Sari la conținut

Za Motoru Lu Vrsc


V-ROD
 Share

Postări Recomandate

ai facut un rider de gixxer, un gixxer si de 600 iti rupe capul daca stie ce sa faca cu el. Intradevar prima bucata, scurta, il faci, dar nu mai mult de 50m, again with equal experienced riders.

 

Toate tobele ard ca dracii, la VRod particularitatea e ca tobele sunt rutate cam in sus, aproape de pulpa.

 

V-rodu' este pana acum cel mai complet cruiser cu care m-am dat. Acum cativa ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un Roket, din pacate o tura "de parcare" nu se pune si nu pot face nici o comparatie dar mi-a placut maxim valul de cuplu omniprezent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-rodu' este pana acum cel mai complet cruiser cu care m-am dat. Acum cativa ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un Roket, din pacate o tura "de parcare" nu se pune si nu pot face nici o comparatie dar mi-a placut maxim valul de cuplu omniprezent.

 

eu nu le-as zice cruisere nicicareia, de ani de zile eu le zic muscle bikes , fiecare funny in stilul ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Ca sa nu mai existe discutii - pink slip racing eu cu Daytona 675 din poza si orice VRod neumblat la mate, 1/4 mile

cine castiga ia ambele mobre acasa. Se baga cineva? ;) Si am bine peste 100 de kg echipat.

 

Vezi ca Gogu labagiu in cazul de fata e cel mai mare dealer in Arizona se pare http://buddystubbshd.com/Default.asp si incaodata nu inteleg care ar fi fost castigul lui sa puna rezultatul ala daca nu ar fi adevarat

 

M-am dat destul cu V-Rod uri ca sa stiu despre ce e vorba iar vorbind despre cai stiu doar ca nu e chiar asa de usor sa-i scoti la roata cat e sa-i scoti pe gura.

 

Uite-te la SBK SSP, pleaca de la 180 (pe hartie) ca sa ajunga la 200 respectiv de la 120 de cai sa ajunga la 140 dupa cel mai putin 20,000 de euro cheltuiti. Crezi sa aia sunt tampiti?

Un 1198 stoc, nu S, nu R, are 170 de cai pe hartie la 9750 rpm iar magaretzele lui Haga sau Fabrizio au "doar" 200 de cai la 11000 (daca faci un calcul ai sa vezi ca numai ridcand limitarea de la 9750 la 11000 te duce rapid la peste 190 de cai) iar mobrele alea costa peste 100,000 euro bucata.

 

Lasa 400 de cai cu turbo, nos si alte ozn-uri, vorbim motoare normal aspirate, orice dubleaza puterea arunca motorul ala in aer in sarcina, stiu destui care cauta motoare si solutii pentru crankshafturi, transmisii, valve sau pistoane, lasand la o parte faptul ca mobrele alea devin de necondus in daily life.

 

Omul are insa posibilitatea sa-l urce pe dyno la United si sa posteze un dyno graph dupa, daca are 125 de cai la roata berea o dau eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Ca sa nu mai existe discutii - pink slip racing eu cu Daytona 675 din poza si orice VRod neumblat la mate, 1/4 mile

cine castiga ia ambele mobre acasa. Se baga cineva? ;) Si am bine peste 100 de kg echipat.

 

Vezi ca Gogu labagiu in cazul de fata e cel mai mare dealer in Arizona se pare http://buddystubbshd.com/Default.asp si incaodata nu inteleg care ar fi fost castigul lui sa puna rezultatul ala daca nu ar fi adevarat

 

M-am dat destul cu V-Rod uri ca sa stiu despre ce e vorba iar vorbind despre cai stiu doar ca nu e chiar asa de usor sa-i scoti la roata cat e sa-i scoti pe gura.

 

Uite-te la SBK SSP, pleaca de la 180 (pe hartie) ca sa ajunga la 200 respectiv de la 120 de cai sa ajunga la 140 dupa cel mai putin 20,000 de euro cheltuiti. Crezi sa aia sunt tampiti?

Un 1198 stoc, nu S, nu R, are 170 de cai pe hartie la 9750 rpm iar magaretzele lui Haga sau Fabrizio au "doar" 200 de cai la 11000 (daca faci un calcul ai sa vezi ca numai ridcand limitarea de la 9750 la 11000 te duce rapid la peste 190 de cai) iar mobrele alea costa peste 100,000 euro bucata.

 

Lasa 400 de cai cu turbo, nos si alte ozn-uri, vorbim motoare normal aspirate, orice dubleaza puterea arunca motorul ala in aer in sarcina, stiu destui care cauta motoare si solutii pentru crankshafturi, transmisii, valve sau pistoane, lasand la o parte faptul ca mobrele alea devin de necondus in daily life.

 

Omul are insa posibilitatea sa-l urce pe dyno la United si sa posteze un dyno graph dupa, daca are 125 de cai la roata berea o dau eu :)

 

Dar sa nu ne enervam aiurea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

@shobolane, ia baga si tu un ochi si lumineaza-ma si pe mine (nu stiu cum sa inserez link pe youtube altfel decat asa)

V&H Competition Series Slip-ons.

SE High Flow Air Cleaner.

SE Pro Super Tuner.

si a ajuns zice el la 124.63 HP / 85.72 TQ.

 

pe v-rod tobele V&H le-am pus pe motiv de sunet, dar mai departe nu am mai mers, si pentru ca aveam alte prioritati cu banii, si pentru ca dealerul din sua de la care am luat primul motor mi-a zis ca daca motorul merge ok nu e obligatoriu sa mai fac altceva:

If you did the slip-on mufflers from Vance and Hines and your V-Rod is running well and doesn’t hesitate or pop you can leave it the way you have it with just the mufflers which are a great choice. If you find that your bike is not running right or you want to increase the power do a Screaming Eagle Race Tuner and a higher flowing air filter and get it tuned. The V-Rod can handle a muffler swap without tuning; the mufflers are not a huge change in air flow verses the stock ones just a much better tone. Less “Japanese” =)

 

acum de cumparat e simplu: ma duc la dealer si bag cardul pentru filtru de aer si tuner si gata. intrebarea e: race tuner, super tuner? evident ca tot la dealer trebuie sa fac set-up-ul, ca nu o sa ma apuc sa umblu cu laptopul in ECM. da-mi o idee daca stii.

 

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...