Sari la conținut

Dkw Nz 350, 350-1 Si Alte Modele


DKWraith
 Share

Postări Recomandate

NU sunt nici pasionat si nici dur

IMi plac motoretele si masinile din care chiar scoti ceva dupa ce ai muncit la ele si ti-ai spart capul cu nervi in primul rand.

Mustang?DA aia da masina de restaurat.Cam asa trebuie sa fie si ceva la motorete care sa merite intr-adevar refacute

Cand o sa pun mana pe o motoreta care o sa merite restaurata o sa o fac ...pana atunci ma abtin

hai sa o luam altfel....Pentru unii chiar shi cel mai neinsemnat "moped", daca e vechi, merita restaurat! de ce? pentru ca face parte din istorie. reveninda la cazul de fatza, eu, ca shi altzii de aici, cred ca DKW este o parte destul de importanta a istoriei shi a evolutiei motocicletei. DKW RT125 a fost una dintre cele mai copiate motociclete din lume (chiar shi de catre japonezi). Intr-un fel, ceea ce calaresti tu azi tot din DKW se trage. Daca nu exista un (genial) inginer german pe nume Walter Kaaden, astazi japonezii nu ajungeau la nivelul asta in industria moto....

 

Intr-un fel a "restaura numai ce merita restaurat" e ca shi cum ai arunca la gunoi o parte din istorie numai pt ca e urata.....Cum ar fi ca arheologii sa ishi indrepte atentzia numai catre fosilele de primate, iar pe restu' sa le lase sa putrezeasca in continuare, "pt ca nu merita"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 140
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hai sa o luam altfel....Pentru unii chiar shi cel mai neinsemnat "moped", daca e vechi, merita restaurat! de ce? pentru ca face parte din istorie. reveninda la cazul de fatza, eu, ca shi altzii de aici, cred ca DKW este o parte destul de importanta a istoriei shi a evolutiei motocicletei. DKW RT125 a fost una dintre cele mai copiate motociclete din lume (chiar shi de catre japonezi). Intr-un fel, ceea ce calaresti tu azi tot din DKW se trage. Daca nu exista un (genial) inginer german pe nume Walter Kaaden, astazi japonezii nu ajungeau la nivelul asta in industria moto....

 

Intr-un fel a "restaura numai ce merita restaurat" e ca shi cum ai arunca la gunoi o parte din istorie numai pt ca e urata.....Cum ar fi ca arheologii sa ishi indrepte atentzia numai catre fosilele de primate, iar pe restu' sa le lase sa putrezeasca in continuare, "pt ca nu merita"?

:blink: :laugh: Toata stima, domnule !! Asta-i purul adevar , numai ca multi nu-l recunosc. :( :o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1der Mustangu' e Mustang si nu e foarte greu de restaurat, exista piese de schimb pentru ele chiar si azi, noi sau SH. Spune-mi si mie cati au restaurat un Duessemberg?

Hai sa acordam atentie si celor ce au avut ceva de spus in istoria moto. Cev sanse sant sa restaurezi numai din piese originale o motocicleta care are aproape 68 de ani?

Deci fiecare i-si are locul ei/lui in istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DKWraith cand faci motorul nu uita sa schimbi placutele de ambreiaj cu unele model nou de Ij fier-ferodou, sunt mai bune decat alea turnate, sa fii atent la latime. Iti recomand sa iei cilindrul si sa-l alezezi la Nea Misu sa-ti toarne el un piston cat mai bun din aliaj imbatranit si sa pui la el segmenti flexibili de Trabant ( are aceleasi cote), astfel o sa reziste segmentii cel putin 15 000 km. Lustruieste capul pistonului, galeriile de baleiaj si interiorul chiulasei.

 

R1der Mustangul, e doar o conserva, da-o in mm.

 

Urmeaza sa ma ocup de noul meu motor, un R61. Imi trebuie o gramada de piese originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Aleko nu am probleme cu motorul decat la capitolul garnituri, A fost refacut acum vreo 18 ani cu piese originale si de atunci a mai fost pornit de cateva ori. Cunosc istoria motocicletei, am luat-o de la un cunoscut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre sa se inteleaga

Vreau doar sa vad ca se fac ca la carte motoretele nu ca la talcioc

Imi plac motoarele oricare ar fi ele sa le privesc sa mai repar etc dar si cand o sa vad o antichitate vreau sa o vad ca la carte facuta, sa nu imi lase un gust amar

De fapt asta e ideea

Cand am zis ca nu merita la asta ma gandeam: ca nu se va face niciodata o motoreta veche ca la carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre sa se inteleaga

Vreau doar sa vad ca se fac ca la carte motoretele nu ca la talcioc

Imi plac motoarele oricare ar fi ele sa le privesc sa mai repar etc dar si cand o sa vad o antichitate vreau sa o vad ca la carte facuta, sa nu imi lase un gust amar

De fapt asta e ideea

Cand am zis ca nu merita la asta ma gandeam: ca nu se va face niciodata o motoreta veche ca la carte

Stii tu ceva, si destul de bine. Dar hai sa-i lasam si pe altii sa incerce, poate le iese pana la capat.

Intr-adevar, putine motoare reconditionate ca la carte la noi, dar mai exista sperante. In schimb, pacat ca destule DKW-uri au ajuns maltratate si modificate fara pic de imaginatie.

 

--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 23:11 -------------
Mormanul initial care ma astepta azi.

 

--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 23:13 -------------
Mormanul initial

post-29432-1200863433_thumb.jpg

post-29432-1200863562_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu nu exista nici o carte si nici o reteta sa restaurezi asa ceva.

Daca esti cum sunt eu, care nu am restaurat nimic ci practic doar am reparat si pastrat functionale motocicletele, nu poti sa fii sigur ca iti iese ceva cum ii iese vreunui restaurator inveterat cu toata bunavointa.

Iti trebuie acces la planuri originale sau o gramada de poze foarte detaliate, acces la meseriasi buni si nu mai sunt cati au fost sau nu mai intri asa usor in fabrici, piese originale si romanul nu le-a pastrat, spatiu de lucru, timp si de multi bani. In Romania in 2 ierni de tinut afara cel mai cel mai bun crom prinde rugina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Aleko Am apucat sa ma documentez nitel si sant hotarat sa nu renunt in a-l restaura. Daca nu se poate, am un plan de custom ce nu include nici o clipa flexul. dar sper sa i-mi iasa prima varianta, sant un tip cu multa rabdare.

un mic ajutor de la un tip din Anglia

Seiten_aus_ETL_DKW_NZ350_01_7_1944_D605_12__paralelogram_fork.pdf

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aipronuntat o combinatie de cuvinte care imi provoaca repulsie " DKW custom". Lasa ma ca iti iese.

Dar sper sa nu ajung niciodata acolo! motoru asta e de suflet si e proiect de anvergura, o sa ia ceva timp.

Si cateva poze.

post-29432-1200866762_thumb.jpg

post-29432-1200866777_thumb.jpg

post-29432-1200866796_thumb.jpg

post-29432-1200866810_thumb.jpg

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre sa se inteleaga

Vreau doar sa vad ca se fac ca la carte motoretele nu ca la talcioc

Imi plac motoarele oricare ar fi ele sa le privesc sa mai repar etc dar si cand o sa vad o antichitate vreau sa o vad ca la carte facuta, sa nu imi lase un gust amar

De fapt asta e ideea

Cand am zis ca nu merita la asta ma gandeam: ca nu se va face niciodata o motoreta veche ca la carte

 

 

Hai sa facem un pariu scurt, ca tot îi dai înainte cu motociclete restaurate ca la carte. Îți dau gratis Zundappul meu dacă tu îl restaurezi ca la carte. Motivele pentru care o să spun că nu ai facut-o bine ti le spun după ce o termini de restaurat. Nu recondiționat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord. Ia zii ma DKWraith ce bobina ai?

Nu mai are de mult bobona originala, mai bine zis toata electrica. din pacate...

 

--- Mesaj completat în 26 Jan 2008 04:12 -------------
Poze cu fiare...

 

--- Mesaj completat în 27 Jan 2008 19:26 -------------
Restu'...

post-29432-1201313466_thumb.jpg

post-29432-1201313480_thumb.jpg

post-29432-1201313492_thumb.jpg

post-29432-1201313505_thumb.jpg

post-29432-1201313521_thumb.jpg

post-29432-1201313538_thumb.jpg

post-29432-1201454507_thumb.jpg

post-29432-1201454524_thumb.jpg

post-29432-1201454548_thumb.jpg

post-29432-1201454569_thumb.jpg

post-29432-1201454585_thumb.jpg

post-29432-1201454643_thumb.jpg

post-29432-1201454674_thumb.jpg

post-29432-1201454692_thumb.jpg

post-29432-1201454745_thumb.jpg

post-29432-1201454781_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sef, eu iti spun altceva. Tu nu poti sa aduci motocicleta la starea din 34, 38 sau ce an vrei tu. Iti trebuie piesele originale, si pe alea nu le mai gasesti. Lucrezi cu replici, incepand de la pistoane, segmenti, ambielaj, si termanind cu suruburile de 14. Aia e ideea finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sef, eu iti spun altceva. Tu nu poti sa aduci motocicleta la starea din 34, 38 sau ce an vrei tu. Iti trebuie piesele originale, si pe alea nu le mai gasesti. Lucrezi cu replici, incepand de la pistoane, segmenti, ambielaj, si termanind cu suruburile de 14. Aia e ideea finala.

Fratilor, fiecare are dreptul la opinie personala! Dar sa pastram topicul pentru ce a fost facut. Se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...