xtazy_01 Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 De cand s-a mai incalzit am vazut foarte multe Aprilia rs 50 pe strazi. Cel putin in Ploiesti cred ca sunt mai multe decat Rs 125. Nu ca m-ar interesa, dar vreau sa stiu cateva detalii tehnice ...mai ales viteza maxima constructiva...pretul...etc . P.S. Ce defecte are??? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 In 2 minute gaseai tot ce vrei sa aflii, vezi ca e imposibil sa nu se fi discutat de RS 50, eu iti dau detaliile tehncie pe care si tu puteai sa le cauti si sa le gasesti.Data viitoare Specificatii tehnice: RS 50 - 2007 Aprilia - RS 50 - 2007 Pret fara TVA (Euro): 2837 Pret final (Euro): 3376 Motor Tip 2 timpi, un cilindru, Racire lichid Cilindree 49.9 cc Alezaj x cursa 40.3 x 39 Raport compresie 11,5 : 1 Ungere cu pompa Alimentare Dell’Orto PHVA 14 Ambreiaj mai multe discuri in baie de ule Aprindere Electronic CDI Pornire electric Transmisie 6 viteze Transmisie finala lant Capacitate rezervor 13 (2.6) Sasiu Tip aluminium,intarit pe interior Suspensie fata telescop.,inversata 40mm Cursa suspensie fata 120 mm Suspensie spate swingarm Cursa suspensie spate 110 mm Frana fata disc diametrul 300mm Frana spate disc, diametrul 180mm Cauciuc fata 110/80 - 17 Cauciuc spate 130/70 - 17 Dimensiuni Lungime 1.965 Latime 720 Inaltime 1.100 Inaltime sa 810 Ampatament 1,310.5 Alte caracteristici · cadru din aluminiu · bascula din aluminiu · jenti super usoare cu spite in‘Y’ · frine fata cu etrier radial · Euro 2, motor in 2 timpi · instrumente digitale analogice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 e aceiasi chestie cu rs 125 doar ca e de 50 si prinde in jur de 80-90, mai sunt cateva diferente la design...asta de 50 are toba sub sa si gumele mai subtiri, toti isi iau pt ca le este lene sa mai dea de carnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xtazy_01 Postat Februarie 17, 2008 Autor Share Postat Februarie 17, 2008 Va multumesc Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Mai sunt care prind si mai mult de 90 ...acuma depinde.Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_e38 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) De cand s-a mai incalzit am vazut foarte multe Aprilia rs 50 pe strazi. Cel putin in Ploiesti cred ca sunt mai multe decat Rs 125. Nu ca m-ar interesa, dar vreau sa stiu cateva detalii tehnice ...mai ales viteza maxima constructiva...pretul...etc . P.S. Ce defecte are??? Multumesc anticipat am avut la un moment dat un rs50 2006.pot sa spun ca in afara de carena fata, carenele laterale, bordul si motorul de provenienta aprilia, absolut toate piesele (cadru, roti, bascula, frane, rezervor coada etc) sunt aceleasi ca si pe derbi gpr 50 si 125. al meu era zgariat pe o parte si l-am dat cu 1500 e asta vara. sincer, decat sa mai merg cu rs50 mai bine merg pe un scuter(parerea mea). nu mi-au placut rapoartele scurte si sunetului mai urat decat la rs125. oricum nu l-am tinut decat vreo 2 saptamani dupa care l-am vandut Editat Februarie 26, 2008 de paul_e38 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 RS50 e o jucarie scumpa:) dar parerea mea e ca nu prea isi merita bani... sunt cam nasoale...schimbatorul este invers....sunt foarte slabe din punct de vedere al calitatii materialelor....(semnalele se rup foarte repede)...etc...cunosc 3 persoane cu RS50 si toti se vaita de ele:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 sunt cam nasoale...schimbatorul este invers....sunt foarte slabe din punct de vedere al calitatii materialelor....(semnalele se rup foarte repede)...etc...cunosc 3 persoane cu RS50 si toti se vaita de ele:) cum adica schimbator invers? e normal. am Rs 50 fabricat in 99 la care am schimbat numai consmabile in 2 ani nu am avut nici o problema. diferenta la aspect intre rs 50 si rs 125 fabricate inainte de 2007 e toba care la rs 50 e pe dreapta si la rs 125 pe stanga. In rest sunt identice la forma carenelor (rs 50 fab intre 1999-2006 cu rs 125). Rezervorul este putin mai mare la rs 125 si bordul complet diferit. In privinta sunetului aveti dreptate, eu am schimbat toba si l-am facut sa nu se auda deloc din cate stiu eu APRILIA rs 50 si APRILIA rs 125 sunt facute tot de APRILIA. deci nu sunt de slaba calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 cum adica schimbator invers? e normal. am Rs 50 fabricat in 99 la care am schimbat numai consmabile in 2 ani nu am avut nici o problema. diferenta la aspect intre rs 50 si rs 125 fabricate inainte de 2007 e toba care la rs 50 e pe dreapta si la rs 125 pe stanga. In rest sunt identice la forma carenelor (rs 50 fab intre 1999-2006 cu rs 125). Rezervorul este putin mai mare la rs 125 si bordul complet diferit. In privinta sunetului aveti dreptate, eu am schimbat toba si l-am facut sa nu se auda deloc din cate stiu eu APRILIA rs 50 si APRILIA rs 125 sunt facute tot de APRILIA. deci nu sunt de slaba calitate. Este invers si cand zicea invers nu se zicea la felu in care sunt rapoartele 1N23456...schimbatorul propriu zis este invers...modelu dupa 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Este invers si cand zicea invers nu se zicea la felu in care sunt rapoartele 1N23456...schimbatorul propriu zis este invers...modelu dupa 2007. asa si ? cu ce deranjeaza acest lucru pe racerul autohton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 cum adica schimbator invers? e normal. am Rs 50 fabricat in 99 la care am schimbat numai consmabile in 2 ani nu am avut nici o problema. diferenta la aspect intre rs 50 si rs 125 fabricate inainte de 2007 e toba care la rs 50 e pe dreapta si la rs 125 pe stanga. In rest sunt identice la forma carenelor (rs 50 fab intre 1999-2006 cu rs 125). Rezervorul este putin mai mare la rs 125 si bordul complet diferit. In privinta sunetului aveti dreptate, eu am schimbat toba si l-am facut sa nu se auda deloc din cate stiu eu APRILIA rs 50 si APRILIA rs 125 sunt facute tot de APRILIA. deci nu sunt de slaba calitate. pai tocmai, sunt facute tot de aprilia deci sunt de slaba calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 (editat) asa si ? cu ce deranjeaza acest lucru pe racerul autohton? pai....am 3 prieteni care au rs50...modele 2006-2007...si toti au aceeasi problema....schimbatorul in sine se slabeste....trebuie sa ridici piciorul la mama naibi ca sa schimbi viteza....calitate slaba a materialului....JOC IMENS.... nu e suficient de deranjnanta chestia? Editat Martie 15, 2008 de KiKi123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 am si eu o problema cu un rs50 din 2001 daca schimb la 7000 ture nu mai vrea sa urce in ture din viteza 4-a cand am dat a 4-a coboara turele, nu mai vrea deloc si cand schimb la 10000 ture de la a 4-a in sus nu mai merge peste 9000 a 5-a mai rau a 6-a nu are rost ca imi scad turele ca naiba ( ce poate avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 am si eu o problema cu un rs50 din 2001 daca schimb la 7000 ture nu mai vrea sa urce in ture din viteza 4-a cand am dat a 4-a coboara turele, nu mai vrea deloc si cand schimb la 10000 ture de la a 4-a in sus nu mai merge peste 9000 a 5-a mai rau a 6-a nu are rost ca imi scad turele ca naiba ( ce poate avea setu motor.......zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 (editat) Prietene nu crezi ca ai gresit categoria aicea e 125 din cate stiu eu .. trebuia sa postezi la 50 ,nu? Roolrevolv <small>--- Mesaj completat în 17 Mar 2008 16:10 -------------</small><br/>Ai avut aprilia rs125? si ai avut probleme cu ea, eu am un rs125 din 2001 si pana acuma nu am avut probleme cu el..sa sper ca nici de acuma sa nu am .Asfalt uscat! Editat Martie 17, 2008 de mafiot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Nu exista subforum cu 50cc, doar Scooter Mania, dar RS50 nu e un scuter, e motocicleta asa ca se incadreaza aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Biggy_Cbr125 Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 (editat) Nu exista subforum cu 50cc, doar Scooter Mania, dar RS50 nu e un scuter, e motocicleta asa ca se incadreaza aici! Sa iti dau peste nas si sa iti zic,ca este un scuter(cu "caroserie" ciclista(ss)dar care dezvolta 6.25 kW la 10,000 rpm,motorul avand doar 15kg). PS:>MOTOCICLETELE incep de la 250cmc pana la 1500cmc Editat Martie 17, 2008 de Biggy_Cbr125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Sa iti dau peste nas si sa iti zic,ca este un scuter(cu "caroserie" ciclista(ss)dar care dezvolta 6.25 kW la 10,000 rpm,motorul avand doar 15kg). PS:>MOTOCICLETELE incep de la 250cmc pana la 1500cmc Scuterul e vehicolul care are caroseria aia specifica,cutie de viteza automata.Motocicletele incep de la 125cmc (chiar 50cmc) si se duc peste 1500cmc.Asa dupa logica ta inseamna ca si Yamaha XT 125 e scuter,nu? Mai invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Biggy_Cbr125 Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Scuterul e vehicolul care are caroseria aia specifica,cutie de viteza automata.Motocicletele incep de la 125cmc (chiar 50cmc) si se duc peste 1500cmc.Asa dupa logica ta inseamna ca si Yamaha XT 125 e scuter,nu? Mai invata Omule motocicletele incep de la 250cmc si Yamaha XT 125 e motoreta omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Mai papa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Biggy_Cbr125 Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Ok,mai bine tac,dar la un motor de 50cc nu ai vrea sa ii zici hayabusa??wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) mie niciodata nu mi-au placut rs`urile astea de 50 eu cel putin stau aiurea pe el genunchii ii simt in coaste mi se pare ca tre sa imi sucesc prea mult picioru sa schimb treptele, parca nu vrea sa se lase la curbe..nush da mi se are nasol rau..e bun ptr fete si ptr cei pana in 1.70 parerea mea @alex_miclean: mai curata si tu carburatorul ca s-ar putea sa mearga pe urma Editat Martie 19, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Ma omu care zicea ca rs50 e motor ... eu din cate stiu in certificat la un rs125 scrie motocicleta la rs50 nu cred ca scrie motocicleta asa ca am dreptate:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bMaNiAc Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 la toate scrie motociclu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 la toate scrie motociclu La rs125 scrie motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.