rat_jawa Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 NU sunt nici pasionat si nici dur IMi plac motoretele si masinile din care chiar scoti ceva dupa ce ai muncit la ele si ti-ai spart capul cu nervi in primul rand. Mustang?DA aia da masina de restaurat.Cam asa trebuie sa fie si ceva la motorete care sa merite intr-adevar refacute Cand o sa pun mana pe o motoreta care o sa merite restaurata o sa o fac ...pana atunci ma abtin hai sa o luam altfel....Pentru unii chiar shi cel mai neinsemnat "moped", daca e vechi, merita restaurat! de ce? pentru ca face parte din istorie. reveninda la cazul de fatza, eu, ca shi altzii de aici, cred ca DKW este o parte destul de importanta a istoriei shi a evolutiei motocicletei. DKW RT125 a fost una dintre cele mai copiate motociclete din lume (chiar shi de catre japonezi). Intr-un fel, ceea ce calaresti tu azi tot din DKW se trage. Daca nu exista un (genial) inginer german pe nume Walter Kaaden, astazi japonezii nu ajungeau la nivelul asta in industria moto.... Intr-un fel a "restaura numai ce merita restaurat" e ca shi cum ai arunca la gunoi o parte din istorie numai pt ca e urata.....Cum ar fi ca arheologii sa ishi indrepte atentzia numai catre fosilele de primate, iar pe restu' sa le lase sa putrezeasca in continuare, "pt ca nu merita"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 hai sa o luam altfel....Pentru unii chiar shi cel mai neinsemnat "moped", daca e vechi, merita restaurat! de ce? pentru ca face parte din istorie. reveninda la cazul de fatza, eu, ca shi altzii de aici, cred ca DKW este o parte destul de importanta a istoriei shi a evolutiei motocicletei. DKW RT125 a fost una dintre cele mai copiate motociclete din lume (chiar shi de catre japonezi). Intr-un fel, ceea ce calaresti tu azi tot din DKW se trage. Daca nu exista un (genial) inginer german pe nume Walter Kaaden, astazi japonezii nu ajungeau la nivelul asta in industria moto.... Intr-un fel a "restaura numai ce merita restaurat" e ca shi cum ai arunca la gunoi o parte din istorie numai pt ca e urata.....Cum ar fi ca arheologii sa ishi indrepte atentzia numai catre fosilele de primate, iar pe restu' sa le lase sa putrezeasca in continuare, "pt ca nu merita"? Toata stima, domnule !! Asta-i purul adevar , numai ca multi nu-l recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 R1der Mustangu' e Mustang si nu e foarte greu de restaurat, exista piese de schimb pentru ele chiar si azi, noi sau SH. Spune-mi si mie cati au restaurat un Duessemberg? Hai sa acordam atentie si celor ce au avut ceva de spus in istoria moto. Cev sanse sant sa restaurezi numai din piese originale o motocicleta care are aproape 68 de ani? Deci fiecare i-si are locul ei/lui in istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 DKWraith cand faci motorul nu uita sa schimbi placutele de ambreiaj cu unele model nou de Ij fier-ferodou, sunt mai bune decat alea turnate, sa fii atent la latime. Iti recomand sa iei cilindrul si sa-l alezezi la Nea Misu sa-ti toarne el un piston cat mai bun din aliaj imbatranit si sa pui la el segmenti flexibili de Trabant ( are aceleasi cote), astfel o sa reziste segmentii cel putin 15 000 km. Lustruieste capul pistonului, galeriile de baleiaj si interiorul chiulasei. R1der Mustangul, e doar o conserva, da-o in mm. Urmeaza sa ma ocup de noul meu motor, un R61. Imi trebuie o gramada de piese originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 @Aleko nu am probleme cu motorul decat la capitolul garnituri, A fost refacut acum vreo 18 ani cu piese originale si de atunci a mai fost pornit de cateva ori. Cunosc istoria motocicletei, am luat-o de la un cunoscut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 CUm il chema pe mosu care a refacut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 Crede-ma ca nu stiu si nici nu m-a interesat.Motoru' a stat o perioada la un tip Mihai parca, are un atelier prin Chitila, Se ocupa si cu monumente funerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Da Mustangul e doar o conserva corect Si daca stau bine sa ma gandesc voi aveti dreptate deci va doresc succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 Da Mustangul e doar o conserva corect Si daca stau bine sa ma gandesc voi aveti dreptate deci va doresc succes Bro' Louie, fiecare cu tzacanelile lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Bre sa se inteleaga Vreau doar sa vad ca se fac ca la carte motoretele nu ca la talcioc Imi plac motoarele oricare ar fi ele sa le privesc sa mai repar etc dar si cand o sa vad o antichitate vreau sa o vad ca la carte facuta, sa nu imi lase un gust amar De fapt asta e ideea Cand am zis ca nu merita la asta ma gandeam: ca nu se va face niciodata o motoreta veche ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 Bre sa se inteleaga Vreau doar sa vad ca se fac ca la carte motoretele nu ca la talcioc Imi plac motoarele oricare ar fi ele sa le privesc sa mai repar etc dar si cand o sa vad o antichitate vreau sa o vad ca la carte facuta, sa nu imi lase un gust amar De fapt asta e ideea Cand am zis ca nu merita la asta ma gandeam: ca nu se va face niciodata o motoreta veche ca la carte Stii tu ceva, si destul de bine. Dar hai sa-i lasam si pe altii sa incerce, poate le iese pana la capat. Intr-adevar, putine motoare reconditionate ca la carte la noi, dar mai exista sperante. In schimb, pacat ca destule DKW-uri au ajuns maltratate si modificate fara pic de imaginatie. --- Mesaj completat în 20 Jan 2008 23:11 -------------Mormanul initial care ma astepta azi. --- Mesaj completat în 20 Jan 2008 23:13 -------------Mormanul initial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Vezi tu nu exista nici o carte si nici o reteta sa restaurezi asa ceva. Daca esti cum sunt eu, care nu am restaurat nimic ci practic doar am reparat si pastrat functionale motocicletele, nu poti sa fii sigur ca iti iese ceva cum ii iese vreunui restaurator inveterat cu toata bunavointa. Iti trebuie acces la planuri originale sau o gramada de poze foarte detaliate, acces la meseriasi buni si nu mai sunt cati au fost sau nu mai intri asa usor in fabrici, piese originale si romanul nu le-a pastrat, spatiu de lucru, timp si de multi bani. In Romania in 2 ierni de tinut afara cel mai cel mai bun crom prinde rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) @Aleko Am apucat sa ma documentez nitel si sant hotarat sa nu renunt in a-l restaura. Daca nu se poate, am un plan de custom ce nu include nici o clipa flexul. dar sper sa i-mi iasa prima varianta, sant un tip cu multa rabdare. un mic ajutor de la un tip din Anglia Seiten_aus_ETL_DKW_NZ350_01_7_1944_D605_12__paralelogram_fork.pdf Editat Ianuarie 20, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Aipronuntat o combinatie de cuvinte care imi provoaca repulsie " DKW custom". Lasa ma ca iti iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) Aipronuntat o combinatie de cuvinte care imi provoaca repulsie " DKW custom". Lasa ma ca iti iese. Dar sper sa nu ajung niciodata acolo! motoru asta e de suflet si e proiect de anvergura, o sa ia ceva timp. Si cateva poze. Editat Ianuarie 20, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Bre sa se inteleaga Vreau doar sa vad ca se fac ca la carte motoretele nu ca la talcioc Imi plac motoarele oricare ar fi ele sa le privesc sa mai repar etc dar si cand o sa vad o antichitate vreau sa o vad ca la carte facuta, sa nu imi lase un gust amar De fapt asta e ideea Cand am zis ca nu merita la asta ma gandeam: ca nu se va face niciodata o motoreta veche ca la carte Hai sa facem un pariu scurt, ca tot îi dai înainte cu motociclete restaurate ca la carte. Îți dau gratis Zundappul meu dacă tu îl restaurezi ca la carte. Motivele pentru care o să spun că nu ai facut-o bine ti le spun după ce o termini de restaurat. Nu recondiționat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 21, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2008 @lupalb, fara scantei pe topic!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Ei na, stii cat de importanta e scanteia... e chiar nasol daca nu ai scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Sunt de acord. Ia zii ma DKWraith ce bobina ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 22, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2008 Sunt de acord. Ia zii ma DKWraith ce bobina ai? Nu mai are de mult bobona originala, mai bine zis toata electrica. din pacate... --- Mesaj completat în 26 Jan 2008 04:12 -------------Poze cu fiare... --- Mesaj completat în 27 Jan 2008 19:26 -------------Restu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Lupalb nu ai inteles ideea.Nu ma pasioneaza Zundapp-ul tau. Ideea era ca decat sa imi iasa un nimic si sa ma laud cu nimicul mai bine nu ma mai apuc.Pricepi? Cat despre ironii sunt satul si d-ale mele si d-ale altora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Sef, eu iti spun altceva. Tu nu poti sa aduci motocicleta la starea din 34, 38 sau ce an vrei tu. Iti trebuie piesele originale, si pe alea nu le mai gasesti. Lucrezi cu replici, incepand de la pistoane, segmenti, ambielaj, si termanind cu suruburile de 14. Aia e ideea finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 28, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2008 Sef, eu iti spun altceva. Tu nu poti sa aduci motocicleta la starea din 34, 38 sau ce an vrei tu. Iti trebuie piesele originale, si pe alea nu le mai gasesti. Lucrezi cu replici, incepand de la pistoane, segmenti, ambielaj, si termanind cu suruburile de 14. Aia e ideea finala. Fratilor, fiecare are dreptul la opinie personala! Dar sa pastram topicul pentru ce a fost facut. Se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Da LupAlb asa e. Chiar si asa unii reusesc sa le faca bine insa majoritatea nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterik Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 http://www.oferta.ro/anunturi/Auto/Altele-...mp;siteid=89724 un DKV de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.