES-ul tau! Bravo!

Daca tot te "aliniezi" si iti pui si numere noi din aluminiu :) poti avea si cateva surprize: de exemplu ca nu ai semnalizare electrica de directie, ca lumina de frana nu actioneaza si la frana de mana si ca e de culoare portocalie, ca nu ai aripi din plastic, burete si polistiren (U.E.) care sa poata fi incendiate...

 

P.S. Si ca nu exista avizul I.S.U.

Având în vedere ca moto a fost înmatriculata în RO nu ar trebui să fie probleme în legătură cu lipsă semnalelor sau ca nu se aprinde scopul la acționarea frânei de mâna. Pt așa ceva te resping dacă aduci aceeași moto din afară UE.

Ca așa e în România!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Amortizoarele spate de MZ ETZ250/251 se pot reconditiona complet, adica mie mi-a iesit.

 

In cartea de service scrie ca amortizorul se reface de service-ul de origine, nici macar nu spune cum.

 

Calea a fost lunga, ultima problema care s-a rezolvat este ca in cartusul de amortizare e un cilindru cu o supapa de fund si cand supapa aia se nenoroceste la vreo o groapa luata mai nefericit, trebuia aruncat cilindrul ala. Cu supapa moarta nu ai amortizare, am aruncat vreo 4 cilindri, ca ala nu era servisabil. Majoritatea supapelor de pe ETZ-urile existente sunt moarte. Deci am reusit sa inlocuiesc piesulicile supapei si astfel am facut-o consumabil, nu se mai arunca nimic, se inlocuieste supapa. De acum un amortizor se poate tine in viata cam indefinit inlocuind la nevoie ulei, simering si supapa.

 

Evident, sunt unele amortizoare care sunt prea vandalizate dar la alea se pot compune din mai multe, o pereche care functioneaza in parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...