Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

salutari baieti , sunt un nou posesor de gs , dar incepator si la a2 .

Imi puteti pune va rog o poza sau sa imi explicati unde sa pun un filtru bezina pe furtunu de tur ? asa preventiv,... caci mobra merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci pun pe ON hose nu ?

 

In principal, filtrul se pune pe furtunul pe care il folosesti. Cum este posibil sa ramai pe rezerva, inseamna ca si acel furtun are nevoie de filtru.

 

Ca si concluzie, ai nevoie de 2 filtre pe ambele furtune care vin din rezervor in robinetul - vacum.

 

 

adrian_mirea

Pot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins....ades.FuelFilter

 

 

M-am uitat pe acel link (legatura).

 

Pentru prima postare (nu cea dupa doua sezoane) .

 

Autorul a pus filtrul dupa robinet. Am vazut multe motoare (GS-uri) cu filtrarea facuta pe ultimul furtun (unicul) care intra in carb. Pot sa-ti spun ca ar putea fi o greseala deoarece daca exista "murdarie" in rezervor aceasta ajunge in membrana robinetului rezultand neetansietate.... etc..

 

 

 

Nota

 

Iti recomand sa-ti cumperi filtre speciale, pentru motocicleta, cel putin din simplul motiv si anume acela al rezistentei mecanice. Nu cred ca-ti sta bine sa ramai cu motorul in drum, noaptea. Filtrele "clasice" se pot "desface/deteriora" si ramai fara benzina, daca nu esti atent.

Un alt motiv este dezbatut de autorul articolului de mai sus, legat de curgerea benzinei gravitational in carb.

 

 

Mii de km fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am pus pe furtunul de dupa robinet, n-am avut probleme din cauza lui pana acum.

 

Offtopic: ne dam catre asigurari? Parca a inceput vremea de motociclit si tare dor imi mai e :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403

 

Vad ca nu merge forumul sa incarc foto

 

incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/



Salut!

 

Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403

 

Vad ca nu merge forumul sa incarc foto

 

incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/

 

 

Vandut!

post-59618-0-17738100-1393765652_thumb.jpg

post-59618-0-00924900-1393765684_thumb.jpg

post-59618-0-96281600-1393765709_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

imi trebuie fieru asta ca sa trec de la semighidoane la ghidon cinstit:

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/UkAAAOxye9lSFV1L/$%28KGrHqQOKp0FIFocPUVHBSFV1L!ppg~~60_57.JPG

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/~sEAAOxymspSFV1H/$T2eC16FHJIIFHJMs8mTWBSFV1HSi%29w~~60_57.JPG

 

in final vreau sa arate asa:

http://i930.photobucket.com/albums/ad147/Mountain_01/GS500/vdsr006.jpg

 

deci imi trebuie si un ghidon sh de ...sa zicem honda cb 500 sau similar ca dimensiuni si inaltime.

imi mai trebuie in principiu si un crashbar care poate sa fie si bricolat si sh; si eventual o toba stock sh.

 

astept cu interes variante - de preferat din bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti!

 

am si eu o problema: as vrea sa schimb lampa de frana, ca e urata cu draci.

si pt Suzuki GS 500 E din 1996, nu am prea gasit variante.

singura este http://www.louis.de/index.php?topic=search&searchterm=10033232

dar nu mi se pare o mare schimbare.

cautand pe net diverse oferte, am vazut GS uri cu stopul schimbat. dar par luate de la alte motoare.

am mai gasit si la achimoto.ro ceva pt GS, dar si universale. a folosit careva?

aveti idee daca se potriveste ceva pe GS ul meu?

sau astept recomandari.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap; despre povestea cu semighidoanele de mai sus:

 

se pare ca si la cele de dupa 2001 - gs 500F - prinderea dintre cele doua placi se face TOT prin 2 suruburi; doar ca la F-uri placa superioara vine cu locasuri pentru cele 4 suruburi necesare prinderii ghidonului; asa ca nu merita schimbata placa superioara ci doar montate raiser-e ca astea:

http://www.okazii.ro/ghidoane-moto/scar-prindere-inaltata-ghidon-22-mm-a127358418?icid=recomandari_cross&ibid=prod_activ_ngr_1[127358418]

 

are cineva asa ceva de vanzare; noi sau sh pentru ghidon normal de 22 mm ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-69842-0-72918700-1394710210_thumb.jpg

post-69842-0-44714600-1394710189_thumb.jpg

intru si eu in randul vostru pe forum.

am achizitionat un gs 500 1990, de la mymoto(campina), sezanu trecut lam alergat fara nici cea mai mica investitie.

iam schimbat semnalele fata si o spalare all inclusiv. deocamdata. urmeaza scimbul de ulei si cele aferente pentru un nou sezon

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h

asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h

asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv

Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h .

Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3-4 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai putin am reusit sa scot la GS500e 3.8% cu pasager, fara bagaj la un drum de 200 km cu viteza intre 60 si 80 la ora, dar mixtul de la plin la gol mai tot timpul imi iesea undeva la 5%.

Editat de Error
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h .

Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3

 

Cel mai putin am reusit sa scot la GS500e 3.8% cu pasager, fara bagaj la un drum de 200 km cu viteza intre 60 si 80 la ora, dar mixtul de la plin la gol mai tot timpul imi iesea undeva la 5%.

eu unu nu m scos maii putin de 4 niciodata, cand oi schimba toate filtrele o sai mai fac un consum,

OFFF:

are careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma asteptam totusi la un consum de 3 , 3.5 inafara... is curios ce consum voi scoate si eu avand in vedere ca nu voi merge cu mai mult de 80-90 km/h .

Pe siteu acela german de consumuri am vazut consumuri de 3-4 ...

 

Depinde de multi factori consumul, in principal ar fi starea tehnica si modul de condus si pozitia in cazul motocicletei. Problema cea mare este rezistenta aerului, peste 90 e jale la naked-uri, aerul te franeaza rau. Consumul dat de producator e evident pt o motoreta impecabila tehnic, adica daca iti iei una de noua il atingi dar altfel uzura isi spune cuvantul mai mult decat la masini.

 

Daca folosesti frana de motor, nu accelerezi prea brusc, stai in zona de jos cu rpm-urile si stai peburta chircit sub parbriz ca sa fie motoreta aerodinamica si mergi cu un 70-80 asa cred ca obtii consumul cel mai bun... poate aproape de datele date de Suzuki

 

 

re careva parbriz dinala puig? foloseste la cv sau doar de frumusete???

 

Pai fara parbriz la 150 la ora e sport extrem... foloseste taman la ce-am zis in reply-ul precedent, sa devieze curentul de aer ca sa nu-ti vina fix in piept. Primele mele reactii fata de parbriz au fost "ce-i porcaria asta mica?" dar erau reactii de incepator, habar n-aveam care-i scopul lui si mi se parea micut si fragil. Ce-i drept, nu se compara cu parbrizul de la motoarele de turing si e cam micut dar, la drum lung n-as vrea sa merg fara el ( am mers odata si a fost destul de neplacut ); decat deloc, mai bine il avem. Chiar poate o exista vreun parbriz mai mare de gs, pana acum n-am avut curiozitatea...

Editat de adrian_mirea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am experimentat si viteze mari si la 130-150 daca nu stai pe rezervor simti ca iti iei zborul, e foarte deranjant,

 

Depinde de multi factori consumul, in principal ar fi starea tehnica si modul de condus si pozitia in cazul motocicletei. Problema cea mare este rezistenta aerului, peste 90 e jale la naked-uri, aerul te franeaza rau. Consumul dat de producator e evident pt o motoreta impecabila tehnic, adica daca iti iei una de noua il atingi dar altfel uzura isi spune cuvantul mai mult decat la masini.

 

Daca folosesti frana de motor, nu accelerezi prea brusc, stai in zona de jos cu rpm-urile si stai peburta chircit sub parbriz ca sa fie motoreta aerodinamica si mergi cu un 70-80 asa cred ca obtii consumul cel mai bun... poate aproape de datele date de Suzuki


 

Pai fara parbriz la 150 la ora e sport extrem... foloseste taman la ce-am zis in reply-ul precedent, sa devieze curentul de aer ca sa nu-ti vina fix in piept. Primele mele reactii fata de parbriz au fost "ce-i porcaria asta mica?" dar erau reactii de incepator, habar n-aveam care-i scopul lui si mi se parea micut si fragil. Ce-i drept, nu se compara cu parbrizul de la motoarele de turing si e cam micut dar, la drum lung n-as vrea sa merg fara el ( am mers odata si a fost destul de neplacut ); decat deloc, mai bine il avem. Chiar poate o exista vreun parbriz mai mare de gs, pana acum n-am avut curiozitatea...

poti pune o poza cu el? sau care mai are sa puna poze ca sa stiu si eu unde ma orientez sau la ce model!!!

un pret orintativ la unul sh sau nou???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...