Sari la conținut

Miros Suspect La Motor


Postări Recomandate

salutare ,de cand s-a mai topit zapada am inceput iar sa scot drujba la alergat...am avut ceva probleme tehnice cu ea(releu de semanlizare dus,baterie,bord rupt,cot carb fisurat,carene fisurate,cablu kilometraj rupt,si nu..nu de la vreo cazatura ..pur si simplu..se dezmembreaza in timpul mersului)carpite ca rezolvare acum,fiindca celor de la first bike am dat comanda de piese inca din noiembrie si n-au sosit nici acum

 

...am avut cotul de la carb-cilindru fisurat,fiind din cauciuc,am reusit sa torn un strat consistent de poxipol pentru a astupa complet gaurile..de asemenea garniturile dintre cot si carb/cilindru erau mancate,asa ca am confectionat din klingherit altele(sper sa fi scris bine).

 

problema:inca din noiembrie cand am facut ultimul drum cu ea si posibil sa fi mers prinzand aer fals la carb ,dupa ce se incalzea suf de bine motorul,incepea sa miroasa a cauciuc topit,sau cateodata aducea si a miros de soba d-aia taraneasca de tabla data cu bronz..nici dupa ce am carpit carbul acum mirosul nu a disparut...am zis ca e de la ulei..ca nu-l mia skimbasem cam de mult...uleiul scos a iesit efectiv ciocolata,si i-am cumparat omv bixxol special pt moto in 4t 10w 50 full sintetic...pus ieri,mers vreo 15-20km..mirosul este mia slab,dar inca persista..ma gandesc sa nu fie vreun simering futut prin interoir in motor?sa fie vreo problema interna?sau o fi de la jegu care pus pe motor si cand se inginge se evapora si pute naspa?

 

pe langa miros,recent,adica in ultimile zile(merg de vreo 10 zile cu ea),a inceput in jurul a 2-3mii rot sa se auda din dreptul ambreiajului(sau asa mi se pare) un mic scartazit suspect,slab ca intensitate,dar care seamana cu acele sunete cand trece o rabla de masina care are probleme cu pompa de apa...si cand o ambaleaza scartaie din ce in ce mai tare...ca de cauciuc pe cauciuc..sunetul se aude daor cand rulez cu viteza mica,fiindca in rest zgomotul tobei al acopera sau nu s-o manifesta decat la acele turatii,la plecare..

 

motorul e un first bike formula 125 ...si in ciuda problemelor de mai sus inca merge bine,si ca putere,si ca turatie,deci nimic suspect la prima vedere...plus ca de cand am astupat aerul fals acum sta si bine la ralanti la 1200rpm...astept ceva sfaturi,sugestii....faza e ca numa in motor nu am mai ajuns sa-mi bag nasu sa-l desfac,in rest,peste tot...si n-as vrea s-o fac fara un motiv bine intemeiat..

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnule, nu stiu ce sa zic de miros...poate ai atins tu cu talpa pe evacuare, poate ai luat vreo punga ceva din mers...

dar la faza cu uleiul...nu ar trebui sa pui ulei de motocicleta? cutia nu are acelasi ulei cu motorul? ca poate sa iti patineze ambreiajul din cauza uleiului...desi nu s-ar auzi scartait...plm

 

sau poate iti suna telefonul in momentul ala, si ai tel setat la sunet de apel cu "scart, scart, scart" io p-aia o am... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mirosul nu seamana oarecum cu pishatul de caine? vorbesc serios. poxipolul incins asa pute...

 

 

:blink: :laugh: :( Sincer imi pare rau ptr. belelele prin care treci, stiu cum e, dar n-am putut sa ma abtin, e cel mai fain topic de multa vreme incoace, n-am mai ras de mult asa, nu stiu de ce dar sunte-ti funny! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ha..ce glumeti santeti :laugh: :o ...am precizat clar ca mirosul este de cauciuc incins..sau aduce a burlan incins dat cu bronz.

 

nu am nici o punga,nu s-a topit nici o cizma,nu nimic! stiu cum mirosse poxipolul si am si pus nasul langa lipitura sa vad daca de la aia e problema si nu e! ca sa nu va mia dati atata cu presupusu..plus ca zona cotului carb nici macar nu se incinge , ramane un pic caldut la mana.

 

aduce un pic a miros de motor superincins.....forjat..cum plm sa zic?

 

noutatea de azi e ca nu se mai aude acel scartait ce parea ca vine din zona cutiei de viteze,a discului de ambreiaj...deci posibil si noul ulei sa-si fi intrat in atributii...

 

si am zis clar ca am pus ulei special de motocicleta ! pe care am dat si o gramada de bani..

 

acum 10 minute de cand m-am intors cu moto am mia pus nasu la motor si am scos si fisa bujiei si culmea..s-ar parea ca prin zona cilindrului sau chiar de pe la bujie ar fi o problema...e noapte si nu aveam nici scule deci n-am stat sa scot si bujia sa ma uit la ea..sper din tot sufletul sa nu am vreo garnitura de kiuloasa sau alte balarii d-astea care incep sa se pice sau sunt in curs de a pica..

 

in mod clar,exista o problema,mica,mare,remediabila sau nu, pana mea..am motoru asta de 3 ani si stiu ce-i de capul lui...asa ca daca nu veniti cu niste sugestii sau comentarii decente va sugerez sa mutati sectiunea de bancuri in alta parte ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb daca tu chiar te astepti sa primesti un raspuns concludent dupa descrierea pe care ai facut-o....

Deobicei lumea sa plange de sunete suspecte cand vine vorba de motoare nu de mirosuri...., dar cine stie poate se ofera cineva sa-ti miroasa motorul si sa-ti dea solutia :friends:

Daca ai avea probleme cu garnitura de chiuloasa s-ar manifesta prin lucruri mult mai evidente decat mirosul , precum pornire greoaie la rece, lipsa de putere, murdarirea zonei de imbinare dintre chiuloasa si cilindru.

Daca motorul se incinge prea tare poate mirosi asa vopseaua cu care a fost vopsit cilindrul sau carterul, dar iti poti da seama repede daca motorul e supraincins mai ales daca-l ai de 3 ani .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu fie vreo fisa ce atinge cilindrul. s-a mai intamplat. se topeste si pute...

tot ce e posibil..am banuilei ca nici bujia nu e cum ar trebui sa fie,o s-o skimb in urmatoarea perioada..si ar ia fi ceva..se pare ca lipitura la cotul carburator tot nu e etansa..deci tot intra aer fals..deci probabil cateodata amestecul posibil sa fie sarac..sau..plm..naiba stie..de aici poate rezulta o ardere defectuasa si deci se surpraincinge..am mia avzut aici un topic cu cineva care are un xt600 si cineva la fel zicea ca din cauza imbinarii defectuase dintre carb cot flansa si cilindru posibil sa fie faca nish simptome ciudate inclusiv rateuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...