Altair Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Mai acvila mai, apai daca producatorul zice ca are 115 cai si nimeni nu l-a dat in judecata, mai mult, toata lumea asta mare sustine la fel- 115 cai, sub ce piatra gasesti tu un amarat singur care da 100 de cai?Iar cei 10 cai castigati din filru de aier si tobe lejerizate sunt fix pix! Sa urci motorul de vrsc la 150 nu e mare lucru - e drept ca atunci umbli putin la mate. Dar adevarul e ca cerul iti este limita cu motorul asta. La draguri am vazut multe (nu Destroyere ci vroduri) modificate mai mult sau ma putin dand fum la Hayabuse si zx14-uri (la randul lor modificate mai mult sau mai putin), ba mai mult campionul NZ e Harley. Oricum pt un motor de strada nu vad dece ai vrea mai mult de 125 de caluti (si asa multi numai pt ca e atat de bine facut motorul incat controlul asupra calutilor e foarte lin si placut muscatura fiind abia pe la 8000 si ceva de ture)... iar asta de la un cruiser de 1100 de cm cubi. Daca dealerul de Harley zice ca motocicleta are 100 de cai pe dyno il suspectezi de sabotaj al propriei pravalii? Intrebarea nu est daca TOTI producatorii de mobre mananca c a c a t ci cat c a c a t mananca fiecare in parte. Eu nu vorbeam de cifre din carti ci de cai la roata si vorbeam de mobre de strada nu de drag bikes (cred ca stii despre ce bani vorbim cand discutam drag racing adevarat) Mult mai multi cai ar fi periculosi pentru ea din cauza pozitiei si a repartizarii greutatii, mie peste 200 incepea sa-mi vobleze. In alta ordine de idei, ma simt ca pe scuter pe ea ceea ce nu e neaparat de rau fiind mai flexibila in oras decat alte cruisere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Sunt suficienti si calutii din dotare. In Martie am avut o zi un V-rod 2009 pe mana si mi-a placut maxim, pt cineva care a mers ocazional cu cate un cruiser, V-rod este o gura de aer, demarajul este demential iar franele sunt absolut ireale. Mi-a placut maxim aderenta oferita de guma de 240 si daca tot veni vb de "liniute" , am facut un GSXR 1000 de n-a avut aer. Puncte minus ar fi scaritele amplasate un pic prea jos si tobele care ard ca toti dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Sunt suficienti si calutii din dotare. In Martie am avut o zi un V-rod 2009 pe mana si mi-a placut maxim, pt cineva care a mers ocazional cu cate un cruiser, V-rod este o gura de aer, demarajul este demential iar franele sunt absolut ireale. Mi-a placut maxim aderenta oferita de guma de 240 si daca tot veni vb de "liniute" , am facut un GSXR 1000 de n-a avut aer. Puncte minus ar fi scaritele amplasate un pic prea jos si tobele care ard ca toti dracii ai facut un rider de gixxer, un gixxer si de 600 iti rupe capul daca stie ce sa faca cu el. Intradevar prima bucata, scurta, il faci, dar nu mai mult de 50m, again with equal experienced riders. Toate tobele ard ca dracii, la VRod particularitatea e ca tobele sunt rutate cam in sus, aproape de pulpa. Mesaj completat Sunt suficienti si calutii din dotare. In Martie am avut o zi un V-rod 2009 pe mana si mi-a placut maxim, pt cineva care a mers ocazional cu cate un cruiser, V-rod este o gura de aer, demarajul este demential iar franele sunt absolut ireale. Mi-a placut maxim aderenta oferita de guma de 240 si daca tot veni vb de "liniute" , am facut un GSXR 1000 de n-a avut aer. Puncte minus ar fi scaritele amplasate un pic prea jos si tobele care ard ca toti dracii ai facut un rider de gixxer, un gixxer si de 600 iti rupe capul daca stie ce sa faca cu el. Intradevar prima bucata, scurta, il faci, dar nu mai mult de 50m, again with equal experienced riders. Toate tobele ard ca dracii, la VRod particularitatea e ca tobele sunt rutate cam in sus, aproape de pulpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ai facut un rider de gixxer, un gixxer si de 600 iti rupe capul daca stie ce sa faca cu el. Intradevar prima bucata, scurta, il faci, dar nu mai mult de 50m, again with equal experienced riders. Toate tobele ard ca dracii, la VRod particularitatea e ca tobele sunt rutate cam in sus, aproape de pulpa. V-rodu' este pana acum cel mai complet cruiser cu care m-am dat. Acum cativa ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un Roket, din pacate o tura "de parcare" nu se pune si nu pot face nici o comparatie dar mi-a placut maxim valul de cuplu omniprezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 V-rodu' este pana acum cel mai complet cruiser cu care m-am dat. Acum cativa ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un Roket, din pacate o tura "de parcare" nu se pune si nu pot face nici o comparatie dar mi-a placut maxim valul de cuplu omniprezent. eu nu le-as zice cruisere nicicareia, de ani de zile eu le zic muscle bikes , fiecare funny in stilul ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Bai acvila ce ma enervezi! dece puii mei tre sa te pui de-a latul mai tot timpul? Unu la mana dealer Harley inseamna fix pulea! Intelegi, Gogu Labagiul daca are lozul, deschide reprezentanta in Falticeni si el este dealer Harley ... cea ce nu inseamna ca are de a face cu motoarele ci doar ca este un vanzator de (cuvant urat). Doi la mana caii astia putere sunt dati de producator pentru a putea compara modelele! Degeaba vine Putzel si Crocel si inventeaza noi calcule. daca te chinui bine o sa gasesti Hayabusa la dealer dynocautata la 130 de cai , cea ce nu inseamna nimic pt oamenii normali. In schimb am amic care dupa toba V&H breather screamin eagle si remaping o pus-o pe Dyno (asta numai pt ca e al lui atelierul altfel nu vad dece sa faci asta pt o modificare asa mica) si avea 128 de cai. Remarca unuia care raceuieste vrods a fost ca tobele sunt foarte restrictive la stoc si e foarte usor sa scoti 125 de cai numai eliberand respiratia animalului - lucru care l-am repetat si eu aici pt ca omul acela era unul dintre cei mai priceputi pe care-i cunosc in materia asta . El si-a construit un vrod de peste 400 de cai... si are zeci de ani de zile de draguri si construit motoare pt drag. Iar daca un GSXR de 600 ia un Vrod cat de cat in stare buna pe sfert de mila, inseamna ca riderul e varza, sau mahmur, serios! E ca si cum as zice ca vrodul pilotat bine o sa ia un GSXR600 pe circuit... heheheh... Vorbesti de parca ai un vrod si l-ai dus la dyno! cat l-a citit ca are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ca sa nu mai existe discutii - pink slip racing eu cu Daytona 675 din poza si orice VRod neumblat la mate, 1/4 mile cine castiga ia ambele mobre acasa. Se baga cineva? Si am bine peste 100 de kg echipat. Vezi ca Gogu labagiu in cazul de fata e cel mai mare dealer in Arizona se pare http://buddystubbshd.com/Default.asp si incaodata nu inteleg care ar fi fost castigul lui sa puna rezultatul ala daca nu ar fi adevarat M-am dat destul cu V-Rod uri ca sa stiu despre ce e vorba iar vorbind despre cai stiu doar ca nu e chiar asa de usor sa-i scoti la roata cat e sa-i scoti pe gura. Uite-te la SBK SSP, pleaca de la 180 (pe hartie) ca sa ajunga la 200 respectiv de la 120 de cai sa ajunga la 140 dupa cel mai putin 20,000 de euro cheltuiti. Crezi sa aia sunt tampiti? Un 1198 stoc, nu S, nu R, are 170 de cai pe hartie la 9750 rpm iar magaretzele lui Haga sau Fabrizio au "doar" 200 de cai la 11000 (daca faci un calcul ai sa vezi ca numai ridcand limitarea de la 9750 la 11000 te duce rapid la peste 190 de cai) iar mobrele alea costa peste 100,000 euro bucata. Lasa 400 de cai cu turbo, nos si alte ozn-uri, vorbim motoare normal aspirate, orice dubleaza puterea arunca motorul ala in aer in sarcina, stiu destui care cauta motoare si solutii pentru crankshafturi, transmisii, valve sau pistoane, lasand la o parte faptul ca mobrele alea devin de necondus in daily life. Omul are insa posibilitatea sa-l urce pe dyno la United si sa posteze un dyno graph dupa, daca are 125 de cai la roata berea o dau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 La primul paragraf doar buahahahha... La al doilea fas... nu ma intere deloc. La al treilea doream sa-ti explic cum ca HP-urile astea nu-s scoase din burta de producatori ci sunt caii dezvoltati de motor si sunt standard trecuti la motoare pentru a avea termen de comparatie. Fiind de-mpulea sa vorbesti de unul la roata si de altul la motor. Pentru ca nu poti spune ca un zx10 are 120-140 de cai , chiar daca atatia o sa aiba pe Dyno. Deci si prin urmare in lumea in care zx10r o sa aiba 120 de cai, Vrodul o sa aiba 100. Dar in nici un caz nu e lumea in care un Hornet de 600 o sa aiba 110 cai si un zzr1100 din 92 o sa aiba 150 de cai! Iar limitarile la sbk sunt ceva, iar limitarile la Harley sunt cu totul si cu totul altceva. Aici putem vorbi si de diferente intre state... e naspa rau! O sa trebuiasca clar sa dai berea... o torni in plic si o trimiti incoace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Ca sa nu mai existe discutii - pink slip racing eu cu Daytona 675 din poza si orice VRod neumblat la mate, 1/4 mile cine castiga ia ambele mobre acasa. Se baga cineva? Si am bine peste 100 de kg echipat. Vezi ca Gogu labagiu in cazul de fata e cel mai mare dealer in Arizona se pare http://buddystubbshd.com/Default.asp si incaodata nu inteleg care ar fi fost castigul lui sa puna rezultatul ala daca nu ar fi adevarat M-am dat destul cu V-Rod uri ca sa stiu despre ce e vorba iar vorbind despre cai stiu doar ca nu e chiar asa de usor sa-i scoti la roata cat e sa-i scoti pe gura. Uite-te la SBK SSP, pleaca de la 180 (pe hartie) ca sa ajunga la 200 respectiv de la 120 de cai sa ajunga la 140 dupa cel mai putin 20,000 de euro cheltuiti. Crezi sa aia sunt tampiti? Un 1198 stoc, nu S, nu R, are 170 de cai pe hartie la 9750 rpm iar magaretzele lui Haga sau Fabrizio au "doar" 200 de cai la 11000 (daca faci un calcul ai sa vezi ca numai ridcand limitarea de la 9750 la 11000 te duce rapid la peste 190 de cai) iar mobrele alea costa peste 100,000 euro bucata. Lasa 400 de cai cu turbo, nos si alte ozn-uri, vorbim motoare normal aspirate, orice dubleaza puterea arunca motorul ala in aer in sarcina, stiu destui care cauta motoare si solutii pentru crankshafturi, transmisii, valve sau pistoane, lasand la o parte faptul ca mobrele alea devin de necondus in daily life. Omul are insa posibilitatea sa-l urce pe dyno la United si sa posteze un dyno graph dupa, daca are 125 de cai la roata berea o dau eu Dar sa nu ne enervam aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Dar sa nu ne enervam aiurea Uite-l si pe asta, am cautat Harley dragbike vs ZX14 stock de enervat nu se enerveaza nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Ambii sunt foarte slabi... iar 10 si ceva e caca pt Vrod... un twincam tunat poate scoate asta , iar vrodul tre sa fie in 9 mult, pana in 8 putin ... depinde de tuning Editat Septembrie 22, 2010 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 @shobolane, ia baga si tu un ochi si lumineaza-ma si pe mine (nu stiu cum sa inserez link pe youtube altfel decat asa) V&H Competition Series Slip-ons. SE High Flow Air Cleaner. SE Pro Super Tuner. si a ajuns zice el la 124.63 HP / 85.72 TQ. pe v-rod tobele V&H le-am pus pe motiv de sunet, dar mai departe nu am mai mers, si pentru ca aveam alte prioritati cu banii, si pentru ca dealerul din sua de la care am luat primul motor mi-a zis ca daca motorul merge ok nu e obligatoriu sa mai fac altceva: If you did the slip-on mufflers from Vance and Hines and your V-Rod is running well and doesn’t hesitate or pop you can leave it the way you have it with just the mufflers which are a great choice. If you find that your bike is not running right or you want to increase the power do a Screaming Eagle Race Tuner and a higher flowing air filter and get it tuned. The V-Rod can handle a muffler swap without tuning; the mufflers are not a huge change in air flow verses the stock ones just a much better tone. Less “Japanese” =) acum de cumparat e simplu: ma duc la dealer si bag cardul pentru filtru de aer si tuner si gata. intrebarea e: race tuner, super tuner? evident ca tot la dealer trebuie sa fac set-up-ul, ca nu o sa ma apuc sa umblu cu laptopul in ECM. da-mi o idee daca stii. thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Un mic material despre cum sa faci un vrod sa sune a Harley.... Iar aici sunetul inainte http://www.youtube.com/watch?v=ga30DRs-nlE si dupa Sunetul "inainte", "dupa" si "cum ar trebui": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Heh la panheadul ala mai lipseste o trupa buna ca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratyo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Heh la panheadul ala mai lipseste o trupa buna ca aici :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.