Sari la conținut

80% Din Motociclete Au Probleme Cu Relantiul


termopan
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Totusi vad ca nu se spune de o problema reala(pe langa avantaje) a motoarelor racite cu aer, si anume:

Se da o diminea de primavara/toamna cu temperatura 4grade C. Stau pe loc sa incalzesc motorul (cu shocul tras ... am shoc manual) si cand sta singur la relanti fara socul tras consider ca s-a incalzit si plec. Merg ce merg si ajung la primul semafor.... si constat ca nu mai sta la relanti motorul !!! De CE ? pentru ca intre timp s-a racit datorita curentului de aer foarte rece. In consecinta am de facut ori sa ma joc la shoc vreo 10 minute pe la semafoare, ori sa o turez (usor) ritmic pana se da verde si pot pleca.

 

Ce pana mea sa ii reglez ? ca asa e motorul facut , pana nu se incinge bine bine , nu sta. Dupa aia nu mai am nici o problema .... pot arunca si galeata cu apa pe el :rusinica:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Vaiiiii cata prostie vad pe aici...

Deschide omul un topic sa faca misto de voi si nici nu va prindeti. O dati inainte cu explicatii tehnice. Adevarul este ca a fost foarte subtil.

Un singur om si-a dat seama, seby_mf. Jos palaria pt amandoi.

 

Si acum sa punem intrebarea direct: De ce tureaza motociclistii la semafor motoarele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaiiiii cata prostie vad pe aici...

Deschide omul un topic sa faca misto de voi si nici nu va prindeti. O dati inainte cu explicatii tehnice. Adevarul este ca a fost foarte subtil.

Un singur om si-a dat seama, seby_mf. Jos palaria pt amandoi.

 

Si acum sa punem intrebarea direct: De ce tureaza motociclistii la semafor motoarele?

cum ai reusit sa redeschizi topicul ingropat acum 2 luni jumate??? si crek ai gresit forumul ca vad o conserva la avatar acolo si la profil numele ei. numa bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat peste el din intamplare. M-am gandit ca ar fi interesant sa aflu un raspuns, eu care-s mai nou in lumea motociclismului.

 

 

Si care e prblema daca am la avatar o masina? Te deranjeaza? Este "fata" mea si te rog sa nu-i spui conserva! :crack:

Tu de ce nu ti-ai pus trotineta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat peste el din intamplare. M-am gandit ca ar fi interesant sa aflu un raspuns, eu care-s mai nou in lumea motociclismului.

 

 

Si care e prblema daca am la avatar o masina? Te deranjeaza? Este "fata" mea si te rog sa nu-i spui conserva! :crack:

Tu de ce nu ti-ai pus trotineta?

pt k este o MOTOCICLETA..... cum sa i spun trotineta? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zice ca 80% sunt turate la semafor pt ca au probleme cu relantiul, de aia intreaba mai jos de mecanici si de aia postul apare la sectiunea service...nu cred ca a vrut sa zica de smecherii care tureaza motoarele la semafor ca sa impresioneze, ci de aia care le tureaza ca sa nu lemoara motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aM SI EU O CAGIVA MITO 125 din 2000. si cand se incalzeste mtorul am si eu probleme cu relantiul chiar daca trag shocul.Si la plecarea dupa loc .. pana-n 7000 de ture cand intra power valve-ul are un mers .. aiurea ...neregulat, sa fie de la aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...