Vizitator Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) trebuie sa faci mai multe modificari ca sa poti pune ghidonul ala. la ghidon clubman nu se potrivesc ca stil comenzile normale la care se insurubeaza oglinda, cum ai tu de exemplu,nu de alta dar arata naspa, iti trebuie ca de sportiva, fara loc pt oglinda apoi tre' sa-ti cumperi oglinzi pt cafe racer , cele care se monteaza in capat de ghidon (costa minim 15 euro perechea) modificarea te va costa ceva... Mesaj completat pardon am vrut sa zic master cylinder ...doh uite de cbr:http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=cbr+front+master+cylinder&_sacat=0&_odkw=cbr+command+master+cylinder&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 observa ca nu are suport de oglinda Mesaj completat eu in locul tau as face modificari care sa-mi aduca beneficii: reducerea greutatii, suspensiimai bune, 2 discuri in loc de 1 sau disc mai bun, frane ca lumea, furtune ca lumea ....si lista poate continua Editat Februarie 10, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Ce beneficii poa' sa aduca un cafe racer, in afara de faptu ca arata bine si te poti da rotund cu el la prieteni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) pai nu ziceam de cafe racer ca aduce beneficii ci de modificari care pot aduce beneficii: suspensii si frane mai bune cand am pus pe cb alta fatza: furca serioasa si 2 discuri s-a schimbat povestea . cred ca se poate face stoppie cu el, deci este un beneficiu Mesaj completat el daca isi modifica motorul trebuie sa faca cat mai mult din munca singur ca altfel il ajunge leger la peste 500 euro. ca sa faci un cafe racer ca lumea trebuie sa pornesti de la un motor ca lumea.....cum ar fi un cb de 750. sunt cateva motoare faine care ar merge facute cafe racere, dar nu orice motor poate fi cafe racer TRUE de preferat sa fie spitat, sa aiba kickstarter , mai bine SOHC decat DOHC ..pt autenticitate Editat Februarie 10, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Cel mai mare beneficiu, stoppie-ul fiind un must-have feature la un cafe racer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Cel mai mare beneficiu, stoppie-ul fiind un must-have feature la un cafe racer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lexus Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Ce beneficii poa' sa aduca un cafe racer, in afara de faptu ca arata bine si te poti da rotund cu el la prieteni? Subscriu la aceasta idee... nu doresc sa imbunatatesc performantele motocicletei, ci felul in care arata. Oricum, o folosesc mai mult de 90% prin oras si este foarte manevrabila, astfel ca nu ar avea nevoie de o reducere a greutatii; cat despre frane, cele din fabrica sunt f. eficiente daca sunt intretinute asa cum trebuie si mai ales daca sunt utilizate asa cum trebuie intradevar, despre oglinzi stiam si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) daca te refereai la motorul meu afla ca nu e cafe racer, e un rat-fighter Mesaj completat @lexus omule ce buget ai? ti-ai facut niste calcule? se merita? se poate face asa ceva din motorul tau? Mesaj completat gandeste-te la scopul pt care erau facute cafe-racerele inainte sa iei aceasta decizie ca tot zici de greutate( de ce unii NU vopseau rezervorul) si performante (tinteau sa atinga 100mile la ora) ce motoare erau pe vremea aia si de ce le faceau cafe-racere? crezi ca pt "look"? crezi ca era o moda? acum e o moda, atunci era dorinta de performanta Editat Februarie 10, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lexus Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) @lexus omule ce buget ai? ti-ai facut niste calcule? se merita? se poate face asa ceva din motorul tau? Hehe buget de criza pai in prima faza m-am gandit sa modific doar ghidonul, pentru ca saua vreau sa o las asa de 2 persoane, iar atunci nu pot modifica rezervorul... poate daca reusesc (desi, inca nu am aprofundat idea) sa fac un capac de monopost la saua pasagerului si sa scurtez si sa schimb forma coditei dar nu-s sigur cum Deci faza 1: ghidon ( m-am gandit la cel de pe louis.de ) 46 EURO + oglinzi 19 euro(din ce am vazut pe louis.de) si la master cylinder ramane de vazut (probabil o sa le modific eu din micromotor la lucru ) = total 65 EURO (for now) Oricum, nu cred ca o sa am sansa sa ating 160 km/h prin centru, in timpul saptamanii la ora 3 dupa-masa cand toata lumea merge acasa cu masina Editat Februarie 10, 2011 de Lexus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 asta ar fi cafe raceru ideal in viziunea mea....n-am vrut sa sune asa radical ca sa faci un cafe racer ca lumea trebuie sa pornesti de la un motor ca lumea.....cum ar fi un cb de 750. sunt cateva motoare faine care ar merge facute cafe racere, dar nu orice motor poate fi cafe racer TRUE de preferat sa fie spitat, sa aiba kickstarter , mai bine SOHC decat DOHC ..pt autenticitate si totusi au scos aia de la honda un model GB 500 Tourist Trophy, un cafe racer din fabrica. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...rist_trophy.htm ai putea sa copiezi putin din forma generala, cred ca rezervorul iti va permite iti urez multa bafta si sa ne arati si noua ce a iesit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lexus Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Cam ce idee am: ( don't laugh- 5 minute in Paint ) Forma initiala modificat cu 2 locuri si capac monopost modificat- cu 1 singur loc Editat Februarie 10, 2011 de Lexus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 uite inca o poza pt inspiratie, apropos vezi oglinzile cea mai frumoasa e ultima varianta Mesaj completat asa arata momentan motocicleta mea. asta era prima varianta dar din punct de vedere cromatic o sa fie altfel, mai rockabilly, a si clubman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Cx 500 Cafe Racer http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=357534 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 @Robyb .vazut vazut, e lucrat foarte frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 1. Acum 50 de ani nu isi permitea nimeni o motocicleta ca si cea de pe pista. Fiecare incerca sa isi modifice motocicletele acasa pe bani putini si le faceau cat mai aerodinamice, de aceea aveau ghidoane clubman, scaritele ridicat mai sus (unii foloseau comenzi avansate pe scaritele pasagerulu), rezervoare alungite si scobite pentru pozitie cat mai sportiva. de ce crezi ca incercau sa faca combinatii gen TRITON sau TRIBSA (pentru look sau pentru performanta?) foloseau ce e mai bun din fiecare motor. Cand a aparut CB 750 de ce crezi ca a rupt gura targului in anglia? Era slaba amprenta modei asupra curentului, cei care isi modificau motocicletele erau tineri ce faceau curse pe "North Circular" (un fel de centura a londrei, mai ales ca pe acea vreme nu exista limita de viteza ) si nu isi modificau motociclete pentru ca era "cool" sa ai un motor "la moda". The rockers si the mods intr-adevar nu se suportau dar multe din articolele scrise la vremea aia erau fabricate de ziaristi. erau ei rai dar nici chiar asa... 2. in ziua de azi iti cumperi BMW S1000 si uite ca ai racheta pe 2 roti. Cine isi construieste un cafe racer in ziua de azi o face pentru estetica, eventual atitudine, deja o dam mai mult in moda decat in performanta. Daca vrei performanta iti faci streetfighter (asta ar cam fi cafe racelere zilelor noastre, dar pentru alea exista un alt topic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Cx 500 Cafe Racer http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=357534 Foarte frumos un adevarat cafe racer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 mersi mersi , te intereseaza , ti-l pun pe vapor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desmoBIBU Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Ma bucur sa vad activitate ..... Lexus ,daca vrei sa iti faci un Cafe Racer ,sa stii ca trebuie sa ai un pic de indemanare ,bani si cunostinte ..... studiaza un pic problema ,daca tot faci ceva ,sa iese calumea . Eu zic sa mergi pe varianta cu semighidoane ca ar arata mai bine ,daca cauti sigur gasesti o pereche second pe undeva ,iar in legatura cu saua ,si eu modific acum un alt Ducati ,vreau sa-l fac gen CAFE-FIGHTER si ii fac o saua cu doua locuri si un capac monopost ... Eu in locul tau as scurta cadrul ,as remodela capatul seii ,as face un suport pt stopul de frana si numar si un capac din fibra ceva de genul asta ,care sa vina asa croit in jurul stopului de frana ,si nu cred ca toate astea ar costa o avere ... Ti-am facut si o schita : ... bafta ! Ice-Queen ,ai dreptate in ceea ce priveste istoria Cafe Racerelor ,dar nu mai suntem in anii 60 , in ziua de azi daca vrei performante ,este mai ieftin sa-ti schimbi motocicleta ,atunci nu prea erau multe optiuni si fiecare facea TOT ce putea sa aduca o imbunatatire ..... in ziua de azi Cafe Racerele sunt intradevar mai mult o moda ..... nici GTV-ul meu nu este performant ,dar arata totusi a Cafe Racer zic eu ,si pt mine e deajuns ..... apropo ,daca vrei perfomanta nu-ti faci un Street Fighter ,iti iei un Super Sport parerea mea ...si Street Fighterele ,ca si Cafe Racerele si Chopperele le faci pt aspect ,cultura ,preferinta ,nu neaparat pt performante . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 corect! apropos bibule cred ca tu ai spart gheata cu cafe racer-ul tau. cel putin acolo in TM mai ai ducati-ul cu maselutza pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desmoBIBU Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Eee ,nu-s eu asa spargator de gheturi ..... Mi-au placut dintotdeuna muzica Rock'n Roll si Cafe Racerele si de-asta am facut GTV-ul ,m-am chinuit sa iese cat mai bine ,ca nu-mi place bataia de joc ... ... Acum e desfacut iar,pt ca rezervorul era f ruginit cand l-am luat ,l-am curatat si alamit dar a cedat ,trebuie sa ii fac o copie de fibra de sticla ,i-am pus o acceleratie racing TOMASELLI ,oglinzi CAFE de aluminiu ,vreau sa-i vosesc jantele si sa-i pun gume noi si trebuie sa-i fac si o instalatie electrica noua ,caci asta este cam terminata ,sper sa apuc pana vine caldura Mai am si "maselutza" ... Mesaj completat Vand oglinzi NOI bar end aluminiu (carbon look) pentru CafeRacer ... 50 euro perechea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slash18gabita Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 sal.f frumoasa moto...de unde ai cumparat oglinzile? ca vreau si eu o pereche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) Vand oglinzi NOI bar end aluminiu (carbon look) pentru CafeRacer ... 50 euro perechea asa am primit si eu, doar ca sunt negru mat. sunt misto, merita. Editat Martie 6, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WZY Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Cred ca am citit mai toate posturile si nimeni nu spune nimic despre Ducati Sport 1000. Ce parere aveti despre ea? Mesaj completat Cred ca am citit mai toate posturile si nimeni nu spune nimic despre Ducati Sport 1000. Ce parere aveti despre ea? [imgw]http://www.bikewalls.com/pictures/Ducati_Sport_1000_2005_04_1024x768.jpg[/imgw] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Cred ca am citit mai toate posturile si nimeni nu spune nimic despre Ducati Sport 1000. Ce parere aveti despre ea? ce e de zis, mare vedeta de cinema carpy spune ca e un fel de ferrari al cafe racerelor. am vazut doar 2 cu ochii mei, si doar pe una am apucat sa stau, suna bestial, mai multe nu prea am ce sa spun....e un motor la care nu prea ai ce sa ii comentezi. Mesaj completat http://www.cb750cafe.com/bikes.php?cat=1&id=84 aci ai un review de la unu dintre cei mai cunoscuti cafe builderi Mesaj completat asta e rivala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Cafe Racer Honda , motor V2 , cardan , inmatriculat . 999 euro http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=370527 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 motorul meu are motor de Yamaha Virago 250 nu? sau e copia, care e si pe Lifan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.