Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

ați mai sesizat vreo diferență între modelul EL-SI și EL-ES?

 

Vârsta.

E la mintea cocoșului: EL-SI este Elastik fĂźr SImson, iar EL-ES este ELasik fĂźr „Einzylinder“ und „Schwinge“.

 

Și ca să fiu mai convingător, uite ce bine știe să „Schwinge“ „Einzylinder-ul“ tipa aceea din poza de mai sus.

 

Elegant, așa cum am trecut noi de Mobre și cum trece trenul prin gara Titu.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vârsta.

E la mintea cocoșului: EL-SI este Elastik fĂźr SImson, iar EL-ES este ELasik fĂźr „Einzylinder“ und „Schwinge“.

 

Și ca să fiu mai convingător, uite ce bine știe să „Schwinge“ tipa aceea din poza de mai sus.

 

De astea mi-am dat seama și eu. :peace: Mă referam la celelalte prinderi etc. să știu ce mai trebuie să modific ca să-l pot lega în condiții bune la ES-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De astea mi-am dat seama și eu. :peace: Mă referam la celelalte prinderi etc. să știu ce mai trebuie să modific ca să-l pot lega în condiții bune la ES-ul meu.

Ce roată vrei să pui, de 16 sau de 18 inch?

 

Un steag pentru 1decembrie mai pot aduce si eu :rolleyes:

 

post-28174-0-82042200-1322550793_thumb.jpg

 

Toată dimineața am cotrobăit prin magazine după steaguri.

 

 

 

 

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja acolo era o miniparada retro...daca tot a fost liber si vremea asta frumoasa, poate merita sa dati o tura de 60 km pana la parada militara din Bucuresti.La cata luma a fost se imbinau frumos, tehnica militara cu motocicletele de epoca.

http://www.imidoresc.ro/2011/12/01/la-parada-militara-partea-a-2-a/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super satisfactie ai cand dupa un an de munca te poti bucura alaturi de prieteni ...

 

post-28174-0-90901400-1322759687_thumb.jpg post-28174-0-31998600-1322759671_thumb.jpg

 

post-28174-0-92842300-1322759705_thumb.jpg post-28174-0-22602300-1322759724_thumb.jpg

 

 

...la anul vvom fi mai multi thumb.gif

 

 

SUPER-POZE , SUPER- MOTOCICLETE !

:peace:

Felicitari,DOMNILOR ! ( cu "D" mare )

Se pare ca la Ploiesti e te cea-mai-cea scoala de MZ-riasi din tara !

Tot-inainte ! ( vorba-ceea,prietenii stiu . . . )

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate merita sa dati o tura de 60 km pana la parada militara din Bucuresti.

 

Am zis că nu-i fair play să venim neinvitați și să ne băgăm în treburile altora. Defilați voi la București cu motoarele bine ambalate în cutii, că noi ne mulțumim doar cu străzile din Ploiești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 16, roată față de ES. Nici nu cred că încape roata de 18 sub aripa acestui model de ataÂş.

 

Nu incape la acel model decat de 16". nono.gif

SM si TM (TML) au fost echipate cu roti de 18" respectiv 19"

 

post-28174-0-06435400-1322766047_thumb.jpg post-28174-0-56158800-1322765997_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 16, roată față de ES. Nici nu cred că încape roata de 18 sub aripa acestui model de ataÂş.

 

Stai că nu mai înțeleg ce vrei. Ai atașul, ai motocicleta și vrei să le prinzi una de alta, nu?

Dacă da, și dacă vrei să-ți zic step by step cum să procedezi, fă niște poze la toate prinderile pe care le ai.

Și de la ataș, și de la motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis că nu-i fair play să venim neinvitați și să ne băgăm în treburile altora. Defilați voi la București cu motoarele bine ambalate în cutii, că noi ne mulțumim doar cu străzile din Ploiești.

 

Stau de vreo 5 minute si ma gandesc la o replica buna...da n-am :scratch: .Mi-am luat-o pe buna dreptate.Una peste alta da..cred ca la Ploiesti e capitala Mz-ului, daca spuneti ca mai urmeaza si altii.Oricum cred ca e o placere sa mergi in gasca atat de maricica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis că nu-i fair play să venim neinvitați și să ne băgăm în treburile altora. Defilați voi la București cu motoarele bine ambalate în cutii, că noi ne mulțumim doar cu străzile din Ploiești.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis că urmează. Au motocicletele gata, dar n-au venit azi.

 

Si mai urmeaza una la Thomas si una la mine + atas 45.gif "Ma Cherie" post-28174-0-85374300-1322827946_thumb.jpg

pentru ca va fi visinie thumb.gif.

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai că nu mai înțeleg ce vrei. Ai atașul, ai motocicleta și vrei să le prinzi una de alta, nu?

Dacă da, și dacă vrei să-ți zic step by step cum să procedezi, fă niște poze la toate prinderile pe care le ai.

Și de la ataș, și de la motocicletă.

 

Încă nu e gata nici motocicleta, nici atașul. Sigur, o să vin cu poze când mai avansez cu lucrările. Vroiam să știu, dacă celelalte trei prinderi (în afară de cea din față) sunt identice cu cele ale modelului EL-ES?

post-61874-0-57596400-1322840261_thumb.jpgpost-61874-0-39500500-1322840305_thumb.jpgpost-61874-0-28242700-1322840434_thumb.jpg

Din păcate nu dețin poze mai recente fiindcă tot cadrul e făcut bucăți, a fost sablat și vopsit.

 

Spuneți-mi vă rog de unde pot să comand și eu (de preferat din țară) 3 cauciucuri și trei camere pentru MZ? Am uitat să-mi iau și lamele de ambreiaj, se potrivesc cumva cele de ETZ? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă nu e gata nici motocicleta, nici atașul. Sigur, o să vin cu poze când mai avansez cu lucrările. Vroiam să știu, dacă celelalte trei prinderi (în afară de cea din față) sunt identice cu cele ale modelului EL-ES?

 

Din păcate nu dețin poze mai recente fiindcă tot cadrul e făcut bucăți, a fost sablat și vopsit.

 

Spuneți-mi vă rog de unde pot să comand și eu (de preferat din țară) 3 cauciucuri și trei camere pentru MZ? Am uitat să-mi iau și lamele de ambreiaj, se potrivesc cumva cele de ETZ? :unsure:

 

Numai prinderea din spatele rezervorului ar putea fi identică, restul nu.

Nu ai făcut bine că ai vopsit cadrul pentru că ai de făcut niște modificări importante.

Noi luăm anvelope de la Heidenau 3.25/16 și 3.50/16, dar am luat și de la Tg. Mureș (Okany) anvelope Mitas cu profil foarte frumos și carne multă.

Nu știu dacă se potrivesc lamele de la ETZ.

 

Cu montarea atașului e treabă mai delicată.

Trebuie să începi cu prinderea de la axul basculei din spate. Ai ax de basculă cu bilă în cap?

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai prinderea din spatele rezervorului ar putea fi identică, restul nu.

Nu ai făcut bine că ai vopsit cadrul pentru că ai de făcut niște modificări importante.

Noi luăm anvelope de la Heidenau 3.25/16 și 3.50/16, dar am luat și de la Tg. Mureș (Okany) anvelope Mitas cu profil foarte frumos și carne multă.

Nu știu dacă se potrivesc lamele de la ETZ.

 

Cu montarea atașului e treabă mai delicată.

Trebuie să începi cu prinderea de la axul basculei din spate. Ai ax de basculă cu bilă în cap?

 

Nu pot să fac poze la motocicletă acum fiindcă am dus-o într-un atelier încălzit, ca s-o desfac. La mine în garaj nu se mai poate lucra din cauza frigului.

Am o bilă montată artizanal pe basculă care are și un suport ce este prins pe cadru, undeva sub scaunul din spate, dacă îmi amintesc bine.

Cadrul a fost vopsit doar o dată, imediat după sablare. Urmează să fac modificările necesare la el, bineînțeles înainte de vopseaua finală.

În cartea ES-ului cu ataș, precum și în cartea Trophy-ului scrie la mărimea gumelor 3.50/16. În CIV-ul ES-ului solo scrie 3,25/16 pentru roata din față, și 3,50 pt roata din spate. Urmează să-l contactez pe dl Okany și să-i cer o ofertă, la fel și pe dealer-ul din Odorheiu-Secuiesc, și să îmi comand gumele.

Editat de Vitos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot să fac poze la motocicletă acum fiindcă am dus-o într-un atelier încălzit, ca s-o desfac. La mine în garaj nu se mai poate lucra din cauza frigului.

Am o bilă montată artizanal pe basculă care are și un suport ce este prins pe cadru, undeva sub scaunul din spate, dacă îmi amintesc bine.

Cadrul a fost vopsit doar o dată, imediat după sablare. Urmează să fac modificările necesare la el, bineînțeles înainte de vopseaua finală.

În cartea ES-ului cu ataș, precum și în cartea Trophy-ului scrie la mărimea gumelor 3.50/16. În CIV-ul ES-ului solo scrie 3,25/16 pentru roata din față, și 3,50 pt roata din spate. Urmează să-l contactez pe dl Okany și să-i cer o ofertă, la fel și pe dealer-ul din Odorheiu-Secuiesc, și să îmi comand gumele.

 

Bascula are un ax de 18 mm în jurul căruia basculează, că d'aia e basculă.

Este un element mecanic care primește informații de la roata spate despre denivelările terenului și

lucrează ca orice element informatic, în sistem binar; ea ba sculează, ba nu sculează.

Trebuie să ai o bilă în capul acelui ax, de care să te agăți cu prinderea centrală.

 

1. primul lucru pe care trebuie să-l faci, este prinderea centrală care văzută din spate trebuie să ocolească toba.

2. bați două cuie în podea și legi motocicleta cu niște sfori în poziție verticală.

3. cadrul tău are 3 țevi: țeava verticală care e cam oblică, țeava longitudinală (paralelă cu motocicleta) și țeava transversală (perpendiculară pe motocicletă). Acum pui cadrul lângă motocicletă pe niște suporți de înălțime H (o măsor mâine la MZ-ul meu), așa încât roata atașului să fie 150 mm în fața roții din spate.

4. când te uiți din spate, țeava transversală trebuie să fie orizontală (paralelă cu podeaua)

când te uiți din lateral dreapta, țeava longitudinală trebuie să fie orizontală (paralelă cu podeaua)

când te uiți de sus, țeava longitudinală trebuie să fie paralelă cu motocicleta, iar cea transversală perpendiculară pe axul motocicletei

5. sudezi prinderea centrală

6. abia de aici încolo, cu cadrul astfel așezat treci la celelalte prinderi, pe care le vei executa așa încât să-ți permită să faci reglajele finale ale unghiurilor.

7. SUCCES

 

Fac mâine niște poze ca să te inspire.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bascula are un ax de 18 mm în jurul căruia basculează, că d'aia e basculă.

Este un element mecanic care primește informații de la roata spate despre denivelările terenului și

lucrează ca orice element informatic, în sistem binar; ea ba sculează, ba nu sculează.

Trebuie să ai o bilă în capul acelui ax, de care să te agăți cu prinderea centrală.

 

1. primul lucru pe care trebuie să-l faci, este prinderea centrală care văzută din spate trebuie să ocolească toba.

2. bați două cuie în podea și legi motocicleta cu niște sfori în poziție verticală.

3. cadrul tău are 3 țevi: țeava verticală care e cam oblică, țeava longitudinală (paralelă cu motocicleta) și țeava transversală (perpendiculară pe motocicletă). Acum pui cadrul lângă motocicletă pe niște suporți de înălțime H (o măsor mâine la MZ-ul meu), așa încât roata atașului să fie 150 mm în fața roții din spate.

4. când te uiți din spate, țeava transversală trebuie să fie orizontală (paralelă cu podeaua)

când te uiți din lateral dreapta, țeava longitudinală trebuie să fie orizontală (paralelă cu podeaua)

când te uiți de sus, țeava longitudinală trebuie să fie paralelă cu motocicleta, iar cea transversală perpendiculară pe axul motocicletei

5. sudezi prinderea centrală

6. abia de aici încolo, cu cadrul astfel așezat treci la celelalte prinderi, pe care le vei executa așa încât să-ți permită să faci reglajele finale ale unghiurilor.

7. SUCCES

 

Fac mâine niște poze ca să te inspire.

Wow, mulțumiri d-le Profesor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8. există bascule care au și ele pe partea dreaptă, în fața bucșei de amortizor o prindere pentru bascula atașului. Eu nu am avut o așa basculă, motocicleta era gata și ca să nu mă mai apuc s-o desfac și să-i fac prinderea aceea, am optat la ataș pentru o suspensie independentă (amortizorul adițional), și l-am legat de motocicletă doar în 3 puncte, așa cum era și atașul tatălui meu.

 

Cu alte cuvine, am făcut ce-a făcut tata!

 

9. și-am mai făcut ceva ce n-a făcut tata; am depărtat încă 70 mm atașul de motocicletă, că nu-mi încăpeau bine ciolanele.

 

Și tot ceva ce n-a făcut tata: azi l-am adus pe Țăndărică pe linia de producție din Colțul Comunistelor.

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă nu e gata nici motocicleta, nici atașul. Sigur, o să vin cu poze când mai avansez cu lucrările. Vroiam să știu, dacă celelalte trei prinderi (în afară de cea din față) sunt identice cu cele ale modelului EL-ES?

post-61874-0-57596400-1322840261_thumb.jpgpost-61874-0-39500500-1322840305_thumb.jpgpost-61874-0-28242700-1322840434_thumb.jpg

Din păcate nu dețin poze mai recente fiindcă tot cadrul e făcut bucăți, a fost sablat și vopsit.

 

Spuneți-mi vă rog de unde pot să comand și eu (de preferat din țară) 3 cauciucuri și trei camere pentru MZ? Am uitat să-mi iau și lamele de ambreiaj, se potrivesc cumva cele de ETZ? :unsure:

se potrivesc cu siguranta si eu eram in dilema cu ambreajul la es si lam rezlovat cu niste lamele de la un etz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca mai avem un mezin pe banda de productie ?

 

Încerc și eu dar deja mi-am prins urechile și am nevoie de sfaturile unor profesioniști în domeniu.

 

 

 

 

 

Nu știu dacă acele cutii în care am pus piesele, se încadrează în specificațiile tehnice.

Sunt tot germane, de la Kaufland și am înțeles că cel mai bine RT-urile stau în cutii de la mama lor.

 

 

Hopa.... hopa... un rt... :ok:

 

O mică pauză de vreo câteva zile, ca să nu-mi ies din mână până vin piesele de AWO din Germania.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încerc și eu dar deja mi-am prins urechile și am nevoie de sfaturile unor profesioniști în domeniu.

 

 

 

 

 

Nu știu dacă acele cutii în care am pus piesele, se încadrează în specificațiile tehnice.

Sunt tot germane, de la Kaufland și am înțeles că cel mai bine RT-urile stau în cutii de la mama lor.

 

a

frumos mz bafta la treaba.am o intrebare daca nu va suparati:dace ati inceput atatea proiecte cam pe cand va ti propus sa le terminati?fara suparare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...