LOTRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 probabil ca nu-i tine nimeni la ciorap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 patinarea ambreiajului nu are a face cu cat de incepator e calaretul! patineaza datorita uzurii. cel mai bine realizezi ca patineaza in momentul in care vezi ca iti creste turatia pe turometru dar nu creste si viteza sau nu simti senzatia de acceleratie (de obicei se intampla la accelerari bruste) m-ai linistit, la mine inca trage mobra ca lumea cand accelerez, cu turatia aferenta. de altfel, ar trebui sa fiu atent la asa ceva, sau se observa si fiind atent la drum? la multe gs-uri apare problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 scumpa? ba, cand va aud! pai la mine aproape atat e un filtru de aer KN! sau juma de lantz. si pana la urma ce preferi negru voda? sa iti patineze ragalia dar sa stai cu banii la ciorap? RAGALIA?? io cred ca esti doar invidios, ti-ai dat si tu seama ca nu face honda scule ca GS-ul! mai bine il intrebi pe pirat daca nu fac schimb de moto cu tine! repede, pana nu se razgandeste piratul si ramai fara GS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 de fapt, doar de gs'u lui ahonen am auzit pana acuma. se mai intampla. daca nu s'ar intampla nu ar exista piese de schimb! ps: scuze ptr remarca cu banii la ciorap. am gresit. vroiam sa zic sa nu'i mai investeasca in matz. aka food. aka ce are el la avatar pe YM ca mor de foame de fiecare data cand il vad. HUO! LE: io'te mah ca poti posta la 15 minute si fix acuma te bagasi in fatza! HUO again! acum oricum ma intereseaza alte lucruri, dar e bine de stiut. Mersi. Trebuie sa-l fac pe gs-ul meu fit pentru asfalt si ture lungi: schimb de ulei si filtru, schimb de filtru de aer, suport bagaje, mi s-a terminat si spray-ul pentru lant (il cumpar azi ). deci sunt lucruri de facut, chiar daca nu investesti mult, intr-un motor trebuie investit, altfel faci economii pe propria sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 de fapt, doar de gs'u lui ahonen am auzit pana acuma. se mai intampla. daca nu s'ar intampla nu ar exista piese de schimb! nu e deloc scump la aproape 60.000 de kilometri zic io. mersi ca m-ai scutit de cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 1. mi au ros caini stopul spate, gasesc undeva 2. se pot vopsi tevile de la espament? daca da cu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 (editat) 2. se pot vopsi tevile de la espament? daca da cu ce? sa nu arate mai rau, dupa ce le vopsesti! mai bine le lasi asa! daca dai cu negru (banuiesc ca ata s-ar potrivi) s-ar putea sa arate nasol..negru scoate in evidenta totul plus ca daca incepi sa scoti rugina din ele..sa nu ai probleme! deci, ca si concluzie..sa nu iti creezi mai multe probleme! PS: negru subtiaza de aia nu se fac nici prezervative negre, nici tobe de esapament sau evacuari Editat Martie 15, 2007 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Pentru cine a mers pe GS500 si dupa aceea a luat ceva mai mare: Am mers cu GS500 vre-o luna, 600 km. Daca as incepe sa merg acum pe ceva mai mare, un 750cc naked de vre-o 16 ani in 4 timpi, s-ar vedea diferenta de experienta? Totusi am mers cat de cat, nu e ca si cum as iesi din scoala de soferi direct pe vitezana de 1000cc Nu e faza de "mine is bigger than yours", doar o ocazie pentru schimb de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 bai, asa cum zice strumful, e foarte putin..600 e subtire..pariu ca nu stii nici in sa sa stai bine..sa tii picioarele..etc nu se merita.. trebuie mult timp sa te obisnuiesti cu greutatea, cu aplecatul in curbe gs-ul iti iarta multe, nu te rupe la acceleratie, nu are frane sa vii in gura cu el.. e excelent consuma putin e manevrabil deci, parerea mea este sa nu faci asta sunt unii care incep direct pe hayabusa..si traiesc..dar nimeni nu iti recomanda asa ceva daca vrei sa traiesti..mai mergi cu gs-ul poti sa te cureti si pe gs..dar sunt mai multe sanse pe ceva mai mare! majoritatea accidentele sunt facute de cei care se supraevalueaza..ia-o incet..esti tanar..ai timp sa schimbi motoare de acum incolo..si este important sa nu ai mentalitatea victimei "mie nu mi se poate intampla!" ba ti se poate intampla si tie! avantajul GS-ului este ca te lasa sa gresesti fara sa te penalizeze prea rau! altele..te lasa sa ii dai mai tare in gura si apoi descoperi ca nu stii sa franzi de urgenta! si ajungi pe forum la accidente la dat cu rip-ul! deci, si parerea mea este sa stai cuminte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 (editat) cateva idei tot de la un incepator cu GS: 1. GS-ul nu "te taxeaza" la fiecare greseala 2. e un motor usor de manevrat, ceea ce nu inseamna ca 600km iti ajung s-o stapanesti, iar daca nu o stapanesti, cum vrei sa stapanesti un motor greu??? 3. studiaza putin "efectul de voblaj" care la GS e minim, conteaza mult mai ales in trafic. 4. sa nu mai vb de consum si intretinere PS: la modelul carenat si nu cu casca speed mergi fara mari probleme 140, cu capul aplecat in fata 160. Atentie: daca ai casca speed, la viteze mari: NO WOMEN, NO CRY (adica nu te uita dupa fete pe motor) Editat Martie 15, 2007 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 te lasa sa ii dai mai tare in gura si apoi descoperi ca nu stii sa franzi de urgenta! si ajungi pe forum la accidente Pai de asta sunt acum cu stangu in ghips Multzam am bagat la cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Pentru cine a mers pe GS500 si dupa aceea a luat ceva mai mare: Am mers cu GS500 vre-o luna, 600 km. Daca as incepe sa merg acum pe ceva mai mare, un 750cc naked de vre-o 16 ani in 4 timpi, s-ar vedea diferenta de experienta? Totusi am mers cat de cat, nu e ca si cum as iesi din scoala de soferi direct pe vitezana de 1000cc Nu e faza de "mine is bigger than yours", doar o ocazie pentru schimb de motoare. povestea mea permis moto 2002 anu trecut in vara hop si eu imi iau moto experienta in condus zero ma duc la un dealer de second hand. care aducea din italia si imi aleg una de 900 cm ( nu conteaza marca) pret 4500 euro dupa 2 saptam ma duc si eu dupa motor m am urcat pe el , am dat o tura pe centura si mi am dat seama ca de fapt nu stiu sa merg bine nici cu bicicleta asa ca mi am luat gs cu 2300 euro, mi am luat si echipament cu inca 500 in ideea sa fac ceva experienta am facut cu el vreo 2000 km, dar inca nu ma simt stapan pt una mai mare asa ca anu asta mai astept concluzia: care vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Am terminat ieri de inmatriculat noua dihanie - inca mai am si GS-ul, pentru ca am fost prea ocupat ca sa ma ocup si de vanzarea lui (sorry, nu-mi permit sa le tin pe ambele). Si ca sa pastrez traditia, am facut si topic cu "Grupul posesorilor de TDM" Evident, o sa continui sa ma uit (si sa raspund unde este cazul) si pe aici, cum zice vorba, prima dragoste nu se uita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Evident, o sa continui sa ma uit (si sa raspund unde este cazul) si pe aici, cum zice vorba, prima dragoste nu se uita si tu brutus?? in curand topicul asta o sa se numeasca grupul fostilor proprietari de GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Intrebare : exista crash-bar-uri pentru varianta carenata ? Sau alta solutie ? M-am dat pe louis si nu am gasit. Am vazut la cineva un Engine-guard pe un naked dar care nu mergea la carenata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 nu merge sa ii pui chestii din alea cilindrice..din material mai dur...care se pun pe laterale la vitezane? am uitat cum se numesc si imi e lene sa caut se prind de cadru si daca, cazi cu ea nu se bulesc nici carenele nici motorul s-ar putea sa fie nevoie sa dai gauri la carene..in schimb..ca sa intre alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 A mea are carena, iar unul din fostii propietari a pus buloane de protectie, daca am retinut bine denumirea lor. M-au protejat super bine la cele 2 caderi mai serioase pe care le-am avut pana acum. Poate stie undeva un loc pe unde pot sa le indrept? Sunt doar niste fiare pana la urma...doar ca nu mai pot monta carena cat sunt indoite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 Eu am pe al meu instalate astfel de buloane pt a proteja in special capacele stg-dreapta (cele mai scumpe). Arata cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Exact asa am si eu. Ai vre-o idee unde as putea sa le indrept ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 Suzeta ta din cate stiu a fost a lui @bubucaty, right ? Buloanele sunt de la noi cumparate. De indreptat cred ca la orice service. Trebuie dat jos intreg sistemul, nu e f simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 OOOh happy day!!!! Am ajuns si eu pe grupul vostru cu toate drepturile, ieri mi-am descarcat frumusetea mea de Suzy, o fi ea violett, or avea cativa km.. da tot a mea e si sunt mandra de ea. acum Mai urmeaza sa (re) invat sa ma dau si sa ne cunoastem mai bine cu suzy. Marti la RAR cu ea si dupa la politie. sa vad cand o sa am privilegiul sa o si scot in oras. Uite si o poza cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
advd76 Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 OOOh happy day!!!! Am ajuns si eu pe grupul vostru cu toate drepturile, ieri mi-am descarcat frumusetea mea de Suzy, o fi ea violett, or avea cativa km.. da tot a mea e si sunt mandra de ea. acum Mai urmeaza sa (re) invat sa ma dau si sa ne cunoastem mai bine cu suzy. Marti la RAR cu ea si dupa la politie. sa vad cand o sa am privilegiul sa o si scot in oras. Uite si o poza cu ea. Felicitari pt achizitie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Salut, am si eu o problema mica, am scos motocicleta de la iernat si se zice pe undeva ca trebuie sa ii pun in rezervor un aditiv pentru curatat, la citeva plinuri. partea nasoala e ca nu gasesc pe nicaieri asa ceva si am fost pe la 4 benzinarii. stiti pe unde gasesc in bucuresti. (de ce vreau sa fac asta? - la punerea la iarna am respectat toate indicatiile care erau date si a plecat acum la prima cheie, deci stie ceva ala de a scris articulul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 De unde as putea sa iau si eu un rotor de generator la un gs 550 es din 85.Dala cu 6 magneti.?am gasit la 4300000 dar e mult prea scump. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 cine il poate ajuta pe un preten cu niste ghidaje de supape pentru un GS sa imi dea si mie un PM sa putem lua legatura!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.