hawk Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Salut, in weekend am luat o groapa naspa si se pare ca mi-am strambat ambele jenti. Cea de pe spate arata destul de urat, inca mai sta cauciucul pe ea si inca se poate merge cu motoreta fara probleme. Pe cea de pe fata am mai avut-o stramba, dar am reusit sa o indrept putin la o vulcanizare. Intrebarea mea este daca se poate indrepta profesional, materialul din care sunt facute jentile de GS nu este casant si se poate indrepta, tinand cont de faptul ca am mai facut lucrul asta. Mersi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 frumusel motorul.daca tot ai facut ITP de curand am si eu o intrebare.Au comentat ceva de semnalizatoarele care se vad in poze? Nu de alta dar si eu am cam la fel.Multumesc! Nu ,nu au comentat .Am facut la un service care colaboreaza cu RAR-ul.A fost un pic mai scump (100 ron)dar a fost rapid si fara prea multe intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Salut, in weekend am luat o groapa naspa si se pare ca mi-am strambat ambele jenti. Cea de pe spate arata destul de urat, inca mai sta cauciucul pe ea si inca se poate merge cu motoreta fara probleme. Pe cea de pe fata am mai avut-o stramba, dar am reusit sa o indrept putin la o vulcanizare. Intrebarea mea este daca se poate indrepta profesional, materialul din care sunt facute jentile de GS nu este casant si se poate indrepta, tinand cont de faptul ca am mai facut lucrul asta. Mersi... Eu am indreptat jantele (ambele) in mai cand am pus cauciucurile noi, au iesit ok desi cea din fata era destul de stramba. Am fost la Sama Roti in Pipera (Bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Eu am indreptat jantele (ambele) in mai cand am pus cauciucurile noi, au iesit ok desi cea din fata era destul de stramba. Am fost la Sama Roti in Pipera (Bucuresti) Le-au indreptat la cald sau doar cu ciocanu? Ma bucur ca inca sunt rotunde jentile si nu s-au descentrat, teoretic trebuie doar indreptate si n-as vrea sa ma risc sa mi le rupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 12, 2008 Autor Share Postat Decembrie 12, 2008 0723 821 598 - Sirius (pt bucuresteni) Indreapta jentile la mare arta, chiar si jenti de SuperMoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 0723 821 598 - Sirius (pt bucuresteni) Indreapta jentile la mare arta, chiar si jenti de SuperMoto Mersi, daca nu se baga nimeni prin sat la noi le fac pachet spre bucuresti. Ma interesa daca implica multa tehnologie, am aflat ca exista un atelier si pe-aici de indreptat si sudat jenti aluminiu si aliaj. Sper sa-mi iasa, noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Am si eu, de vanzare, rotile unui GS-ul. Jantele sunt albe, discurile de frana si cauciucurile bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Am si eu, de vanzare, rotile unui GS-ul. Jantele sunt albe, discurile de frana si cauciucurile bune Sper sa nu apelez la tine. O sa va tin la curent cu ce s-a putut face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Sper sa nu apelez la tine. O sa va tin la curent cu ce s-a putut face. Doamne cum arata! Sigur n-ai calcat pe bomba?Bafta la reparat dar cred ca mai bine o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 (editat) Aveam vreo 70-80, mai mersesem p-acolo, stiam ca sunt cateva gropi, dar nu stiam exact unde. M-am trezit la un moment dat cu groapa in fata, dar aveam si masina pe contrasens. Am zis ca decat sa incerc vreo manevra pe groapa mai bine o iau din plin, mi-am lasat greutatea pe spate, nici n-am franat si rezultatul se vede. N-am pierdut directia, am ramas in sa, dar am f*&^t ambele jenti, mai mult cea de pe spate. Apropo, conduita preventiva inseamna sa te asiguri si de gropi? Editat Decembrie 12, 2008 de FilthyAnimal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Este din '91 ,cumparata de la o fata (poate multi o recunosc),am facut eu cam 2000 de km din primavara pana acum,foarte bine intretinuta,ITP facut acum o luna,toate actele la zi.Asta este singura poza pe care o incarca. foarte frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 daca cumpar un gs500e din tara pot sa il inmatriculez pe numele meu? stiu ca din afara nu se mai poate inmatricula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 daca cumpar un gs500e din tara pot sa il inmatriculez pe numele meu? stiu ca din afara nu se mai poate inmatricula poti inmatricula motoare si de afara si din tara. nu se mai pot inmatricula motoare NOI(magazin, nepuse in circulatie) fara norma euro 3 . asta daca nu ai aflat tu ca s-ar fi schimbat ceva in ultimele 2 spt. pot sa iti spun ca eu azi mi-am ridicat cartea de la rar pentru un sv din 2002 adus din italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Nici nu am luat bine motoru ca saracu l-am facut sa sufere . Am umblat la robinetu ala de la rezervor care are 3 pozitii (pri,res,on) si l-am lasat pe PRI si am plecat cu masina in oras, dupa vreo 2 ore cand am ajuns acasa am vazut o balta de benzina sub motor, nu am incercat sa o pornesc, se intampla ceva daca o pornesc? a intrat cumva benzina prin motor? As fii recunoscator daca ati putea sa imi dati si un manual de utilizare. regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Nici nu am luat bine motoru ca saracu l-am facut sa sufere . Am umblat la robinetu ala de la rezervor care are 3 pozitii (pri,res,on) si l-am lasat pe PRI si am plecat cu masina in oras, dupa vreo 2 ore cand am ajuns acasa am vazut o balta de benzina sub motor, nu am incercat sa o pornesc, se intampla ceva daca o pornesc? a intrat cumva benzina prin motor? As fii recunoscator daca ati putea sa imi dati si un manual de utilizare. regards Salut, Pai cum dreaq de l-ai lasat man pe PRI? (ma indoiesc ca ai mers cu el asa). Stai linistit ca sunt sanse sa nu fi facut mare paguba (poate decat la benzina). Deci, robinetul ala trebuie sa stea pe: - ON in mod normal; - RES in momentul in care ramai fara benzina, ca sa mai mergi cativa zeci de km (faci plinul cat mai repede si treci inapoi pe ON). - PRI inseamna ca benzina curge direct in carburatoare (fara ca motorul sa mearga). De exemplu il folosesti atunci cand ai golit definitiv rezervorul si nu poti efectiv sa pornesti mobra. Acum, eu iti sugerez sa iei o bricheta, scoti "joja" de la ulei (capac negru pe partea dreapta jos) si incerci sa dai foc la uleiul de pe ea. Daca intr-adevar ti-a intrat benzina in ulei, o sa faca o flama prima data cand treci cu focul peste ulei (nu ma intreba de unde stiu asta ). Faci asta de cateva ori (bagi joja in ulei de fiecare data), apoi incalzesti si motorul putin, il opresti si mai incerci o data dupa aceea. Daca nu ia foc sub nici o forma, ai avut noroc, in caz contrar trebuie sa schimbi uleiul ca sa eviti uzura la motor si alte belele mari. In ceea ce priveste manualele, ia prima data si citeste manualul oficial de la Suzuki pt GS 500 (iti explica pe scurt toate lucrurile de baza), apoi manualul pt service - Hayens. Gasesti link-uri prin topic-ul acesta (nu mai stiu sigur pagina). Daca nu dai de ele, da-mi un PM cu ID-ul de mess si ti le trimit eu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Fratilor luati-o incet si nu sariti in concluzii gresite.Chiar daca ai lasat robinetul deschis motorul in sine nu are ce sa pateasca. 1.In carburatoare exista ceea ce se numeste cui pontou(nu se este acelasi cu cel de dozaj).Acest cui este legat de plutitor.Ansamblu cui pontou+plutitor stopeaza/regleaza nivelul benzinei in carburatoare. 2.Daca cumva,intr-unul din carburi cuiul pontou nu mai inchide atunci benzina nu se duce in motor(intrucat cuiul de dozaj este pe pozitia inchis) ci se scurge prin furtunul de prea plin.Acelasi furtun prin care se scurge benzina din carburatoare cand pici. 3.Nu are efectiv cum sa curga benzina direct din motor decat daca ai o mare gaura in baia de ulei (asta in cazul in care ipotetic vorbind s-ar umple motorul cu benzina). Deci verifica exact locul pe unde a curs benzina si revino cu amanunte. PS: nu inteleg cum aveti voi robinetele. Io am ON RES OFF(merge 3 minute pana papa benzina din carburatoare si dupa moare motorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) Andule, stiu ca teoretic e foarte greu sa intre benzina efectiv in motor si in baia de ulei, dar scrie in manualul de la Suzuki ca exista posibilitatea asta daca este lasat robinetul pe PRI prea mult timp. De exemplu, eu am luat motorul doar cu 2000 km la bord si avea un cui pontou cu probleme, nu inchidea perfect. Mecanicul care mi-a ingrijit motorul l-a inceput, m-a avertizat ca s-ar putea sa fi intrat putina benzina la ulei in timp ce am mers cu problema asta. Depinde de multe, dar nu strica sa se asigure (better safe than sorrow ). La mine (gs 500 f din 2004), robinetul are ON, RES si PRI (fara OFF). Mi-ar fi placut sa aiba si OFF ca sa golesc usor carburatoarele pt iarna (asa trebuie sa ridic rezervorul si sa inchid alimentarea de sub el). Editat Decembrie 16, 2008 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 azi dupa ce am incercat cu bricheta uleiul cum a zis arrakis2oo6 si am vazut ca nu se aprinde am pornit si motoru, a pornit fara probleme, mc pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 eu am din '93 si nici eu nu am OFF la robinet. Las tota iarna (vro 2-3 luni) pe on si nu are nimic. primavara cand o pornesc las 10 min pe PRI apoi comut iar pe ON si porneste fara probleme... acuma fiecare se complica pt iarna direct proportional cu priceperea, timpul liber si nevoia de a mai mesteri ceva la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Am citit pe forumul celor de la gstwins.com, o mica modificare a robinetului de benzina, pentru a preveni "fuel starvation". Implica renuntarea la dependenta de comanda vacuumatica a robinetului si o mica modificare pentru a avea urmatoarele pozitii: On- benzina curge direct in carburatoare (fara sa mearga motorul acum, nedepinzand de vacuumul motorului) Res- curge nivelul de rezerva(la fel, direct) Off - circuitul de benzina este inchis(ca si cand ar fi oprit de sub rezervor). Topic cu poze MARI, de tip DIY (do it yourself ). Spor, cine doreste sa scape de Fuel Starvation sau sa aiba pozitiile mai sus relatate la petcock. Urmeaza in cel mai scurt timp la mine, asta stiu sigur . Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Andule, stiu ca teoretic e foarte greu sa intre benzina efectiv in motor si in baia de ulei, dar scrie in manualul de la Suzuki ca exista posibilitatea asta daca este lasat robinetul pe PRI prea mult timp.De exemplu, eu am luat motorul doar cu 2000 km la bord si avea un cui pontou cu probleme, nu inchidea perfect. Mecanicul care mi-a ingrijit motorul l-a inceput, m-a avertizat ca s-ar putea sa fi intrat putina benzina la ulei in timp ce am mers cu problema asta. Depinde de multe, dar nu strica sa se asigure (better safe than sorrow ). La mine (gs 500 f din 2004), robinetul are ON, RES si PRI (fara OFF). Mi-ar fi placut sa aiba si OFF ca sa golesc usor carburatoarele pt iarna (asa trebuie sa ridic rezervorul si sa inchid alimentarea de sub el). pe pozitia ""on"" fluxul de benzina este conditionat de pornirea motorului. motorul sta= benzina nu curge(motiv pentru care " balta" nu apara si la pozitia on, dar in schimb poti mere cu motorul fara sa se termine benzina din carb) adica, pe pozitia on, cu motorul oprit poti sa scoti ce furtune vrei, sau sa 'drain cards', ca nu iti va curge benzina in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Am si eu cateva nelamuriri si pana acum nu am gasit nimic relevant oricat am cautat. 1. E ok sa dau cu spray cu silicon (din acela pt "cockpit shine") pe partile vopsite (plastic/metal)? Aveti idee daca ataca vopseaua? Am dat pe plasticul mat de pe carena si acum efectiv straluceste . Inainte, oricat il spalam arata oarecum prafuit. O data am ceruit mobra si nu prea s-a vazut diferenta (chiar din contra, a trebuit sa muncesc sa o dau jos prin partile in care am dat in exces ). 2. De cand am cumparat motocicleta, are pe parbriz doua pete mari care afecteaza transparenta plasticului. Nu am habar ce solutie s-a prelins pe plastic si l-a afectat in felul acesta si nici daca exista vreo solutie sa repare problema. Any thoughts pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) Am si eu cateva nelamuriri si pana acum nu am gasit nimic relevant oricat am cautat. 1. E ok sa dau cu spray cu silicon (din acela pt "cockpit shine") pe partile vopsite (plastic/metal)? Aveti idee daca ataca vopseaua? Am dat pe plasticul mat de pe carena si acum efectiv straluceste . Inainte, oricat il spalam arata oarecum prafuit. O data am ceruit mobra si nu prea s-a vazut diferenta (chiar din contra, a trebuit sa muncesc sa o dau jos prin partile in care am dat in exces ). 2. De cand am cumparat motocicleta, are pe parbriz doua pete mari care afecteaza transparenta plasticului. Nu am habar ce solutie s-a prelins pe plastic si l-a afectat in felul acesta si nici daca exista vreo solutie sa repare problema. Any thoughts pls? Daca petele sunt zone matuite pe alea le scoti cu polish pentru plastic(se foloseste de obicei pentru ecranul telefoanelor),se cheama xerapol.Sa nu dai cu polish obisnuit pentru vopsea.Daca sunt pete de culoare cum se mai intampla pe la daciile vechi pe luneta la alea nu ai ce sa le faci pentru ca sunt din fabricatie. Editat Decembrie 17, 2008 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Daca petele sunt zone matuite pe alea le scoti cu polish pentru plastic(se foloseste de obicei pentru ecranul telefoanelor),se cheama xerapol.Sa nu dai cu polish obisnuit pentru vopsea.Daca sunt pete de culoare cum se mai intampla pe la daciile vechi pe luneta la alea nu ai ce sa le faci pentru ca sunt din fabricatie. Multam, o sa incerc cu xerapol. M-am documentat putin si pare sa fie exact ce imi trebuie Petele nu sunt in nici un caz din fabricatie, arata ca si cum ar fi stropit plasticul cu o solutie (de ex. acetona) care s-a intins si a "ars" plasticul la suprafata. Mi-am comandat si un nou windshield (puig tinted) de pe louis, dar sunt sanse sa nu mai vina pt ca a disparut intre timp din oferta (mai nasol e ca nu mai e nici in oferta celor de la puig). Ceva idei despre sprayul cu silicon? Este in principiu pentru plastic, dar nu am gasit pe nicaieri referinte la suprafete vopsite (nici pro, nici contra). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) Ceva idei despre sprayul cu silicon?Este in principiu pentru plastic, dar nu am gasit pe nicaieri referinte la suprafete vopsite (nici pro, nici contra). Oare de ce crezi ca m-am abtinut? Contra nu vad pentru ca este doar un silicon gandit sa nu atace.Dar nici pro pentru ca impresia mea este ca se depune mai mult praf...impresie preluata din masina. Pe de alta parte pentru vopsea se recomanda polish doar ca dureaza.Cantitati mici si folosit 2-3 carpe.Una pentru intins si frecat pana se usuca polish-ul, a 2-a pentru indepartat grosul si a 3-a pentru curatat orice urma de polish. Regula de baza:lucrat pe zone mici. Eu te sfatuiesc sa reiei operatia cu polish ca e mai de durata. Editat Decembrie 17, 2008 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.