->Bullet<- Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Cine poate sa-mi explice diferenta intre chopper si cruiser? de plictiseala,pul@ calului : cruiser versus chopp asta ultimu vine in multe forme,marimi,inaltimi.si vine din sua,germania,suedia,asia...all over daca pot sa ma exprim asa si iata ca pot pt luminare citeste o carte-doua...zic : http://www.amazon.com/Choppers-Heavy-Metal...441&sr=1-17 http://www.amazon.com/Art-Chopper-Tom-Zimb...2421&sr=1-7 http://www.amazon.com/Anatomy-Chopper-Doug...441&sr=1-16 http://www.amazon.com/History-Choppers-Scu...538&sr=1-10 http://www.amazon.com/Choppers-Field-Guide...464&sr=1-32 http://www.amazon.com/Techno-Chop-New-Bree...441&sr=1-14 http://www.amazon.com/Top-Chops-Master-Cho...478&sr=1-38 http://www.amazon.com/Indian-Larry-Chopper...2421&sr=1-8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adante05 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Daca tot s-a reactivat o discutie mai veche, ia sa bagam noi niste carbuni pe foc: Pentru toate cele 3 categorii (cruiser, chopper, custom) amintite mai sus este caracteristic sau nu motorul Vtwin? Daca da, Honda GoldWing mai poate intra in categoria cruiser? Dar BMW r1200c ce este, ca nu seamana cu nimic? Harley Davidson CVO sunt motociclete stock sau custom? In principiu sunt motociclete de serie dar sunt customizate manual, in serie mica sau dupa cerintele specifice ale clientilor. ca fapt divers, tot romanul poarta adidasi si "trage" la xerox asa ca, in mod firesc, toti care avem cruisere cu o pereche de genti in spate spunem ca avem choppere. in Romania termenii sunt oarecum sinonimi. Sal, daca ai bagat carbunii cineva tre' sa sufle in ei, sper ca accepta veteranii un intruder. pe o viroaga so, conform unor articole de pe net (pe care tind sa le cred adevarate): The V-Twin engine has been a staple of motorcycle engineering for over a century. The vast majority of American motorcycles have always been V-Twins and had a general engine layout very similar to the Kawasaki Vulcan 2000, a narrow angled, single carb, pushrod actuated Vee. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha and Harley Davidson's cruisers are all based on exactly the same engine layout and philosophy. recte: Motorul in V este o marca a constructiei de motociclete de peste 1 veac. Marea majoritate a motocicletelor americane au avut motoare v-Twins, cu un aranjament foarte similar cu Kawasaki Vulcan 2000, cu unghi ingust, un singur carburator si culbutori. Cruiserele de la Kawasaki, Suzuki, Yamaha and Harley Davidson's sunt bazate pe exact aceleasi aranjament si filozofie ale motorului. vezi: http://hubpages.com/hub/_Which_Cruiser_Eng...n_Or_Straight_3 si http://en.wikipedia.org/wiki/V-twin_engine si parerea personala si proprie, si Honda GoldWing sau BMW r1200c , chiar daca se abat daca de la "filozofia" mentionata sunt niste cruisere adevarate. Harley Davidson CVO? custom mai degraba Respect! Mesaj completat Daca tot s-a reactivat o discutie mai veche, ia sa bagam noi niste carbuni pe foc: Pentru toate cele 3 categorii (cruiser, chopper, custom) amintite mai sus este caracteristic sau nu motorul Vtwin? Daca da, Honda GoldWing mai poate intra in categoria cruiser? Dar BMW r1200c ce este, ca nu seamana cu nimic? Harley Davidson CVO sunt motociclete stock sau custom? In principiu sunt motociclete de serie dar sunt customizate manual, in serie mica sau dupa cerintele specifice ale clientilor. ca fapt divers, tot romanul poarta adidasi si "trage" la xerox asa ca, in mod firesc, toti care avem cruisere cu o pereche de genti in spate spunem ca avem choppere. in Romania termenii sunt oarecum sinonimi. a, si in Romania asta draga ar trebui sa citeasca mai multi topicul asta sau altceva, si sa stie ca chiar daca se numesc chopperisti marea majoritate calaresc cruisere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 @Bullet V-ROD-ul e Power Cruiser (V-ROD V-MAX Intruder 1800 etc) deci parerea mea: Harley, marauder, intruder, vtx, vulcan, *star etc = cruisere clasice sau custom in rest tot ce faci si dintr-un nipru = chopper, bobber etc Definitia clasica a "chopperului" vine de la americani unde isi modificau harley-urile prin a taia ( chopp ) toate partile care nu erau absolut necesare de aici si denumirea "chopper", ca in timp a devenit o forma de arta e altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) @Bullet V-ROD-ul e Power Cruiser (V-ROD V-MAX Intruder 1800 etc) ... ... ...sa continue balaceala,go ! ps : citeste si tu o carte, us nu a fost neaparat prima.nici nordicii nu stateau degeaba sau japo Editat Aprilie 29, 2010 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Apai dragii mosului, fiecare spune ce vrea muschii lui! dar nu inteleg dece incercati sa faceti salata cu toate jmecheriile. Cruiser-ul este eticheta data de producator ca sa stie fiecare model in ce borcan este. Jaba spui tu Ion Ion ca nu e cruiser sau ca e daca nenea Kawasaki spune vice versa. Si vorba aia cui puii mei ii pasa? Nici la ala care si-l cumpara nici la ala care-l produce, iar tu ca si comentator iti racesti gura dejaba pt ca esti pe langa problema. Doi la mana custom este tot ce e pe langa motorul de serie. Chiar daca uneori devine o serie in sine (vezi Deuce-ul)... cui ii pasa. Customizarea si-o face fiecare cum vrea muschii lui si din ce motor vrea muschii lui ( de la Hayabusa la Nipru sau Fat Boy). Poti sa o faci la magazin direct: vreau Softailul asta , dar cu motor Screamin' Eagle de 103 cubic inch, rezervorul ala, rotile celalalte, furcile alea si alte "n" accesorii din catalog. Sau poti sa faci exact acelasi lucru la o firma de "choppere": vreau S&S-ul ala , pe cadru alalalt cu rezervorul cela etc.... Sau poti sa o faci in particular la un garaj, un prieten sau cu propria mana. Poti chiar sa iti produci singur piesele sa le faci la fabrica sau sa le cumperi din Taiwan, who cares?! In cel mai bun caz o sa fie catalogat garage built si asta inseamna ca esti tare, esti respectat de motoristi si in multe cazurilor roman. Acuma si aici depinde... Daca ai ambitii de viitor atelier sau faci un motor pt un client... Astea fiind stabilite , acuma in ce stil o faci, apai e treaba ta. Si dupa forma care iese sau o urmaresti poate fi un : street fighter, chopper, bobber, etc... Poti face street fighter cu motor de Harley sau chopper cu motor de hayabusa once again who the fuck cares?! Poate fi un streetfighterochopper sau un cruiserobobber un rattospeedofighter sau o strutzocamila, ce te doare basca? Poate chiar ramane cruiser sau speed sau ce o fi fost inainte dar l-ai accesorizat de i-au sarit capacele cromate pe el! Poate nu se vede nimic in afara, dar fuge ca un drac de tamaie si le dai sa bea fum la toti jmecherii care stau pe varfuri sa ajunga la ghidon... Daca tie itzi tihneste forma sau performanta, in fine rezultatul final, ai reusit! Prea multa gargara si prea putin "motociclism" in toate astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Apai dragii mosului, fiecare spune ce vrea muschii lui! dar nu inteleg dece incercati sa faceti salata cu toate jmecheriile. Cruiser-ul este eticheta data de producator ca sa stie fiecare model in ce borcan este. Jaba spui tu Ion Ion ca nu e cruiser sau ca e daca nenea Kawasaki spune vice versa. Si vorba aia cui puii mei ii pasa? Nici la ala care si-l cumpara nici la ala care-l produce, iar tu ca si comentator iti racesti gura dejaba pt ca esti pe langa problema. Doi la mana custom este tot ce e pe langa motorul de serie. Chiar daca uneori devine o serie in sine (vezi Deuce-ul)... cui ii pasa. Customizarea si-o face fiecare cum vrea muschii lui si din ce motor vrea muschii lui ( de la Hayabusa la Nipru sau Fat Boy). Poti sa o faci la magazin direct: vreau Softailul asta , dar cu motor Screamin' Eagle de 103 cubic inch, rezervorul ala, rotile celalalte, furcile alea si alte "n" accesorii din catalog. Sau poti sa faci exact acelasi lucru la o firma de "choppere": vreau S&S-ul ala , pe cadru alalalt cu rezervorul cela etc.... Sau poti sa o faci in particular la un garaj, un prieten sau cu propria mana. Poti chiar sa iti produci singur piesele sa le faci la fabrica sau sa le cumperi din Taiwan, who cares?! In cel mai bun caz o sa fie catalogat garage built si asta inseamna ca esti tare, esti respectat de motoristi si in multe cazurilor roman. Acuma si aici depinde... Daca ai ambitii de viitor atelier sau faci un motor pt un client... Astea fiind stabilite , acuma in ce stil o faci, apai e treaba ta. Si dupa forma care iese sau o urmaresti poate fi un : street fighter, chopper, bobber, etc... Poti face street fighter cu motor de Harley sau chopper cu motor de hayabusa once again who the fuck cares?! Poate fi un streetfighterochopper sau un cruiserobobber un rattospeedofighter sau o strutzocamila, ce te doare basca? Poate chiar ramane cruiser sau speed sau ce o fi fost inainte dar l-ai accesorizat de i-au sarit capacele cromate pe el! Poate nu se vede nimic in afara, dar fuge ca un drac de tamaie si le dai sa bea fum la toti jmecherii care stau pe varfuri sa ajunga la ghidon... Daca tie itzi tihneste forma sau performanta, in fine rezultatul final, ai reusit! Prea multa gargara si prea putin "motociclism" in toate astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 @Bullet Gogu calmeaza-te am intentionat sa fie un post de completare, sunt fan muscle-rod chill, asta e un forum de comunicare intre colegi Si la faza cu chopperele am generalizat, normal ca americanii nu au fost primii @Shobolanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.