cavalerr Postat Mai 12, 2005 Autor Share Postat Mai 12, 2005 Dupa o gramada de demontari si montari sau constatat urmatoarele: Carburatorele aveau ditamai pietrele in ele nici nu-mi imaginez pe unde au putut ajunge.Binenteles le-am curatat si reglat Deci cum spuneam mergi 4 km se opreste si nu mai porneste decat peste o juma de ora,practic nu mai are scateie am fost cu ea in service si dupa ce am luat toata instalatia la "puricat" sa concluzionat ca ar avea ceva la aprndere adica mai preciz sa dus ori aprinderea electronica CDI ori bobinele. Acum caut 2 bobine sa vad daca merge mai mult de 10KM e clar asta e ,dar daca face aceeasi figura nu mai am decat sa caut alta CDI sau sa gasesc pe un electronis bun sa vad daca o poate "repara". Bafta si sa ne vedem la Ploiesti. Daca mai aveti si alte concluzi nu ezitati sa le scrieti. Multumesc baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 Chiar nu demult am reparat un XT cu acelasi simptom ca la tine prin inlocuirea bobinei de inductie. Cind se incalzeste bobina de inducie,infasurarile secundarului se dilata si se scurtcircuiteaza,avint izolatia strapunsa(lacul adica).La racire revine totul la normal in majoritatea cazurilor,de asta e greu de depistat defectul.Citeodata se comporta si aleator,nu e musai sa revina la rece. Daca e bai cu CDI-ul se poate construi unul cu avans fix foarte usor,si cu avans variabil foarte greu,dar nu imposibil.In cazuri de astea,oricum mai bine apelezi la furnizori de piese second-hand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Mai 14, 2005 Autor Share Postat Mai 14, 2005 (editat) Muncind si studiind Editat Mai 14, 2005 de cavalerr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Mai 14, 2005 Autor Share Postat Mai 14, 2005 muncind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Mai 14, 2005 Autor Share Postat Mai 14, 2005 si binenteles BUBA si exact ce i-mi era mai frica CDI-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 14, 2005 Share Postat Mai 14, 2005 Daca reusesti sa identifici componenta defecta in CDI da-mi de stire. Poate te pot ajuta. Mai nasol e sa dai lipiciul ala jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 16, 2005 Share Postat Mai 16, 2005 Nu e chiar asa greu ca nu e ca altele innecate in rasina...dar as sugera ca inainte de a te apuca de smuls componente din CDI sa testezi cu altul similar daca merge ok sau problema ramane. Faza 2 daca merge biune cu CDI de imprumut te apuci si refaci toate lipiturile pe spate la CDIul tau cu letconul...nu e complicat tare si o lipitura rece nu prea o "vezi" sa izolezi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat Mai 28, 2005 Share Postat Mai 28, 2005 (editat) Aceeasi problema am avut la Bandit-ul meu. Insa la mine probleme el de la cabluri. Dupa ce n-am mai avut probleme. Apropo. stie cineva de unde pot sa cumpar un cablu pentru vitezometru ? Editat Mai 28, 2005 de dabix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.