Sari la conținut

Ce A Progresat Cel Mai Mult In Ultimii 20 De Ani?


Judas Iscariot
 Share

...  

84 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Rasfoind cu interes un numar mai vechi al revistei Superbike, am dat peste un articol/sondaj interesant. Ce credeti ca a evoluat cel mai mult in ultimi 20 de ani in domeniu? Asa ca va invit sa lasati deoparte certurile despre BMW Hp2 si ZX7 (:P ) si sa dezbatem subiectul cum se cuvine :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Per ansamblu in cadrul tuturor categoriilor/genurilor de motociclete (ss, chopper, enduro, cross sau sm) 'motorul' pare a fi sectiunea cea mai evoluata comparativ cu cea din anii 80 (cand altii nu erau conceputi sau macar planuiti)

 

Don'senator, dar tuningu'? Designu? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Per ansamblu in cadrul tuturor categoriilor/genurilor de motociclete (ss, chopper, enduro, cross sau sm) 'motorul' pare a fi sectiunea cea mai evoluata comparativ cu cea din anii 80 (cand altii nu erau conceputi sau macar planuiti)

 

Don'senator, dar tuningu'? Designu? :lol:

 

Asa mi s-a soptit din public, optiune pentru motociclistii virtuali care spun doar ca le place cum arata :P Daca are careva vreo sugestie pentru introducerea unei optiuni noi, sau de scos una veche.. :bigstar: Ascult.

 

Eu am votat cauciucurile. Asta pentru ca la sfarsitul anilor 80, inventarea metodei de constructie radiala pentru cauciucuri (nu stiu daca este termenul chiar corect, va rog sa ma corectati) a permis reallizarea unui salt major in ceea ce priveste performanta cauciucurilor. Inainte, cauciucurile erau rigide, grele si aveau o suprafata mica de contact. Odata cu utilizarea acestei tehnologii, s-a reusit fabricarea de pneuri mai mari, mai late cu compozitie mai moale, deci mai aderente si cu o rata de uzura mai mica.

 

Poate ca un cauciuc de strada bun de acum ar fi reusit sa castige o cursa de superbike acum 10-15 ani sa zicem :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Per total eu cred ca toate au evoluat, in general cu aparitia unui model nou dintr-o clasa anume, se modifica cam toate elementele motocicletei, adica motor, cadru, frane, suspensii dar toate acestea pe baza precedentelor ... asta se numeste evolutie continua.

Eu as mai adauga materialele utilizate in constructia ansamblelor/subansamblelor care zic eu au evoluat foarte mult si isi aduc un aport semnificativ la constructia motocicletelor

Aaa ... si sa nu uit tehnologiile de fabricare au avut o evolutie extrardinara ... etc :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta am si eu de zis, per total, cu cat trec anii avanseaza de la motor pana la guma.. adica, amortizoare, comenzi avansate in f olosul omului (abs) si multe altele, am votat mai sus : MOTOR

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slaut,

 

din ce am citit in revistele de specialitate straine cea mai mare evolutie s-a realizat in privinta sistemului de alimentare - evacuare respectiv injectia - catalizatorul,

restul motocicletei se bazeaza cel mai mult pe tehnologia anilor 80, se modifica doar anumite caracteristici si parametrii, materiale de constructie.

Uitati-va numai la faptul prin care se face destul de usor un up-grade de putere si chiar de componente de la modele mult mai noi cu mici ajustari pentru aproape orice tip de moto. Exista multe site-uri care te invata sa faci upgrade ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am votat tot"motor" desi toate au evoluat progresiv de la an la an. Totusi in domeniul Moto GP-ului progresele in ceea ce priveste motorizarea sunt mai mult decat etraordinare zic eu. Astazi o motocicleta de curse e asistata electronic din toate punctele de vedere iar in curand o sa fie si pilotul(glumesc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu negativist si nici sa ma laud cu motocicleta mea cea veche da' cica s-a si involuat. Nu poate fi altceva decat pretul consumismului. Materiale de calitate proasta, atat la cadre cat si cele folosite in interiorul motorului. Asta daca bineanteles povestile cum ca mai nou cadrele se torsioneaza de unele singure sau rup de la o simpla cazatura de pe loc sunt adevarate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

parerea mea ca toate laolalta au dus la imbunatatirea per ansamblu al motocicletei. nu poti sa compari nimic cu ce era acum 20 de ani si ce e acum. poate doar numarul de roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...