arte Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Salut baieti. Mai am o problema . Se da un motoras in 4T, 125cc, 1cil. Cand e rece, cu socul tras la maxim desi porneste "din prima" se opreste imediat. Daca dau socul mai mic nu porneste. Daca accelerez moare imediat. Trebuie s-o pornesc de mai multe ori (cam mult pt bateriutza). Surubul de reglare ralanti este dat la maxim altfel nu sta si moare imediat la primul stop chiar si dupa ce s-a incalzit. Oricum mai moare la stop din senin. Nu gasesc manual de service si nu stiu pe unde si ce as mai putea regla. Mecanicul cand a desfacut carbul a zis, uite, surubul asta ti-l rotesc trei ture si jumatate, e mai bine asa. Trebe umblat la acel surub sau poate fi altceva? Cum verific sa nu am apa in carburator/rezervor, scurg toata benzina prin furtunas pt rezervor intrun vas si vad cum se depune? Apa e mai grea decat benzina? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Salut baieti. Mai am o problema . Se da un motoras in 4T, 125cc, 1cil. Cand e rece, cu socul tras la maxim desi porneste "din prima" se opreste imediat. Daca dau socul mai mic nu porneste. Daca accelerez moare imediat. Trebuie s-o pornesc de mai multe ori (cam mult pt bateriutza). Surubul de reglare ralanti este dat la maxim altfel nu sta si moare imediat la primul stop chiar si dupa ce s-a incalzit. Oricum mai moare la stop din senin. Nu gasesc manual de service si nu stiu pe unde si ce as mai putea regla. Mecanicul cand a desfacut carbul a zis, uite, surubul asta ti-l rotesc trei ture si jumatate, e mai bine asa. Trebe umblat la acel surub sau poate fi altceva? Cum verific sa nu am apa in carburator/rezervor, scurg toata benzina prin furtunas pt rezervor intrun vas si vad cum se depune? Apa e mai grea decat benzina? Mersi Din ce ai spus eu cred ca totusi este problema de carburator si anume :nivel incorect,traseu shoc infundat,amestec aer/benzina incorect,aer "fals"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian_me Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Verificasi bujia,vezi daca iti da corect scanteie su cum arata.....si filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Verifica bujia daca da scanteie si daca este uda sau uscata.Daca e uscata nu vine benzina.Daca este uda vine prea putin aer sau ai apa in benzina. Schimba daca poti benzina sa nu ai apa in ea(pe cea veche nu o arunca ia un aditiv de curatat apa din benzina si combinale). Vezi ca ai surub de golire la carburator dai drumul putin sa dai eventualele impuritati sau apa afara. Oricum curata carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Februarie 15, 2008 Autor Share Postat Februarie 15, 2008 Salutare baieti. Filtrul de aer e ok. Am mai strans pacolo pt. aer fals. I rest am sa incerc sa fac cum mi-ati zis. Numai bine si mersi de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 ce motor e? --- Mesaj completat în 15 Feb 2008 14:17 -------------si din ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Februarie 15, 2008 Autor Share Postat Februarie 15, 2008 e din 1997, 12.500km. Buun. Sa va zic constatarile. Bujia - caramizie, ca-n tutorialu lui Mr ORL de acu o vreme. Scanteia mi s-a parut slabutza, cam ca cea de bricheta dar tin sa subliniez ca e prima data cand vad. Ah, si descentrata. Carburatorul - are doua furtunase care pleaca din el, unul mai de sus (mi-a zis cineva ca e "preaplinul" ) si unul din zona cea mai decliva a carbului si strajuit de un surub. Am banuit ca asta e de golire, am scos intr-un paharel doua degete, nu stiu cata apa xcata benzina era acolo (cum iti dai oare seama?) dar sigur era cu diverse mizerii. Parca as spune ca a pornit mai usor, s-a mentinut de pe la a doua incercare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Salutare baieti. Filtrul de aer e ok. Am mai strans pacolo pt. aer fals. I rest am sa incerc sa fac cum mi-ati zis. Numai bine si mersi de raspunsuri aer fals nu are legatura cu aerul pe care il ia prin carbrburator.. imagineaza ca pistonul cand coboara pentru admisie, "suge" aer sa se umple. daca galeria de admisie sau o imbinare a ei are o gaura, fisura etc, intra aerul pe acolo, fara sa fie ameste de vapori benzina+aer si nu are ce sa arda si moare.. 2. cu socul maxim, daca incerci sa o accelerei moare cand e rece.. e normal. mergi la cineva sa iti vada carburatia mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 e din 1997, 12.500km. Buun. Sa va zic constatarile. Bujia - caramizie, ca-n tutorialu lui Mr ORL de acu o vreme. Scanteia mi s-a parut slabutza, cam ca cea de bricheta dar tin sa subliniez ca e prima data cand vad. Ah, si descentrata. Carburatorul - are doua furtunase care pleaca din el, unul mai de sus (mi-a zis cineva ca e "preaplinul" ) si unul din zona cea mai decliva a carbului si strajuit de un surub. Am banuit ca asta e de golire, am scos intr-un paharel doua degete, nu stiu cata apa xcata benzina era acolo (cum iti dai oare seama?) dar sigur era cu diverse mizerii. Parca as spune ca a pornit mai usor, s-a mentinut de pe la a doua incercare. Nu ai facut decit sa drenezi camera de nivel a carburatorului,este bine si asta,dar, mai bine demonteaza si curata-l integral cu aer comprimat dupa ce ai demontat toate jigloarele ! Daca ai drenat intr-un pahar, si ai apa, sigur se va separa de benzina apa jos benzina sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Februarie 16, 2008 Autor Share Postat Februarie 16, 2008 Dar care e treaba cu benzina asta din camera de nivel. De ce trebuie "scurs" carburatorul dupa o stationare ceva mai indelungata? Ca am facut asta si mi s-a parut ca a ajutat fara a pune benzina proaspata sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Dar care e treaba cu benzina asta din camera de nivel. De ce trebuie "scurs" carburatorul dupa o stationare ceva mai indelungata? Ca am facut asta si mi s-a parut ca a ajutat fara a pune benzina proaspata sau ceva. carbul trebuie drenat inainte de stationarea indelungata pt a preveni depunerile datorate benzinei descompuse care ulterior iti fac numai necazuri (jicloare infundate ,cui poantou lipit, valva automata -cu diafragma-blocata inchis etc) Surubul de amestec nu se regleaza dupa nr ture (acestea fiind doar un pct de plecare) ci mai bine dupa regimul relanti al motorului in lipsa altor mijloace . In prealabil ar trebui demontat si curatat-suflat carbul (asa cum te-a sfatuit TNG) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.