Sari la conținut

Care Este Diferenta dintre Chopper Si Cruiser?


lucacelnebun
 Share

Postări Recomandate

Cine poate sa-mi explice diferenta intre chopper si cruiser?

 

:laugh: :) :lol:

 

de plictiseala,pul@ calului :

 

cruiser

DSCF1628.jpg

 

versus

 

chopp

0009650.jpg

 

asta ultimu vine in multe forme,marimi,inaltimi.si vine din sua,germania,suedia,asia...all over daca pot sa ma exprim asa si iata ca pot ;)

 

pt luminare citeste o carte-doua...zic :

 

http://www.amazon.com/Choppers-Heavy-Metal...441&sr=1-17

 

http://www.amazon.com/Art-Chopper-Tom-Zimb...2421&sr=1-7

 

http://www.amazon.com/Anatomy-Chopper-Doug...441&sr=1-16

 

http://www.amazon.com/History-Choppers-Scu...538&sr=1-10

 

http://www.amazon.com/Choppers-Field-Guide...464&sr=1-32

 

http://www.amazon.com/Techno-Chop-New-Bree...441&sr=1-14

 

http://www.amazon.com/Top-Chops-Master-Cho...478&sr=1-38

 

http://www.amazon.com/Indian-Larry-Chopper...2421&sr=1-8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca tot s-a reactivat o discutie mai veche, ia sa bagam noi niste carbuni pe foc:

 

Pentru toate cele 3 categorii (cruiser, chopper, custom) amintite mai sus este caracteristic sau nu motorul Vtwin? Daca da, Honda GoldWing mai poate intra in categoria cruiser? Dar BMW r1200c ce este, ca nu seamana cu nimic?

 

Harley Davidson CVO sunt motociclete stock sau custom? In principiu sunt motociclete de serie dar sunt customizate manual, in serie mica sau dupa cerintele specifice ale clientilor.

 

 

ca fapt divers, tot romanul poarta adidasi si "trage" la xerox asa ca, in mod firesc, toti care avem cruisere cu o pereche de genti in spate spunem ca avem choppere. in Romania termenii sunt oarecum sinonimi.

 

Sal,

 

daca ai bagat carbunii cineva tre' sa sufle in ei, sper ca accepta veteranii un intruder. pe o viroaga :laugh:

so, conform unor articole de pe net (pe care tind sa le cred adevarate):

The V-Twin engine has been a staple of motorcycle engineering for over a century. The vast majority of American motorcycles have always been V-Twins and had a general engine layout very similar to the Kawasaki Vulcan 2000, a narrow angled, single carb, pushrod actuated Vee. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha and Harley Davidson's cruisers are all based on exactly the same engine layout and philosophy.

recte:

Motorul in V este o marca a constructiei de motociclete de peste 1 veac. Marea majoritate a motocicletelor americane au avut motoare v-Twins, cu un aranjament foarte similar cu Kawasaki Vulcan 2000, cu unghi ingust, un singur carburator si culbutori. Cruiserele de la Kawasaki, Suzuki, Yamaha and Harley Davidson's sunt bazate pe exact aceleasi aranjament si filozofie ale motorului.

 

vezi: http://hubpages.com/hub/_Which_Cruiser_Eng...n_Or_Straight_3

si http://en.wikipedia.org/wiki/V-twin_engine

 

si parerea personala si proprie, si Honda GoldWing sau BMW r1200c , chiar daca se abat daca de la "filozofia" mentionata sunt niste cruisere adevarate.

Harley Davidson CVO? custom mai degraba

 

Respect!

Mesaj completat

Daca tot s-a reactivat o discutie mai veche, ia sa bagam noi niste carbuni pe foc:

 

Pentru toate cele 3 categorii (cruiser, chopper, custom) amintite mai sus este caracteristic sau nu motorul Vtwin? Daca da, Honda GoldWing mai poate intra in categoria cruiser? Dar BMW r1200c ce este, ca nu seamana cu nimic?

 

Harley Davidson CVO sunt motociclete stock sau custom? In principiu sunt motociclete de serie dar sunt customizate manual, in serie mica sau dupa cerintele specifice ale clientilor.

 

 

ca fapt divers, tot romanul poarta adidasi si "trage" la xerox asa ca, in mod firesc, toti care avem cruisere cu o pereche de genti in spate spunem ca avem choppere. in Romania termenii sunt oarecum sinonimi.

 

a, si in Romania asta draga ar trebui sa citeasca mai multi topicul asta sau altceva, si sa stie ca chiar daca se numesc chopperisti marea majoritate calaresc cruisere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bullet

V-ROD-ul e Power Cruiser (V-ROD V-MAX Intruder 1800 etc) :) :laugh:

 

deci parerea mea:

Harley, marauder, intruder, vtx, vulcan, *star etc = cruisere clasice sau custom in rest tot ce faci si dintr-un nipru = chopper, bobber etc

Definitia clasica a "chopperului" vine de la americani unde isi modificau harley-urile prin a taia ( chopp ) toate partile care nu erau absolut necesare de aici si denumirea "chopper", ca in timp a devenit o forma de arta e altceva :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bullet

V-ROD-ul e Power Cruiser (V-ROD V-MAX Intruder 1800 etc) ...

 

... :laugh:

 

...sa continue balaceala,go !

 

ps : citeste si tu o carte, us nu a fost neaparat prima.nici nordicii nu stateau degeaba sau japo :)

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai dragii mosului, fiecare spune ce vrea muschii lui! dar nu inteleg dece incercati sa faceti salata cu toate jmecheriile. Cruiser-ul este eticheta data de producator ca sa stie fiecare model in ce borcan este. Jaba spui tu Ion Ion ca nu e cruiser sau ca e daca nenea Kawasaki spune vice versa. Si vorba aia cui puii mei ii pasa? Nici la ala care si-l cumpara nici la ala care-l produce, iar tu ca si comentator iti racesti gura dejaba pt ca esti pe langa problema.

 

Doi la mana custom este tot ce e pe langa motorul de serie. Chiar daca uneori devine o serie in sine (vezi Deuce-ul)... cui ii pasa. Customizarea si-o face fiecare cum vrea muschii lui si din ce motor vrea muschii lui ( de la Hayabusa la Nipru sau Fat Boy). Poti sa o faci la magazin direct: vreau Softailul asta , dar cu motor Screamin' Eagle de 103 cubic inch, rezervorul ala, rotile celalalte, furcile alea si alte "n" accesorii din catalog. Sau poti sa faci exact acelasi lucru la o firma de "choppere": vreau S&S-ul ala , pe cadru alalalt cu rezervorul cela etc....

 

Sau poti sa o faci in particular la un garaj, un prieten sau cu propria mana. Poti chiar sa iti produci singur piesele sa le faci la fabrica sau sa le cumperi din Taiwan, who cares?! In cel mai bun caz o sa fie catalogat garage built si asta inseamna ca esti tare, esti respectat de motoristi si in multe cazurilor roman.

Acuma si aici depinde... Daca ai ambitii de viitor atelier sau faci un motor pt un client...

 

Astea fiind stabilite , acuma in ce stil o faci, apai e treaba ta. Si dupa forma care iese sau o urmaresti poate fi un : street fighter, chopper, bobber, etc... Poti face street fighter cu motor de Harley sau chopper cu motor de hayabusa once again who the fuck cares?! Poate fi un streetfighterochopper sau un cruiserobobber un rattospeedofighter sau o strutzocamila, ce te doare basca?

 

Poate chiar ramane cruiser sau speed sau ce o fi fost inainte dar l-ai accesorizat de i-au sarit capacele cromate pe el! Poate nu se vede nimic in afara, dar fuge ca un drac de tamaie si le dai sa bea fum la toti jmecherii care stau pe varfuri sa ajunga la ghidon... Daca tie itzi tihneste forma sau performanta, in fine rezultatul final, ai reusit!

 

Prea multa gargara si prea putin "motociclism" in toate astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai dragii mosului, fiecare spune ce vrea muschii lui! dar nu inteleg dece incercati sa faceti salata cu toate jmecheriile. Cruiser-ul este eticheta data de producator ca sa stie fiecare model in ce borcan este. Jaba spui tu Ion Ion ca nu e cruiser sau ca e daca nenea Kawasaki spune vice versa. Si vorba aia cui puii mei ii pasa? Nici la ala care si-l cumpara nici la ala care-l produce, iar tu ca si comentator iti racesti gura dejaba pt ca esti pe langa problema.

 

Doi la mana custom este tot ce e pe langa motorul de serie. Chiar daca uneori devine o serie in sine (vezi Deuce-ul)... cui ii pasa. Customizarea si-o face fiecare cum vrea muschii lui si din ce motor vrea muschii lui ( de la Hayabusa la Nipru sau Fat Boy). Poti sa o faci la magazin direct: vreau Softailul asta , dar cu motor Screamin' Eagle de 103 cubic inch, rezervorul ala, rotile celalalte, furcile alea si alte "n" accesorii din catalog. Sau poti sa faci exact acelasi lucru la o firma de "choppere": vreau S&S-ul ala , pe cadru alalalt cu rezervorul cela etc....

 

Sau poti sa o faci in particular la un garaj, un prieten sau cu propria mana. Poti chiar sa iti produci singur piesele sa le faci la fabrica sau sa le cumperi din Taiwan, who cares?! In cel mai bun caz o sa fie catalogat garage built si asta inseamna ca esti tare, esti respectat de motoristi si in multe cazurilor roman.

Acuma si aici depinde... Daca ai ambitii de viitor atelier sau faci un motor pt un client...

 

Astea fiind stabilite , acuma in ce stil o faci, apai e treaba ta. Si dupa forma care iese sau o urmaresti poate fi un : street fighter, chopper, bobber, etc... Poti face street fighter cu motor de Harley sau chopper cu motor de hayabusa once again who the fuck cares?! Poate fi un streetfighterochopper sau un cruiserobobber un rattospeedofighter sau o strutzocamila, ce te doare basca?

 

Poate chiar ramane cruiser sau speed sau ce o fi fost inainte dar l-ai accesorizat de i-au sarit capacele cromate pe el! Poate nu se vede nimic in afara, dar fuge ca un drac de tamaie si le dai sa bea fum la toti jmecherii care stau pe varfuri sa ajunga la ghidon... Daca tie itzi tihneste forma sau performanta, in fine rezultatul final, ai reusit!

 

Prea multa gargara si prea putin "motociclism" in toate astea!

 

:laugh: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bullet Gogu calmeaza-te ;) am intentionat sa fie un post de completare, sunt fan muscle-rod chill, asta e un forum de comunicare intre colegi :D

Si la faza cu chopperele am generalizat, normal ca americanii nu au fost primii :lol:

 

@Shobolanu :laugh: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...