Sari la conținut

Caut Una Pt Mine


ishmael
 Share

Postări Recomandate

Hai noroc.

 

Vreau sa imi schimb mobra ... si ziua se apropie cu pasi repezi ...

 

Din ce am cautat pana acuma <intre japonezele bine-cunoscute> am dat peste Suzuki GSF 600 (1999) , Yamaha FZS 600 (2001) , Yamaha TDM (4TX 1999-2001) , Kawasaki ZR7S (2001) . -Honda Hornet nici nu a intrat in lista, ca e cu seaua mult prea joasa.

 

Stupid sau nu , primul si cel mai important criteriu e inaltimea (selei , ghidonului / pozitia dreapta) (vezi semnatura)... dupa care a urmat pretul (si + - putin , toate sunt in aceeasi categorie).

Am citit despre ele din toate (daca nu, atunci macar multe) punctele de vedere.

Ca norocu nu trebuie sa ne batem pentru diferente de motorizare (toate sunt L (2 si 4) :wink: ).

 

Cel mai putin mi-a placut Bandit`u (racire pe aer - din cate am citit, sunt cu kikitze daca nu stii unde sa te uiti cand le iei SH).

Dupa aia Fazer`u ca are cea mai mica inaltime de sea.

Am citit numai lucruri bune de ZR7 - linishtita , fiabila, manevrabila... (ma tenteaza foarte tare) (+ legacy engine)

Mie pana acuma mi-a stat inima la TDM , da a sosit momentu sa intreb si pe altii ce considera despre inimanea :makeout: . (+ legacy engine)

 

NU vreau (semi-/) capra ,de aia am postat aici la stradale. ( 70% uz in oras va fi , restul pe DN ).

Sunt ferm convins ca fiecare isi are febletea, nu am facut topic pentru incingerea spiritelor, ci pentru recomandari <din experientele cititorilor>.

 

Si NU in ultimul rand : Daca cumva mi-a scapat vreuna care ar corespunde ,va rog nu va sfiiti .

 

Multumesc anticipat. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea: TDM.

sportivitate combinata cu utilitate. se sta confortabil pe ea, este f buna pe drum accidentat, trage f bine...nu stiu consumul ca nu l-am facut, dar banui undeva la 5. asta la mers rezonabil(100-130).

poate te aranjeaza TDM 900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refer sa te aranjeze ca pret... ce inaltime si greutate ai?

ar fi culmea sa iti fie mica...

oricum este mai "capra" putin decat restul enumerate de tine.

daca nu iti convine nici una, ia-ti o africana, bmw. pe astea sigur incapi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stupid sau nu , primul si cel mai important criteriu e inaltimea (selei , ghidonului / pozitia dreapta) (vezi semnatura)...

 

anume: :makeout:

 

--------------------

 

Know the law, RESPECT the law.

 

The law is your BEST friend IF you don`t break it ...

 

 

[210 / 150 (cm/kg)]

[taoist]

 

 

:wink: 2metri si 10centimetri .... + 150kilograme (mai exact)

 

<initiatorul topicului Motociclisti XXXL> :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

[210 / 150 (cm/kg)]

[taoist]

:P 2metri si 10centimetri .... + 150kilograme (mai exact)

 

<initiatoru topicului Motociclisti XXXL> :makeout:

:wink:

frate da mare mai esti...ce dreacu ai mancat cand ai fost mic? alea 150 de kg nu ar fi problema, dar 2 metri...

stiu si io tip care are 2m si are o vitezana, deci, incearca un tdm, macar pe loc, daca nu ai cum sa il probezi in mers.

o africana sau bmw ti-ar veni bine, dar din ce mobre ai enumerat, banuiesc ca vrei mai spre strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cind te-ai saturat de incercat pocket bike-uri sa ma cauti!...la dimensiunile tale nu sunt prea multe alegeri de facut!!...think again!...

post-7057-1200555080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzamesc pentru sfaturi ... :makeout: ... probabil ca odata si o data oi avea un zepellin (dupa ce oi fi director :makeout: ) ... da pana atunci , trebe schimbat asta de doi jumate :makeout: .

 

@ madcox ... nu stiu daca am mancat altele decat altii ... o fi fost o combinatie propice de mancare, sporturi si ploaie`afara cand eram prunc :makeout:

 

referitor la africana :wink: :P :makeout:

numa ca

Value

Used values are high. You could buy a far superior Suzuki DL1000 V-Strom or Aprilia ETV1000 Caponord for the same money, on the same reg-plate. Why? They look awkward and the Africa Twin still looks superb. You’ll pay quite a lot for the Honda, especially considering rival models performance but you shouldn’t loose too much when you sell.

deocamdata sunt prea student si pentru asta

 

@ GIV 32

cand am vazut jos la gtalk

GIV 32 has just posted a reply to a topic that you have subscribed to titled "Caut

stiam ca urmeaza sa vad una (sau doua) inalta si ROSHCATA :makeout:

 

don`shaf ... dupe cum am mentionat ...

cand oi fi director
:makeout:

 

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...apropo, spune-ne si citi bani ai disponibili pt un asemenea eveniment cum e asta de a-ti schimba motorul cu unul pe masura?...asta ca sa stim si noi daca ne racim sau nu gura(degetele) degeaba!!... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

redline : 3800 oiro (cu tot cu fulgi) (da cand zic redline, aia inseamna REDline)...

 

deci giv ... imi pare rau ca ti-am racit degetele (yet again) degeaba :P ... da PROMIT ca de la tine o fi prima mea mobra de director :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GIV32 nu prea merge RT-ul in cazul lui. un astfel de motor nu merita sa il freci prin oras. este prea touring pentru orasele noastre.

 

@ishmael, sa stii ca nu este deloc o alegere proasta africana. este f manevrabila, vioaie, si practic nu exista obstacol decent de care sa nu treci...

desi nici asta nu ar fi o alegere proasta: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1408849

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GIV32 nu prea merge RT-ul in cazul lui. un astfel de motor nu merita sa il freci prin oras. este prea touring pentru orasele noastre.

...crede-ma merge prin oras ca uns!..eu le frec prin oras si se comporta f bine!...daca nu crezi intreaba-te de ce politia are din astea si cum se descurca cu ele!!!...are racire pe aer si ulei, materialele din care este facut se racesc repede, nu-ti incalzeste boasele cum fac alte motoare..si nu l-am vazut niciodata incins chiar daca afara erau 42grC!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...crede-ma merge prin oras ca uns!..eu le frec prin oras si se comporta f bine!...daca nu crezi intreaba-te de ce politia are din astea si cum se descurca cu ele!!!...are racire pe aer si ulei, materialele din care este facut se racesc repede, nu-ti incalzeste boasele cum fac alte motoare..si nu l-am vazut niciodata incins chiar daca afara erau 42grC!!

da omu' stiu, ca doar sunt fan RT si GS, si chiar am intrebat un politai asta vara... :wink:

eu ma refeream ca este cam mare, si nu merita sa il freci prin oras...nu ca s-ar strica, ci pur si simplu...pentru ce ii trebuie lui, i s-ar potrivii un gs mai degraba, si de 1100 ca sa se incadreze in banii care ii are, si poate ii mai ajung sa mearga si la curve... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ishmael:

 

Nu stiu unde/ce ai citit tu despre racirea pe aer la Bandit, care defapt e pe ulei (are radiator de ulei) si pe aer (aripioare pe blocu motor care incanta pupila), insa io iau aceasta solutie tehnica ca pe un avantaj, cel putin la genul asta de motorete.

 

Pt ca spuneai ca vrei sa fie inalta. Un B6 din '99 stock are cam 79 cm inaltimea seii. Cu 35 de eurieni iti iei kit de ridicat cooru (2 tije). Ti-l ridica de obicei cu 3,5 cm si imbunatateste handlingul deja bun. :P Si arata f porno. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

99 stock`u la care ma refeream si ieu ... are ceva mai mult datat www.bikez.com (acu daca am fost mintit mint si eu)

in rest ... daca bmw poate ,atunci poate si tzutzuki ( stiu giv ... boxer nu e linie ) ... no problem with that ... vechimea conceptuala a motorului este si avantaj si dezavantaj (pa scurt : mere sigur , da trasa ai bulan sa nu iei unu pleznit) (asta am zis si inainte www.mcn.com luata treaba cu motoare calarite in toate conditiile si probabilitate mai mare de kix ... NU am sarit in capu nimanuia despre intretinerea mobrei personale din dotare)

 

--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 13:35 -------------
in alta ordine de idei ... @EMPPU ... cat esti ? ca tzam vazut poza de profil ... (asa sa imi fac o idee )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, e misto un gunoi de motoreta ca a lui emppu :blink: , dar o sa iti fie "mica".

inseamna ca daca boxer-ul nu te atrage, si vrei ceva sa mearga liniar dpdv al vibratiilor, ramane singura varianta TDM-ul. nu iti trebuie sa fie doar inalta. trebuie sa aiba si distanta intre axe ceva mai mare decat a unui bandit...adica sa fie cu inclinatii de touring.

 

@emppu, arata bine motoreta ta. sa o folosesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

99 stock`u la care ma refeream si ieu ... are ceva mai mult datat www.bikez.com (acu daca am fost mintit mint si eu)

in rest ... daca bmw poate ,atunci poate si tzutzuki ( stiu giv ... boxer nu e linie ) ... no problem with that ... vechimea conceptuala a motorului este si avantaj si dezavantaj (pa scurt : mere sigur , da trasa ai bulan sa nu iei unu pleznit) (asta am zis si inainte www.mcn.com luata treaba cu motoare calarite in toate conditiile si probabilitate mai mare de kix ... NU am sarit in capu nimanuia despre intretinerea mobrei personale din dotare)

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 13:35 -------------</small><br/>in alta ordine de idei ... @EMPPU ... cat esti ? ca tzam vazut poza de profil ... (asa sa imi fac o idee )

 

Da, daca aia de pe bikez.com zic ca B6le din 99 nu are fix 79 cm, mint si tu minti cu ei. :D Iti zic eu ca si fan(atic) Bandit ca B6le Kult (adica 95-99, inclusiv) are fix 79 cm. Si ca B12le din aceasi generatie, pe care multi necunopcatori nu-l deosebesc de B6 pt ca are cadrul si gabaritul identic, are inaltimea seii de 805 mm (pt ca are un amortizor mai puternic si mai lung pe spate). Io am 1,85 m si 80 de kile si amortizor de 1200 pe spate si din primavara si o ridicare de coor aftermarket. Dar mai relevant pt tine e ca am un pretin cu un B6 din 95 care avea 110 kile si nu avea probleme cu el si nu arata nici ca Pinnochio pe trotineta. Ne am dat si impreuna cu 200 la ora pe el si nu am murit nici unu. Nu incerc sa-ti bag pe gat Banditul insa vreau doar sa-ti zic ca nu o sa se rupa sub tine. Are o sarcina totala de 420 KG (cel de 600) si utila de peste 200. :(

 

Daca tot vrei un naked (si crezi ca te tine experienta si buzunaru), si nu crezi ca un Bandit te duce fara sa se dezintegreze sau ti se pare prea mic ca si gabarit... baga-te la Suzuki GSX 1400, Honda CB 1000 sau 1300, Yamaha XJR 1200 sau 1300, Kawasaki ZXR 1200. Cel putin de GSX si de XJR stiu ca sunt f fiabile si fac de toate. Ai loc pe ele cacalau si suspensiile au rezerve cat bancile din elvetia in aur. GSX 1400 are 1402 cc si un cuplu din ture joase de-ti rupe bratele jos. :o

 

 

mah, e misto un gunoi de motoreta ca a lui emppu :D , dar o sa iti fie "mica".

inseamna ca daca boxer-ul nu te atrage, si vrei ceva sa mearga liniar dpdv al vibratiilor, ramane singura varianta TDM-ul. nu iti trebuie sa fie neaparat inalta. trebuie sa aiba si distanta intre axe ceva mai mare decat a unui bandit...adica sa fie cu inclinatii de touring.

 

@emppu, arata bine motoreta ta. sa o folosesti sanatos.

 

Săr'na! :blink: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm cele spuse despre bikez. nu toate datele sunt de incredere. am gasit multe greseli destul de serioase...

 

@emppu-le lasa omul in pace cu banditul, ca nu ae 1.80 m. lui ii trebuie o mobra mare, si din cate am inteles eu, necarenata. e bun ce zici tu acolo, dar nu in cazul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca aia de pe bikez.com zic ca B6le din 99 nu are fix 79 cm, mint si tu minti cu ei. :( Iti zic eu ca si fan(atic) Bandit ca B6le Kult (adica 95-99, inclusiv) are fix 79 cm. Si ca B12le din aceasi generatie, pe care multi necunopcatori nu-l deosebesc de B6 pt ca are cadrul si gabaritul identic, are inaltimea seii de 805 mm (pt ca are un amortizor mai puternic si mai lung pe spate). Io am 1,85 m si 80 de kile si amortizor de 1200 pe spate si din primavara si o ridicare de coor aftermarket. Dar mai relevant pt tine e ca am un pretin cu un B6 din 95 care avea 110 kile si nu avea probleme cu el si nu arata nici ca Pinnochio pe trotineta. Ne am dat si impreuna cu 200 la ora pe el si nu am murit nici unu. Nu incerc sa-ti bag pe gat Banditul insa vreau doar sa-ti zic ca nu o sa se rupa sub tine. Are o sarcina totala de 420 KG (cel de 600) si utila de peste 200. :laugh:

 

Daca tot vrei un naked (si crezi ca te tine experienta si buzunaru), si nu crezi ca un Bandit te duce fara sa se dezintegreze sau ti se pare prea mic ca si gabarit... baga-te la Suzuki GSX 1400, Honda CB 1000 sau 1300, Yamaha XJR 1200 sau 1300, Kawasaki ZXR 1200. Cel putin de GSX si de XJR stiu ca sunt f fiabile si fac de toate. Ai loc pe ele cacalau si suspensiile au rezerve cat bancile din elvetia in aur. GSX 1400 are 1402 cc si un cuplu din ture joase de-ti rupe bratele jos. :blink:

 

 

 

multumesc frumos pentru sfaturi insa cateva precizari le repet.(adica le-am mai scris odata :D)

 

{

buget : 3800eur ... - (adica nu + - ... ca + nu mai am de unde)

 

inaltime : 2.10m

masa : 150kg

 

cu primul rand am ras mobrele care puneau in balantza buzunaru.iar cu cele din urma am ras si exemplele si kiturile si greutatile maxime, utile, si de care or mai fi.

}

 

sunt ferm constient ca nu este o plaja prea larga de chestii din care pot alege, drept pentru care un am pretentii si ifose.

nu am pornit topicul asta sa ma cert , sa ma dau in stamba, sau ca altii sa faca research pentru mine, ca "prind" si eu google pe pc :o - da is pur si simplu prea putine chestii care inlocuiesc experienta concreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datele si parerile ce ti le-am dat io nu-s de pe google, daca mi-a fost adresat (si) mie mistoul cu "prind si eu google". :blink:

 

Daca nu dispui de mai multi bani si vrei dezbracata, baga-te cu incredere la XJR 1200, ca-l iei chiar si la 3000 in germania, cam la 10 ani vechime si rulaje de 25-30K. Ai loc pe el si te tin suspensiile.

 

PS: de pe bikez.com nu as lasa nici macar un copil sa faca referate la gradinita. Site-ul ala ocupa spatiu dejaba pe servere si induce lumea in eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu dispui de mai multi bani si vrei dezbracata, baga-te cu incredere la XJR 1200, ca-l iei chiar si la 3000 in germania, cam la 10 ani vechime si rulaje de 25-30K. Ai loc pe el si te tin suspensiile.

 

100% with ya. XJR1200 este cea mai buna optiune la banii astia. Sub 4k nu stiu daca te atingi de XJR1300 sau GSX1400. Oricum, toate astea sunt motoare uber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit si tre sa zic si eu ca Banditul duce fara probleme greutatea :blink: am 100 si ceva kg :laugh: si merge tors ,de inaltime nu zic nimic.

succes la alegere

eu am banditu din vara si e o un motor super dar tot chopper rules.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit si tre sa zic si eu ca Banditul duce fara probleme greutatea :laugh: am 100 si ceva kg :o si merge tors ,de inaltime nu zic nimic.

succes la alegere

eu am banditu din vara si e o un motor super dar tot chopper rules.

Bafta!

 

Si cum iti permiti buei sa nu dai pe la Banditmania, si mai esti si din SB. :( :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...