toasted Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Salutare! Sunt foarte curios daca mecanismul acesta face vreo diferenta(sesizabila) pe motor sau nu, asa ca daca cineva il foloseste, il rog sa imi impartaseasca niste pareri despre el si despre cum se monteaza. Atasez si niste poze, sa fie clar despre ce vorbesc . Mersi, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 din ce vad, este un kit ce tarnsforma actionarea meanica cu una hidraulica. pare ok. si relativ simplu de montat, dar trebuiesa scrie pe kit-ul respectiv la ce motorete merge montat. ar fi ok, daca ambreiajul cu cablu ar fi greoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 din ce vad, este un kit ce tarnsforma actionarea meanica cu una hidraulica. pare ok. si relativ simplu de montat, dar trebuiesa scrie pe kit-ul respectiv la ce motorete merge montat. ar fi ok, daca ambreiajul cu cablu ar fi greoi... ..Cu una tot mecanica ai vrut sa spui dar te-ai balbait---dar demultiplicata. fara suparare Madcox am glumit sa ne mai descretim. Deci merge pusa pe orice Moto cu actionare prin cablu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 da, tot mecanica e actionarea si cu sistemul respectiv. E asa cum zice strumfuadi pe baza de parghie, usureaza si micsoreaza distanta de actionare a manetei de ambreiaj. Eram curios daca FOLOSESTE cineva, sa vad daca merita sau nu efortul. Si da...e urat. Mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Nu mi se pare o idee buna folosirea unui astfel de dispozitiv pentru ca micsoreaza cursa reala a cablului de ambreiaj si astfel nu se mai obtine o debraiere completa chestie ce duce la uzura prematura a discurilor si in cazurile mai extreme chiar a cutiei de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) nu m-am gandit la asta, dar nu prea cred ca e asa. Adica dispozitivul nu micsoreaza cursa reala a ambreiajului, doar a manetei. E ca la servo la masina, daca intorci mai putin de volan nu inseamna ca in realitate se intorc rotile mai putin. Dispozitivul amplifica miscarea nu o diminueaza, tocmai asta e si ideea. Sa depui mai putin efort pentru aceeasi actiune. in plus, se poate regla cursa, deci daca e sa fie, se poate lasa cursa mai lunga si atunci distanta de actionare ar fi aceeasi, dar efortul mai mic. Cred ca ar merita si asa, cel putin la al meu e baia de ulei comuna la motor si la ambreiaj si (cand e frig de ex, pana se incalzeste bine) se intampla sa fie o adevarata pacoste. Editat Ianuarie 23, 2008 de toasted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 nu m-am gandit la asta, dar nu prea cred ca e asa. Adica dispozitivul nu micsoreaza cursa reala a ambreiajului, doar a manetei. E ca la servo la masina, daca intorci mai putin de volan nu inseamna ca in realitate se intorc rotile mai putin. Dispozitivul amplifica miscarea nu o diminueaza, tocmai asta e si ideea. Sa depui mai putin efort pentru aceeasi actiune. in plus, se poate regla cursa, deci daca e sa fie, se poate lasa cursa mai lunga si atunci distanta de actionare ar fi aceeasi, dar efortul mai mic. Cred ca ar merita si asa, cel putin la al meu e baia de ulei comuna la motor si la ambreiaj si (cand e frig de ex, pana se incalzeste bine) se intampla sa fie o adevarata pacoste. Pai la majoritatea motocicletelor au aceeasi baie la motor si la cuie si ambreiaj in ulei dar ptr asta nu trebuie sa mearga mai greu ambreiajul cand motorul e rece .Dareu cred ca merita sa incerci dispozitivul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 nu m-am gandit la asta, dar nu prea cred ca e asa. Adica dispozitivul nu micsoreaza cursa reala a ambreiajului, doar a manetei. E ca la servo la masina, daca intorci mai putin de volan nu inseamna ca in realitate se intorc rotile mai putin. Dispozitivul amplifica miscarea nu o diminueaza, tocmai asta e si ideea. Sa depui mai putin efort pentru aceeasi actiune. in plus, se poate regla cursa, deci daca e sa fie, se poate lasa cursa mai lunga si atunci distanta de actionare ar fi aceeasi, dar efortul mai mic. Cred ca ar merita si asa, cel putin la al meu e baia de ulei comuna la motor si la ambreiaj si (cand e frig de ex, pana se incalzeste bine) se intampla sa fie o adevarata pacoste. Pai imi spui si mie cum poti sa amplifici un "semnal" indiferent de tipul lui fara o sursa de energie? La sistemele servo de la auto pt a invarti mai usor de volan se foloseste o pompa hidraulica actionata de motor ( cand nu merge motorul nu ai nici servo, tot greu tragi de volan) iar pt servofrane se foloseste deobicei vacuum creat tot de motor. Mecanismull din poza este pasiv, nu primeste energie din exterior deci ca sa-ti micsoreze forta cu care apesi maneta trebuie sa-ti micsoreze si cursa cablului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 Pai nu iti spun pentru ca habar nu am. Daca stiam nu puneam intrebarea aici Da, e asa cum spui cu sistemele servo, dar parca tot nu imi vine sa cred ca s-ar comercializa un produs care sa scurteze viata ambreiajului. Acuma chiar sunt curios. O sa caut pe forumurile straine poate gasesc exact cum functioneaza. Daca gasesc ceva va anunt. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 cand e frig de ex, pana se incalzeste bine) se intampla sa fie o adevarata pacoste. sorry de oftopic. am sesizat acelasi lucru. daca e rece motocicleta mea nu trage deloc. la modul grav ca nu plec de pe loc. banuiesc ca e ceva cu ambreiaju. poate nu e reglat cablul calumea, poate e uzat ambreiaju si prinde dupa ce se incalzesc alea pacolo, habar n-am. mecanicu a vazut-o evident dupa drum si mi-a zis ca e perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Ianuarie 27, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2008 E posibil sa fie de la ulei (prea vascos pt temperatura de afara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Mersi man, am facut un topic cu asta si mi-au mai zis 2 baieti exact ce ai zis si tu. Asta tre sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.