bolo Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 (editat) salut,am si io niste nelamuri in legatura cu iju meu...prima e ca ma deranjeaza zgomotu facut de tobe care eu zic ca e prea mare si nush daca i pot face ceva sau...asa moare?a doua nelamurire e ca nush ce se intampla ca in momentu cand aprind faru moare motoru(fara ca faru sa se aprinda) .acuma chestia e ca eu la motorisca am o improvizatie facuta de mosu de la care am cumparat-o de genu celei din imagine...(alternator de dacie cu fulie si curea) . --- Mesaj completat în 21 Jan 2008 20:07 ------------- salut,am si io niste nelamuri in legatura cu iju meu...prima e ca ma deranjeaza zgomotu facut de tobe care eu zic ca e prea mare si nush daca i pot face ceva sau...asa moare?a doua nelamurire e ca nush ce se intampla ca in momentu cand aprind faru moare motoru(fara ca faru sa se aprinda) .acuma chestia e ca eu la motorisca am o improvizatie facuta de mosu de la care am cumparat-o de genu celei din imagine...(alternator de dacie cu fulie si curea) . asta e poza de fapt Editat Ianuarie 21, 2008 de bolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Bolo cu toba n-ai ce face toate sunau tare de noi. eventual schimbi tobele pui ceva mai performant.t lumini ai undeva scurt s-au la contacat s- au la bec s-au cine stie trebe sa cauti. Porcaria de alternator arunc-o si pune-u dinam , alternator s-au magnetou. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 daca mergi cu atasul nici nu te gandi sa renunti la alternatorul de dacie, ai unde sa pui baterie de masina. chiar si solo. arata urat dar e foarte fiabil fata de rahaturile rusesti. lasa alternatorul acolo. vezi daca iti incarca. daca da ai un scurt la lumini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Daca zgomotul facut de tobe e metalic, troncane, etc, vezi sa nu-ti loveasca coturile in tobe (mai ales daca tobele sunt lovite/deformate la locul de imbinare). Verifica si schimba garniturile de la coturi si tobe. Foloseste fir de azbest si silicon rezistent la temperatura. Stringe bine piulitele care prind coturile de motor si cele care fixeaxa coturile in tobe. In mod normal un motor de Ij 56 bine reglat tre' sa scoata mai mult un pufait la relanti, iar la drum un 'mormait' f. placut urechilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 JOS ALTERNATORUL si mosului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Ianuarie 22, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2008 va multumesc de ajutor chiar daca parerile-s unpic impartite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Debransaza alternatorul ; alimenteaza instalatia de la o baterie auto ; verifica circuitele de lumini in amanunt (inclusiv cum sunt realizate conexiunile la comutatoare , care pot da la masa) . Am pus la IJ punte de diode de DACIA si releu regulator tot de DACIA , la alternatorul de IJ . Nu au mai fost probleme . Eu am TULA cu remorca . Daca imbinarile tobelor nu sunt stranse si etanse , daca cineva a umblat la sicanele din tobe , face zgomot . Curata bine tobele si cu ocazia aceasta verifica . La nevoie pune bailagare din tabla de aluminiu moale (nealiat) la etansari , taiate la capete "in coada de randunica" . BAFTA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 Debransaza alternatorul ; alimenteaza instalatia de la o baterie auto ; verifica circuitele de lumini in amanunt (inclusiv cum sunt realizate conexiunile la comutatoare , care pot da la masa) . Am pus la IJ punte de diode de DACIA si releu regulator tot de DACIA , la alternatorul de IJ . Nu au mai fost probleme . Eu am TULA cu remorca . Daca imbinarile tobelor nu sunt stranse si etanse , daca cineva a umblat la sicanele din tobe , face zgomot . Curata bine tobele si cu ocazia aceasta verifica . La nevoie pune bailagare din tabla de aluminiu moale (nealiat) la etansari , taiate la capete "in coada de randunica" . BAFTA !!! multumesc,curatarea tobelor se face doar in modul pe care il stiu eu cu vreo sarma otelita...si curatate tobele cam cum se spala sticlele?sau lovite cu ceva lemn de esenta moale cat sa nu le indoi?asta am mai facut-o...etansarile intradevar sunt indoielnice.treaba cu bailagarele nu prea am inteles-o da probabil ca-s ceva gen garnituri cu rol de etansare.inca o data multumesc,va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 as recomanda pt ij sa-i pui mahnetou de minsk, adapratea se face usor cu ajutorul enei flanse facute la strung si ai scapat de baterie, platina, etc, cat despre tobe vezi ca trebe sa aibe in capul lor un prezon care vine din interiorul lor cu o piulitza, desfao pe aia si trage afara palnia si toate sitele care sunt in ea, curatale bine cu benzina sau co motorina ajutandu-te de o perie de sarma! asta trebe facut periodic la un motor in 2 timpi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 as recomanda pt ij sa-i pui mahnetou de minsk, adapratea se face usor cu ajutorul enei flanse facute la strung si ai scapat de baterie, platina, etc, cat despre tobe vezi ca trebe sa aibe in capul lor un prezon care vine din interiorul lor cu o piulitza, desfao pe aia si trage afara palnia si toate sitele care sunt in ea, curatale bine cu benzina sau co motorina ajutandu-te de o perie de sarma! asta trebe facut periodic la un motor in 2 timpi! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 lasa acolo alternatorul. e foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 (editat) va multumesc de ajutor chiar daca parerile-s unpic impartite daca ai contact original de acolo e problema cu lumina, am si eu aceias problema la un ij.tobele lasale sa fac zgomotul lor ca altfel apar probleme.parerea mea nu renunta la alternatorul de dacie pt.ca la ij56 e o mare problema cu incarcarea,nu va merge nicodata cum trebuie....ij ce vrei......nu te astepta la mari bucuri din partea unui ij ca nu vei avea.am si eu citeva si mi-au mincat viata dar nu pot renunta la ele am schimbat si rotor si stator nou si a mers putin incarcarea.problema este ambelajul de rahat care e mare si greu si la citeva frine de motor se descentreaza si bani aruncati pe stator si rotor daca o ti doar de duminica cum fac si eu mai merge Editat Ianuarie 30, 2008 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.