Sari la conținut

Sa-mi Pun Cylinder Kit De 70cc ?


cosminake
 Share

Postări Recomandate

Multa lume mi-a spus ca o sa am probleme cu scooteru daca-i pun cylinder kit de 70... Acum intrebarea e ce probleme o sa am ? persoanele avizate pt raspunsuri sunt cele care au asa ceva si au tunat scooteru plus cele care au ceva cunostinte ...

Stiu ca financiar vorbind nu se merita, nu asta-i problema mea, insa nu vreau sa nu-mi mai porneasca sau eu stiu ce dracu sa se intample ...

 

 

multumesc anticipat ...

 

 

 

ops sry de double post :blink:( delete plz

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 185
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Radicala modificare danutze :laugh: . Stiu ca multi nu au, si nu e deloc un lucru de lauda. Ideea e ca ambielajul in general se schimba pt. siguranta dar si o doza de performanta(vorbim de unul sport, d'aia exista si pachete de set motor in care este inclus un ambielaj), iar restul de piese ajuta la punerea in valoarea a kitului de 70cmc. Pt. ce imi iau kit ca sa stiu ca am piston mai mare si imi urca mai bine in panta :blink: ? Ca sa se MERITE ai nevoie si de acele componente...

 

p.s. desigur si o toba recomandat sau macar "curatata" de restrictii cea originala, desi mi'e teama ca si asa va fi insuficienta.

Editat de crettz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radicala modificare danutze :o . Stiu ca multi nu au, si nu e deloc un lucru de lauda. Ideea e ca ambielajul in general se schimba pt. siguranta dar si o doza de performanta(vorbim de unul sport, d'aia exista si pachete de set motor in care este inclus un ambielaj), iar restul de piese ajuta la punerea in valoarea a kitului de 70cmc. Pt. ce imi iau kit ca sa stiu ca am piston mai mare si imi urca mai bine in panta :blink: ? Ca sa se MERITE ai nevoie si de acele componente...

 

p.s. desigur si o toba recomandat sau macar "curatata" de restrictii cea originala, desi mi'e teama ca si asa va fi insuficienta.

Da cretz da la seturile alea ce vin cu ambielaj cu tot..ambielajul ala nui ca ala sport ii exact facut pt acel set intelegi nu k ala sport carel pui tu la ce set vrei !! si oricum scuteru lui ii luat de nou si nu cred ca are ce sa se strice mai ales nui la fel ca celelalte de pun seturi si scuteru ii forjat de mama focului si cand pune si setu mai are 500 km si poti sal arunci :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cretz da la seturile alea ce vin cu ambielaj cu tot..ambielajul ala nui ca ala sport ii exact facut pt acel set intelegi nu k ala sport carel pui tu la ce set vrei !! si oricum scuteru lui ii luat de nou si nu cred ca are ce sa se strice mai ales nui la fel ca celelalte de pun seturi si scuteru ii forjat de mama focului si cand pune si setu mai are 500 km si poti sal arunci :blink:

 

 

Esti tu sigur ca nu are ce sa se strice daca e nou??Crede-ma ca si neforjat se poate strica si la 500 de km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cretz da la seturile alea ce vin cu ambielaj cu tot..ambielajul ala nui ca ala sport ii exact facut pt acel set intelegi nu k ala sport carel pui tu la ce set vrei !! si oricum scuteru lui ii luat de nou si nu cred ca are ce sa se strice mai ales nui la fel ca celelalte de pun seturi si scuteru ii forjat de mama focului si cand pune si setu mai are 500 km si poti sal arunci :laugh:

bai numai prostii vorbesti :o

daca iti iei set...si vrei performantze,pune-i o aprindere sport(malossi sau cu firma setului),carburator mare (21mm recomandat),o curea buna(malossi kevlar),toba sport,ambielaj sport(cretzz zicea ca iti trebuie neaparat,parerea mea e ca sparge fara nici o problema fara el :( ) si un variator sport(optional,macar role bune :D)...

parerea mea :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai numai prostii vorbesti :laugh:

daca iti iei set...si vrei performantze,pune-i o aprindere sport(malossi sau cu firma setului),carburator mare (21mm recomandat),o curea buna(malossi kevlar),toba sport,ambielaj sport(cretzz zicea ca iti trebuie neaparat,parerea mea e ca sparge fara nici o problema fara el :o ) si un variator sport(optional,macar role bune :()...

parerea mea :blink:

Eu in afara de magnetou,aprindere,ambielaj si carter,am schimbat tot la partea mecanica

sunt curios cum o sa mearga...

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CaTaLiN kTa: valoarea mea

CaTaLiN kTa: nu o are nimenea

CaTaLiN kTa:

crettz::>:>:> fara numar doc, baga

CaTaLiN kTa: :blink:)

 

Pai cam asa...SI E CRETTZ FIR'AR EL SA FIE NU CREZZ! :laugh: Cum iti suna the_doftor_46?

 

Ontopic: cosminake cred ca a prins ce era de inteles chiar daca a iesit o salata de cruditati spre final, hai sa vedem ce zice si el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CaTaLiN kTa: valoarea mea

CaTaLiN kTa: nu o are nimenea

CaTaLiN kTa:

crettz::>:>:> fara numar doc, baga

CaTaLiN kTa: :()

 

Pai cam asa...SI E CRETTZ FIR'AR EL SA FIE NU CREZZ! :D Cum iti suna the_doftor_46?

 

Ontopic: cosminake cred ca a prins ce era de inteles chiar daca a iesit o salata de cruditati spre final, hai sa vedem ce zice si el...

haus :o ...scuze,stii cum e cu cana de vin :blink:

gata mai cu offtopicurile :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine am uitat sa adaug ... am un buget ridicat pt tot ce inseamna sport(ambreiaj, variator, toba ....) :blink: insa cativa oameni mi-au sugerat ca n-ar fi bine sa-mi pun cylinder kit :laugh:

 

 

PS FARA OFFTOPICURI PE THREADU MEU CA VA CALC CU SCOOTERU TUNAT :o

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine am uitat sa adaug ... am un buget ridicat pt tot ce inseamna sport(ambreiaj, variator, toba ....) :blink: insa cativa oameni mi-au sugerat ca n-ar fi bine sa-mi pun cylinder kit :laugh:

in afara de consum...eu nu vad dezavantajele :o

gandeste-te ca o sa-ti fuga poate dublu decat fuge acum + demaraj mult mai mare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu poti sa spui doar cilindru? nu esti roman?

 

nu se strica rapid cum se aude, ca nu prea e logic, dar e mult mai fiabil stock-ul. Adica zic ca un kit sport sa te tina 5000-6000 km zi maxim 10 000 pe langa un stock care tine si pana la 40000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu poti sa spui doar cilindru? nu esti roman?

 

nu se strica rapid cum se aude, ca nu prea e logic, dar e mult mai fiabil stock-ul. Adica zic ca un kit sport sa te tina 5000-6000 km zi maxim 10 000 pe langa un stock care tine si pana la 40000

deci mai arunc 200 eur pe kit la fiecare 6000 km :blink: ehh nu-i chiar asa de rau ...

 

anyway nu-i pun mah doar cilindru ii pun tot, ce esti turc ?! :laugh:

ideea era ca am auzit de la diversi ca nu e bine sa pui cilindru de 70cc :D si eram in dilema, sa schimb tot inafara de cilindru sau sa pun si cilindru :o

 

Apropo cine mai are scooteru tunat ? din cei care-si arunca parerile aici ? :(

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu il am pe partea asta de kit, insa am vazut o gramada de incercari mai mult sau mai putin inspirate de tuning pe partea asta. Si asta e motivul pt. care ti'am raspuns. Prefer orice fel de modificare in schimbul celei asupra motorului in sine, strans de fabricant cu cheie dinamometrica si cat se poate de VIRGIN! Insa un tuning facut ca la carte va oferi satisfactie deplina eventualului posesor. Insa nu stiu daca exista vreo unitate competenta in asa ceva, in tara asta.

 

post-13602-1200602748_thumb.jpg Nu e al MEU!!! :blink:

Editat de crettz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu il am pe partea asta de kit, insa am vazut o gramada de incercari mai mult sau mai putin inspirate de tuning pe partea asta. Si asta e motivul pt. care ti'am raspuns. Prefer orice fel de modificare in schimbul celei asupra motorului in sine, strans de fabricant cu cheie dinamometrica si cat se poate de VIRGIN! Insa un tuning facut ca la carte va oferi satisfactie deplina eventualului posesor. Insa nu stiu daca exista vreo unitate competenta in asa ceva, in tara asta.

 

 

ehhh dasta imi e mie frica :blink: sa dau bani si sa iasa un vax. si sa am ce bate prin service-uri de scootere, eventual incendieri :laugh:)

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolly ce dovezi ai ca un kit de 70cc te tine doar atat cat spuneai?

eu merg cu al meu de vreo 6-7000 si nu am NICI UN fel de problema =... :blink:

mai gandeste-te...daca nu iti place tie 70cc,nu baga in cap la altii asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aplica teoria lui crettz...simplu ala original e de la mama lui...si e pur si simplu perfect :blink: daca il faci cu mana ta...mare diferenta nu e la capacitate sa zici ca variaza explozia sau etc, si daca ii bagi ambielaj e chiar ok. Ideea e sa te duci la un service specializat pe tuning si iti iese ceva frumos :laugh: Nu o sa ai 40k km in viata ta cu 70 cmc. Stock e peste polini, malossi etc :o Imi place 70cc, doar ca nu imi pun ptr k e ilegal. In rest mi-as pune si eu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos topic,parca e live chat :laugh: :blink: ma uit , ultimul mesaj ,3 minute in urma,5 minute...

ON : cosminake ? pana la urma ? iti pui kit sau nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa lume mi-a spus ca o sa am probleme cu scooteru daca-i pun cylinder kit de 70... Acum intrebarea e ce probleme o sa am ? persoanele avizate pt raspunsuri sunt cele care au asa ceva si au tunat scooteru plus cele care au ceva cunostinte ...

Stiu ca financiar vorbind nu se merita, nu asta-i problema mea, insa nu vreau sa nu-mi mai porneasca sau eu stiu ce dracu sa se intample ...

multumesc anticipat ...

ops sry de double post :laugh:( delete plz

Salut! Cu un kit de 70cc automat o sa se scurteze timpul de uzura al totutor pieselor, insa daca nu dai in el prea tare, te duce linistit peste 8000 de km(doar cu setul schimbat)

Deci problema principala la 70cc e accelerarea uzurii tuturor pieselor. Si cel mai solicitat o sa fie ambielajul.

 

 

Bafta! :blink:

 

 

p.s.: Va asteptam pe toti scuteristii duminica la prima adunare CSR din 2008!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...