Sari la conținut

Aprilia Rs 50


Postări Recomandate

De cand s-a mai incalzit am vazut foarte multe Aprilia rs 50 pe strazi. Cel putin in Ploiesti cred ca sunt mai multe decat Rs 125. Nu ca m-ar interesa, dar vreau sa stiu cateva detalii tehnice ...mai ales viteza maxima constructiva...pretul...etc .

 

P.S. Ce defecte are???

Multumesc anticipat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2 minute gaseai tot ce vrei sa aflii, vezi ca e imposibil sa nu se fi discutat de RS 50, eu iti dau detaliile tehncie pe care si tu puteai sa le cauti si sa le gasesti.Data viitoare :cheers:

 

Specificatii tehnice: RS 50 - 2007

 

Aprilia - RS 50 - 2007

Pret fara TVA (Euro): 2837

Pret final (Euro): 3376

 

Motor

Tip 2 timpi, un cilindru,

Racire lichid

Cilindree 49.9 cc

Alezaj x cursa 40.3 x 39

Raport compresie 11,5 : 1

Ungere cu pompa

Alimentare Dell’Orto PHVA 14

Ambreiaj mai multe discuri in baie de ule

Aprindere Electronic CDI

Pornire electric

Transmisie 6 viteze

Transmisie finala lant

Capacitate rezervor 13 (2.6)

 

Sasiu

Tip aluminium,intarit pe interior

Suspensie fata telescop.,inversata 40mm

Cursa suspensie fata 120 mm

Suspensie spate swingarm

Cursa suspensie spate 110 mm

Frana fata disc diametrul 300mm

Frana spate disc, diametrul 180mm

Cauciuc fata 110/80 - 17

Cauciuc spate 130/70 - 17

 

Dimensiuni

Lungime 1.965

Latime 720

Inaltime 1.100

Inaltime sa 810

Ampatament 1,310.5

Alte caracteristici · cadru din aluminiu

· bascula din aluminiu

· jenti super usoare cu spite in‘Y’

· frine fata cu etrier radial

· Euro 2, motor in 2 timpi

· instrumente digitale analogice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e aceiasi chestie cu rs 125 doar ca e de 50 si prinde in jur de 80-90, mai sunt cateva diferente la design...asta de 50 are toba sub sa si gumele mai subtiri, toti isi iau pt ca le este lene sa mai dea de carnet :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand s-a mai incalzit am vazut foarte multe Aprilia rs 50 pe strazi. Cel putin in Ploiesti cred ca sunt mai multe decat Rs 125. Nu ca m-ar interesa, dar vreau sa stiu cateva detalii tehnice ...mai ales viteza maxima constructiva...pretul...etc .

 

P.S. Ce defecte are???

Multumesc anticipat :)

 

 

am avut la un moment dat un rs50 2006.pot sa spun ca in afara de carena fata, carenele laterale, bordul si motorul de provenienta aprilia, absolut toate piesele (cadru, roti, bascula, frane, rezervor coada etc) sunt aceleasi ca si pe derbi gpr 50 si 125.

al meu era zgariat pe o parte si l-am dat cu 1500 e asta vara.

sincer, decat sa mai merg cu rs50 mai bine merg pe un scuter(parerea mea). nu mi-au placut rapoartele scurte si sunetului mai urat decat la rs125. oricum nu l-am tinut decat vreo 2 saptamani dupa care l-am vandut

Editat de paul_e38
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RS50 e o jucarie scumpa:) dar parerea mea e ca nu prea isi merita bani...

 

sunt cam nasoale...schimbatorul este invers....sunt foarte slabe din punct de vedere al calitatii materialelor....(semnalele se rup foarte repede)...etc...cunosc 3 persoane cu RS50 si toti se vaita de ele:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cam nasoale...schimbatorul este invers....sunt foarte slabe din punct de vedere al calitatii materialelor....(semnalele se rup foarte repede)...etc...cunosc 3 persoane cu RS50 si toti se vaita de ele:)

cum adica schimbator invers? e normal.

am Rs 50 fabricat in 99 la care am schimbat numai consmabile in 2 ani nu am avut nici o problema.

diferenta la aspect intre rs 50 si rs 125 fabricate inainte de 2007 e toba care la rs 50 e pe dreapta si la rs 125 pe stanga. In rest sunt identice la forma carenelor (rs 50 fab intre 1999-2006 cu rs 125). Rezervorul este putin mai mare la rs 125 si bordul complet diferit. In privinta sunetului aveti dreptate, eu am schimbat toba si l-am facut sa nu se auda deloc :burnout:

 

din cate stiu eu APRILIA rs 50 si APRILIA rs 125 sunt facute tot de APRILIA. deci nu sunt de slaba calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica schimbator invers? e normal.

am Rs 50 fabricat in 99 la care am schimbat numai consmabile in 2 ani nu am avut nici o problema.

diferenta la aspect intre rs 50 si rs 125 fabricate inainte de 2007 e toba care la rs 50 e pe dreapta si la rs 125 pe stanga. In rest sunt identice la forma carenelor (rs 50 fab intre 1999-2006 cu rs 125). Rezervorul este putin mai mare la rs 125 si bordul complet diferit. In privinta sunetului aveti dreptate, eu am schimbat toba si l-am facut sa nu se auda deloc :burnout:

 

din cate stiu eu APRILIA rs 50 si APRILIA rs 125 sunt facute tot de APRILIA. deci nu sunt de slaba calitate.

Este invers si cand zicea invers nu se zicea la felu in care sunt rapoartele 1N23456...schimbatorul propriu zis este invers...modelu dupa 2007.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica schimbator invers? e normal.

am Rs 50 fabricat in 99 la care am schimbat numai consmabile in 2 ani nu am avut nici o problema.

diferenta la aspect intre rs 50 si rs 125 fabricate inainte de 2007 e toba care la rs 50 e pe dreapta si la rs 125 pe stanga. In rest sunt identice la forma carenelor (rs 50 fab intre 1999-2006 cu rs 125). Rezervorul este putin mai mare la rs 125 si bordul complet diferit. In privinta sunetului aveti dreptate, eu am schimbat toba si l-am facut sa nu se auda deloc :wave:

 

din cate stiu eu APRILIA rs 50 si APRILIA rs 125 sunt facute tot de APRILIA. deci nu sunt de slaba calitate.

 

pai tocmai, sunt facute tot de aprilia deci sunt de slaba calitate :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

asa si ? cu ce deranjeaza acest lucru pe racerul autohton?

pai....am 3 prieteni care au rs50...modele 2006-2007...si toti au aceeasi problema....schimbatorul in sine se slabeste....trebuie sa ridici piciorul la mama naibi ca sa schimbi viteza....calitate slaba a materialului....JOC IMENS....

 

nu e suficient de deranjnanta chestia?:crack:

Editat de KiKi123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un rs50 din 2001

daca schimb la 7000 ture nu mai vrea sa urce in ture din viteza 4-a

cand am dat a 4-a coboara turele, nu mai vrea deloc

si cand schimb la 10000 ture de la a 4-a in sus nu mai merge peste 9000

a 5-a mai rau a 6-a nu are rost ca imi scad turele ca naiba

:crack:( ce poate avea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un rs50 din 2001

daca schimb la 7000 ture nu mai vrea sa urce in ture din viteza 4-a

cand am dat a 4-a coboara turele, nu mai vrea deloc

si cand schimb la 10000 ture de la a 4-a in sus nu mai merge peste 9000

a 5-a mai rau a 6-a nu are rost ca imi scad turele ca naiba

:crack:( ce poate avea

setu motor....:blbl:...zic eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene nu crezi ca ai gresit categoria aicea e 125 din cate stiu eu .. trebuia sa postezi la 50 ,nu?

 

Roolrevolv <small>--- Mesaj completat în 17 Mar 2008 16:10 -------------</small><br/>Ai avut aprilia rs125? si ai avut probleme cu ea, eu am un rs125 din 2001 si pana acuma nu am avut probleme cu el..sa sper ca nici de acuma sa nu am :crack: :blbl: :D .Asfalt uscat!

Editat de mafiot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Biggy_Cbr125

Nu exista subforum cu 50cc, doar Scooter Mania, dar RS50 nu e un scuter, e motocicleta asa ca se incadreaza aici!

 

Sa iti dau peste nas si sa iti zic,ca este un scuter(cu "caroserie" ciclista(ss)dar care dezvolta 6.25 kW la 10,000 rpm,motorul avand doar 15kg).

PS:>MOTOCICLETELE incep de la 250cmc pana la 1500cmc :rusinica: :crack:

Editat de Biggy_Cbr125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa iti dau peste nas si sa iti zic,ca este un scuter(cu "caroserie" ciclista(ss)dar care dezvolta 6.25 kW la 10,000 rpm,motorul avand doar 15kg).

PS:>MOTOCICLETELE incep de la 250cmc pana la 1500cmc :rusinica: :crack:

Scuterul e vehicolul care are caroseria aia specifica,cutie de viteza automata.Motocicletele incep de la 125cmc (chiar 50cmc) si se duc peste 1500cmc.Asa dupa logica ta inseamna ca si Yamaha XT 125 e scuter,nu?

Mai invata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Biggy_Cbr125

Scuterul e vehicolul care are caroseria aia specifica,cutie de viteza automata.Motocicletele incep de la 125cmc (chiar 50cmc) si se duc peste 1500cmc.Asa dupa logica ta inseamna ca si Yamaha XT 125 e scuter,nu?

Mai invata

 

Omule motocicletele incep de la 250cmc si Yamaha XT 125 e motoreta omule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie niciodata nu mi-au placut rs`urile astea de 50 eu cel putin stau aiurea pe el genunchii ii simt in coaste mi se pare ca tre sa imi sucesc prea mult picioru sa schimb treptele, parca nu vrea sa se lase la curbe..nush da mi se are nasol rau..e bun ptr fete si ptr cei pana in 1.70 parerea mea :rusinica:

 

@alex_miclean: mai curata si tu carburatorul ca s-ar putea sa mearga pe urma :crack:

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...