Sari la conținut

Postări Recomandate

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

am gasit acest model..care-mi pare a iesi ceva frumos din el...

roadkill....crezi ca as gasi niste piese pentru el...sa zicem ca rezolv aici cu saua.....dar semicarenele? plus ca as schimba vitezometrul si turometru, ceva pe ceasuri rotunde nu "bordul ala de oltcit"...

gasesc detaliile astea?

:D

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Mar 2008 21:11 -------------</small><br/>am mai gasit ceva pe youtube, pote nu l-ati vazut

 

 

Cinstit sa fiu, probabil ca da, dar trebuie cautat serios si fara prea multe sanse de reusita. nici nu gasesti tot ce vrei.

 

Preferabil, pt. oricine e interesat de un Cafe Racer rezonabil ca pret, atit motocicleta, cit si accesoriile, as propune, ca baza, ceva gen SR 500, XS 650, CB 450/750 si d-astea. Pt. d-astea gasesti tot ce vrei. Bineinteles si Triumph, doar ca aici costurile cresc serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si eu as prefera triumph, dar momentan nu sunt la acel nivel (financiar);

d-asta incerc sa gasesc o varianta mai ieftina cu riscul de a baga ulterior bani in ea, dar sa o iau treptat...

roadkill in link-ul respectiv era o honda cb 450 s la care mi-ai spus ca nu sunt prea multe variante, dupa care ai dat niste exemple printre care se afla si 450-u.....nu mai inteleg...

sa ma gandesc la 450 ca varianta sau nu?

oricum merci mult pentru sfaturi si sper sa ma mai ajuti si dupa ce voi intra pe acest drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as prefera triumph, dar momentan nu sunt la acel nivel (financiar);

d-asta incerc sa gasesc o varianta mai ieftina cu riscul de a baga ulterior bani in ea, dar sa o iau treptat...

roadkill in link-ul respectiv era o honda cb 450 s la care mi-ai spus ca nu sunt prea multe variante, dupa care ai dat niste exemple printre care se afla si 450-u.....nu mai inteleg...

sa ma gandesc la 450 ca varianta sau nu?

oricum merci mult pentru sfaturi si sper sa ma mai ajuti si dupa ce voi intra pe acest drum

 

 

 

Sorry, gafa a fost a mea. :D

 

 

 

Da, te poti gindi la CB ca varianta. La SR, XS and stuff chiar ca ai de unde alege, in materie de accesorii.

 

In fond si la urma urmei, se pot face multe si in garaj. Si se pot adapta si mai multe... :D

 

Cind te decizi s-o iei pe "drumul" asta, spune-mi si vedem ce si cum se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cumva pe un thunderbird? pare a fi o varianta acceptabila daca-mi vand shadow-ul, dar vroiam sa aflu parerea unui om care are thunderbird (dar se pare ca la noi, cel putin pe forum nu exista) sau macar a unei persoane care a mers pe asa ceva;

m-am uitat la niste date tehnice si am facut o comparatie intre thunderbird si bonneville, se pare ca sunt 2 motoare total diferite

crezi ca merita thunderbird sau sa mai astept ceva pentru bonneville?

 

P.S. merci roadkill pentru raspunsurile prompte la toate intrebarile mele (unele mai stupide decat altele) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cumva pe un thunderbird? pare a fi o varianta acceptabila daca-mi vand shadow-ul, dar vroiam sa aflu parerea unui om care are thunderbird (dar se pare ca la noi, cel putin pe forum nu exista) sau macar a unei persoane care a mers pe asa ceva;

m-am uitat la niste date tehnice si am facut o comparatie intre thunderbird si bonneville, se pare ca sunt 2 motoare total diferite

crezi ca merita thunderbird sau sa mai astept ceva pentru bonneville?

 

P.S. merci roadkill pentru raspunsurile prompte la toate intrebarile mele (unele mai stupide decat altele) :D

 

customzone.info este un user care are thunderbird si este pasionat de triumph, intreaba-l sunt convins ca te ajuta cu placere, e in Italia omul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cumva pe un thunderbird? pare a fi o varianta acceptabila daca-mi vand shadow-ul, dar vroiam sa aflu parerea unui om care are thunderbird (dar se pare ca la noi, cel putin pe forum nu exista) sau macar a unei persoane care a mers pe asa ceva;

m-am uitat la niste date tehnice si am facut o comparatie intre thunderbird si bonneville, se pare ca sunt 2 motoare total diferite

crezi ca merita thunderbird sau sa mai astept ceva pentru bonneville?

 

P.S. merci roadkill pentru raspunsurile prompte la toate intrebarile mele (unele mai stupide decat altele) :D

 

 

 

Da, sint diferite si nu prea. O oarecare diferenta de CP si de design. Singura problema ar fi aceea ca Thunderbird nu se mai produce.

 

Am mers cu amindoua, iar ceea ce am ales e clar... si as face-o din nou, fara indoiala. Ma rog, asta tine si de o afinitate personala.

 

Bonneville s/h se pot gasi la preturi rezonabile si km rezonabili, iar in ceea ce privesc piesele si accesoriile, nu mai vorbesc. Consider, din proprie experienta, Bonneville-ul ca fiind o motocicleta robusta, fiabila, fara "istericale" :D , manevrabila, modificabila, clasica si cool.

 

http://www.classicbike-raisch.de/

 

Alegerea depinde, totusi, de tine. De buget, preferinte s.a.m.d.

 

 

 

P.S. N-ai pt. ce, man. You're welcome!

Editat de roadkill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cumva pe un thunderbird? pare a fi o varianta acceptabila daca-mi vand shadow-ul, dar vroiam sa aflu parerea unui om care are thunderbird (dar se pare ca la noi, cel putin pe forum nu exista) sau macar a unei persoane care a mers pe asa ceva;

m-am uitat la niste date tehnice si am facut o comparatie intre thunderbird si bonneville, se pare ca sunt 2 motoare total diferite

crezi ca merita thunderbird sau sa mai astept ceva pentru bonneville?

 

P.S. merci roadkill pentru raspunsurile prompte la toate intrebarile mele (unele mai stupide decat altele) :D

 

Ciao ayevea!

Astept intrebarile!

De fapt Thunderbird este pe 3 cindri si Bonneville pe 2. Sunt doua lumi complet diferite. B-ville vibreaza, T-bird nu. B-ville are un feeling old-style, T-bird este mult mai modern. T-bird pare mult mai stabil in curbe, franele sunt mult mai puternice, motorul are un cuplu impressionant in toate vitezele. B-ville, asa cum iese din fabrica, are nevoie de multe schimbari. Amorizatorele, furca sunt pentru o plimbare in oras, nu pentru curbele pe dealuri la 90km/h. Cu multa sudoare si investitie poti sa faci un cafe racer ca lumea. Cu un Thruxton de fapt faci economie, pentru ca modificarile pe care le-ai face pe B-ul sa fie un cafe adevarat, vin din fabrica.

Adevarul e ca T-bird nu mai este in productie, dar sunt motoare indistructibile. Am vazut una la 110000 de km, si motorul inauntru a fost ca nou.

 

Eu am amandoua modele, dar inima mi se inclina spre T-ul.

Uite-te cum arata Boneville si Thunderbird dupa modificari:

P1010301.jpg

P1020735.JPG

 

Ciao

Editat de CustomZone.info
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superbe....ce pot sa mai spun, e bine ca singurii romani cu astfel de frumuseti sunt in italia/germania...

nu stiu, probabil va fii un thunderbird....trebuie sa o pornesc de undeva, nu conteaza ca nu se mai fabrica, nu cred ca asta este o problema..piese oricum se gasesc

 

am inteles ca cele din italia sunt mai bine intretinute? sau am inteles prost

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 09:08 -------------
arata T-ul de mor....foarte tare, cred ca mi-l pun pe desktop :crack:)

 

roadkill, m-am uitat pe link-ul pe care l-ai pus...daca am o baza, cred ca pot sa modific cate ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superbe....ce pot sa mai spun, e bine ca singurii romani cu astfel de frumuseti sunt in italia/germania...

nu stiu, probabil va fii un thunderbird....trebuie sa o pornesc de undeva, nu conteaza ca nu se mai fabrica, nu cred ca asta este o problema..piese oricum se gasesc

 

am inteles ca cele din italia sunt mai bine intretinute? sau am inteles prost

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 09:08 -------------</small><br/>arata T-ul de mor....foarte tare, cred ca mi-l pun pe desktop :crack:)

 

roadkill, m-am uitat pe link-ul pe care l-ai pus...daca am o baza, cred ca pot sa modific cate ceva

 

In Italia Thunderbird-ul, special versiunea Soprt este foarte scump

http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1487794

e mai bine sa te uiti in Germania la mobile.de.

 

Cu Thunderbird-ul normal, chestia ese ca cu Bonneville si Thruxton... prea mult lucru...

Salot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nus cum e treaba cu cuplu la un bonnie classic...eu am avut sub c.u.r un America si am ramas suuper impresionat de cuplu :crack: trage beeton...curbe luate super...etc

Ayevea frate gandeste-te bine...pozitia de pe un cafe racer difera mult de poz de pe shadow... :D s-ar putea sa nu-ti placa...Stiu ca sunt un pic offtopic da eu cred ca motoru' pt tine e un America sau un Speedmaster :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nus cum e treaba cu cuplu la un bonnie classic...eu am avut sub c.u.r un America si am ramas suuper impresionat de cuplu :crack: trage beeton...curbe luate super...etc

Ayevea frate gandeste-te bine...pozitia de pe un cafe racer difera mult de poz de pe shadow... :D s-ar putea sa nu-ti placa...Stiu ca sunt un pic offtopic da eu cred ca motoru' pt tine e un America sau un Speedmaster :blbl:

 

stiu ca pozitiile sunt total diferite, daca ar fii bani nu m-as gandi sa dau shadow-ul, dar in situatia asta este cam ciudat...

nu am cum sa ma gandesc la america sau speedmaster ca altfel nu asa mai scrie aici, shadow-ul este primul meu motor, imi place..dar....apare un "dar".......vreau un cafe, sau si un cafe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca pozitiile sunt total diferite, daca ar fii bani nu m-as gandi sa dau shadow-ul, dar in situatia asta este cam ciudat...

nu am cum sa ma gandesc la america sau speedmaster ca altfel nu asa mai scrie aici, shadow-ul este primul meu motor, imi place..dar....apare un "dar".......vreau un cafe, sau si un cafe

 

Pozitia pe un custom este superba in oras, la plimbare... stii ce inseamna 800 de km in 7 ore pe un custom? :crack:

Vant in fata, pe piept si dupa o ora la 120km/h incepi a ijura toate visurile americane :blbl:. Este cool dar nu este practic.

Pentru mine motocicleta este un stil de viata, dar fara practicitate nu are nici un sens.

Editat de CustomZone.info
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad relevanta...zau :blbl: . Unui cruiser ii pui parbriz si mergi lejer cu 120. Cool... un cafe_racer in oras si un custom afara

 

aprop...pe cafe racer te bate mai rau vantu'... :crack: si nici nu poti merge cu el cu vit luminii asa ca 800 km...in 7 ore pt mine suna super rezonabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad relevanta...zau :D . Unui cruiser ii pui parbriz si mergi lejer cu 120. Cool... un cafe_racer in oras si un custom afara

 

aprop...pe cafe racer te bate mai rau vantu'... :crack: si nici nu poti merge cu el cu vit luminii asa ca 800 km...in 7 ore pt mine suna super rezonabil

 

 

Cruiser cu parbriz? :D

:blbl: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred, ca cel mai bun lucru ar fi sa trecem toti pe "orezarii" ultra-moderne. Parerea mea...

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 09:23 -------------

 

 

N-am mai cumparat demult BIKERS NEWS, ca-s satul de chopper-isti si d-alea, dar, cum primesc inca Newsletters de la ei, am vazut ca de data asta merita, oarecum. Nu ca ar fi primul articol de gen, sau ca mi-ar imbogati cunostintele in domeniu, dar merita pomenit, mai ales ca-i un articol aparut intr-o revista de "biker-i":

 

 

http://www.bikersnews.de/index.php?content...out=artikel.php

 

 

post-17131-1205479360_thumb.jpg post-17131-1205479369_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 12:28 -------------

 

Uite un link util:

 

http://www.pittmo.com/index.php?lang=ENG (vezi Webstore)

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 12:55 -------------
post-17131-1205492070_thumb.jpg post-17131-1205492063_thumb.jpg post-17131-1205492047_thumb.jpg post-17131-1205492055_thumb.jpg post-17131-1205492078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Dap...si mai arata si cool :D

 

 

:crack: :blbl: :D Orice ai luat, inainte sa scrii asta... spune-mi si mie de unde se procura? E pe reteta?

 

 

Asta-i la fel de "cool", precum "orezaria" aia, postata mai inainte cu ceva pagini, de-o consideri Cafe Racer. Ala nu-i Racer, nici daca te dai cu cooroo de pamint, la fel cum "balansoarul" asta nu-i cool.

 

 

Have a nice trip!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perceptii diferite my friend... :blbl: :crack: Daca puneam un bagger era mai ok...?

 

--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 23:50 -------------
Divagam de la subiect...Am fost offtopic si mi-am cerut scuze pt asta tocmai pt faptul ca ne aflam pe un topic de Cafe racere...Apropo...pana acum orezaria mea... a fost "customizata" de fostu propietar din brantwurstland dupa propriile gusturi si pana la proba contrarie e muult mai "custom" decat naked-ul pe care calaresti matale :D De muuult timp tot i-l "tunezi" din vorbe...Vrem si poze cu ibricu ala de ceai modificat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perceptii diferite my friend... :blbl: :crack: Daca puneam un bagger era mai ok...?

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 23:50 -------------</small><br/>Divagam de la subiect...Am fost offtopic si mi-am cerut scuze pt asta tocmai pt faptul ca ne aflam pe un topic de Cafe racere...Apropo...pana acum orezaria mea... a fost "customizata" de fostu propietar din brantwurstland dupa propriile gusturi si pana la proba contrarie e muult mai "custom" decat naked-ul pe care calaresti matale :D De muuult timp tot i-l "tunezi" din vorbe...Vrem si poze cu ibricu ala de ceai modificat :D

 

 

Cu un bagger erai si mai pe linga, my dear. De gustibus, oricum...

 

 

Daca "customizai" matale orezaria era ceva, dar asa e mai bine sa nu intram in detalii. Nu? Lasa ca, pina acum, am modificat motociclete, de ti-ar lua citeva vieti, baiete, sa recuperezi. Capisci?

 

Pina una, alta, ibricul meu de ceai e un Triumph. Modificat, ori ba, e Triumph. Cumparat pt. ca-mi place asa cum e. Mai intai inca o motocicleta, ca sa am cu ce circula, apoi abia intratul in garaj, pt. modificari.

 

Modificarile planificate costa multi bani si mult timp. Nu am, pt. moment, nici una, nici cealalta, iar cum n-o sa-mi dai tu de nici una, consider ca n-am de ce sa ma mai explic aici.

 

 

Hai sa nu mai fim mirlani, sa nu ne mai batem cu caramida-n piept ca "fi atent ce motor misto are mandea" si sa raminem la subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a inceput cu "orezaria"... :blbl: ? Pana una -alta poza mea era insotita de mentiunea ca este aproape un cafe racer... :D De...multe nu sunt choppere...da' sunt postate ca atare...PANA UNA ALTA...nu cred ca m-ai vazut pe mine sa MA laud ci mai mult am laudat calitatile motorului :D :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez: "Aprop...asta e un cafe racer."

 

Citez: "Dap...si mai arata si cool."

 

Nu era vorba, initial, de orezaria lu' matalutza...

 

 

Here we fuckin' go again...

 

 

 

De PM and stuff ai auzit? Propun, din nou, sa incetam a fi mirlani. Ok?

Editat de roadkill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha xs-v1

 

 

E... :rusinica: ... BETON!!!

 

 

 

http://www.amazon.de/Cafe-Racers-1960s-Lif...1279&sr=1-1

 

http://www.amazon.de/Cult-Cafe-Racer-Mick-...1279&sr=1-3

 

 

 

--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 09:41 -------------

 

 

http://www.pe-we.de/die_sr_500_cafe.htm

 

 

Ceva Cafe-uri, pe baza de SR 500,ce merita vazute :crack:

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 10:50 -------------

E... :crack: ... BETON!!!

http://www.amazon.de/Cafe-Racers-1960s-Lif...1279&sr=1-1

 

http://www.amazon.de/Cult-Cafe-Racer-Mick-...1279&sr=1-3

<small>--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 09:41 -------------</small><br/>

http://www.pe-we.de/die_sr_500_cafe.htm

Ceva Cafe-uri, pe baza de SR 500,ce merita vazute :crack:

 

 

Chiar daca-i in germana site-ul, merita studiat: http://www.kickstarter-classics.de/

 

Accesorii Cafe Racer si alte cele, la preturi mai mult decit rezonabile.

 

--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 11:27 -------------

Sau daca bate gindul pe careva spre Kawa W 650: http://www.w650shop.de/index.html

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 21 Mar 2008 09:22 -------------
post-17131-1206083277_thumb.jpg I fuckin' love it!!!

 

 

 

http://www.cb750cafe.com/

 

http://www.classiccaferacer.co.uk/

 

post-17131-1206083466_thumb.jpg

 

 

http://www.benjiescaferacer.com/home.html

 

 

http://www.xs400-forum.de/t511451f11724690...bau-Bilder.html

 

post-17131-1206084150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...