paul_biker Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 (editat) In cadrul unui grup de 1200 de dealeri, Aprilia a lansat una din cele mai asteptate motociclete ale anului, cea cu care ei vor sa reintre in World Superbikes in 2009. Motorul , V4 la 65 de grade de 200cp, este primul V4 construit de Aprilia si este chiar mai compact decat V2-ul Rotax. E de asteptat o versiune de strada chiar de anul asta, cu o putere ceva mai mica (obtinuta la turatii mai joase pt longevitate mai mare) si un pret probabil sub cel al unui Ducati 1098. Aici puteti auzi sunetul motorului http://picasaweb.google.it/Forotello/RSV4/...866550099616706 Personal astept cu mare interes raspunsul Honda, care pregateste si ea un V4 de 1000 menit sa inlocuiasca Firebladeul (in WSBK in primul rand) mai mult ca sigur un urmas al lui RVF RC 45. Editat Februarie 24, 2008 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 daca asa va arata si versiunea de strada, ma refer la design, dupa parerea mea le cam "bate" pe celelante motociclete din punctul asta de vedere, chiar si pe 1098.arata super bine, codita scurta si ridicata. ce mai o adevarata bijuterie italiana cum de altfel suntem obisnuiti cu look-ul motocicletelor italiene. sa vedem daca si la capitolul performanta va bate motocicletele din vest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 Superba! Motorul nu suna cine stie cum dar performantele vorbesc de la sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Vad ca incepe sa prinda trendul asta cu codita scurta, in sus... Astept o explicatie 'tehnica' pt asta:)) Si motorul suna cam ca cel de pe desmosedici RR (din cate se poate da seama...din inregistrarea aia saraca). Design.. mi se pare de nota 10.In rest sunt praf, nu ma pricep:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 design super, ciclistica de nota 10 ohlins, frane top racing de la brembo, un motor care promite multe ..singurul lucru e ca a aparut cam tarziu deoarece e de mult asteptata. abia astept sa o vad debutand in sbk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 (editat) design super, ciclistica de nota 10 ohlins, frane top racing de la brembo, un motor care promite multe ..singurul lucru e ca a aparut cam tarziu deoarece e de mult asteptata. abia astept sa o vad debutand in sbk Eu zic sa nu ne grabim sa o laudam pana nu citim si un ride test. Aprilia a mai dat-o in bara o data in MotoGp cand se laudau ei ca folosesc tehnologie Formula 1 pe tricilindrul lor de pe RS3 Cube si avea suspensie full Ohlins dar la care spatele nu lucra bine impreuna cu fata rezultatul fiind mediocru. Sa vedem daca se va ridica la inaltimea asteptarilor. Editat Februarie 25, 2008 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 nu uita ca dupa atatia ani ..rsv 1000r factory inca este referinta dpdv al ciclisticii..cu sig va fi asa si in cazul V4 ..presimt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.