toasted Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Salutare. Dupa cum am spus si mai sus, pe la garnitura de la capacul de ambreiaj pierd ulei. Am schimbat garnitura si am verificat daca nu e lovit sau ceva capacul si nimic, totul e ok, dar si dupa ce l-am schimbat a curs. Ar fi o solutie sa pun silicon pe ambele parti a garniturii? Mentionez ca dupa ce am schimbat garnitura, a curs prin alt loc decat inainte... Asfalt uscat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 eu am pus si putin silicon ( din ala rosu pt garnituri) pe ambele parti si nu mai curge. Imi curgea si mie putin inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 garnitura e noua ? vezi ca poate nu strangi cum trebuie suruburile sau poate, de la vibratii cate un surub se mai slabeste. nu le strange nici prea tare ca sa nu strici fieltul. ce "problema" am avut eu : daca las motorul mult nepornit, 3 saptamani sa zicem, garnitura se usuca si o sa pice cateva picaturi (nu mai mult), dar dupa ce se imbimba iar cu ulei e totul bine si frumos. ai grija la suruburi sa fie bine stranse , nu le starnge de la un capat la altul, (progresiv fiecare etc) si nu exagera cu siliconul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Februarie 14, 2008 Autor Share Postat Februarie 14, 2008 da, garnitura e noua. siliconul cam cat il lasati la uscat? adica puneti capacul la loc imediat dupa aplicare sau il lasati un timp sa se usuce si doar dupa ce e uscat se inchide capacul? ca am auzit tot felul de pareri si ma gandeam ca asta ar fi putut fi o problema. Pe silicon scrie ca face priza in 10-15 min, asa ca l-am lasat 15min, apoi am inchis si apoi l-am mai lasat cam o ora. Ma gandeam ca si asta ar putea fi cauza problemei. Suruburile le-am strans putin cate putin. Mersi pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Dupa ce aplici siliconul montezi capacul cu garnitura si il lasi sa se usuce,nu pui ulei imediat.Tu ai lasat sa se usuce siliconul si nu mai adera,curatal si aplica din nou silicon si strange capacul nu o sa mai ai probleme sa curga ulei,siliconul sa fie pt baie de ulei sa reziste la temperatura.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 si eu de 5 luni ma chinui cu asa ceva: am desfacut capacul de la alternator si l-am pus inapo de peste 15 ori. m-am saturat iam pus si garnitura de caiet, dosar , carton presat de 0.5, klingherit toate astea cu silicon. am lasat sa se usuce si tot picura..pot spune ca m-a luat dreaq cat timp am pierdut deampulea . in cateva zile imi vine si garnitura originala. sa vad atunci --- Mesaj completat în 14 Feb 2008 18:22 -------------si eu de 5 luni ma chinui cu asa ceva: am desfacut capacul de la alternator si l-am pus inapo de peste 15 ori. m-am saturat iam pus si garnitura de caiet, dosar , carton presat de 0.5, klingherit toate astea cu silicon. am lasat sa se usuce si tot picura..pot spune ca m-a luat dreaq cat timp am pierdut deampulea . in cateva zile imi vine si garnitura originala. sa vad atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 si eu de 5 luni ma chinui cu asa ceva: am desfacut capacul de la alternator si l-am pus inapo de peste 15 ori. m-am saturat iam pus si garnitura de caiet, dosar , carton presat de 0.5, klingherit toate astea cu silicon. am lasat sa se usuce si tot picura..pot spune ca m-a luat dreaq cat timp am pierdut deampulea . in cateva zile imi vine si garnitura originala. sa vad atunci <small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 18:22 -------------</small><br/>si eu de 5 luni ma chinui cu asa ceva: am desfacut capacul de la alternator si l-am pus inapo de peste 15 ori. m-am saturat iam pus si garnitura de caiet, dosar , carton presat de 0.5, klingherit toate astea cu silicon. am lasat sa se usuce si tot picura..pot spune ca m-a luat dreaq cat timp am pierdut deampulea . in cateva zile imi vine si garnitura originala. sa vad atunci La garnitura de la alternator originala, nu se pune silicon decit in zona care ies firele! Atentie, la suprafetele de contact sa nu fie urme de deteriorare sau acel manson care imbraca firele, daca da, siliconul este necesar. PS.Sa nu fie suruburi care nu string,filet stricat, sau o mare greseala,montarea unui surub care nu este la locul lui (lungimea difera)el ajunge in capat de gaura, este sesizat ca si strins, dar capacul ramine slab! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 La garnitura de la alternator originala, nu se pune silicon decit in zona care ies firele! Atentie, la suprafetele de contact sa nu fie urme de deteriorare sau acel manson care imbraca firele, daca da, siliconul este necesar. PS.Sa nu fie suruburi care nu string,filet stricat, sau o mare greseala,montarea unui surub care nu este la locul lui (lungimea difera)el ajunge in capat de gaura, este sesizat ca si strins, dar capacul ramine slab! da? fuck si cum imi dau eu seama acuma care, cum si unde vine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Dupa ce aplici siliconul montezi capacul cu garnitura si il lasi sa se usuce,nu pui ulei imediat.Tu ai lasat sa se usuce siliconul si nu mai adera,curatal si aplica din nou silicon si strange capacul nu o sa mai ai probleme sa curga ulei,siliconul sa fie pt baie de ulei sa reziste la temperatura.Succes Din ce imi amintesc eu ca scrie in instructiunile de utilizare a siliconului respectiv, pui silicon, pui imediat ansamblul la loc fara sa il strangi, astepti ce scrie acolo (ceva de genul 15-30 de minute sau 1-2 ore, depinde de marca), si dupa aia cand siliconul s-a facut deja aproape garnitura strangi suruburile ferm. Daca il lasi sa se intareasca in aer are o forma aiurea, asa ca nu o sa inchida cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 silicon trebuie de jur imprejurul garniturii sau numai in partea de jos ?cat despre locul pe unde ies firele nu am pus niciodata silicon si n-a scos ulei deloc p'acolo nu am avut probleme . pan la urma cine ma lamureste si pe mine dau silicon pe ambele parti ale garniturii si montez in acelasi minut tot sau astept 10 minute si dupa aia strang? apropo am incercat odata l-am lasat 10 min si s-a facut ca braza nu mai era asa vascos parca se sfarama intre degete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 silicon trebuie de jur imprejurul garniturii sau numai in partea de jos ?cat despre locul pe unde ies firele nu am pus niciodata silicon si n-a scos ulei deloc p'acolo nu am avut probleme . pan la urma cine ma lamureste si pe mine dau silicon pe ambele parti ale garniturii si montez in acelasi minut tot sau astept 10 minute si dupa aia strang? apropo am incercat odata l-am lasat 10 min si s-a facut ca braza nu mai era asa vascos parca se sfarama intre degete Teoretic ,pe o garnitura noua nu se pune silicon(vezi cea de la ambreiaj, baie, chiuloasa,) dar producatorul fiecarui model mentioneaza anumite puncte care se pune silicon la o garnitura. La modelul tau, respectiv capacul de la alternator, punctul unde se pune silicon este doar acolo unde ies firele la stator! Daca tot curge, atunci sunt citeva din probemele care le-am mentionat mai sus:suprafetele nu sunt plane (zgirieturi sau deformatii)sau nu string suruburile e.t.c Asa ca, este de preferat etanseitatea sa se realizeze cu silicon.Siliconul se pune si se monteaza cit mai repede,cu cit operatiea se intirzie cu atit el adera la material mai putin.In plus sunt anumite piese care se monteaza cu silicon(vezi carterele motorului)in care orce adaos (adica silicon intarit) generareaza un joc intre piese(vezi axele din cutia de viteze,lagare si rulmenti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Februarie 15, 2008 Autor Share Postat Februarie 15, 2008 Teoretic ,pe o garnitura noua nu se pune silicon(vezi cea de la ambreiaj hooopa. Adica daca am garnitura noua sa nu pun silicon? Ea are deja pe ea intr-o portiune un fel de silicon, dar nu e pe toata pus. Problema e urmatoarea: Unul din filete e dus si nu prea am cum sa il repar. Cand am montat acuma ultima oara pe acolo n-am mai curs, a curs prin alta parte. Ce sa fac? Sa pun doar acolo unde e stricat filetul si restul sa o las fara?? Nu de alta, dar 1. Nu prea am chef sa refac operatiunea o data pe saptamana. 2.Nu e chiar sanatos sa il tot desfac atata ca poate ma stric vreun filet Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 (editat) mi-a adus un prieten de la louis un set de coli de clingherit de diferite grosimi dar miam gasit garnitura originala . in fine. odata cu setul ala de coli ia dat si un silicon.... care este negru. am pus un pic de silicon rosu de ala ieftin de la noi si un pic de silicon din setul ala pe o bucata de plastic. siliconul rosu s-a intarit bine de tot in 20 min pe cand asta negru nici in 2 ore nu s-a mai solidificat era tot moale. stiti ceva de el e mai bun?, se intareste mai greu? nici nu scrie metoda de aplicare, cat timp trebuie lasat sa se usuce Editat Februarie 15, 2008 de cristicbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZX-R Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 siliconul negru este mai bun decat cel negru asta e sigur dar si ala de preferat ar fi marca 2+2 eu din ala am folosit si la moto si la masina si e foarte bun trebuie avut mare grija asa cum mai zicea cineva mai sus curatat foarte bine ambele parti sa nu mai fie urme de silicon garnitura veche etc si dupa degresat cu diluant apoi aplicat siliconul pe carter pusa garnitura apoi pe garnitura si pus capacul imediat nu este nevoie sa fie lasat sa se usuce e mai bine ca siliconul sa fie crud ca sa poata intra in eventualele imperfectiuni suruburile sa nu le strangi prea tare pentru a nu risca deteriorarea altui filet mentionez sa spun ca siliconul nu are nici o problema daca intra in contact cu uleiul chiar si daca nu sa uscat si la suruburi cand le strangi e bine sa le strangi in cruce prima data nu le strangi tare doar apropii dupa ce le-ai apropiat pe toate apoi sa le strangi mai bine! succes sper ca ti-am fost de folos! --- Mesaj completat în 15 Feb 2008 21:17 -------------siliconul negru este mai bun decat cel rosu asta e sigur dar si ala de preferat ar fi marca 2+2 eu din ala am folosit si la moto si la masina si e foarte bun trebuie avut mare grija asa cum mai zicea cineva mai sus curatat foarte bine ambele parti sa nu mai fie urme de silicon garnitura veche etc si dupa degresat cu diluant apoi aplicat siliconul pe carter pusa garnitura apoi pe garnitura si pus capacul imediat nu este nevoie sa fie lasat sa se usuce e mai bine ca siliconul sa fie crud ca sa poata intra in eventualele imperfectiuni suruburile sa nu le strangi prea tare pentru a nu risca deteriorarea altui filet mentionez sa spun ca siliconul nu are nici o problema daca intra in contact cu uleiul chiar si daca nu sa uscat si la suruburi cand le strangi e bine sa le strangi in cruce prima data nu le strangi tare doar apropii dupa ce le-ai apropiat pe toate apoi sa le strangi mai bine! succes sper ca ti-am fost de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 MS MULT. O SA INCERC CU SILICON D'ASTA SA VEDEM SPER SA SCAP ODATA APROPO CA TRE SAI FAC S HIMBU CUM SE PROCEDEAZA? E BINE DACA O PORNESC, LAS ACU LA APA SA URCE PAN LA JUMATE SI DUPA AIA SA IL SCOT? SI CAT E MOTORUL CALD SA-L PUN PE CEL NOU SAU NU ARE IMPORTANTA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 MS MULT. O SA INCERC CU SILICON D'ASTA SA VEDEM SPER SA SCAP ODATA APROPO CA TRE SAI FAC S HIMBU CUM SE PROCEDEAZA? E BINE DACA O PORNESC, LAS ACU LA APA SA URCE PAN LA JUMATE SI DUPA AIA SA IL SCOT? SI CAT E MOTORUL CALD SA-L PUN PE CEL NOU SAU NU ARE IMPORTANTA? OF! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZX-R Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 are importanta de preferat ar fi sa incalzesti bine motorul inainte sa ii dai drumul la uleiul vechi fiind cald o sa curga mai usor! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.