Sari la conținut

Ktm 640 Lc4 Enduro


dirty_harry
 Share

Postări Recomandate

salutare la toata lumea! Va rog sa ma ajutati putin, vreau sa-mi cumpar un lc4 enduro(din 2003-2004) in principal pt iesiri pe drumuri forestiere ,poteci etc. dar, problema mea e urmatoarea, e bun si pt drumuri mai lungi pe sosele (in jur de 5-600 km) ? nu va ganditi ca voi face naveta cu ktm-u':lol: dar un drum pe luna cred ca tot va trebui sa fac. Am uitat sa va spun , toate drumurile tre' sa le fac in tara(si m-am gandit ca la ce drumuri avem ...va fi un fel de enduro) :lol: . deci, daca se poate , cei ce aveti(lc4) sau stiti ceva de treaba asta lamuriti-ma si pe mine. mersi :)

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 23:22 -------------
gata, m-am lamurit :lol: . am gasit intr-un topic cam tot ce am vrut sa stiu in legatura cu abilitatile de ''touring'' ale KTM-ului. Dar acum mai am cateva intrebari cu privire la vibratii. Am auzit diverse lucruri care m-au pus pe ganduri (cu toate ca-mi place motocicleta asta foarte mult), de ex:

1 -chestia cu pierdutu' uleiului ''pe la toate incheieturile'' din cauza vibratiilor, e generala ,la toate lc-urile(vb de astea de dupa 2003) sau e o chestie izolata?

2 -pierderea suruburilor (tot de la vibratii) daca nu se strang periodic (ce inseamna mai exact periodic?). Pana alaltaieri cand mi-am cumparat ultimu' nr. Motociclismo n-am pre-a considerat treaba asta o mare problema, dar cand am citit la rubrica ghid-second hand despre KTM-u' ala la care a cedat partea posterioara a cadrului pt ca nu au fost stranse suruburile....n-am mai stiut ce sa cred odata...... ba-i indestructibil ba se rupe-ndoua :wink: .

3- va rog lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba cu consumu', e in functie de carburator? ca sunt dezorientat , de la 5% pana la 12% am auzit de toate . Intreb asta ca sa stiu dupa ce sa ma uit cand il cumpar( pt ca in cazul in care nu-l iau din tara ,il voi lua din Germania , si cum in germana cel mai bine stiu sa fluier :) imi va prinde bine)

numa' bine la toata lumea!!!

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 23:24 -------------
gata, m-am lamurit :lol: . am gasit intr-un topic cam tot ce am vrut sa stiu in legatura cu abilitatile de ''touring'' ale KTM-ului. Dar acum mai am cateva intrebari cu privire la vibratii. Am auzit diverse lucruri care m-au pus pe ganduri (cu toate ca-mi place motocicleta asta foarte mult), de ex:

1 -chestia cu pierdutu' uleiului ''pe la toate incheieturile'' din cauza vibratiilor, e generala ,la toate lc-urile(vb de astea de dupa 2003) sau e o chestie izolata?

2 -pierderea suruburilor (tot de la vibratii) daca nu se strang periodic (ce inseamna mai exact periodic?). Pana alaltaieri cand mi-am cumparat ultimu' nr. Motociclismo n-am pre-a considerat treaba asta o mare problema, dar cand am citit la rubrica ghid-second hand despre KTM-u' ala la care a cedat partea posterioara a cadrului pt ca nu au fost stranse suruburile....n-am mai stiut ce sa cred odata...... ba-i indestructibil ba se rupe-ndoua :kiss: .

3- va rog lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba cu consumu', e in functie de carburator? ca sunt dezorientat , de la 5% pana la 12% am auzit de toate . Intreb asta ca sa stiu dupa ce sa ma uit cand il cumpar( pt ca in cazul in care nu-l iau din tara ,il voi lua din Germania , si cum in germana cel mai bine stiu sa fluier :lol: imi va prinde bine)

numa' bine la toata lumea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare la toata lumea! Va rog sa ma ajutati putin, vreau sa-mi cumpar un lc4 enduro(din 2003-2004) in principal pt iesiri pe drumuri forestiere ,poteci etc. dar, problema mea e urmatoarea, e bun si pt drumuri mai lungi pe sosele (in jur de 5-600 km) ? nu va ganditi ca voi face naveta cu ktm-u':D dar un drum pe luna cred ca tot va trebui sa fac. Am uitat sa va spun , toate drumurile tre' sa le fac in tara(si m-am gandit ca la ce drumuri avem ...va fi un fel de enduro) :angryfire: . deci, daca se poate , cei ce aveti(lc4) sau stiti ceva de treaba asta lamuriti-ma si pe mine. mersi :D

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 23:22 -------------</small><br/>gata, m-am lamurit :angryfire: . am gasit intr-un topic cam tot ce am vrut sa stiu in legatura cu abilitatile de ''touring'' ale KTM-ului. Dar acum mai am cateva intrebari cu privire la vibratii. Am auzit diverse lucruri care m-au pus pe ganduri (cu toate ca-mi place motocicleta asta foarte mult), de ex:

1 -chestia cu pierdutu' uleiului ''pe la toate incheieturile'' din cauza vibratiilor, e generala ,la toate lc-urile(vb de astea de dupa 2003) sau e o chestie izolata?

2 -pierderea suruburilor (tot de la vibratii) daca nu se strang periodic (ce inseamna mai exact periodic?). Pana alaltaieri cand mi-am cumparat ultimu' nr. Motociclismo n-am pre-a considerat treaba asta o mare problema, dar cand am citit la rubrica ghid-second hand despre KTM-u' ala la care a cedat partea posterioara a cadrului pt ca nu au fost stranse suruburile....n-am mai stiut ce sa cred odata...... ba-i indestructibil ba se rupe-ndoua :wave: .

3- va rog lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba cu consumu', e in functie de carburator? ca sunt dezorientat , de la 5% pana la 12% am auzit de toate . Intreb asta ca sa stiu dupa ce sa ma uit cand il cumpar( pt ca in cazul in care nu-l iau din tara ,il voi lua din Germania , si cum in germana cel mai bine stiu sa fluier :cheers: imi va prinde bine)

numa' bine la toata lumea!!!

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 23:24 -------------</small><br/>gata, m-am lamurit :drink: . am gasit intr-un topic cam tot ce am vrut sa stiu in legatura cu abilitatile de ''touring'' ale KTM-ului. Dar acum mai am cateva intrebari cu privire la vibratii. Am auzit diverse lucruri care m-au pus pe ganduri (cu toate ca-mi place motocicleta asta foarte mult), de ex:

1 -chestia cu pierdutu' uleiului ''pe la toate incheieturile'' din cauza vibratiilor, e generala ,la toate lc-urile(vb de astea de dupa 2003) sau e o chestie izolata?

2 -pierderea suruburilor (tot de la vibratii) daca nu se strang periodic (ce inseamna mai exact periodic?). Pana alaltaieri cand mi-am cumparat ultimu' nr. Motociclismo n-am pre-a considerat treaba asta o mare problema, dar cand am citit la rubrica ghid-second hand despre KTM-u' ala la care a cedat partea posterioara a cadrului pt ca nu au fost stranse suruburile....n-am mai stiut ce sa cred odata...... ba-i indestructibil ba se rupe-ndoua :D .

3- va rog lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba cu consumu', e in functie de carburator? ca sunt dezorientat , de la 5% pana la 12% am auzit de toate . Intreb asta ca sa stiu dupa ce sa ma uit cand il cumpar( pt ca in cazul in care nu-l iau din tara ,il voi lua din Germania , si cum in germana cel mai bine stiu sa fluier :eek: imi va prinde bine)

numa' bine la toata lumea!!!

 

si eu snt in aceeasi situatie ca si tine :cheers: .....asa k o sa urmaresc topicul sa vad noutati despre lc4. nu

 

ezita sa le postezi orcat de neinsemnate ar fii ele......... :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LC4 enduro nu este chiar un ideal in touring, cu un prim dezavantaj ca te bate vantul FIX in piept, ceea ce mi se pare foarte deranjant, dar, din punctul meu de vedere, seaua este destul de ok (fata de alte enduro), loc de pasager ai din belsug as zice, bagaje poti cu siguranta sa legi de cadrul-port bagaj din spate (cu singura observatie ca te dai pe-o roata fara sa vrei daca pui prea multe). Problema se pune daca ai de mers mai mult de 800-1000 km intr-o singura zi, pentru ca atunci devine chiar obositor. Oricum, repet, problema cu vantul in piept este cea mai mare cred eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LC4 enduro nu este chiar un ideal in touring, cu un prim dezavantaj ca te bate vantul FIX in piept, ceea ce mi se pare foarte deranjant, dar, din punctul meu de vedere, seaua este destul de ok (fata de alte enduro), loc de pasager ai din belsug as zice, bagaje poti cu siguranta sa legi de cadrul-port bagaj din spate (cu singura observatie ca te dai pe-o roata fara sa vrei daca pui prea multe). Problema se pune daca ai de mers mai mult de 800-1000 km intr-o singura zi, pentru ca atunci devine chiar obositor. Oricum, repet, problema cu vantul in piept este cea mai mare cred eu.

 

pe mine ma intereseaza lc4 ca motocicleta de oras si de distractii off-road. ma gandesc ca in oras ar fi mai bun(in comparatie cu ce am eu acum) un enduro sau cros(te strecori mai repede). voi ce ziceti?

Editat de zamonkh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am mai scris intr-un post, candva: asigurati suruburile cu super atack si nu se vor mai desface.

Pentru evitarea eventualelor pierderi de ulei puteti "ajuta" garniturile si O-ringurile cu putin silicon.

 

LC4, parerea mea, este ok pt. un touring mai scurtut si are si bune capacitati off, daca nu vrei sa faci performanta.

Este chiar confortabil pana pe la 90km/h. Peste incepi sa te lupti cu vintul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cel mai lung drum pe care l-am facut cu lc4 a fost Brasov - Vama Veche. Am fost doi pe motocicleta si am avut o gramada de bagaje. La finalul drumului motocicleta era ok iar noi eram rupti. Saua nu e deloc comoda si dupa cam 100 de km incepe sa te deranjeze rau de tot. Daca mergi singur poti sa stai cu fundul pe locul pasagerului care e ceva mai comod. Dupa o vara de mers m-am ales cu o durere de fund care m-a tinut pana la inceputul iernii. Motocicleta se tine bine pe sosea, pana pe la 110-120 km/h nu ai probleme iar daca nu ai vant din lateral merge si mai tare. Cel mai mult am mers cu 150, motocicleta parca ar mai fi putut dar mie mi-a ajuns. Vantul din fata te deranjeaza tare doar daca ai casca de cross(iti suiera prin urechi si e tare enervant). De consumat mi-a consumat cam 6,5l/100km. Rezervorul de 12l e cam mic si tebuie alimentat cam o data la 150 km dar oprirea care o faci e binevenita(te mai dezmortesti). Drumul Brasov - Vama veche l-am facut cam in 7 ore din care cel putin 2 ore au fost pauze. Ulei mi-a curs pe la capacul de la chiulasa unde nu e garnitura e doar silicon(fostul propietar mi-a zis ca nu a avut problema asta asa ca mi se pare ceva normal dupa 25000 km sa schimb siliconul de la capac), pe la furca(pt ca nu am curatat-o de noroi) si prin aerisitor in filtrul de aer(ceva normal daca pui prea mult ulei). Prin padure merge bine, singurele probleme sunt cu lichidul de frana la roata din spate care fierbe daca folosesti frana prea mult(poate daca pui lichid de frana DOT 5.1 nu ai problema asta, eu folosesc DOT 4) si cu ambreiajul care cam solicita mana (la mine e pe cablu motorul meu e din 98, la modelele mai noi nu cred ca ai problema asta). Eu consider ca e o motocicleta reusita si daca vrei o ceva cu care sa mergi pe drumuri forestiere si poteci si din cand in cand sa mai faci cate un drum ceva mai lung e una din cele mai bune alegeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...