ishmael Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Hai noroc. Vreau sa imi schimb mobra ... si ziua se apropie cu pasi repezi ... Din ce am cautat pana acuma <intre japonezele bine-cunoscute> am dat peste Suzuki GSF 600 (1999) , Yamaha FZS 600 (2001) , Yamaha TDM (4TX 1999-2001) , Kawasaki ZR7S (2001) . -Honda Hornet nici nu a intrat in lista, ca e cu seaua mult prea joasa. Stupid sau nu , primul si cel mai important criteriu e inaltimea (selei , ghidonului / pozitia dreapta) (vezi semnatura)... dupa care a urmat pretul (si + - putin , toate sunt in aceeasi categorie). Am citit despre ele din toate (daca nu, atunci macar multe) punctele de vedere. Ca norocu nu trebuie sa ne batem pentru diferente de motorizare (toate sunt L (2 si 4) ). Cel mai putin mi-a placut Bandit`u (racire pe aer - din cate am citit, sunt cu kikitze daca nu stii unde sa te uiti cand le iei SH). Dupa aia Fazer`u ca are cea mai mica inaltime de sea. Am citit numai lucruri bune de ZR7 - linishtita , fiabila, manevrabila... (ma tenteaza foarte tare) (+ legacy engine) Mie pana acuma mi-a stat inima la TDM , da a sosit momentu sa intreb si pe altii ce considera despre inimanea . (+ legacy engine) NU vreau (semi-/) capra ,de aia am postat aici la stradale. ( 70% uz in oras va fi , restul pe DN ). Sunt ferm convins ca fiecare isi are febletea, nu am facut topic pentru incingerea spiritelor, ci pentru recomandari <din experientele cititorilor>. Si NU in ultimul rand : Daca cumva mi-a scapat vreuna care ar corespunde ,va rog nu va sfiiti . Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 parerea mea: TDM. sportivitate combinata cu utilitate. se sta confortabil pe ea, este f buna pe drum accidentat, trage f bine...nu stiu consumul ca nu l-am facut, dar banui undeva la 5. asta la mers rezonabil(100-130). poate te aranjeaza TDM 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 ma aranjeaza in sens ca poate o sa imi vina bine ?... nem or coborat`o ... ... + ca este o diferenta de pret intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 ma refer sa te aranjeze ca pret... ce inaltime si greutate ai? ar fi culmea sa iti fie mica... oricum este mai "capra" putin decat restul enumerate de tine. daca nu iti convine nici una, ia-ti o africana, bmw. pe astea sigur incapi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 Stupid sau nu , primul si cel mai important criteriu e inaltimea (selei , ghidonului / pozitia dreapta) (vezi semnatura)... anume: -------------------- Know the law, RESPECT the law. The law is your BEST friend IF you don`t break it ... [210 / 150 (cm/kg)] [taoist] 2metri si 10centimetri .... + 150kilograme (mai exact) <initiatorul topicului Motociclisti XXXL> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 [210 / 150 (cm/kg)] [taoist] 2metri si 10centimetri .... + 150kilograme (mai exact) <initiatoru topicului Motociclisti XXXL> frate da mare mai esti...ce dreacu ai mancat cand ai fost mic? alea 150 de kg nu ar fi problema, dar 2 metri... stiu si io tip care are 2m si are o vitezana, deci, incearca un tdm, macar pe loc, daca nu ai cum sa il probezi in mers. o africana sau bmw ti-ar veni bine, dar din ce mobre ai enumerat, banuiesc ca vrei mai spre strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 ...cind te-ai saturat de incercat pocket bike-uri sa ma cauti!...la dimensiunile tale nu sunt prea multe alegeri de facut!!...think again!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 multzamesc pentru sfaturi ... ... probabil ca odata si o data oi avea un zepellin (dupa ce oi fi director ) ... da pana atunci , trebe schimbat asta de doi jumate . @ madcox ... nu stiu daca am mancat altele decat altii ... o fi fost o combinatie propice de mancare, sporturi si ploaie`afara cand eram prunc referitor la africana numa ca Value Used values are high. You could buy a far superior Suzuki DL1000 V-Strom or Aprilia ETV1000 Caponord for the same money, on the same reg-plate. Why? They look awkward and the Africa Twin still looks superb. You’ll pay quite a lot for the Honda, especially considering rival models performance but you shouldn’t loose too much when you sell. deocamdata sunt prea student si pentru asta @ GIV 32 cand am vazut jos la gtalk GIV 32 has just posted a reply to a topic that you have subscribed to titled "Caut stiam ca urmeaza sa vad una (sau doua) inalta si ROSHCATA don`shaf ... dupe cum am mentionat ... cand oi fi director Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 ...apropo, spune-ne si citi bani ai disponibili pt un asemenea eveniment cum e asta de a-ti schimba motorul cu unul pe masura?...asta ca sa stim si noi daca ne racim sau nu gura(degetele) degeaba!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 redline : 3800 oiro (cu tot cu fulgi) (da cand zic redline, aia inseamna REDline)... deci giv ... imi pare rau ca ti-am racit degetele (yet again) degeaba ... da PROMIT ca de la tine o fi prima mea mobra de director Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 @GIV32 nu prea merge RT-ul in cazul lui. un astfel de motor nu merita sa il freci prin oras. este prea touring pentru orasele noastre. @ishmael, sa stii ca nu este deloc o alegere proasta africana. este f manevrabila, vioaie, si practic nu exista obstacol decent de care sa nu treci... desi nici asta nu ar fi o alegere proasta: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1408849 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 @GIV32 nu prea merge RT-ul in cazul lui. un astfel de motor nu merita sa il freci prin oras. este prea touring pentru orasele noastre. ...crede-ma merge prin oras ca uns!..eu le frec prin oras si se comporta f bine!...daca nu crezi intreaba-te de ce politia are din astea si cum se descurca cu ele!!!...are racire pe aer si ulei, materialele din care este facut se racesc repede, nu-ti incalzeste boasele cum fac alte motoare..si nu l-am vazut niciodata incins chiar daca afara erau 42grC!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 ...crede-ma merge prin oras ca uns!..eu le frec prin oras si se comporta f bine!...daca nu crezi intreaba-te de ce politia are din astea si cum se descurca cu ele!!!...are racire pe aer si ulei, materialele din care este facut se racesc repede, nu-ti incalzeste boasele cum fac alte motoare..si nu l-am vazut niciodata incins chiar daca afara erau 42grC!! da omu' stiu, ca doar sunt fan RT si GS, si chiar am intrebat un politai asta vara... eu ma refeream ca este cam mare, si nu merita sa il freci prin oras...nu ca s-ar strica, ci pur si simplu...pentru ce ii trebuie lui, i s-ar potrivii un gs mai degraba, si de 1100 ca sa se incadreze in banii care ii are, si poate ii mai ajung sa mearga si la curve... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 @ ishmael: Nu stiu unde/ce ai citit tu despre racirea pe aer la Bandit, care defapt e pe ulei (are radiator de ulei) si pe aer (aripioare pe blocu motor care incanta pupila), insa io iau aceasta solutie tehnica ca pe un avantaj, cel putin la genul asta de motorete. Pt ca spuneai ca vrei sa fie inalta. Un B6 din '99 stock are cam 79 cm inaltimea seii. Cu 35 de eurieni iti iei kit de ridicat cooru (2 tije). Ti-l ridica de obicei cu 3,5 cm si imbunatateste handlingul deja bun. Si arata f porno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 99 stock`u la care ma refeream si ieu ... are ceva mai mult datat www.bikez.com (acu daca am fost mintit mint si eu) in rest ... daca bmw poate ,atunci poate si tzutzuki ( stiu giv ... boxer nu e linie ) ... no problem with that ... vechimea conceptuala a motorului este si avantaj si dezavantaj (pa scurt : mere sigur , da trasa ai bulan sa nu iei unu pleznit) (asta am zis si inainte www.mcn.com luata treaba cu motoare calarite in toate conditiile si probabilitate mai mare de kix ... NU am sarit in capu nimanuia despre intretinerea mobrei personale din dotare) --- Mesaj completat în 17 Jan 2008 13:35 -------------in alta ordine de idei ... @EMPPU ... cat esti ? ca tzam vazut poza de profil ... (asa sa imi fac o idee ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 mah, e misto un gunoi de motoreta ca a lui emppu , dar o sa iti fie "mica". inseamna ca daca boxer-ul nu te atrage, si vrei ceva sa mearga liniar dpdv al vibratiilor, ramane singura varianta TDM-ul. nu iti trebuie sa fie doar inalta. trebuie sa aiba si distanta intre axe ceva mai mare decat a unui bandit...adica sa fie cu inclinatii de touring. @emppu, arata bine motoreta ta. sa o folosesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 nu iti trebuie sa fie neaparat inalta. trebuie sa aiba si distanta intre axe ceva mai mare decat a unui bandit...adica sa fie cu inclinatii de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 99 stock`u la care ma refeream si ieu ... are ceva mai mult datat www.bikez.com (acu daca am fost mintit mint si eu) in rest ... daca bmw poate ,atunci poate si tzutzuki ( stiu giv ... boxer nu e linie ) ... no problem with that ... vechimea conceptuala a motorului este si avantaj si dezavantaj (pa scurt : mere sigur , da trasa ai bulan sa nu iei unu pleznit) (asta am zis si inainte www.mcn.com luata treaba cu motoare calarite in toate conditiile si probabilitate mai mare de kix ... NU am sarit in capu nimanuia despre intretinerea mobrei personale din dotare) <small>--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 13:35 -------------</small><br/>in alta ordine de idei ... @EMPPU ... cat esti ? ca tzam vazut poza de profil ... (asa sa imi fac o idee ) Da, daca aia de pe bikez.com zic ca B6le din 99 nu are fix 79 cm, mint si tu minti cu ei. Iti zic eu ca si fan(atic) Bandit ca B6le Kult (adica 95-99, inclusiv) are fix 79 cm. Si ca B12le din aceasi generatie, pe care multi necunopcatori nu-l deosebesc de B6 pt ca are cadrul si gabaritul identic, are inaltimea seii de 805 mm (pt ca are un amortizor mai puternic si mai lung pe spate). Io am 1,85 m si 80 de kile si amortizor de 1200 pe spate si din primavara si o ridicare de coor aftermarket. Dar mai relevant pt tine e ca am un pretin cu un B6 din 95 care avea 110 kile si nu avea probleme cu el si nu arata nici ca Pinnochio pe trotineta. Ne am dat si impreuna cu 200 la ora pe el si nu am murit nici unu. Nu incerc sa-ti bag pe gat Banditul insa vreau doar sa-ti zic ca nu o sa se rupa sub tine. Are o sarcina totala de 420 KG (cel de 600) si utila de peste 200. Daca tot vrei un naked (si crezi ca te tine experienta si buzunaru), si nu crezi ca un Bandit te duce fara sa se dezintegreze sau ti se pare prea mic ca si gabarit... baga-te la Suzuki GSX 1400, Honda CB 1000 sau 1300, Yamaha XJR 1200 sau 1300, Kawasaki ZXR 1200. Cel putin de GSX si de XJR stiu ca sunt f fiabile si fac de toate. Ai loc pe ele cacalau si suspensiile au rezerve cat bancile din elvetia in aur. GSX 1400 are 1402 cc si un cuplu din ture joase de-ti rupe bratele jos. mah, e misto un gunoi de motoreta ca a lui emppu , dar o sa iti fie "mica". inseamna ca daca boxer-ul nu te atrage, si vrei ceva sa mearga liniar dpdv al vibratiilor, ramane singura varianta TDM-ul. nu iti trebuie sa fie neaparat inalta. trebuie sa aiba si distanta intre axe ceva mai mare decat a unui bandit...adica sa fie cu inclinatii de touring. @emppu, arata bine motoreta ta. sa o folosesti sanatos. Săr'na! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 confirm cele spuse despre bikez. nu toate datele sunt de incredere. am gasit multe greseli destul de serioase... @emppu-le lasa omul in pace cu banditul, ca nu ae 1.80 m. lui ii trebuie o mobra mare, si din cate am inteles eu, necarenata. e bun ce zici tu acolo, dar nu in cazul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 Da, daca aia de pe bikez.com zic ca B6le din 99 nu are fix 79 cm, mint si tu minti cu ei. Iti zic eu ca si fan(atic) Bandit ca B6le Kult (adica 95-99, inclusiv) are fix 79 cm. Si ca B12le din aceasi generatie, pe care multi necunopcatori nu-l deosebesc de B6 pt ca are cadrul si gabaritul identic, are inaltimea seii de 805 mm (pt ca are un amortizor mai puternic si mai lung pe spate). Io am 1,85 m si 80 de kile si amortizor de 1200 pe spate si din primavara si o ridicare de coor aftermarket. Dar mai relevant pt tine e ca am un pretin cu un B6 din 95 care avea 110 kile si nu avea probleme cu el si nu arata nici ca Pinnochio pe trotineta. Ne am dat si impreuna cu 200 la ora pe el si nu am murit nici unu. Nu incerc sa-ti bag pe gat Banditul insa vreau doar sa-ti zic ca nu o sa se rupa sub tine. Are o sarcina totala de 420 KG (cel de 600) si utila de peste 200. Daca tot vrei un naked (si crezi ca te tine experienta si buzunaru), si nu crezi ca un Bandit te duce fara sa se dezintegreze sau ti se pare prea mic ca si gabarit... baga-te la Suzuki GSX 1400, Honda CB 1000 sau 1300, Yamaha XJR 1200 sau 1300, Kawasaki ZXR 1200. Cel putin de GSX si de XJR stiu ca sunt f fiabile si fac de toate. Ai loc pe ele cacalau si suspensiile au rezerve cat bancile din elvetia in aur. GSX 1400 are 1402 cc si un cuplu din ture joase de-ti rupe bratele jos. multumesc frumos pentru sfaturi insa cateva precizari le repet.(adica le-am mai scris odata ) { buget : 3800eur ... - (adica nu + - ... ca + nu mai am de unde) inaltime : 2.10m masa : 150kg cu primul rand am ras mobrele care puneau in balantza buzunaru.iar cu cele din urma am ras si exemplele si kiturile si greutatile maxime, utile, si de care or mai fi. } sunt ferm constient ca nu este o plaja prea larga de chestii din care pot alege, drept pentru care un am pretentii si ifose. nu am pornit topicul asta sa ma cert , sa ma dau in stamba, sau ca altii sa faca research pentru mine, ca "prind" si eu google pe pc - da is pur si simplu prea putine chestii care inlocuiesc experienta concreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Datele si parerile ce ti le-am dat io nu-s de pe google, daca mi-a fost adresat (si) mie mistoul cu "prind si eu google". Daca nu dispui de mai multi bani si vrei dezbracata, baga-te cu incredere la XJR 1200, ca-l iei chiar si la 3000 in germania, cam la 10 ani vechime si rulaje de 25-30K. Ai loc pe el si te tin suspensiile. PS: de pe bikez.com nu as lasa nici macar un copil sa faca referate la gradinita. Site-ul ala ocupa spatiu dejaba pe servere si induce lumea in eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Daca nu dispui de mai multi bani si vrei dezbracata, baga-te cu incredere la XJR 1200, ca-l iei chiar si la 3000 in germania, cam la 10 ani vechime si rulaje de 25-30K. Ai loc pe el si te tin suspensiile. 100% with ya. XJR1200 este cea mai buna optiune la banii astia. Sub 4k nu stiu daca te atingi de XJR1300 sau GSX1400. Oricum, toate astea sunt motoare uber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan44 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 am citit si tre sa zic si eu ca Banditul duce fara probleme greutatea am 100 si ceva kg si merge tors ,de inaltime nu zic nimic. succes la alegere eu am banditu din vara si e o un motor super dar tot chopper rules. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 am citit si tre sa zic si eu ca Banditul duce fara probleme greutatea am 100 si ceva kg si merge tors ,de inaltime nu zic nimic. succes la alegere eu am banditu din vara si e o un motor super dar tot chopper rules. Bafta! Si cum iti permiti buei sa nu dai pe la Banditmania, si mai esti si din SB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 21, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2008 tdm vs rt ai de viata mea ... decisions decisions decisions. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.