Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Cine imi poate imprumuta sau vinde in Bucuresti un comparator ca sa pot sa imi reglez MZ ca mi-am bagat nasul pe la aprindere si acum nu mai vrea sa porneasca.

Am gasit pe cineva care se pricepe dar nu mai are comparator sa o puna la punct.

 

 

Salut!

 

Poti folosi o bujie goala ( cu ceramica scoasa pentru o mai buna precizie ) si un subler bun, eventual electronic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se gaseste divaisu' respectiv si pe louis, dar daca e vorba strict de pornire, cu un ochi ager si un marker permanent subtire se poate folosi si un pai de suc. Avansul este 2.5mm inainte de PMS. Ceasul comparator este foarte bun, si eu folosesc, dar daca patesc ceva in drum si nu am ceas la mine, aplic prima tehnica bushcraft si am taiat-o :-)

Daca nu porneste la tehnica cu paiul, ala are alta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gaseste divaisu' respectiv si pe louis, dar daca e vorba strict de pornire, cu un ochi ager si un marker permanent subtire se poate folosi si un pai de suc. Avansul este 2.5mm inainte de PMS. Ceasul comparator este foarte bun, si eu folosesc, dar daca patesc ceva in drum si nu am ceas la mine, aplic prima tehnica bushcraft si am taiat-o :-)

Daca nu porneste la tehnica cu paiul, ala are alta problema.

Mecanicul este mai tipicar si fara comparator nu se apuca de treaba, imi poti da link-ul de pe louis? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cu adevarat tipicar, trebuie sa foloseasca stroboscopul

 

asta e piesa: https://www.louis.de/artikel/2-takter-messdorn-fuer-kerzengewinde-14-mm/10003951?list=100220389

Dar nu-i pe stoc.

 

Eu sunt tare curios cum se manifesta de nu porneste


» Post actualizat in 27 Aug 2015 08:46

Daca nu porneste defectul e in alta parte.

 

De obicei bobina e partial/total dusa, dar un mecanic tipicar foarte greu o sa recunoasca problema.

Daca avansul e reglat cat de cat bine, fisa verificata pentru continuitate, da scanteie la bujie AFARA (in cilindru s-ar putea sa nu mai dea) si motorul alimentat pe la bujie cu o lingurita de benzina daca nu are explozii, e bobina.

In rest, orice carb dereglat porneste motorul, macar su cu 2-3 pedale cu soc, sau cu lingurita de benzina in capul pistonului, aproape orice avans porneste. Nu am zis ca merge bine, dar porneste, face galagie si fum, si poti sa continui. Dar ii trebuie scanteie sa aprinda amestecul si acolo multa lume nu intelege ca in camera de aredere sunt poate 10 bari iar benzina e un mediu izolator, nu e chiar floare la ureche sa se produca scanteia. In timp ce cu bujia afara e floare la ureche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate in tot ceea ce spui dar eu chiar nu ma pricep deloc la asa ceva motiv pt care voi astepta ca mecanicul pe care il stiu sa faca rost de comparator SAU daca imi puteti recomanda pe cineva din Buc. care sa poata veni pana la mine ori sa il duc eu pana la mine ar fi super (bineintles ca "deranjul" acestuia va fi recompensat :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cu adevarat tipicar, trebuie sa foloseasca stroboscopul

 

asta e piesa: https://www.louis.de/artikel/2-takter-messdorn-fuer-kerzengewinde-14-mm/10003951?list=100220389

Dar nu-i pe stoc.

 

Eu sunt tare curios cum se manifesta de nu porneste

» Post actualizat in 27 Aug 2015 08:46

 

De obicei bobina e partial/total dusa, dar un mecanic tipicar foarte greu o sa recunoasca problema.

Daca avansul e reglat cat de cat bine, fisa verificata pentru continuitate, da scanteie la bujie AFARA (in cilindru s-ar putea sa nu mai dea) si motorul alimentat pe la bujie cu o lingurita de benzina daca nu are explozii, e bobina.

In rest, orice carb dereglat porneste motorul, macar su cu 2-3 pedale cu soc, sau cu lingurita de benzina in capul pistonului, aproape orice avans porneste. Nu am zis ca merge bine, dar porneste, face galagie si fum, si poti sa continui. Dar ii trebuie scanteie sa aprinda amestecul si acolo multa lume nu intelege ca in camera de aredere sunt poate 10 bari iar benzina e un mediu izolator, nu e chiar floare la ureche sa se produca scanteia. In timp ce cu bujia afara e floare la ureche.

 

 

Multumesc ca ai mentionat.

 

Am intalnit si eu de foarte multe ori bujie care afara dadea scanteie si inauntru nu. Raport de compresie 10 la 1 inseamna ca 10 parti de aer sunt comprimate in 1 crescand astfel densitatea lui iar scanteea slaba din diferite motive pur si simplu nu trece dintr o parte in alta si nu porneste.

» Post actualizat in 27 Aug 2015 19:02

Ai dreptate in tot ceea ce spui dar eu chiar nu ma pricep deloc la asa ceva motiv pt care voi astepta ca mecanicul pe care il stiu sa faca rost de comparator SAU daca imi puteti recomanda pe cineva din Buc. care sa poata veni pana la mine ori sa il duc eu pana la mine ar fi super (bineintles ca "deranjul" acestuia va fi recompensat :) )

 

Eu sunt liber sambata dupa orele 14 si plec din Piata Romana. Te pot ajuta cu ce ma pricep absolut gratuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cu adevarat tipicar, trebuie sa foloseasca stroboscopul

 

asta e piesa: https://www.louis.de/artikel/2-takter-messdorn-fuer-kerzengewinde-14-mm/10003951?list=100220389

Dar nu-i pe stoc.

 

Eu sunt tare curios cum se manifesta de nu porneste

» Post actualizat in 27 Aug 2015 08:46

 

De obicei bobina e partial/total dusa, dar un mecanic tipicar foarte greu o sa recunoasca problema.

Daca avansul e reglat cat de cat bine, fisa verificata pentru continuitate, da scanteie la bujie AFARA (in cilindru s-ar putea sa nu mai dea) si motorul alimentat pe la bujie cu o lingurita de benzina daca nu are explozii, e bobina.

In rest, orice carb dereglat porneste motorul, macar su cu 2-3 pedale cu soc, sau cu lingurita de benzina in capul pistonului, aproape orice avans porneste. Nu am zis ca merge bine, dar porneste, face galagie si fum, si poti sa continui. Dar ii trebuie scanteie sa aprinda amestecul si acolo multa lume nu intelege ca in camera de aredere sunt poate 10 bari iar benzina e un mediu izolator, nu e chiar floare la ureche sa se produca scanteia. In timp ce cu bujia afara e floare la ureche.

Azi, cu ajutorul lui Urse, batrinica mea a pornit si a gasit si problema( platina foarte uzata) asa ca saptamana viitoare fac rost de piesa cu pricina si sper sa nu mai imi faca figuri si sa pot merge cu ea la RAR pt CIV si inspectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers anul acesta la R.A.R. Voluntari cu doua motociclete(MZ-ES si IJ 56) dar nu m-au pus sa pornesc motorul la niciuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers anul acesta la R.A.R. Voluntari cu doua motociclete(MZ-ES si IJ 56) dar nu m-au pus sa pornesc motorul la niciuna.

Eu ma gandeam sa merg la Grivita, dar daca zici ca sunt mai permisivi la Voluntari o sa imi fac programare acolo.

» Post actualizat in 31 Aug 2015 11:33

Eu ma gandeam sa merg la Grivita, dar daca zici ca sunt mai permisivi la Voluntari o sa imi fac programare acolo.

PS Ai fost să faci CIV-ul și implicit inspecția tehnică sau doar identificarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Un MZ ETZ 250 de vanzare la Darabani, in nord langa granita.

 

http://olx.ro/oferta/vand-mz-250-etz-ID3Oyyc.html#00f6606319

 

Intamplator imi este cunoscut ETZ-ul, este bun, si foarte ieftin. Nu prea sunt amatori locali. In pret mai intra si piese de pe "stoc". Actele sunt ok.

Omu' a trecut la japo de mai mult, copiii la fel, ETZ-ul sta de plictiseste.

 

Daca e interesat cineva de ocazie, linkul e acolo, vedeti, negociati, sunteti baieti mari.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca sunt mai permisivi cei de la R.A.R Voluntar,insa eu cand am fost nu am intampinat nici o problema din partea lor in ceea ce priveste mecanica,electrica,etc,nici motorul nu m-au pus sa il pornesc (doar cu ij 56 am avut probleme datorita lipsei seriei sasiu pentru ca nu fusese poansonata de catre fabrica,dar pe care am rezolvato ulterior).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hai ca vine iarna...

 

Sunt curios cate MZ-uri functionale si cu actele (RCA, ITP, ...) in regula si vara asta au mers macar 500km. (si, si , si)

 

Pe cei cu care tin legatura si ne-am intalnit la intalnirea MZ de anul asta ii stiu, sunt curios daca mai sunt si altii. Alea doar vopsite dar fara acte sau neumblate nu ma intereseaza.

 

Un fel de "sa facem inventarul" de toamna, topicul MZ a ajuns la 220 pagini, dar MZ-urile nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...