Sari la conținut

Schimbarea Pinioanelor Pentru Treapta A Treia Si A Patra La Nipra


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

Vizitator DARK-RIDER-82

:unsure: ahh , mas-oyama ...mi-ai adus aminte de unele treburi...

ia de-aici: dar te avertizez : cu cat te "bagi" mai mult in Dnepr cu atat devii mai dependent... :kiss:

 

/index.php?...Dnepr&st=30

 

si radiatoare iti dau eu moca , ca n-am ce face cu ele :P de care vrei? de Oltcit sau de Aprilia?

 

/index.php?...ator+ulei+Dnepr

 

si ar mai fi o chestie de mentionat: daca montezi o pompa electrica , alternatorul nu ar face fatza la consumul de curent... totusi alternatorul de dnepr are 150 WATTI adica e cam la limita... poate doar sa pui alternator de matiz cum au facut ROCK'N'ROLL si cristi57(de fapt cristi l-a luat tot de la nea'victor!) si pot sa spun ca aratau frumushel in locul alternatorului vechi :( ca doar le-am vazut "live" pe amandoua si parca tot nu-mi venea sa cred ca a reusit nea' victor sa le adapteze... :kiss: plus ca acel consum suplimentar de curent electric se va "vedea" in consumul de benzina> prin fenomenul de inductie electromagnetica cu ajutorul careia se produce curentul electric... practic , cu cat este consumul de curent mai mare cu atat alternatorul va actiona precum o frana in functionarea motorului... si chiar am simtit asta... pe cand ma plimbam cu niprul unui amic , veneam acasa prin oras , si este un delusor de urcat pana sa ajung acasa; inainte sa ajung la el am mers numai cu faza scurta aprinsa ca doar asa prevede legea; imediat ce am ajuns in aproprierea lui si incepeam incet sa-l urc , am stins luminile! TU stii ce diferentza s-a simtit? mai ales la cum mergea motorul... deodata a avut ceva mai multa vlaga ... si dupa faza aia le-am dat dreptate celor care mi-au zis , ca un motor cu toate luminile aprinse va consuma mai mult iar alternatorul va "fura" ceva cai putere din cat dezvolta motorul respectiv!!! sa nu mai zic de pompa de ulei care este cel mai mare "hotz de cai putere" :kiss:

 

si inca ceva: pe care am citit-o pe wikipedia: 44% din caldura generata de un motor cu ardere interna >benzina , este evacuata prin esapament! 12% prin radiatorul cilindrului/chiulasei, si DOAR 8% ajunge in uleiul folosit la ungerea motorului... ACUMA , poate au facut rusii alta natie de motor... ca oricum sunt plini de surprize de cand sunt ei... :angry:

 

iti urez succes la modificari... eu mi-am dat demisia undeva la 1 aprilie anu' XX :)

post-2592-1219737950_thumb.jpg

post-2592-1219737962_thumb.jpg

post-2592-1219737970_thumb.jpg

post-2592-1219737977_thumb.jpg

post-2592-1219737985_thumb.jpg

post-2592-1219738007_thumb.jpg

post-2592-1219738015_thumb.jpg

post-2592-1219738022_thumb.jpg

post-2592-1219738032_thumb.jpg

post-2592-1219738040_thumb.jpg

Editat de DARK-RIDER-82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 95
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bounce: ahh , mas-oyama ...mi-ai adus aminte de unele treburi...

ia de-aici: dar te avertizez : cu cat te "bagi" mai mult in Dnepr cu atat devii mai dependent... :bow:

 

/index.php?...Dnepr&st=30

 

si radiatoare iti dau eu moca , ca n-am ce face cu ele :D de care vrei? de Oltcit sau de Aprilia?

 

/index.php?...ator+ulei+Dnepr

 

si ar mai fi o chestie de mentionat: daca montezi o pompa electrica , alternatorul nu ar face fatza la consumul de curent... totusi alternatorul de dnepr are 150 WATTI adica e cam la limita... poate doar sa pui alternator de matiz cum au facut ROCK'N'ROLL si cristi57(de fapt cristi l-a luat tot de la nea'victor!) si pot sa spun ca aratau frumushel in locul alternatorului vechi :moto: ca doar le-am vazut "live" pe amandoua si parca tot nu-mi venea sa cred ca a reusit nea' victor sa le adapteze... :lol: plus ca acel consum suplimentar de curent electric se va "vedea" in consumul de benzina> prin fenomenul de inductie electromagnetica cu ajutorul careia se produce curentul electric... practic , cu cat este consumul de curent mai mare cu atat alternatorul va actiona precum o frana in functionarea motorului... si chiar am simtit asta... pe cand ma plimbam cu niprul unui amic , veneam acasa prin oras , si este un delusor de urcat pana sa ajung acasa; inainte sa ajung la el am mers numai cu faza scurta aprinsa ca doar asa prevede legea; imediat ce am ajuns in aproprierea lui si incepeam incet sa-l urc , am stins luminile! TU stii ce diferentza s-a simtit? mai ales la cum mergea motorul... deodata a avut ceva mai multa vlaga ... si dupa faza aia le-am dat dreptate celor care mi-au zis , ca un motor cu toate luminile aprinse va consuma mai mult iar alternatorul va "fura" ceva cai putere din cat dezvolta motorul respectiv!!! sa nu mai zic de pompa de ulei care este cel mai mare "hotz de cai putere" :P

 

si inca ceva: pe care am citit-o pe wikipedia: 44% din caldura generata de un motor cu ardere interna >benzina , este evacuata prin esapament! 12% prin radiatorul cilindrului/chiulasei, si DOAR 8% ajunge in uleiul folosit la ungerea motorului... ACUMA , poate au facut rusii alta natie de motor... ca oricum sunt plini de surprize de cand sunt ei... :D

 

iti urez succes la modificari... eu mi-am dat demisia undeva la 1 aprilie anu' XX :D

al care e mai mic! :(

 

cu cit mai mic cu atit mai bun, sa nu fortez pompa de ulei!

 

invatatura de minte!

"nu lasa pe maine ce poti face azi"

am dat azi jos chiuloasa dau si arcurile am aplicat metoda lui Nea Victor pentru a da jos vechile ghiduri le-am pus sus pe cele noi, cind asez supapele in ghiduri surpriza!

nu mai calca supapele pe scaun! :rock:

din cauza jocului "enorm" care la avut a mincat din ghid, intr-o parte a rontait scaunul in unghi, si cum a rontait in timp asa s-a asezat si supapa pe scuan, cind am pus asta noua nu mai aseaza cum trebuie, asa ca maine la rectificat scaune asta daca gasesc vre-un atelier .. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:banana: GATA mas-oyama, "ai intrat in hora"... chiulasele te "omoara" la Dnepr... :blbl: eu am refacut o chiulasa cu 100 roni (1 mil.) pt. ca nu vroiam sa iau de la Gaspar , pt. ca le-am vazut pe ale lui la alt garaj... nu la el acasa... si nu mi-au inspirat deloc incredere la cum aratau... si dupa ce am refacut chiulasa la perfectie , tot nu functiona cilindrul stang... atunci mi-am bagat p*la in ea de motocicleta si am facut-o bucatzi si am urcat-o in pod... si n-am mai dat-o jos decat cand a zis un amic de-a meu ca vine s-o ia... si imi aduce JAWA... evident ca nici el n-a mai mers cu Dnepr-ul da' nici eu nu m-am mai interesat de Jawa... am vrut doar sa am o motocicleta prin casa :cheers:

si inca ceva: daca macar modificarea la treapta a-4a a iesit BINE , atunci ar trebui sa iti zic /avertizez ca la Dnepr chiulasele trebuie desfacute cam la 8000 de km parcursi si eventual pasuite supapele sau mai grav , schimbate ghidurile de supape sau si scaunele de supape cu totul... NASOALA operatie...

o sa incerc sa fuck ceva poze cu radiatoarele , si tu zici pe care-l vrei! numai cele de Oltcit sunt special pentru racirea uleiului! celelalte sunt pentru motoare racite cu apa, si circula foarte usor fluidele prin ele;spre deosebire de cele de oltcit , care sunt mai dificile... da' e de inteles : pompa de Oltcit functioneaza mai tot timpul la 5 atmosfere...

succes in continuare! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat si eu de seama ca tre schimbate mai des lucruile astea sa nu ai surprize mai tirziu!

legat de radiator!

am vorbit azi cu cineva si am aflat a treia metoda de a lega radiatorul.

nu am inteles suta la suta da dupa cum zicea el o conducta pleaca din baia de ulei de la sorb deci legata dupa pompa daca bine am intels(nu am apucat sa mesteres in ona asta sa stiu ce si cum mai exact) trecuta prin radiaor si iesirea din radiator inapoi in baie.

radiatorul folosit e unul de olcit normal nu de ala mic de pe olcit special, ca ala zicea ca retine prea mult uleiul in el,oloiul folosit ar fi 15w40 umbla de 3 ani cu ea si nu a avut probleme, in oras se incinge , ce sai faci, da daca prinzi drum liber in 2km a racit motorul ca poti pune mina pe capacele chiuloaei asta imi zicea omul!

 

Dark tovarase daca ai radiator de olcit de ala mai mare de la Olcituri normale modele mai vechi si nu de al special Olcit e bine venit, dau :cheers: cind ne vedem1

penultima de jos se ved clar ca nu pasuieste supapa pe scaun

 

 

am bagat si eu de seama ca tre schimbate mai des lucruile astea sa nu ai surprize mai tirziu!

legat de radiator!

am vorbit azi cu cineva si am aflat a treia metoda de a lega radiatorul.

nu am inteles suta la suta da dupa cum zicea el o conducta pleaca din baia de ulei de la sorb deci legata dupa pompa daca bine am intels(nu am apucat sa mesteres in ona asta sa stiu ce si cum mai exact) trecuta prin radiaor si iesirea din radiator inapoi in baie.

radiatorul folosit e unul de olcit normal nu de ala mic de pe olcit special, ca ala zicea ca retine prea mult uleiul in el,oloiul folosit ar fi 15w40 umbla de 3 ani cu ea si nu a avut probleme, in oras se incinge , ce sai faci, da daca prinzi drum liber in 2km a racit motorul ca poti pune mina pe capacele chiuloaei asta imi zicea omul!

 

Dark tovarase daca ai radiator de olcit de ala mai mare de la Olcituri normale modele mai vechi si nu de al special Olcit e bine venit, dau :banana: cind ne vedem1

penultima de jos se ved clar ca nu pasuieste supapa pe scaun

post-9005-1220215220_thumb.jpg

post-9005-1220215310_thumb.jpg

post-9005-1220215324_thumb.jpg

post-9005-1220215355_thumb.jpg

post-9005-1220215392_thumb.jpg

post-9005-1220215777_thumb.jpg

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ce sa mai zic mai mas-oyama...?! sincer iti zic , ca ma doare capu' cand "vizionez" pozele tale... te-a prins rusoaica ...gata , nu mai scapi :banana:

in fine...

uite o poza cu cele 4 radiatoare, 2 de aprilia , unu mai mare, altu mai mic... doua de OLTCIT TRS , unu foarte OK , altu mai putin (are o mica umflatura in partea opusa intrarilor/iesirilor de ulei) dar nu este spart! nu mai am acele garnituri de cauciuc care se puneau intre radiator si blocul motor de Oltcit... da' sigur te descurci tu, CUMVA sa le atasezi pe motor... :friends: ca vad ca-ti place nipranul si mai ai si nervi de otel... :blbl: tu zici pe care-l doresti si ti-l pun la posta! mai vb pe privat (P.M.) sa nu fim off-topic de tot p-aici... tin totusi la contul meu :cheers:

BAFTA!

 

si poz(n)a ;)

post-2592-1220254413_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat si eu de seama ca tre schimbate mai des lucruile astea sa nu ai surprize mai tirziu!

legat de radiator!

am vorbit azi cu cineva si am aflat a treia metoda de a lega radiatorul.

nu am inteles suta la suta da dupa cum zicea el o conducta pleaca din baia de ulei de la sorb deci legata dupa pompa daca bine am intels(nu am apucat sa mesteres in ona asta sa stiu ce si cum mai exact) trecuta prin radiaor si iesirea din radiator inapoi in baie.

radiatorul folosit e unul de olcit normal nu de ala mic de pe olcit special, ca ala zicea ca retine prea mult uleiul in el,oloiul folosit ar fi 15w40 umbla de 3 ani cu ea si nu a avut probleme, in oras se incinge , ce sai faci, da daca prinzi drum liber in 2km a racit motorul ca poti pune mina pe capacele chiuloaei asta imi zicea omul!

 

Dark tovarase daca ai radiator de olcit de ala mai mare de la Olcituri normale modele mai vechi si nu de al special Olcit e bine venit, dau :cheers: cind ne vedem1

penultima de jos se ved clar ca nu pasuieste supapa pe scaun

 

 

ai schimbat ghidurile si nu mai calca supapa pe scaun? daca bine tin eu minte a mai patit un prieten asa si a fost din cauza k la nipra gaura din ghid este excentrica si tre batut ghidul intr-o anumita pozitie greu de nimerit

tipul nu a reusit sa le centreze si a rectificat f mult din scaun pt a calca cum trebuie...

 

sa scrii cum ai rezolvat k sar putea sa trebuiasca sa schimb si eu ghidurile si sa fiu in tema... :banana:

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai schimbat ghidurile si nu mai calca supapa pe scaun? daca bine tin eu minte a mai patit un prieten asa si a fost din cauza k la nipra gaura din ghid este excentrica si tre batut ghidul intr-o anumita pozitie greu de nimerit

tipul nu a reusit sa le centreze si a rectificat f mult din scaun pt a calca cum trebuie...

 

sa scrii cum ai rezolvat k sar putea sa trebuiasca sa schimb si eu ghidurile si sa fiu in tema... :cheers:

ghidul se bate tot acolo undei locul nu se schimba pozitia daca jocul e prea mare se rectifica gaura si se face "umlputura" cu material sa nu aibae joc, da nui cazul!

am luat chiuloasa si am dus-o la un atelier mia luat 17 lei o nimica toata decit sa frec eu toata ziua pe ea,supapele noi, ghiduri noi va anunt cum urla tiganca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:cheers: vezi ca daca nu ti le-a pasuit cum trebuie si cu CE trebuie , in scurt timp/kilometrii acele supape vor fi arse , si nu o sa mai inchida... mai degraba freci tu toata ziua la ele si stii sigur ca le-ai pasuit ASA CUM TREBUIE... sa nu mai zic ca mai bine iti cumperi TU pasta de pasuit supape (si mai mare la granulatie , si mai fina , pentru "ultima mana"... adica cand e aproape gata, iar supapa inchide pe toata zona de contact...)

din ce zici tu sigur a bagat bormasina la un capat si o"fle,gma" da pasta de pasuit uitata pe vreun raft din atelieru' lu nea' "gigi"... la celalalt...(adica a prins supapa in mandrina bormasinei , si respectiva "pasta" prin zona scaunului de supapa si supapa... )

acuma , vb din ceea ce am patit eu in Kacatul asta de "oras"> adunatura de tzigani si hoti (si curv.e) carora li s-a "cam infundat"... :blbl: ...aici e valabil si pentru "meseriasi" cu scule de acu 50 de ani... cu abateri de axialitate si uzuri de te doare capu'... da's bune "vere" ... mierje... :banana:

sa ne anunti cand nu mai inchid supapele :friends: (in special cea de evacuare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: vezi ca daca nu ti le-a pasuit cum trebuie si cu CE trebuie , in scurt timp/kilometrii acele supape vor fi arse , si nu o sa mai inchida... mai degraba freci tu toata ziua la ele si stii sigur ca le-ai pasuit ASA CUM TREBUIE... sa nu mai zic ca mai bine iti cumperi TU pasta de pasuit supape (si mai mare la granulatie , si mai fina , pentru "ultima mana"... adica cand e aproape gata, iar supapa inchide pe toata zona de contact...)

din ce zici tu sigur a bagat bormasina la un capat si o"fle,gma" da pasta de pasuit uitata pe vreun raft din atelieru' lu nea' "gigi"... la celalalt...(adica a prins supapa in mandrina bormasinei , si respectiva "pasta" prin zona scaunului de supapa si supapa... )

acuma , vb din ceea ce am patit eu in Kacatul asta de "oras"> adunatura de tzigani si hoti (si curv.e) carora li s-a "cam infundat"... :friends: ...aici e valabil si pentru "meseriasi" cu scule de acu 50 de ani... cu abateri de axialitate si uzuri de te doare capu'... da's bune "vere" ... mierje... :blbl:

sa ne anunti cand nu mai inchid supapele ;) (in special cea de evacuare)

 

asa am incercat sa fac eu! :lol:

au fost meserias zic eu ca mult le-au luat pina le-a adus la linie de plutire poze mai jos!

Sarah Bringham si Andreea Boceli au iesit din ea :banana:

mergem la 7scari :lol:

 

a bagat o freza in ghid a fixat-o bine apoi avea tot felul de pietre de polizor de diferite dimensiuni peste suta din cite vazui eu,a bagat vre-o 5-6 sa vada care potriveste ca unghi si diametru, apoi cu o scula un fel de bormasina da mai grasa a fixat piatra in ea care nu am mentionat avea o gaura pe mijloc si care a fost trasa pe freza fixata in ghid, avea un ajustaj de sus pe masina care regla adincimea sau stiu eu ce facea si a inceput sa " foreze", miscarea era circulara da nu lua odata de pe toata suprafara, parcurgea o partea care era mai sus si pe aceea o rascheta si tot asa pina cind a adus-o la linie peste tot, apoi cu un alezor de mina a luat din marginicare ramase ca surpls, rezultatul il vedeti si voi

totul s-a facut la mina ,nimic fix

post-9005-1220290410_thumb.jpg

post-9005-1220290423_thumb.jpg

post-9005-1220290434_thumb.jpg

post-9005-1220290478_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. A facut exact ce trebuia. In loc de freze din otel, a folosit pe post de freza piatra de polizor, mai corect piatra de biax. Oricum, meseriasi din astia care stiu ce si cum sa faca ceva bine nu gasesti la tot pasul. Brava lui, omul se respecta pe sine si meseria lui. Acuma Oyamule dai bataie, dar mai cu mila, si sa ne vedem sanatosi la 7scari. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

dARk tovarasea au ajuns radiatoarele! sa fi iubit!

il voi filosi pe cel de TRS Olcit cai si mai mic si e de oloi si nu de apa, care nu se prea preteaza, pentru siguranta am sa fac si proba de presiune sa nu am surprize.

imi ramine sa cercetez zona de pornire pentru tur si voi opera.

sa fie intr-un ceas bun!

de pe ce mobra e astalalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

dupa ce am tras de negreasa astazi(80km) am ajuns la urmatoarea concluzie!

schimbarea pinioanelor la treapta a 4 (22-25 dinti pentru raport marit,20-26 dinti originalele,) si schimbarea pinionului de atac-coroana 9-35 inlocuit cu 10-35 nu se pupa de nici un fel!

 

deci 22-25 treapta a 4-a cu 10-35 "grup de fuga", e moarte curata pentru arborele cotit, rulmenti, cuzineti...........!

ajuta doar la vale :unsure: in rest ineaca motorul de zici ca nui adevarat, degeaba o urc in ture la schimbarea din 3 in 4 ca tot nu face fata.

 

ma intrebam la care sa renunt?

sigur nu la rapoartele din grup, alea raman si voi pune inapoi pinioanele originale la treapta a 4-a, oricum am pastrat tot trenul fix CEL ORIGINAL, ramane sa schimb doar de pe trenul mobil.

astea fiind spuse mai adaug :

roata este de 18" daca ar fi fost de 19" sigur " crestam" arborele!

de Luni inegrim iar degetele.....cu oloi, evident!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca atare! daca o fi cineva curios pe viitor, nu faceti"smecherii" ca mine!

ori rapoartele la treapta a 4-a schimbate ori in grup!

daca se fac "smecherii" la amandoua nu va iesi decat o sectiune transversala din arbore, niste schize din cuzineti, rulmenti tociti, biela torsionata.............! daca la toate astea mai puneti si o roata de 19" sigur nu veti prinde mai mult de 60 km/h, daca veti vrea mai mult tre sa cautati o vale sa-si dea drumul. :rolleyes:

e suficient a se schimba raportele din grup:

corana cu 35 dinti si pinion de atac cu 10 dinti! in locul celor de 9 cu 35 sau 8 cu 35(atas)

avantajul oferit de modificarea la grup este ca ajuta in toate vitezele si nu doar in a 4-a chiar si cu roata mai mica de 19"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca atare! daca o fi cineva curios pe viitor, nu faceti"smecherii" ca mine!

ori rapoartele la treapta a 4-a schimbate ori in grup!

daca se fac "smecherii" la amandoua nu va iesi decat o sectiune transversala din arbore, niste schize din cuzineti, rulmenti tociti, biela torsionata.............! daca la toate astea mai puneti si o roata de 19" sigur nu veti prinde mai mult de 60 km/h, daca veti vrea mai mult tre sa cautati o vale sa-si dea drumul. :huh:

e suficient a se schimba raportele din grup:

corana cu 35 dinti si pinion de atac cu 10 dinti! in locul celor de 9 cu 35 sau 8 cu 35(atas)

avantajul oferit de modificarea la grup este ca ajuta in toate vitezele si nu doar in a 4-a chiar si cu roata mai mica de 19"

nu rapoartele's baiu',ci sistemul de evacuare! :P sa-mi spui daca ti-au ajuns tevile si daca-ti plac,si mai ales .... cum suna'n ele! aa... si pe fata ce roata ai ? aia pe 21?

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca atare! daca o fi cineva curios pe viitor, nu faceti"smecherii" ca mine!

ori rapoartele la treapta a 4-a schimbate ori in grup!

daca se fac "smecherii" la amandoua nu va iesi decat o sectiune transversala din arbore, niste schize din cuzineti, rulmenti tociti, biela torsionata.............! daca la toate astea mai puneti si o roata de 19" sigur nu veti prinde mai mult de 60 km/h, daca veti vrea mai mult tre sa cautati o vale sa-si dea drumul. :huh:

e suficient a se schimba raportele din grup:

corana cu 35 dinti si pinion de atac cu 10 dinti! in locul celor de 9 cu 35 sau 8 cu 35(atas)

avantajul oferit de modificarea la grup este ca ajuta in toate vitezele si nu doar in a 4-a chiar si cu roata mai mica de 19"

 

vad ca incerci sa gasesti drumul catre perfectiune (kio) dar sa stii ca diferentele de pe rotile de 18 si 19 nu sunt atit de mari eu de exemplu am pus pe simson roata de 19 si credeam ca o sa am ditamai roata am facut comanda la cauciuc maxix foarte misto 110/90/19 si am constatat ca e mai mic decit 120/90/18 al prietenului meu , si chiar daca e mai mare un pic ai experimentat si tu ca omoara motorul daca faci un ansamblu de "fuga" pacat ca niprele au fost facute pt viteza mica

bafta si asfalt uscat sub roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca incerci sa gasesti drumul catre perfectiune (kio) dar sa stii ca diferentele de pe rotile de 18 si 19 nu sunt atit de mari eu de exemplu am pus pe simson roata de 19 si credeam ca o sa am ditamai roata am facut comanda la cauciuc maxix foarte misto 110/90/19 si am constatat ca e mai mic decit 120/90/18 al prietenului meu , si chiar daca e mai mare un pic ai experimentat si tu ca omoara motorul daca faci un ansamblu de "fuga" pacat ca niprele au fost facute pt viteza mica

bafta si asfalt uscat sub roti

daca niprului i se punea o cutie cu 5 daca nu chiar cu 6 viteze,pentru mine era visul visurilor!

 

 

cu rapoartele de 10-35 in grup fara alte schimbari in cutie, si roata de 18-130-80 pe la 75km/h(GPS-ul nu minteste) vibreaza destul de tare,dacai dai mai tare sigur nu mai faci cu ea 1000 km si poti trece la cota noua!

sa zicem ca as schimba roata de 18 cu ceea de 19" as castiga un 10% , un motor care ar toarce frumos pina pe la 80-85km/h peste va fi iar turat excesiv, insa doamne urat da pe boxere roata de 19" nu de alta da nu se fabrica gume mai late de 110 . gume rusesti cu profil drept nici nu vreau sa aud de ele(doar de-o fi atas s-o iau pe aratura)

 

nu as crede ca roata de 18" cu orice guma o fi pe ea e mai mare sau egala in diametru cu ceea de 19".

 

daca cutia ar fi cu 5 trepte de viteze ar fi minunat.

stiu eu! pina la urma dau ascultare sfatului unui "frate" motociclist care-mi spunea:

"nu merita osteneala! ori te multumesti cu ea asa cum e, ori treci la altceva"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu rapoartele's baiu',ci sistemul de evacuare! :P sa-mi spui daca ti-au ajuns tevile si daca-ti plac,si mai ales .... cum suna'n ele! aa... si pe fata ce roata ai ? aia pe 21?

bafta

ce bine ar fi daca ar ajuta, ajuta totusi, insa doar la aspect!

nu cred ca lucreaza curierul si de sarbatori si nici duminica...

da roata de 21" pe fata multumita tie! :huh:

PS:

vad ca ai si multe mobre care le dezmembrezi, de ma enervez, poate iau un motor pe cardan ori de care o fi el si-l bag in "oasele" niprului, incepe a mi se acri de modificari fara rezultate promitatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bine ar fi daca ar ajuta, ajuta totusi, insa doar la aspect!

nu cred ca lucreaza curierul si de sarbatori si nici duminica...

da roata de 21" pe fata multumita tie! :D

PS:

vad ca ai si multe mobre care le dezmembrezi, de ma enervez, poate iau un motor pe cardan ori de care o fi el si-l bag in "oasele" niprului, incepe a mi se acri de modificari fara rezultate promitatoare.

 

baga te rog niste poze cu roata de 21 pe nipra sunt curios cum arata, am luat si eu una de 21 urmeaza sa-si gaseasca locul intr-un ij( tot de la kraz am luat-o si sunt multumit de roata)

:)

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga te rog niste poze cu roata de 21 pe nipra sunt curios cum arata, am luat si eu una de 21 urmeaza sa-si gaseasca locul intr-un ij( tot de la kraz am luat-o si sunt multumit de roata)

:wacko:

/index.php?...p;#entry1776513

o gasesti si pe a mea in link!

Mai Iuda asta e tare saritor se ia lucruri faine la bani marunti(cu mine isi face si pomana :blink:) de la dinsu.

mie imi place mult cum da roata de 21" plus ca ajuta mult la ciclistica, chiar foarte mult .

 

ps:

sa vezi cum au tasnit columbi din copaci, cativa cred ca facura stop cardiac laolata cu citiva vecini :(

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga te rog niste poze cu roata de 21 pe nipra sunt curios cum arata, am luat si eu una de 21 urmeaza sa-si gaseasca locul intr-un ij( tot de la kraz am luat-o si sunt multumit de roata)

:wacko:[/

mai sunt cateva roti pe 21 la kraz in garaj :blink:

Editat de motoristu66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...