Terminus75 Postat Martie 18, 2005 Share Postat Martie 18, 2005 Ma intereseaza daca exista vreun loc in bucuresti in care sa se monteze limitatoare de putere si la ce bani se poate face acest lucru. Sa zicem ca ar fi vorba despre un Bandit 600... In plus, imi poate cineva explica, in nu foarte multe cuvinte - sunt destul de atehnic - in ce consta operatiunea? Multam, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Martie 19, 2005 Autor Share Postat Martie 19, 2005 Chiar nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Martie 19, 2005 Share Postat Martie 19, 2005 eu pot sa montez asa ceva la mine in service dar trebuie sa stiu exact modelul anul si cu ce putere vrei sa ramai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Martie 20, 2005 Autor Share Postat Martie 20, 2005 Deocamdata sunt in cautarea motorului pe care-l voi aduce din Germania. Printre favoriti este si Banditul de 600, insa doar in conditiile in care il pot cobori undeva pe la 50CP (sunt incepator). Din pacate esti cam departe...eu sunt din Bucuresti - tu din Sibiu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 Si tu i poti pune limitator; te gandestin la o inginerie care sa nu lase acceleratoru sa se traga la blana(un surub, o sarma, un cui) te uitinsi tu la carburator si vezi ce se poate improviza da'iti garantez ca in 2 zile ii dai jos limitatoru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Pentru ceea ce te intereseaza pe tine itzi trebuie sa o omologhezi cu limitatorul asta, nu? (sa scrie in talon ca nu depaseste 24Kw) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berzelius Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Si tu i poti pune limitator; te gandestin la o inginerie care sa nu lase acceleratoru sa se traga la blana(un surub, o sarma, un cui)te uitinsi tu la carburator si vezi ce se poate improviza da'iti garantez ca in 2 zile ii dai jos limitatoru' omu' vrea sa limiteze putere nu turatie... Daca bati cuie in motor sigur dupa 2 zile o sa vrei sa-l scoti, dacainsa este un chit de limitare de putere o sa vrei sa-l scoti dupa ceva mai mult timp. Ps. banditul de 600 mi se pare cam mare pentru incepator, nu atit din punct de vedere al puterii cit din punct de vedere al greutatii. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Aprilie 14, 2005 Autor Share Postat Aprilie 14, 2005 @Bronto: Sincer sa fiu, nu m-am gandit ca trebuie sa fac modificari si in talon. Poate ca asa o fi....important este sa aflu daca se poate, cat face, unde se poate face si eventual ce presupune. @berzelius: este vorba de un kit? eu mai intrebat si alti oameni si mi s-a spus ca se "lucreaza" la carburatie si atat. fara nici un fel de alte device-uri. cum e? cat despre greutate...parerile sunt impartite. diferenta intre un bandit si o honda CB 500 este de 10-15 kile...stiu oameni de 65kg care nu au o problema cu honda (incepatori fiind) - eu la 82 chiar as avea una cu banditu? (iar CB 500 e din cate am vazut THE motocicleta pentru incepatori) @r_i_d_e_r: nu cred in improvizatii, merci de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gico Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Daca tot cumperi moto din Germania te duci la reprezentanta motorului si ceri un Drosselsatz pentru motorul respectin.Setul contine doar niste scheibe care se monteaza in carburatoare.Acum citiva ani am cumparat pentru motorul sotiei(Yamaha Fazer 600) si a costat cam 120€.De montat poti sa l-e montezi si singur dar trebuie reglate carburatoarele dupa montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Aprilie 14, 2005 Autor Share Postat Aprilie 14, 2005 Merci gico! Nu voi aduce singur motorul ...voi apela la intermediari. Dar se pot ocupa tot ei si de chestia asta. E riscant reglatul carburatoarelor in romania, ca am auzit povesti? Poate ar trebui si asta facuta tot in germania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gico Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Dar nu inteleg, de ce vrei sa-i reduci din putere??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Aprilie 14, 2005 Autor Share Postat Aprilie 14, 2005 Ar fi primul meu motor. Si cred ca 77CP sunt cam multi pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Daca esti constient de chestia asta limitarea ti-o faci din creier shi din mana , nu cu dispozitive care sa itzi restrictioneze puterea... Oare tu chiar nu poti sa te limitezi singur? ca ce chestie sa umbli la motor aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Aprilie 14, 2005 Autor Share Postat Aprilie 14, 2005 (editat) Bronto, probabil tu esti dintre cei care zic ca si Hayabusa poate fi pilotata de incepatori, daca stiu sa se cenzureze. Eu nu sunt. Editat Aprilie 14, 2005 de Terminus75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Nu crezi in improvizatii?! ce ti-am zis eu e o chestie folosita la destule motoare gandeste-te cum sa ii pui ceva sa nu mearga gazu la blana si cand o sa te inveti sa te dai pe ea o sa ii scoti aia si te cenzurezi tu inca o perioada ce dreq numa' unu care nu a mers in viata lui pe motor merge cu ea sau in relanti sau in blana; eu unu zic sa nu lasi cine stie ce mester sa umble la ea(adik la reglarile carburatoarelor) eventual daca chiar crezi ca nu te poti cenzura mergi la gagiul ala care a zis ca ar putea sa o faca la el in atelier si vezi daca chiar stie ce afce lasa-l sa o mestereasca Atentie! sa nu o duci la vreun mecanic auto care avea si el o Jawa in tinerete! Da' eu cred ca e cheltuiala aiurea faza asta cu limitatoarele; de la 11 ani umblu cu motoare si cel mai tare pe care l-am avut e Suzuki GT185 (10.000 rot/min - 2 timpi), cu care ma plimbam pe dig cadn aveam 15 ani; am avut si mobre si Jawe,Manet , mai pe scurt toate jafurile; motoaru ccel mai tare pe care l-am condus a fost Suzuki Gsx 600 la 90 de cai; acu mi-am luat Kawa GPZ900R (115 cai)cu motoru' gripat da' intr-o luna maxim ma dau cu el si nici nu ma gandesc la limitatoare(Doamne Maica Domnului !!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Ce dreq daca la 82 kg nu poti sa stapanesti un Bandit ce dreq fac eu la 20 de ani 65 de kg(am avut si 69 da' de obicei am 64) cu ditamai Kawa de 255 de kg ?! Te descurci si fara limitatoare Hai numa bine baieti si sa ne vedem la niste beri ca acolo sigur nu o sa vb de limitatoare, eventual cum sa ii mai bagam cativa caluti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 Inca o chestie pentru limitare mai e sa ii obturezi evacuarea; intra pe http://www.nsr125.com/derestrict.htm numa' ca aia iii scot limitarea iar tu tre sa ii pui una si parerea mea e ca ideal ar fi sa ii faci limitarile exact la cilindru(ptr fiecare in parte) si nu jos la toba ca o sa se incinga bucata de teava care duce de la motor la toba si daca e nichelata o sa se faca violet-albastru; poti face ca un fel de garnituri numa ca din tabla si cu gaurile (nu de la suruburi ci gaurile prin care trec gazele) mai mici decat cele din garnituri dar atenti sa fie de acelasi diametru intre ele ca daca nu un cilindru sufla mai mult, altu mai usor, unu trage mai mult amestec carburant, altu mai putin s.a.m.d.(si asa mai departe) Desigur ca eu tot raman cu varianta mea : FARA LIMITARI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Aprilie 15, 2005 Autor Share Postat Aprilie 15, 2005 R_i_d_e_r, cum ziceam si mai devreme, sunt afon cand vine vorba de "bagat mainile" intr-un motor. Nu m-am dus niciodata mai departe de schimbat bujii si verificat nivelul uleiului - asta la masina; la motoare nici atat! Multam oricum pentru informatii, am mai inteles cate ceva despre cum se poate limita puterea. Cat despre decizia de a limita sau nu motorul - e o chestie de optiune personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George 1996 Postat Mai 12, 2019 Share Postat Mai 12, 2019 Limitare motociclete legal doar la Cluj napoca eu am limitat Yamaha r6 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.