catnet Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Stie cineva ceva despre scuterele (chinezariile) din supermarketuri??? Sunt destul de ieftine dar sunt bune de ceva??? Au chiar si garantie.... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 m-ai facut sa rad....multumesc :> parerea mea este ca acele scutere sunt niste porcarii....mai bn un scuter gen aprilia sau yamaha la second cu 20000 de km decat unu din ala nou....pt ca dupa ce expira garantia aceea o sa iti doresti sa nu il fi cumparat. Asta se intampla la toate chinezariile de peste tot in frunte cu motzul de FIRST BIKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Ce bine imi pare ca ai intrebat lucrul asta inainte sa cumperi unul... Nu face greseala sa cumperi asa ceva ! mai bine uite-te pe www.bikeshop.ro si ia un scuter second hand....marca aprilia,yamaha,honda,piaggio,peugeot,mbk....etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Stie cineva ceva despre scuterele (chinezariile) din supermarketuri??? Sunt destul de ieftine dar sunt bune de ceva??? Au chiar si garantie.... Bafta Garantie au cam un an sau cam la 7000km, dar in principiu sunt niste kkturi chinezesti fara control de calitate... Eu mi-am luat cam acum un an si jumatate asa ceva, am avut grija de el cat am putut (producatorul recomanda schimbat de ulei la maximum 3000km, eu am pus numai ulei sintetic si am schimbat la maximum 1800km), si la circa 8000km dupa ce mi l-a trantit de pamant vajul de la inceputul lui ianuarie nu am mai reusit sa-l pornesc... L-am impins pana la service, mi-au spus ca nu are compresie, si mi-au schimbat piston, segmenti si supape... De fapt supapele erau in porincipal de vina, erau strambe (?) si din ce am vazut eu afumate rau... In plus de asta piesele de schimb costa ingrozitor de scump pentru chinezariii... Daca ar fi sa-mi iau alta jucarie azi eu as merge pe Piaggio nu stiu cum, ca au acum o promotie si poti sa iei un motor bun (care merge macar 20000km fara schimbat de fieratanii) la 2/.3 din pretul obisnuit, si la astia preturile la piese (gen carene) sunt mai omenoase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 [...] Daca ar fi sa-mi iau alta jucarie azi eu as merge pe Piaggio nu stiu cum, ca au acum o promotie si poti sa iei un motor bun (care merge macar 20000km fara schimbat de fieratanii) la 2/.3 din pretul obisnuit, si la astia preturile la piese (gen carene) sunt mai omenoase... Piaggio fly Serios acuma, nu-ti lua motor de unde iti iei mancare sau hartie igienica! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 (editat) Acum ceva vreme am asistat la o discutie intre doi importatori de scutere...Vb despre ce se intampla in piata. Ceea ce am retinut a fost ca ambii stiau ca rahaturile astea care se vand in supermarket nu au de fapt omologare pentru drumurile publice...dar cum necum se vand, pentru ca suntem in Ro. Calitatea este aceea pe care o stiu toti..vezi posturile anterioare. Mai bine cumperi un scuter de la o firma care stie sa faca asa ceva... nu porcarii gen Tata-masina de 1000 eur. Parerea mea. Editat Februarie 3, 2008 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Nu mai abera, ca au carte de identitate RAR si omologare, inclusiv omologare valabila pentru toate tarile UE. Mai mult, spre deosebire de afumatorile citate mai sus respecta si normele de poluare in vigoare la categoria lor (unele au si canistra de carbon activ). Pmoldovan, motoarele GY6 de pe scutere au intervalul de schimb ulei 1000 km, si 300 km la primul schimb.Daca ai spart carterul distributiei si ai inceprcat sa-l pornesti, te cred si eu ca ai ramas fara supape. Din punctul meu de vedere puteti sa va luati scutere care costa cat o Dacie si consuma la fel, la care schimbi motorul in loc sa schimbi uleiul. Pentru drumurile pe care merg si si la banii pe care vreau sa-i dau pe un 50 cc, un 50QT13 e perfect. Daca vroiam sa dau 2000 de euro pe ceva cu 2 roti (si vreau), luam un GS500 si nu un polizor de 50 cmc. Scuterele chinezesti ofera transport ieftin si economic, nu senzatii tari. Sunt f usor de reparat si nu necesita scule speciale. Au nevoie de o intretinere minima (strans niste suruburi, curatat filtru de aer si schimbat uleiul). Si 600 de euro ca sa mergi 2 ani cu el ....... e infim! nu am mai auzit niciodata pe nimeni sa laude asa o chinezarie.....ce se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 poate are si el vreo chinezarie si isi apara marfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 pai nu vezi la profil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Nu mai abera, ca au carte de identitate RAR si omologare, inclusiv omologare valabila pentru toate tarile UE. Mai mult, spre deosebire de afumatorile citate mai sus respecta si normele de poluare in vigoare la categoria lor (unele au si canistra de carbon activ). Pmoldovan, motoarele GY6 de pe scutere au intervalul de schimb ulei 1000 km, si 300 km la primul schimb.Daca ai spart carterul distributiei si ai inceprcat sa-l pornesti, te cred si eu ca ai ramas fara supape. Din punctul meu de vedere puteti sa va luati scutere care costa cat o Dacie si consuma la fel, la care schimbi motorul in loc sa schimbi uleiul. Pentru drumurile pe care merg si si la banii pe care vreau sa-i dau pe un 50 cc, un 50QT13 e perfect. Daca vroiam sa dau 2000 de euro pe ceva cu 2 roti (si vreau), luam un GS500 si nu un polizor de 50 cmc. Scuterele chinezesti ofera transport ieftin si economic, nu senzatii tari. Sunt f usor de reparat si nu necesita scule speciale. Au nevoie de o intretinere minima (strans niste suruburi, curatat filtru de aer si schimbat uleiul). Si 600 de euro ca sa mergi 2 ani cu el ....... e infim! mestere, daca tie ti se pare bun un scuter caruia in perioada de garantie i se rupe cadrul de 2 ori in acelasi loc (si nu la vreo sudura), sistemul de prindere al carenelor se sparge la cea mai mica atingere, cauciucul care tine becul de pozitie se topeste, sectorul dintat al kick-starterului se "barbiereste", pierde compresia, baia de ulei este plina de pilitura metalica, rolele variatorului se uzeaza neuniform (adica sectiunea din cilindrica ajunge trapezoidala) si multe altele la care se adauga un service de cacao si preturi mari la piesele de schimb, inseamna ca esti o persoana f usor de multumit ar fi bine sa incerci sa vezi cum arata si cum functioneaza dupa 20 de ani un scuter de marca si dupa aia sa mai vii sa lauzi aici toate porcariile... sfat pt cei tentati de cele din cora, carrefour, etc: NU cumparati asa ceva, in max 1 sezon de folosire o sa va iasa pe nas pretul mic de achizitie.... stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Pmoldovan, motoarele GY6 de pe scutere au intervalul de schimb ulei 1000 km, si 300 km la primul schimb.Daca ai spart carterul distributiei si ai inceprcat sa-l pornesti, te cred si eu ca ai ramas fara supape. Din punctul meu de vedere puteti sa va luati scutere care costa cat o Dacie si consuma la fel, la care schimbi motorul in loc sa schimbi uleiul. Pentru drumurile pe care merg si si la banii pe care vreau sa-i dau pe un 50 cc, un 50QT13 e perfect. Daca vroiam sa dau 2000 de euro pe ceva cu 2 roti (si vreau), luam un GS500 si nu un polizor de 50 cmc. Scuterele chinezesti ofera transport ieftin si economic, nu senzatii tari. Sunt f usor de reparat si nu necesita scule speciale. Au nevoie de o intretinere minima (strans niste suruburi, curatat filtru de aer si schimbat uleiul). Si 600 de euro ca sa mergi 2 ani cu el ....... e infim! In cartea tehnica a scuterului meu scrie schimb de ulei la 300, la 1000, si apoi din 3000 in 3000 de km, si am facut schimburile mai des, numai cu ulei sintetic (Repsol) si numai la service-ul unde aveam garantia. De mers am mers rezonabil cu el (ca la 8000km rotile arata ca noi si nu am schimbat nici placute nici saboti de frana). Si totusi a crapat... Cei de la service mi-au spus ca la un Piaggio birjalit la firme de curierat sau de Pizza cel mai repede a crapat un Fly in 2 timpi pe la 22000km... Scuterul il folosesc doar pentru mers la serviciu, la plimbare merg cu motocicleta. Scuterul chinezesc de cele mai multe ori are o calitate indoielnica, un scuter bun tine 10-15 ani, nu doar doi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 uitati exeplu...am un scuter Honda fabricatie 89( deci este vechi) a avut 3 proprieteri(eu sunt al treilea). in tot acest timp vreo 3 ani a stat in un pod sa il bata praful dar in rest a fost folosit.....si a fost segmentat numai odata acum 4 ani de mine si atat, modelul e asa de vechi incat nici macar nu are variator cu role, are un altfel de sistem pe care mecanicul la care l-am dus nici nu il mai vazuse. de-a lungul vremii scuterul a capatat numai un alt rezervor de ulei, un cablu de kilometraj nou un set motor nou, o curea noua, cauciucuri noi cand l-am luat si niste kit si vopsea. Acest scuter are 20 de ani si inca merge cu 50-55km/h cu o persoana de 80 kg, iar un prieten cu o chinezarie dupa 2 ani l-a desfacut si l-a dat pe piese deoarece nu mai mergea si altfel nu mai scotea nici un ban de pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 E foarte simplu ... nu cumparati scutere din Carrefour Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 omule fara suparare dar prietenul meu care dupa 2 ani si-a vandut pe piese chinezaria nu o folosea decat sa faca zilnic 10 km pana la liceul unde era si inapoi, nu mergea niciodata cu 2 persoane si nici tare, avea inca limitarea pe el si isi facuse rodajul ca la carte....in acest timp suspensia spate i s-a rupt in 2 de 2 ori(el are numa 70 kg, deci nu i greu) a schimbat aprinderea de 3 ori, toba de esapament i s-a rupt, si rezervorul pur si simplu s-a gaurit din cauza ruginei...nush cum....deci explica-mi si mie ce incredere sa am in o chinezarie care in 2 ani a patit atatea mergand numai pe drum asfaltat si fara gropi, tinut in garaj departe de intemperii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 la mine rezervoru e de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 la el era din tabla:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Da, toti avem prieteni care au facut si au dres. Si cum explici ca cineva care a luat un scuter chinezesc de pe ebay cu 600 de usd a facut 10 000 de km si a schimbat bujia cureaua si uleiul? E drept, ca nu tot ce e facut in china e la fel de bine facut, dar prea acuza lumea fara sa puna si vreo poza cu problemele in cauza! Eu nu ma supar, dar cand mergi cu 50 la ora prin gropi mai rupi si amortizorul spate, cand il trantesti pe partea dreapta mai rupi si esapamentul, exista destule explicatii. Cat despre rezervor gaurit de rugina...... cand o zbura porcu! Pai la un scuter cu motorul facut din otel, nu din tabla de conserva, setul motor se schimba la 25,000 km la 2T si la 60,000-100,000 km la 4T. Ce mare lucru sa mergi 10,000 km? Ce pot sa inteleg altceva decat ca aceste chinezarii sunt in medie atat de proaste ca trebuie sa le schimbi setul motor la 7,000-8,000 km la 4T incat 10,000 e record pentru un motor atat de slab? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catnet Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 (editat) Tind sa cred ca einstein are dreptate. Dau 600 de euro, si am 1 an garantie . Oricum scot banii astia care reprezinta motorina arsa cu masina prin kktu asta de bucuresti dar macar sa ma tina un an si merg cam 25 de km/zi. Chiar nu stiu ce sa fac. N-as vrea sa dau mai multi bani pe o jucarie d-asta si daca o iau la mana adoua e posibil sa am probleme cu ea ceea ce nu-mi doresc. Oricum, va multumesc tuturor pentru sfaturi Editat Februarie 4, 2008 de catnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 (editat) ok. Nu mai polemizez...De fapt, nu inteleg de ce m'am bagat...scuterele nu ma intereseaza deloc. Parerea mea: CHINEZARIILE DE 2 BANI DIN CORA CARREFOUR & CO NU MERITA. Daca merg, merg ca dracu. Daca se strica, stai cu lunile dupa garantie. Da, asta o stiu de la un client de'al meu care face livrari de corespondenta pe scutere. Si a facut TAMPENIA IMENSA - cuvintele lui - sa creada ca porcaria din Carrefour va merge. Pana la urma experienta proprie e cea mai buna. Si 600 eur nu sunt un capat de tara..Il cumperi, si cum ti'o fi norocul... LOTERIE. Daca nu iti convine ce se intampla, il arunci sau il vinzi pe piese - am inteles ca este coada la asa ceva, pentru ca importatorii nu aduc nimic absolut. Si dupa ce te lecuiesti, daca e cazul, iti cumperi altceva. Parerea mea. Editat Februarie 4, 2008 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 (editat) Nu, trebuie sa intelegi ca acel scuter chinezesc nu a avut alte defectiuni (e si un link daca dai click pe numarul ala). Deci se poate. Si 10 000 km cu o viteza medie de 20 de km/h insemna ..... 500 de ore de mers. Si e ceva. Dar daca-mi arati scuterul in 2 timpi cu 25 000 km si motor original, il pap fara ulei. Iar cat despre 4 timpi..... putine Dacii ajung la cifra asta cu set original. Dute prietene si lasa-ne Esti singuru care sustine "marca" asta aberand ... fara suparare si fara nicio jignire! Mai bine nu mai comenta, ca oricum de la vara nu isi mai cumpara nimeni castron din ala ... deja s-au luat prea multe tZepe! Prietene ... Break`ul lu` tata are 194.000 STOCK ... C'mon! Bafta! Editat Februarie 4, 2008 de t.H.u.G. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Dar daca-mi arati scuterul in 2 timpi cu 25 000 km si motor original, il pap fara ulei. Iar cat despre 4 timpi..... putine Dacii ajung la cifra asta cu set original. CE MA? orice dacie ingrijita sare de 100 de mii de km. confunzi regina noptii cu basina porcului, prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Nu, trebuie sa intelegi ca acel scuter chinezesc nu a avut alte defectiuni (e si un link daca dai click pe numarul ala). Deci se poate. Si 10 000 km cu o viteza medie de 20 de km/h insemna ..... 500 de ore de mers. Si e ceva. Dar daca-mi arati scuterul in 2 timpi cu 25 000 km si motor original, il pap fara ulei. Iar cat despre 4 timpi..... putine Dacii ajung la cifra asta cu set original. Cand mi-a crapat mie setul pe chinezea, Ciprian Neculai, patronul de la Scuter Center mi-a spus ca cel mai prost (sau cel mai chinuit de calaret) Piaggio Fly in 2T de la firmele de curierat sau pizza a avut nevoie de schimbat setul motor pe la 20,000-22,000 km, ca de obicei tin 25,000-30,000 de km, pe cand la chinezele 4T se schimba uzual la cat mi-a crapat mie (8,000 km) si rar apuca unul peste 10,000 km... Si mi-a mai spus ca in principiu la 50cc intretinerea unui 2T costa mai putin, ca la cele in 4T daca faci socoteala cu schimburile de ulei la 3000 km chiar daca setul motor tine de 2-3 ori mai mult iti iese mai scump. Si mai zicea ceva: ca face foarte greu rost de piese pentru Yamaha Airox (si ca de exemplu nu gaseste decat set complet de carene pentru asa ceva, nu pe bucati), dar ca pentru Piaggio piesele fie sunt in stoc fie vin repede si costa mai putin, asa ca cel putin in acest moment cea mai mica bataie de cap in Romania o ai cu Piaggio (din ce repara ei) sau probabil cu Peugeot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Dar daca-mi arati scuterul in 2 timpi cu 25 000 km si motor original, il pap fara ulei. Iar cat despre 4 timpi..... putine Dacii ajung la cifra asta cu set original. CE MA? orice dacie ingrijita sare de 100 de mii de km. confunzi regina noptii cu basina porcului, prietene. iti arat si cu 30.000 ... il mananci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Tind sa cred ca einstein are dreptate. Dau 600 de euro, si am 1 an garantie . Oricum scot banii astia care reprezinta motorina arsa cu masina prin kktu asta de bucuresti dar macar sa ma tina un an si merg cam 25 de km/zi. Chiar nu stiu ce sa fac. N-as vrea sa dau mai multi bani pe o jucarie d-asta si daca o iau la mana adoua e posibil sa am probleme cu ea ceea ce nu-mi doresc. Oricum, va multumesc tuturor pentru sfaturi Daca crezi ca cineva iti va da 1 an garantie ,,reala" la junghiul ala esti foarte naiv. Asta ti-o spun din proprie experienta.Oricum dupa 2-3 revizii o sa te lasi pagubas si apoi adio garantie. Sfat pentru toata lumea: Garantia este in general o vrajeala.Daca i-ti crapa motorul esti vinovat.Daca ti se dau 10000 de km garantie inseamna ca atit stiu producatorii ca motorul va functiona fara sa se strice ,bineinteles daca este folosit in conditii normale si nu forjat sau cu modificari.Iar reviziile la service sunt doar o sursa de venit pentru niste baieti.Oricine poate sa isi faca schimbul de ulei,filtrul de ulei,sa curete sau sa schimbe filtrul de aer,sa schimbe placute de frina,etc. Daca vrei sa reglezi supape,sa schimbi segmenti,ambreiaj,variator,carburator,etc,te duci spui ce vrei si intrebi cat te costa lucrarea si cat piesele(daca nu vi cu piesele tale). Eu unul si cand imi iau o scula electrica si electronica nu mai cer garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 fa in asa fel incat sa iti meriti user name-u de pe forum ... no offence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.