cristicbr Postat Ianuarie 2, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2008 la mine treaba a inceput in felul uramator:intr-o seara am zis sa o incalzesc putin k mi-era dor sai aud motoru. eu am si capacul lateral schimbat si mai curge ceva ulei 1,2 picaturi la 2 zile. l-am desfacut sai schimb garnitura dupa 2 zile da sai mai dau o cheie sa vad dak mai curge ,dupa 4 zile iarasi deci a fost o succesiune de vreo 4 porneli a cate 15 min. intr-o sambata da sa i dau iarasi o cheie aduc bateria din casa o montez ,contact ,soc ,buton---din parti so ia. mai incerc odata ,de 2 ori--la fel nimic. dau bujiile jos--negre ca taciunele si ude. nimic grav nu mi s-a parut le usuc ,le curat ,le pun inapoi ,buton---la fel nimic. dau iarasi 2 bujii jos le usuc iarasi , buton ,maraie pornita 3 secunde si iarasi nimic. mai incerc cat mai incerc se duce bateria. o incarc , o pun pe motor invartea de rupea nu alta tot nimic. dau iarasi bujiile jos ,verific scanteia super ok . le usuc pun inapoi---nimic. singurul lucru pe care nu l-am incercat e sa las motorul fara bujii dar nush dak e bine k sunt grade cu minus unde o tin eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 vezi k bateria daka nu are amperaj cum trebe adik e pe gata, kiar dupa reincarcare daka arata 13,..V cat e normal, nu o sa ti porneasca...nu numai ca tre sa invarta arborele, dar iti tre curent si pt bobine, bujii.... si daka mai caraie si releele mergi si ia ti noua.....am patit si eu ceva asemanator...daka bujiile is ok ...si bateria buna...kiar daka is inecate tot porneste ..si vezi sa ajunga gaz in carburi..sa nu ai vre un furtun de la vaacum spart, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 3, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2008 cum e relantiul la f3? daca invart de roticica spre dreapta maresc relantiul sau il cobor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 (editat) roteste si ai sa vezi........regleaza l la 1200 rpm dar cu motorul cald sa ai temp motorului macar la 80 grade C, sincer nu mai stiu ..in ce parte creste.....vezi tu la fata locului Editat Ianuarie 4, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 spre dreapta maresti relanti-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 4, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2008 ms mult sefu' ca ma gandesc ca pote si din cauza asta(k prea mic) sa aiba vreo legatura pornitul dar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 problema ta cu pornirea nu e de la relanti. Momentan de la bujii. cauze pentru ancrasarea bujiilor ar putea fi mai multe .Daca motorul mergea perfect in relanti (mers uniform ) e suspecta bateria, dar sa stii ca un motor cu carburatoarele usor dereglate sau cu careva supape nu foarte etanse si bateria pe jumatate descarcata poate deveni o pacoste in perioada iernii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 (editat) verifica daka ai scanteie la fiecare bujie in parte...o scoti faci masa p emotor, dai scurt la automat(ca sa nu porneasca scoti toate fisele la bujii cam o rotatie doo is suficiente sa vezi) si vezi scanteia trebuie s aaiba culoare albastra si sa fie de intensitate mare..daka ai asta ok e din altceva...cu ocazia asta verifici si fisele+bobinele de inductie Editat Ianuarie 5, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 5, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2008 singura solutie care mia-a ramas: bujii noi alti bani alta distractie si e al 2 lea set in 4 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 singura solutie care mia-a ramas: bujii noi alti bani alta distractie si e al 2 lea set in 4 luni Nu gasesti un mecanic bun cu aparat de aliniat carburatoare la tine in oras? Ca dupa carte bujiile se verifica o data la 5000km, si toti mecanicii mi-au spus ca se schimba doar cand nu mai sunt bune, si daca nu poti sa mergi cu ele 15000km altceva e de vina - de genul carburatoarelor nealiniate sau a unor supape care nu inchid bine, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 sunt de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 5, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2008 posibile variante......ok.......dar deodata asa brusc ..azi merge struna maine gata? cand o sa reusesc ceva o sa scriu aci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR. G. Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 salutare...hai sa-ti spun ca si eu pateam asa.....cand ma manca in ureche sa o ascult cum merge in garaj. Si la urmatoarea pornire pe rece.... pa, pa! Ideea este daca o pornesti mergi cu ea...nu o porni fara rost.Acum stau si eu cu teama pt ca acum o luna am pornit-o dupa 4 sapt de cand am mers si dupa ce s-a incalzit am turat-o , am simulat un mers destul de... obisnuit.... cam 6-7000rpm ......timp de cateva minute ....sa vad cum o porni mai in primavara ca acum i-am dat carenele, bateria( o tin in casa) jos pt un nou look. O s-o pornesc cu inima stransa...ca daca nu o ia ..incepe dansul cu bujiile..... si incalzitul lor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 6, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2008 pai asa mo mancat si pe mine urechea de vreo 4 ori si ma costa acum 1,6 mil sa ma scarpin adik bujii noi( dak doamne fereste no fi altceva am inima cat un purice ca in oras la mine nu e nici un mecanic care se baga la made-uri in japan si daca doam fereste tre so duc la reparat ma costa numai drumul 2 mil dus intors + remedierea defectiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 pai asa mo mancat si pe mine urechea de vreo 4 ori si ma costa acum 1,6 mil sa ma scarpin adik bujii noi( dak doamne fereste no fi altceva am inima cat un purice ca in oras la mine nu e nici un mecanic care se baga la made-uri in japan si daca doam fereste tre so duc la reparat ma costa numai drumul 2 mil dus intors + remedierea defectiunii. Da unde ai gasit bujii asa ieftine (sau asa scumpe, depinde ce cumperi), ca pe mine ma costa la discount pe louis.de 61,87 lei bucata (NKG cu iridiu)? Problema e ca cele care nu sunt NKG cu iridiu costa macar de 3 ori mai ieftin... Daca nu ai apucat sa le comanzi inca, arunca un ochi pe louis.de, poate iesi mai ieftin si le comanzi pe motolouis.ro fara taxa de transport (doar un curs un pic mai "piparat" al Euro pe la 3.61, cam ca la casele de schimb la cumparare, plus ceva taxe postale destul de mici pentru cei care nu sunt din Bucuresti)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 6, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2008 (editat) 61,87 lei bucata (NKG cu iridiu)? Problema e ca cele care nu sunt NKG cu iridiu costa macar de 3 ori mai ieftin... asa ieftineala? ultima oara leam cumparat cu 340 mii bucata din oras( 1 singur magazin cu asa ceva). deci motoluis.ro zici ha? ms mult o sa arunc o geana sa vad si eu ce gasesc ce ziceai nenea motolouis.ro?? ia uite aici:10035032 - Bujii CR9EH-9 - 10 euro. nu ti mai dau linku k nu e greu de ajuns la el sa te convingi Editat Ianuarie 6, 2008 de cristicbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 61,87 lei bucata (NKG cu iridiu)? Problema e ca cele care nu sunt NKG cu iridiu costa macar de 3 ori mai ieftin... asa ieftineala? ultima oara leam cumparat cu 340 mii bucata din oras( 1 singur magazin cu asa ceva). deci motoluis.ro zici ha? ms mult o sa arunc o geana sa vad si eu ce gasesc ce ziceai nenea motolouis.ro?? ia uite aici:10035032 - Bujii CR9EH-9 - 10 euro. nu ti mai dau linku k nu e greu de ajuns la el sa te convingi Scuze ca am generalizat, cred ca e chestie de noroc in functie de motor, la mine una NGK chioara costa 3,70 Euro si una IX (indiferent de model) e acum la promotie 16,95 Euro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 difera tare de la model la model moto-bujie-pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 cred ca la bujii merg la fel F de la honda eu am f4 si cere bujii cr9exparka si io i am bagat cr9e merge brici am facut 12000 de km cu ele vara asta..si am dat 25 ron bucata....in primavara bag altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 8, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2008 cred ca la bujii merg la fel F de la honda eu am f4 si cere bujii cr9exparka si io i am bagat cr9e merge brici am facut 12000 de km cu ele vara asta..si am dat 25 ron bucata....in primavara bag altele de unde le-ai luat cu 25 ron/buc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrpafy Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 cristi ai primit id meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.