petcudan55 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Știe cineva ce se întâmplă cu http://www.mz-brothers.ro pentru că atunci când vreau să intru, primesc mesajul This Account Has Been Suspended? Mesaj completat Restaurarea continua: Va tin la curent cu "realizarile" Pe 24 octombrie 2010 erai în stadiul ăsta. De atunci și până acum sunt 6 luni. Ieri când am trecut pe la tine, cadrul era la fel ca atunci, adică adus la metal. Poate explici și băieților ce s-a întâmplat, să se amuze și ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Pe 24 octombrie 2010 erai în stadiul ăsta. De atunci și până acum sunt 6 luni. Ieri când am trecut pe la tine, cadrul era la fel ca atunci, adică adus la metal.Poate explici și băieților ce s-a întâmplat, să se amuze și ei. Eeeei, exercitii militare de perfectionare a tehnicii din dotare. M-a mancat undeva sa aplic "tehnici de varf" in domeniul vopsitului si am dus tot ce inseamna elemente de "trafic greu" (cadru, cric, bascule) la vopsit in camp electrostatic in Bucuresti la o firma renumita. Au iesit ca turnate, bibelou ce sa mai vorbim, dar doar bibelou daca vroiai sa le pui in vitrina. La montaj au inceput sa apara problemele. Prima : am scapat din mana o piulita de 8 (de la aproximativ 15 cm) si a atins bascula. Vopseaua a sarit ca "impuscata", ramanand la luciu metalic si de aici au urmat o serie intreaga, pana cand ..... nemaiputand sa dorm linistit m-am hotarat sa demontez basculele si sa le vopsesc lichid. Le demontez, le ciocanesc (sarea vopseaua ca floricelele in cuptorul MW), le dau la perie iarasi si le trimit la vopsit. Le montez la locul lor si continui lucrarea. Dupa ce am ajuns in stadiul ce l-am descris in posturile anterioare, am observat ca la cea mai mica strangere de surub, sare vopseaua de pe cadru ceva de speriat. Asa ca m-am trezit cu gand de munca, am dezasamblat la "0" MZ-ul si am aplicat aceeasi tehnica de mai sus si la cadru si cric (ultimele elemente ramase cu vopsea in camp electrostatic). Asa ca domnul Dan, tesla aia imi era si mie de folos in aceste momente, doar ca mi-am imbunatatit tehnica, ca la armata cand demontai - montai armamentul din dotare in timp record si legat la ochi. Daca ma scoli la 2 noaptea si strigi " monteaza MZ-ul" - sar din pijamale cu cheia in mana si in maxim 3 ore este pe roti cu instalatie electrica cu tot. In ceeace priveste montatul seilor pe AWO Sport, sunt de parere ca NU, mai bine umblam "inside" pentru a imbunatatii nivelul de comfort, fara a se sesiza din exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Eeeei, exercitii militare de perfectionare a tehnicii din dotare.M-a mancat undeva sa aplic "tehnici de varf" in domeniul vopsitului si am dus tot ce inseamna elemente de "trafic greu" (cadru, cric, bascule) la vopsit in camp electrostatic in Bucuresti la o firma renumita. Au iesit ca turnate, bibelou ce sa mai vorbim, dar doar bibelou daca vroiai sa le pui in vitrina. La montaj au inceput sa apara problemele. Prima : am scapat din mana o piulita de 8 (de la aproximativ 15 cm) si a atins bascula. Vopseaua a sarit ca "impuscata", ramanand la luciu metalic si de aici au urmat o serie intreaga, pana cand ..... nemaiputand sa dorm linistit m-am hotarat sa demontez basculele si sa le vopsesc lichid. Le demontez, le ciocanesc (sarea vopseaua ca floricelele in cuptorul MW), le dau la perie iarasi si le trimit la vopsit. Le montez la locul lor si continui lucrarea. Dupa ce am ajuns in stadiul ce l-am descris in posturile anterioare, am observat ca la cea mai mica strangere de surub, sare vopseaua de pe cadru ceva de speriat. Asa ca m-am trezit cu gand de munca, am dezasamblat la "0" MZ-ul si am aplicat aceeasi tehnica de mai sus si la cadru si cric (ultimele elemente ramase cu vopsea in camp electrostatic). Asa ca domnul Dan, tesla aia imi era si mie de folos in aceste momente, doar ca mi-am imbunatatit tehnica, ca la armata cand demontai - montai armamentul din dotare in timp record si legat la ochi. Daca ma scoli la 2 noaptea si strigi " monteaza MZ-ul" - sar din pijamale cu cheia in mana si in maxim 3 ore este pe roti cu instalatie electrica cu tot. In ceeace priveste montatul seilor pe AWO Sport, sunt de parere ca NU, mai bine umblam "inside" pentru a imbunatatii nivelul de comfort, fara a se sesiza din exterior. Nu stiu ce sa zic de patania ta doar ca a fost foarte prost vopsita electrostatic . 1 vopseaua electrostatica nu e de azi de ieri (ci din 70 incoace) 2 si eu am piese vopsite electrostatic care nu au crapat deloc , scapade pe jos pe beton si care nu se vad doar superficial zgariate 3 parerea mea este ca : ori pulberea a fost de (cuvant urat) ori temperatura cuptorului . cam atat , spor in toate , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Le demontez, le ciocanesc (sarea vopseaua ca floricelele in cuptorul MW), le dau la perie iarasi si le trimit la vopsit. Le montez la locul lor si continui lucrarea. Dupa ce am ajuns in stadiul ce l-am descris in posturile anterioare, am observat ca la cea mai mica strangere de surub, sare vopseaua de pe cadru ceva de speriat. Asa ca m-am trezit cu gand de munca, am dezasamblat la "0" MZ-ul si am aplicat aceeasi tehnica de mai sus si la cadru si cric (ultimele elemente ramase cu vopsea in camp electrostatic). e poveste veche cu vopseaua... ca sare in multe locuri...depinde de vopsea,lac,intaritor si bineteles meseriasul care vopseste....nu aveam vopsea inca impecabila din pacate... am patit si eu cu saritul la fiecare stringere de surub...sa nu mai zic ac era si vopsea scumpa...de cind cu saritul nu mai folosesc vopsea cu lac separat...folosesc duralchid si sint foarte multumit de ea cum sta pe tablarie...nu mai luceste ca aia scumpa si 3 ture de lac desupra.... dar e mult mai buna,asta e doar parerea mea. cu electrostaticul ma abtin...nu iese calumea indiferebt unde o vopsesti..e vopsea industriala...si industriala ramine...o roata,spita mai mege... dar pe caroserie se vede aiurea de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 pt. vopsit in camp...........am tot cadrul de la un suzuki sv vopsit asa...........si am fortat cu surubelnita pe el....unde nu se vede....si nu SARE vopseaua. ....apoi patania ! un amic m-a rugat sa ii fac legatura cu tipul cu vopsitu'.....dar nu a mai sablat piesele, meseriasul ! Si sare la orice atingere, exact ca la voi, deci s-a sablat/ curatat bine cadrul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Eu am sărbătorit 1 mai așa cum se cuvine. Am muncit cu MZ-ul pe DN1, Ploiești - Bușteni și retur. Ajutat și de un ușor vânt de spate, până la Comarnic am mers brici cu 70 - 75 km/h, iar Posada am urcat-o foarte bine cu a II-a și a III-a. Ploiești - Bușteni = 1 H 30 min. A fost o surpriză plăcută. Utilajul merge bine. Prodecanul meu are o casă la Bușteni și m-am invitat pe la el. O fripturică, o atenție și am plecat luându-l în ataș pe fiul lui cel mic de 21 ani. Ne-am întors prin Breaza. Revin cu poze și film. Acum montez. O săptămână plăcută. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Eu am sărbătorit 1 mai așa cum se cuvine. Am muncit cu MZ-ul pe DN1, Ploiești - Bușteni și retur. Ajutat și de un ușor vânt de spate, până la Comarnic am mers brici cu 70 - 75 km/h, iar Posada am urcat-o foarte bine cu a II-a și a III-a. Ploiești - Bușteni = 1 H 30 min. A fost o surpriză plăcută. Utilajul merge bine. Prodecanul meu are o casă la Bușteni și m-am invitat pe la el. O fripturică, o atenție și am plecat luându-l în ataș pe fiul lui cel mic de 21 ani. Ne-am întors prin Breaza. Revin cu poze și film. Acum montez. O săptămână plăcută. Mesaj completat Am promis, mă țin de cuvânt: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Știe cineva ce se întâmplă cu <a href="http://www.mz-brothers.ro" target="_blank">http://www.mz-brothers.ro</a> pentru că atunci când vreau să intru, primesc mesajul <b>This Account Has Been Suspended</b>? <b>Mesaj completat</b> <!--quoteo(post=2646393:date=Oct 24 2010, 07:03 PM:name=red bandit)--><div class='quotetop'>QUOTE (red bandit @ Oct 24 2010, 07:03 PM) <a href="index.php?act=findpost&pid=2646393"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Restaurarea continua: Va tin la curent cu "realizarile" <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Pe 24 octombrie 2010 erai în stadiul ăsta. De atunci și până acum sunt 6 luni. Ieri când am trecut pe la tine, cadrul era la fel ca atunci, adică adus la metal. Poate explici și băieților ce s-a întâmplat, să se amuze și ei. Situl sa mutat pe alt hosting ,imi cer scuze pentru neplaceri acum este functional . Editat Mai 5, 2011 de alexandru1771 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 În așteptarea pieselor de la vopsit, am mai făcut și eu câte ceva: furtunul de refulare al lichidului din baterie. La cel de "cross" nu i-am pus și câteva picături s-au împrăștiat pe acolo; probabil din cauza vitezei. Doar ca să vă fac sânge rău, câteva rahaturi de 380 euro pentru Red Bull Âşi Simson. Mă bucur că am găsit platini originale bej care se asortează cu Âşeile, mânerele, mânerul pasagerului, Âşuruburile bej ale capacelor laterale etc., mantale pentru cabluri la metru gri (cum erau originale, nu ca cele negre din obor care au crăpat după doar o lună de exploatare) Âşi nu în ultimul rând, arcul pentru cricul de Simson Âşi cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 F#uck me 380 euro am si eu un cric ca cel din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (editat) F#uck me 380 euro Ăi se pare prea puțin? E adevărat că am primit discount de 5% la unele piese sau 10% la altele, pentru că sunt client vechi. Pe fețele de Âşei am dat spre exemplu 117 Euro, față de 184 Euro cu cât le-am luat pe cele de la MZ-ul cu ataÂş. Editat Mai 6, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Foarte frumoasa senzatia cand primesti pachetul din Germania , cat de curand trebuie sa recurg si eu la inca o comanda. Pana atunci trebuie sa reasamblez ce am demontat cu o saptamana in urma (totul adica). Are cineva de vanzare aceasta cupla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Nea Petcu...ma primiti si pe mine, intr-un colt acolo de colet cand mai vin piesele din germania? Vreau sa comand si eu cateva repere noi si nu prea am habar de unde si mai ales cum(plata, vorbit cu ei , incredere etc).Daca mai faceti comanda as ramane recunoscator daca m-ati primi si pe mine cu 2-3 lucruri, pun si eu la transport.M-ar interesa in mod special pt mz-ul meu rt 125 , martorii din far (rosu -verde), cauciucurile frana+scarite spate si de ce nu un robinet cum aveti in poza de mai sus.Apropo cat a costat un robinet de rezervor? Multumesc anticipat si astept un semn ..pozitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 la MZ, tobele frante cu evacuarea in sus sunt specifice modelelor militare. ES250/A, TS250/A, ETZ250/A In pozele lui @red_bandit prima e militara, imi sustine afirmatia, iar a 2-a poza se vede clar ca e o ciopereala de TS250, cu sa de ES refacuta pe negru, cu furca de ETZ cu disc, motor de ETZ, etc, nu poate folosi ca argument. Tobele de modele civile sunt drepte. Ca sa vin si eu cu nu contra argumant referitor la cat de drepte sunt tobele civile ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Nea Petcu...ma primiti si pe mine, intr-un colt acolo de colet cand mai vin piesele din germania? Vreau sa comand si eu cateva repere noi si nu prea am habar de unde si mai ales cum(plata, vorbit cu ei , incredere etc).Daca mai faceti comanda as ramane recunoscator daca m-ati primi si pe mine cu 2-3 lucruri, pun si eu la transport.M-ar interesa in mod special pt mz-ul meu rt 125 , martorii din far (rosu -verde), cauciucurile frana+scarite spate si de ce nu un robinet cum aveti in poza de mai sus.Apropo cat a costat un robinet de rezervor? Multumesc anticipat si astept un semn ..pozitiv +++ ăsta e semnul pozitiv pentru tine. Este 3:46 AM, acum am ajuns acasă de la un banchet de absolvire și mă culc, ceea ce mi se pare normal la ora asta. Apreciez enorm pe oricare dintre voi care vor să facă treabă. Pentru piese ai două opțiuni: 1. ori îți faci cont pe PayPal dacă ai un card VISA, comanzi piesele, le plătești online și-ți vin acasă în 10-12 zile. 2. ori îmi spui mie ce vrei, te cuplez cu Banditul că și el comandă tot prin mine, dai banii, vin piesele și vii să le iei. 3. ori nu vrei piesele. E o rețea (network) bine pusă la punct, cum e rețeaua columbiană de distribuție a drogurilor în USA. Mașina de la DHL vine la mine pe stradă, claxonează, vecinii ies la gard și-i spun șoferului că nu sunt acasă, șoferul mă sună pe mobil și-mi spune: - Dom' Petcu, aveți un pachet din Germania, ca de obicei semnez eu în locul dvs. și-l arunc în curte peste gard. Bine? - Da, dar mai ușor să nu-mi spargeți pavelele. Cât se poate de simplu. Nu vreau să se înțeleagă sub nici o formă că fac reclamă vreunei firme .... etc. Vreau doar să se înțeleagă doar faptul că, cu cât cârpești mai mult, cu atât pantalonii sunt mai rupți în fund. Banditule, postează linkul piesei de mai sus care stă cu spatele la noi și cu cele două jambe răscrăcărate la 90 grade, să o camandăm. Precis voi obține 15% discount, luăm numai una și o facem poștă. Editat Mai 7, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Mare om... nea petcu, deaia il si cheama lumea pe la banchete.Pai nu cred ca are rost sa vorbim aici, umplem spatiul degeaba.O sa trimit un pm, dar mai intai as vrea situl de unde faceti comanda ca sa vad daca se gaseste ceva si pentru motoparta mea si cam pe la ce preturi bat. Multumesc anticipat si ne auzim pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) vrea situl de unde faceti comanda ca sa vad daca se gaseste ceva si pentru motoparta mea si cam pe la ce preturi bat. Rămânem deocamdată tot aici, că poate mai vor și alții să cunoască procedurile. Cel mai probabil după 10 mai, voi mai lansa o comandă pentru Bandit. El lucrează la București și te-ai putea întâlni cu el ca să-i dai banii și să-ți dea piesele. Eu depun banii în contul meu, plătesc online și cer furnizorului ca pachetul ori să vină la mine acasă, ori la Bandit la servici. Înaintea efectuării plății iau legătura cu comerciantul ori prin e-mail ori la telefon (Hardy Lenk e directorul, Heidi și Anija sunt două fete de la hotline-ul lor) să ne confirme dacă au piesele. Dacă avem nevoie de piese pe care nu le au pe stoc și nu apar în site, le trimitem poze cu ce vrem și ei fac rost din alte părți. Magazinul online cu care lucrez cel mai des are adresa www.ost2rad.de , intri acolo și n-o să vei să mai ieși. O să te simți ca un copil într-un magazin de jucării, o să vrei și aia, și ailaltă ... Dacă ai vreun robinet de benzină vechi, se găsesc separat la 0.98 euro garnituri cu 4 găuri de 16 sau de 18 mm diametru. Intră și tu prin toate subcategoriile de piese și vezi ce găsești. Un robinet ca al meu a costat 12 euro si ceva, cu ștuț și garnitură de rezervă, și cu sită metalică în interiorul rezervorului Editat Mai 7, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Banditule, postează linkul piesei de mai sus care stă cu spatele la noi și cu cele două jambe răscrăcărate la 90 grade, să o camandăm. Precis voi obține 15% discount, luăm numai una și o facem poștă. Linkul nu il pot posta, dar comanda eu zic sa o facem dupa ce studiem marfa si din fata nu numai din spate, nu? Dupa data de 10 cu siguranta voi face comanda, asa ca pot intermedia cu mare placere si cealalta comanda la Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Pai nu cred ca are rost sa vorbim aici, umplem spatiul degeaba. Nu-l umplem degeaba, poate depășim topicele de Mobra, IJ-uri, Jawe etc. că la nr. de pagini și de post-uri stăm cam rău. Uite, am făcut o simulare. Din lista ta de mai sus, am pus și robinetul meu și originalul de RT și două tipuri de scărițe spate, ca să ai de unde alege. În simulare nu apare transportul care e de 17 euro și-l împarți cu Banditul, conform unei ecuații clasice de bilanț material. Am greșit ceva: un tip de scărițe spate se vinde la pereche (14.49 euro), iar celălalt la bucată (8.85 euro) și am pus doar una. Editat Mai 7, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) topicul asta de la mz...e cel mai porno dintre toate , se vede treaba ca aici sunt barbatii adevarati .Situl recomandat nu prea sta bine la capitolul mz 125 singurul lucru pe care l-am gasit ( si il caut este cuciucul de pe pedala frana) http://www.ost2rad.de/MZ-Oldtimerteile/Gummis/Fussrastengummi-rechts-MZ-RT-125-1---2.html Acesta de mai jos cred ca este robinetul pe care l-ati luat dumneavoastra, stiu ca aveti si un mz 125, ar fi mare lucru daca puteti incerca filetul...sper sa se potriveasca.Ar fi o treaba buna sita aia, la ce am eu in rezervor.Din pacate la descriere nu vad sa scrie mz 125 RT, scrie ceva de 125 doar dar ETZ. http://www.ost2rad.de/MZ-Ersatzteile/Rahmenteile---Schloesser---Armaturen/Benzinhahn-EHR-MZ-ES--TS--ETZ.html Ce ma interesa in mod special, sunt martorii (verde si rosu) de pe far care nu ii vad pe site. L.EDIT...pana m-am mosmondit eu sa scriu si sa pun linkul vad ca ati raspuns.Deci...ce e mai sus e bun spus dar: - nu am inteles cele 2 robinete, cel mai deschis la culoare sa fie de rt? este si aproape dublu la pret.Cel negru sa nu se potriveasca? deoarece clar este mult mai bun ca celalat deoarece are 2 site ( si cea din paharul decantor in plus).Sincer l-as prefera pe ala este si mai ieftin si filtreaza mai bine.Ramane daca se poate sa il probati pe mz-ul din dotare - mama...ce scumpi sunt martorii aia, asta este odata ii iau. - la scarite nu am inteles, unele au si metal, altele au doar cauciucul.Eu metalele le am ,acum trebuie ceva cauciuc sa pun peste ele...cu ce se lipesc e partea a doua . Editat Mai 7, 2011 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) comanda eu zic sa o facem dupa ce studiem marfa si din fata nu numai din spate, nu? Studiul din spate nu s-a încheiat. La cât de turmentat eram după banchetul ăla am văzut 90 grade, dar acum, dacă mă uit mai bine nu e chiar așa. Triunghiul ABC pare isoscel la prima vedere. Din punctul A, ducem o perpendiculară pe BC, rezultând punctul D. Dacă considerăm punctul B ca fiind originea unui sistem de axe carteziene (x,y) și importăm poza într-un program de digitizare, rezultă în centimetri, la scara pozei, coordonatele puntelor A, B, C și D. Triunghiul nu e isoscel, e puțin asimetric deci tipa ori e cam șchioapă, ori are piciorul drept mai scurt (rezultă din coordonate), iar în ceea ce privește unghiul la vârf (de fapt la fund), am greșit inițial cu 12 grade (QED). topicul asta de la mz...e cel mai porno dintre toate , se vede treaba ca aici sunt barbatii adevarati .Situl recomandat nu prea sta bine la capitolul mz 125 singurul lucru pe care l-am gasit ( si il caut este cuciucul de pe pedala frana) Acesta de mai jos cred ca este robinetul pe care l-ati luat dumneavoastra, stiu ca aveti si un mz 125, ar fi mare lucru daca puteti incerca filetul...sper sa se potriveasca.Ar fi o treaba buna sita aia, la ce am eu in rezervor.Din pacate la descriere nu vad sa scrie mz 125 RT, scrie ceva de 125 doar dar ETZ. Ce ma interesa in mod special, sunt martorii (verde si rosu) de pe far care nu ii vad pe site. - nu am inteles cele 2 robinete, cel mai deschis la culoare sa fie de rt? este si aproape dublu la pret.Cel negru sa nu se potriveasca? deoarece clar este mult mai bun ca celalat deoarece are 2 site ( si cea din paharul decantor in plus).Sincer l-as prefera pe ala este si mai ieftin si filtreaza mai bine.Ramane daca se poate sa il probati pe mz-ul din dotare - mama...ce scumpi sunt martorii aia, asta este odata ii iau. - la scarite nu am inteles, unele au si metal, altele au doar cauciucul.Eu metalele le am ,acum trebuie ceva cauciuc sa pun peste ele...cu ce se lipesc e partea a doua . 1. Am să încerc robinetul meu pe rezervorul de RT. În principiu au aceleași filete și MZ și Simson. Cel mai scump din simulator, spun ei că e cel original de RT. 2. Martorii verde și roșu sunt pe site la Simson și ei spun în descriere că sunt pentru Simson, RT, IFA. 3. Eu ți-am pus în simulator scărițe complete de spate și gume pentru scărițele față. Dacă vrei numai cauciucul pentru cele din spate e OK, se găsește cu interior de 10 mm și acest cauciuc nu se lipește, se fixează cumva în tensiune ca să apese pe tabla aia, să nu îți zornăie pe drum când n-ai pasager și scărițele sunt pliate în sus. Linkul nu il pot posta, dar comanda eu zic sa o facem dupa ce studiem marfa si din fata nu numai din spate, nu? Asta are un ochi de sticlă. Eu renunț, comandă doar pentru tine. Editat Mai 7, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Asta are un ochi de sticlă. Eu renunț, comandă doar pentru tine. Pai pentru mine am comandat deja, pentru modelul 250/0 (caroserie completa) Si acum sa revenim la lucruri mai serioase. Astazi am scos de la vopsit cadrul si bascula spate, dar datorita temperaturilor din ziua de astazi, am mai amanat "distractia" cu montatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 attachment=691294:MZ-BROTHERS meeting 2011 040.jpg Felicitări! Nu credeam că pe mizeria asta de vreme se mai strânge lumea. Mi-a zis fiică-mea că ieri în Cluj au fost 6 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.