Emppu Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 Nu se vede nimic. Ce sa se vada? Sticker cu 'motoreta asta are 34 de cai'. Cauta mai sus ca s-a discutat despre sta. Nu va fie teama sa folositi functia 'search'. Salut, Tcmai mi-am laut un GS 500 F si inca nici incepator nu sunt...sper in 3 saptamani sa am carnetul. Am cautat cu " search" si nu am gasit...asa ca...daca ma repet imi cer scuze.. Intrebare Cum pot sa limitez un gs 500 (ceva mecanic pe la carburatoare)...?..ca tare imi e teama ca cine stie ce reusesc sa fac..si nu vreau sa se tureze la maxim...+ alte chesti care pot rezulta. Va multzumesc anticipat Te duci la Suzuki si le zici ca vrei kit de limitare pt GS 500. Eu am acasa un kit de limitare de GeSeu da-l mai tin ca nu se stie niciodata. Se pune in carburice. Daca nu... bucataresti acceleratia aka ii limitezi cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candro Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 salutare intrebare: se poate curata lantul cu motorina??????????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 ((((((( off offf.. greu ii la inceput.. a picat frumusetea mea de Suzy.. la o manevra de intoarcere s-o lasat cu greutatea intr-o parte si fiind ceva rum cu pietre naspa n-am putut sa o tin. Problema cea mai mare e ca s-a rupt maneta de frana.. si era asa de frumoasa si destul de noua.. Oare stiti pe cineva care poate repara asa ceva? sau de unde sa imi iau nou? in zona clujului ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 poza nu am inca , dar ma straduiesc sa rezolv "problema". Pana "rezolvi" problema cu pozele, uite cateva facute inainte cu cateva minute de a pornii spre tine salutare intrebare: se poate curata lantul cu motorina??????????????????????????? DA !!!!!! (motorina da, benzina nu).....dupa care trebuie uns....gasesti spray pt lant inclusiv la unele statii Petrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 helau acum am vazut si eu topicul asta si ma gandeam sa ma laud si io cu suzuka mea ii din mai 2006 it goes like a dream darrrr...astept sa iau carnetul vinerea viitoare ma programez la examen. Daca poate cineva sa ma ajute cu o chestie : vreau sa ii pun alta toba ca am auzit ca se aude bine rau pe gs 500 o toba de carbon. stie cineva o toba omologata pt gs eventual pana in 200-230 E ? sau mai ieftina ? ca nu am multi bani dar na ma descurc eu cu 200. sa pun si niste poze cu ea http://w2.bikepics.com/pics/2006/11/25/bik...731901-full.jpg http://w2.bikepics.com/pics/2006/11/25/bik...731903-full.jpg http://w2.bikepics.com/pics/2007/03/25/bik...840992-full.jpg http://w2.bikepics.com/pics/2007/03/25/bik...840993-full.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 merci pt "rezolvare".imi prind foarte bine pozele astea pt. ca eu mi-am uitat camera acasa sambata , si pana sapt viitoare nu o mai vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 intrebare: ati avut vreodata pana in timpul vreunei deplasari? daca da cum ati reparat-o exista ceva kituri cu petice si lipici? de ce intreb: in weekend am facut vreo 300 km, si cand eram la vreo 100 km de casa am prins o portiune de drum rau ( cu pietre, sarme, cioburi) si ma gandeam ce drac fac daca fac pana; noroc c a nu am facut dar e bine sa stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 27, 2007 Autor Share Postat Martie 27, 2007 Uite ce am invatat eu de la o pana /index.php?...c=50090&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 (editat) mi-am luat bateria sambata de la ploiesti de la paula's si am vazut ca aveau de vanzare un kit din asta de reparat http://www.louis.de/_303fda80eec345d9c6269...9&anzeige=0 era cam mult 20 de euro.. cam multi bani..dar cand esti noaptea in camp..cu roata desumflata...nu mai pare asa scump problema mea are cineva un manual de reparatii pentru GS 500 E model GM 51 B /96 ca am unul pana in 1995, dar cred ca am luat teapa la forma placutelor de frana cred ca le-au schimbat bulangii fix in 96 adica asta e modelul cu serii de motor de la GM51 B 000001 pana la GM51 B 124310 http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10044284.pdf iar asta e modelul din 1996 cu serii de motor de la GM51B 124310.....pana la infinit http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10044255.pdf sunt curios in manual ce tip de placute de frana da le-am comandat ca prostul pe ultimele si parca vad ca nu se potrivesc seria mea este GM51 B 137982..deci ar intra la al doilea...dar stiu ca am mai cumparat anul trecut unele si nu s-au potrivit! (sper ca alea care nu s-au potrivit sa fi fost din primul model..deh nu mai tin minte..scleroza...) eram curios cum arata placutele alea in carte ar putea fi un motor din 96 si sa fie adus de la nemti cu frana pe fatza schimbata? si dupa ce sunt sclerozat mai sunt si lenes..ca nu m-am uitat ce fel de placute sunt aste de pe moto acum! Editat Martie 27, 2007 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 problema mea are cineva un manual de reparatii pentru GS 500 E model GM 51 B /96 ca am unul pana in 1995, dar cred ca am luat teapa la forma placutelor de frana cred ca le-au schimbat bulangii fix in 96 Eu am ceva manual, dar e pt modelele 89 - 97 deci nu cred ca s-a schimbat ceva chiar in 96.. din pacate e 73 mb si cu netu meeeu. nu pre il pot atasa.. dar din cate am citit sin manual la frane face diferenta intre modele K, L M, N P, S sau T si V cea ce nu stiu exact ce sunt, dar nu zice nimic de anii de productie. Okk.. si normaal ca trebuia sa am si eu o problema.. nu cred ca e normal, ca dupa ce se incalzeste mai mult motorul. adica umblu cu ea 20 min 30 urca relantinul pana pe la 2000-2500 rpm.. oare ce o fi baiul? si in caz ca aveti careva ceva protectii din metal la motor.. in partea de jos si puteti sa puneti ceva poze in care sa se vada clar cum arata si cum trebe prins as fi tare recunoscator ( am pe cineva care poate mi-ar putea manufactura una) Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 (editat) cred ca tot manualul ala il am si eu..si de aia am luat tzeapa data trecuta cu placutele cred ca imi trebuie un manual 1996-2000 la fel in ala spunea de k, l...la la la..dar nu am gasit modelul meu acolo adica astia de la louis la bike datenbank le impart asa: 1. GS 500 E / EU Bj 2001- WVBK 2. GS 500 E / EU Bj 1989-1995 GM51 B 3. GS 500 E / EU Bj 1996-2000 GM51/96 iar la date tehnice dau asa: pentru 1: Baujahr: 2001- Fahrgestellnr.: pentru 2: Baujahr: 1989-1995 Fahrgestellnr.: GM51B 100001 bis GM51B 124310 U.HĂHER pentru 3: Baujahr: 1996-2000 Fahrgestellnr.: GM51B 124310 U.HĂHER in manualul ala pe care il am si eu erau impartite dupa altceva..nu ca pe site la louis, ci asa cum spui tu cu alea..k, l , m... deci sper ca folosindu-ma de serii sa fi comandat corect.. o fi existand un manual la gs-uri din 96? ca poate au considerat ca ar fi minore deosebirile..??? pentru engine-guard-ul tau..sper sa te lamuresti de aici...la louis au asa pentru cod 10023323 http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10023323.pdf pentru cod 10023950 http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10023950.pdf sunt cam scumputze..dar cred ca estetic vor arata mai bine decat ce produce cineva in garaj... Editat Martie 27, 2007 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 merci pt "rezolvare".imi prind foarte bine pozele astea pt. ca eu mi-am uitat camera acasa sambata , si pana sapt viitoare nu o mai vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Assa si referitor la relantinul meu foarte ridicat dupa ce se incalzeste mai bine motorul?? e grav sau sa stau linistit pana gasesc un mester care sa isi bage nasul pe acolo sa vada ce are? f ridicat adica in jur de 2000-2500 cateodata si mai mult (daca nu merge farul sau stopul de la frana etc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 (editat) nu stiu, nu ma pricep... dar eu nu as sta linistit mai ales ca intra prost in viteza daca e turata... nu te incurca cand bagi in viteza 1-a? vezi ca pe la inceputul topicului e un numar de mecanic din bucuresti..daca o mai fi pus PS: mda, vad ca esti din cluj, nu te ajuta numarul ala... Editat Martie 28, 2007 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Assa si referitor la relantinul meu foarte ridicat dupa ce se incalzeste mai bine motorul?? e grav sau sa stau linistit pana gasesc un mester care sa isi bage nasul pe acolo sa vada ce are? f ridicat adica in jur de 2000-2500 cateodata si mai mult (daca nu merge farul sau stopul de la frana etc ) i'ai dat de surubelul de pe carburator de reglare a relatiului? nu poti sa reglezi relantiul de acolo? reglezi relantiul frumos cand motorul e cald si gata, asta daca nu cumva ai carburile desincronizate. daca dai scurt de acceleratie raspunsul este prompt? apoi, dupa ce lasi brusc acceleratia, turatia scade brusc si constant? cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Uite ce am invatat eu de la o pana /index.php?...c=50090&hl= probabil zilele astea o sa imi comand si kitul de reparatie de la luis, cand tre sa imi vina filtrul de aer si placutele de frana pe spate momentan is lonely rider si nu cred ca ar fi placut sa am surprize la km de casa aer in roata cu ce bagi? tre si pompa ca din poza si limba germana nu imi dau seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 din cat m-am uitat la kitul ala, cred ca aerul e presurizat in buteliile alea mici probabil ca o pui direct la ventil si se descarca in roata buteliile alea seamna cu alea de la armele cu aer comprimat sau ... de sifon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 din cat m-am uitat la kitul ala, cred ca aerul e presurizat in buteliile alea mici probabil ca o pui direct la ventil si se descarca in roata buteliile alea seamna cu alea de la armele cu aer comprimat sau ... de sifon e nomal sa te prapadesti de ras cand auzi asa intrebari dar m am vazurt posesor de gs si mi am dat seama ca cunostintele mele is exact cu zero dar cresc eu mare oricum mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 relax, nu radeam de tine nimeni nu s-a nascut invatat..si nimeni nu le stie pe toate radeam ca mi-am adus aminte cum aratau buteliile alea de pe vremea lui ceasca cu care se facea sifon si de sifoanele alea din sticla si cu plasa de sarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 relax, nu radeam de tine nimeni nu s-a nascut invatat..si nimeni nu le stie pe toate radeam ca mi-am adus aminte cum aratau buteliile alea de pe vremea lui ceasca cu care se facea sifon si de sifoanele alea din sticla si cu plasa de sarma nici o problema nu mam suparat am luat o ca o gluma maine vin in bucuresti la facultatea de agricultura daca treci pe acolo dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 salut. care ma poate ajuta ? vezi link-ul /index.php?showtopic=88162 merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 am trei vesti proaste: 1. nu am sonor la calculator la servici..dar banuiesc cum se aude 2. nu stiu cum te-as putea ajuta 3. (si cea mai grava) si a mea face la fel. si are 19.000 de km aceleasi simptome, aceeasi chestie..face din cand in cand....la relanti se aude zgomotul ala..ca si cum ar fi ceva desprins si s-ar lovi din cand in cand daca afli ceva sa imi dai un Pm si mie sau sa scrii aici daca aflu eu ceva (as vrea sa ajung pe la suzuki sa o asculte aia) iti spun eu ce am aflat. doar ca va dura e greu ca timp si..ca bani si intr-adevar performantele motorului au ramas la fel ..nu am simtit schimbari..are putere, uleiul ok..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Eu pana sa repar motorul nu aveam problema asta , si aveam cam 70mii km. Totusi problema este destul de "populara" (vezi gstwin.com), chiar printre motoarele cu km intre 10mii si 20mii . Daca am inteles bine , si din cercetarile mele este vorba de jocul axial al axului cu came (care intradevar are joc , cel putin la mine.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 helau ! am si io o intrebare..stie careva de unde cumpar o toba omologata pt gs 500 pana in 200-230 euro si sa fie buna ? consumul creste substantial daca schimb toba? si inca o chestie..toba neomologata se merita ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 consumul creste substantial daca schimb toba? si inca o chestie..toba neomologata se merita ? multumesc da. consumul poate creste chiar mai mult decat substantial. Si asta in special la tobele racing. depinde de cum se impaca motorul cu noua evacuare. Depinde ce vrei. Ori sa mearga bine si-l lasi asa cum a iesit din fabrica, ori sa-l customizezi, dar mergi la risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.